CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Nebunyka
Femeie
21 ani
Bacau
cauta Barbat
21 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Probleme rugina Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Dacistu22
Membru Junior

Din: din Arad
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 61
Salutari !

Detin o dacie 1310 combi din '96,si datorita anilor si a proastei exploatari oferite de unchiul meu,rugina a cam inceput sa-si faca de cap..

Masina a fost facuta la comanda,si este in familia noastra din '99..abia din '08 e pe mana mea,si sincer nu prea am avut nici eu timp sau bani,sa investesc in caroserie,dar cum se apropie vara vreau sa ma apuc incetisor s-o desfac,si sa-i refac izolatia de desubt,si mici retusari ale vopselei.

Problemele mai "grave"ar fi la aripile fata si la usi si haion spate,in rest e tun tabla...acum vreau sa va-ntreb,la usi se mai poate face ceva? la usa din dreapta jos de exemplu e penetrata tabla..mancata de rugina(n-a fost bagat ulei+vaselina nicaieri in caroserie,si la usi cred ca s-au infundat gaurie de scurgere si in timp s-au dus naibi).

Am auzit pe alti care le-au "carpit"acolo ca dupa un timp isi face aparitia din nou...am sa atasez o poza mai jos sa vedeti despre ce-i vorba,cam asa e la toate 4 usile,la cele din spate mai putin(doar p-asta o am deocamdata,azi plec la tara unde se afla masina,si o sa-i mai fac,mai detaliate).

In rest,la podul pedalier din cele vazute de catre mine,stau foarte bine,lonjeroanele-s beton,insa nu ma pot pronunta 100% decat atunci cand o rastorn si o curat.

Pragurile sunt la fel,se vad sanatoase,insa acolo unde arunca rotile noroi,si unde sta umezeala,a inceput sa zboare vopseaua(si banuiesc ca pe viitor apar si gaurile)dar n-am lasat-o asa,am dat cu vaselina acolo,si dupa mers pe drum cu praf..si vad ca tine..

Va astept cu pareri,sugestii,orice e binevenit,eu astazi merg la masina(e la 40 de km de unde stau eu,la tara)si o sa lipsesc cateva zile,dar o sa vin cu poze noi,dupa ce-o puric azi,sa vad ce-a mai inflorit intre timp !

Multumesc anticipat !

 

probleme rugina salutari !detin dacie 1310 combi din '96,si datorita anilor proastei exploatari

47.7KB


_______________________________________
Actual: Dacia 1310 TLX 1988

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Aripile fata se schimba, hayonul se schimba si usile se schimba.
La usi gasesti si panouri de usa noi, dar se pot repara prin sudura si cele vechi.
Rugina, oricum reapare dupa un timp, dar daca bagi cearsa si ulei in usi, praguri, lomjeroane, o buna vreme nu ai probleme. Si izolatia pe dedesubt, trebuie neaparat refacuta o data la 3-4 ani. Si in fieare noiembriete bagi dedesubt si ungi toata partea de jos cu ulei de motor, e treaba murdara, dar o poti face intr-o zi.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
gavrisan lucian
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 860
Sa vezi dupa ce dai aripile fata jos ce surprize te asteapta, cu aripile interioare si intariturile de la clopotele de telescop.....

pus acum 11 ani
   
as
Membru Senior

Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445
Am un set panouri de usi noi noute, daca te intereseaza, pot fi ale tale.
pe data de 15.04.2013 voi fi in Arad si pot sa ti le aduc

Modificat de as (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Dacistu22
Membru Junior

Din: din Arad
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 61
@Misu de Cluj: Stiu ca reapare,izolatia masinii este cea de fabrica,nu a fost refacuta niciodata,nici umblat la tabla absolut nimic,nu vreau sa schimb (deocamdata) nimic la ea gen:usi,aripi,ci doar s-o elimin cat de cat,pana am bugetul necesar unei restaurari ca la carte,in vara asta am planuit"carpirea"masinii.'

@gavrisan lucian:Contra-aripile sunt in stare buna(a cam puscat antifonul vechi de pe ele dar le-am mai uns eu cu vaselina)cel mai frica imi este la podul pedalier,acolo p-unde arunca roata noroi si toate alea,acolo cred c-o sa am niste gauri si pe stanga si pe dreapta...

@as:Mersi mult,insa nu am planuit deocamdata schimbarea lor,incerc sa le ajut cu carpirea asta,care sper sa ma tina pana am bani s-o fac calumea.

O sa revin in curand cu niste poze care le-am facut zilele astea,la locurile atacate de rugina,dupa o mica puricare a masinii,am constatat ca pragurile-s beton,doar ca inauntru'lor cand m-am uitat cu flashu'de la telefon,se vede putina umezeala in ele,nu stiu cat o sa mai tina,insa o sa iau masuri cat de curand.

Aveti idee cam cat m-ar costa o operatie de carpire dinasta? Gen:eliminare rugina,chituire,grunduire,revopsire,antifonare...


_______________________________________
Actual: Dacia 1310 TLX 1988

pus acum 11 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Carpirea nu se merita, ceea ce descrii tu e reteta succesului in a distruge complet masina in 1-2 ani, antifonul unde a puscat e rugina pe dedesubt, respectiv gaurele, etc

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 11 ani
   
daniel93
Membru Senior

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
Eu sunt impotriva chituirii in zone mai ascunse, cum ar fi acea zona de pe portiera.
Pe unde a fost chituita a mea ca sa nu se vada ca s-a sudat, a ramas chitul inconjurat de pamant. Chitul in zonele astea asigura un adapost pentru apa. Prefer o gaura polizata si izolata, decat sa ma mint singur cu chit

Modificat de daniel93 (acum 11 ani)


_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Intrebarea este, ca merita sa bagi bani, intr-o Dacie din anii 90, care ostim cum este calitativ din toate punctele de vedere?
In nici un caz, nu astupa zonele ruginite cu chit, ca o sa se decojeasca, foarte repede.
Zonele rugiite trebuie taiate, facute petice de dimensiunea respectiva si sudat.
Sau dupa ce le tai zonele ruginite, le poti repara si cu fibra de sticla.
La dacia lui taicameu, aripile din spate le-am reparat asa cu fibra de sticla in 1995 si doar acuma a inceput iarasi sa se strice. Daca a tinut peste 15 ani, inseamna ca e bine.
Acum i-am luat elemente de reparatie pentru aripile din spate si o sa le sudez, dar s-ar putea sa nu tina atata, cat a tinut reparatia cu fibra.
Problema la tine, este ca masina are vopsea metallizata, si daca o vopsesti pe elemente, orice vei face, va arata baltata ca o vaca milka.
Eu zic ca cel putin partile laterale vor trebui complet revopsite dupa reparatie.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Dacistu22
Membru Junior

Din: din Arad
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 61
Mda...stiu ca nu-i stralucita ideea cu chitu'da mor s-o vad asa...chiar nu e masina de aruncat,am sa postez cateva poze cu starea ei la caroserie dupa 17 ani de exploatare fara a se lua masuri gen(ulei si vaselina in praguri,etc.) a fost revopsita aripa stanga in  '07 in urma unei "sarutari"cu stalpul de la garaj si atat.

Si desigur cateva poze si cu acele locuri in care rugina si-a facut de cap...am mai stopat-o eu cu vaselina dar cam dijaba'


_______________________________________
Actual: Dacia 1310 TLX 1988

pus acum 11 ani
   
Dacistu22
Membru Junior

Din: din Arad
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 61
Mda...stiu ca nu-i stralucita ideea cu chitu'da mor s-o vad asa...chiar nu e masina de aruncat,am sa postez cateva poze cu starea ei la caroserie dupa 17 ani de exploatare fara a se lua masuri gen(ulei si vaselina in praguri,etc.) a fost revopsita aripa stanga in  '07 in urma unei "sarutari"cu stalpul de la garaj si atat.

Si desigur cateva poze si cu acele locuri in care rugina si-a facut de cap...am mai stopat-o eu cu vaselina dar cam dijaba'....n-as da masina la remat/fier vechi pt.ca am copilarit cu ea..si merita o mica atentie dupa atatia ani in care a mers snur fara sa cearea prea mult pentru asta..














Cateva poze cu locurile atacate de rugina:







@Misu de Cluj: Asta nu se compara cu celelalte dacii din anii astia mai prosti dpdv ai tablei(96,97,98 chiar si 99) e tun fata de multe altele mai tinere,are mici probleme doar...planul meu a fost initial sa achizitionez una din anii '80 (ador tlx,tx,mls,astesa) am avut una mai demult si aia da...avea tabla de tabla,asta de la break se indoaie cam usor..mai ales plafonu ) am ramas masca cand am vazut cum se onduleaza daca aplic putina forta.

probleme rugina mda...stiu nu-i stralucita ideea chitu'da mor s-o vad masina aruncat,am postez

36.4KB

Modificat de Dacistu22 (acum 11 ani)


_______________________________________
Actual: Dacia 1310 TLX 1988

pus acum 11 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Din cate se vede, usile cu probleme poti sa le arunci, nu are rost sa le carpesti ca peste jumatate de an va fi si mai rau, cauta-ti altele, in stare foarte buna si revopseste-le.

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 11 ani
   
Dacistu22
Membru Junior

Din: din Arad
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 61
Mda,si cu linia masinii cum ramane?    Daca le schimb or sa mai cada la linie usile?

Pana la vara oricum hotarasc ce sa fac cu ea,ori o las asa,ori o carpesc cum pot si in limita bugetului+o umplu toata cu ulei+vaselina. Sper sa gasesc una bucata TX,TLX sub 90 de preferabil,in stare cat de cat buna.


_______________________________________
Actual: Dacia 1310 TLX 1988

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la