CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
blacksilk pe Simpatie
Femeie
23 ani
Buzau
cauta Barbat
23 - 45 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Tampoane motor Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Salut! As vrea sa ca intreb ceva, poate ca e o intrebare prostuta din partea mea, dar incerc sa inteleg ceva. Oare de ce mi s-a facut zob tamponul de pe partea dreapta, iar cel stang e ok ? Acelasi material, acelasi treaba. La Lada tamponul e facut din trei bucati, doua flanse, intre ele cauciuc, in cauciuc e un arc si arcul impinge flansa cealalta, plus ca e prins si partea aceea de cauciuc. Pe partea dreapta, arcul din tampon l-am gasit rupt in 2 locuri, si fragmentele s-au intercalat, fara ca partea cauciucata sa aiba ceva defect vizibil, iar pe stanga totul e ok  .    

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Daca luam in considerare fortele dinamice, atunci din cauza sensului de rotatie a motorului, un tampon este  mai solicitat decat celalalt 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
sdandrei
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 397
acelasi lucru se intampla foarte des la daciile cu motor de 1.4 an 96-97. la alea se mai reteaza si suruburile de prindere in bloc.

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
si eu la asta m-am gandit Sper ca o sa gasesc o solutie cat mai buna. Presupun ca niste tampoane mai rigide ar strica pt ca vibratiile si socul s-ar transmite, si pana la urma partea metalica (arcul) din el tot ar ceda. Oricum mi se pare foarte ciudat faptul ca, conform teoriei, ( partea care e pe stanga s-ar ridica, si dreapta s-ar comprima in cazul accelerari motorului) partea stanga ar trebui sa aiba urme de imbatranire mai pronuntate ale cauciucului (ar fi solicitat mai tare la intindere fortata), in timp ce in realitate arata foarte bine, aproape ca nu a imbatranit deloc din cauza solicitarii. 

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
La Dacia 1300, cele fabricate inainte de 1980 exista un sistem de contragreutati numit defazor de vibratii care preia aceste forte daunatoare.
Este un sistem interesant care protejeaza de vibratii tampoanele si implicit si caroseria.
La Dacia 1310 s-a renuntat la acest sistem, deoarece se considera ca era in plus si va merge bine si fara... iar dupa aia au inceput problemele cu tampoanele motor rupte la Dacia 1310.

tampoane motor dacia 1300, cele fabricate inainte 1980 exista sistem numit defazor vibratii care Admin

47.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Asta chiar ca-i interesant Am cartea de la A. Brebenel cu intretinerea si repararea autovehiculelor Dacia 1300 (sper ca am scris titlul corect), si o sa ma uit  

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
La Dacia 1300 nu am auzit sa fi rupt vreun tampon, insa la 1310 se rupeau.
Si la Aro 10 am avut tampon rupt, dar bineinteles ca nici la Aro nu mai era montat acest sistem.
Poate ar trebui sa iau de la dezmembrari un defazor din asta, sa pun si pe Aro 10, dar nu stiu daca incape sau nu de la sasiu.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la