CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Lorena13 19 ani
| Femeie 19 ani Bucuresti cauta Barbat 26 - 40 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Aveti aici 50 de pagini cu masini tuning mioritic .
|
|
pus acum 11 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Dupa prima pagina, ma dor ochii
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 11 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Din cate ati observat in pozele prezentate pana acum,exista cateva etape care trebuie parcurse pentru a se realiza tuning mioritic .
Prima,si cea mai importanta dintre ele o constituie eleronul pe dacie,indiferent ca e 1300,nova,snova,solenza sau logan…el reprezinta o componenta fara de care tuningul mioritic n-ar exista.Eleron,impropriu zis,mai este cunoscut si sub numele de “uscator de rufe” .
Al 2lea pas,important de asemenea il constituie emblemele…sau in cazul lipsei lor,sunt inlocuite de abtibilde.Cele mai raspandite sunt alea cu ///M power,urmate de cele cu 16v ,in randul posesorilor de taxi,si mai sunt unii nehotarati rau ,care incearca mai multe combinatii,Skoda Solenza A6 blablabla.
Al 3lea pas il constituie o tentativa de spoiler,bineinteles luat de pe alte masini si legat cu sarma,improvizat, tipic mioritic.Tara asta nu duce lipsa de sarma…si idioti .
Al 4lea pas ,masina in flacari .Abtibildele cu flacari nu trebuie sa lipseasa de pe masina.De fapt rostul lor care e ?Va spun eu,unde da rugina,se aplica un abtibild ,si tot asa ,ai masina inflacarata.
Un pas important,insa nu obligatoriu este achizitionarea de toba cu leduri,capacele de la ventil cu leduri,pozitii albastre,spritzuitoarele de la parbriz cu leduri,si iti faci din masina un adevarat pom de craciun.Adevarul e ca la sat da bine,intorc tarancile dupa tine capu
Inca un lucru care nu trebuie sa lipseasca,intrucat daciile acum sunt “by Reno” ,emblema Renault este obligatorie …
Nu trebuie sa lipseasca nici autocolantele gen “Jupanul” “Boss” “Nike” ,combinate cu un parasolar care acopera treisfert din vizibilitatea parbrizului
37.3KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Asta imi place cel mai mult. A rezolvat problema furturilor de embleme!
29.6KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 11 ani |
|
cezarmad
Membru Senior
Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 857
|
|
gherghin nicolae a scris:
Scoala |
Asat e tare de tot, am vazut-o in 1983 cand eram clasa intai,pe la Big Berceni si am ramas cu ea in memorie dar dupa aceea credeam ca nu-mi aduc aminte bine dar poza a rezolvat un mare mister
_______________________________________ Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION 27.03.2013 is the day
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
cezarmad a scris:
gherghin nicolae a scris:
Scoala |
Asat e tare de tot, am vazut-o in 1983 cand eram clasa intai,pe la Big Berceni si am ramas cu ea in memorie dar dupa aceea credeam ca nu-mi aduc aminte bine dar poza a rezolvat un mare mister |
Ala e masina de studiu, pe care de simulau derapajele. Ala nu-i kitsch tuning! Cateodata se si exagereaza la etichetari, dar e greu de tras o linie clara, intre normalitate si kitsch. Pentru inii chiar si daca ai o janta de aliaj mai lata, poate fi kitsch. Pe de p parte exista si o alta extrema, in care se sustine, ca daca nu-i 100000 % originala, atunci ...."huoooo, la remat, ca-i gunoi" ... nici asta nu-i o mentalotate sanatoasa.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 11 ani |
|