CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: angy_2 la Simpatie.ro
| Femeie 21 ani Constanta cauta Barbat 21 - 63 ani |
|
horatiu601
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
|
|
Deci...pentru ca msina sa fie primita in programul rabla ....trebuie sa fie functionala??? sau verifica doar seriile si trenul de rulare caroserie bla bla...Intreb asta pt ca as dori sa salvez niste piese dintr-un motor de trabi...ce urmeaza sa fie dat la rabla .....
_______________________________________ trabantul nu este o masina,este un stil de viata
|
|
pus acum 11 ani |
|
tavi_dacia1100
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
|
|
Trebuie sa fie cat-de-cat completa masina, sau cel putin asa sa para, ca nu se prea uita nimeni la ce are si ce nu.
_______________________________________ COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi
|
|
pus acum 11 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
In 2009 ,am dus o Dacie accidentata a unui amic la ,,rabla'' fara motor si cutie . M-a costat 100 de lei ,,spaga'' si nu a fost nici o problema dar atunci a impachetat-o pe loc ,acuma depinde de cum se procedeaza la rematul unde vrei sa duci.
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 11 ani |
|
mr_mishu
Membru Senior
Din: Cluj / Câmpulung Moldovenesc
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 773
|
|
Nu am mai deschis un topic, asa ca intreb si eu aici: care este limita exacta pana la care se poate goli o masina astfel incat sa nu trebuiasca spaga si sa nu fie nici un risc. Sau mai bine zis cum prevede legea starea in care trebuie predata o masina veche? Masina pleaca zilele astea. Multumesc anticipat pentru raspunsuri !
_______________________________________ arul... BONDarul
|
|
pus acum 11 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Teoretic ea trebuie sa fie completa in asa fel incat sa poata fi considerata functionala. Asta include si elemente de caroserie. Acum ... am vazut multe masini ce au fost date cu carburatoare de Dacia puse de forma in loc de injectia monopunct, cu bobine si fishe puse de forma, cu carton pus in locul trapei (fusese prelevata), iar cea mai tare chestie a fost un motor de broasca ce se afla pus intr-un tico de forma, minunatie ce am vazut-o acum 2 ani la Remat Militari.
Intelegi tu, deci
|
|
pus acum 11 ani |
|
om_bland
Membru Senior
Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
|
|
mr_mishu a scris:
Nu am mai deschis un topic, asa ca intreb si eu aici: care este limita exacta pana la care se poate goli o masina astfel incat sa nu trebuiasca spaga si sa nu fie nici un risc. Sau mai bine zis cum prevede legea starea in care trebuie predata o masina veche? Masina pleaca zilele astea. Multumesc anticipat pentru raspunsuri ! |
Despre ce masina spuneti domnule ca pleaca ? Cea galbena din avatar ?
|
|
pus acum 11 ani |
|
mr_mishu
Membru Senior
Din: Cluj / Câmpulung Moldovenesc
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 773
|
|
Aia am s-o iau cu mine in mormant, cred. Un prieten duce la rabla o dacie break din 88. Masina este in stare buna dar sunt expirate toate actele. Mi-a spus ca pot sa iau cate piese de pe ea dar nu vrea sa dea atentii pe la aia. Eu vroiam sa stiu limita pana cand pot sa o golesc incat sa nu fie probleme.
_______________________________________ arul... BONDarul
|
|
pus acum 11 ani |
|
tomas
Membru Senior
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 723
|
|
mr_mishu a scris:
Aia am s-o iau cu mine in mormant, cred. Un prieten duce la rabla o dacie break din 88. Masina este in stare buna dar sunt expirate toate actele. Mi-a spus ca pot sa iau cate piese de pe ea dar nu vrea sa dea atentii pe la aia. Eu vroiam sa stiu limita pana cand pot sa o golesc incat sa nu fie probleme. |
Nu cred ca o sa fie problema..si eu am dus o masina,la care i-am scos absolut tot interiorul,stopuri,faruri,galerie admisie cu tot carb,tot sistemul de esapament,radiator,electromotor alternator,delcou,geamuri laterale,bandouri...intelegi ideea,tot.Singura chestie ce n-am luat si imi pare rau era cutia de viteze.(poti sa scoti si aia,nu se uita nimeni) Daca ai piese stricate,sa le pui pe alea in loc.
|
|
pus acum 11 ani |
|
marian_6963
Membru Senior
Din: Tarnaveni/MS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1157
|
|
(5) Colectorul validat preia în custodie autovehiculul uzat, numai după verificarea şi constatarea: a) existenţei cumulative a componentelor esenţiale ale autovehiculului uzat: motorul, transmisia, trenul de rulare, caroseria, şasiul, precum şi echipamentele electronice de gestionare a funcţiilor autovehiculului şi dispozitivul catalizator, dacă acestea au fost prevăzute din fabricaţie; b) îndeplinirii condiţiei de vechime, în baza anului de fabricaţie înscris în certificatul de înmatriculare sau cartea de identitate a autovehiculului uzat, ori în baza anului de fabricaţie înscris în actul doveditor eliberat de către serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor competent teritorial, coroborat cu caracterul alfanumeric corespunzător, conţinut în numărul de identificare a autovehicului uzat; c) îndeplinirii condiţiei vizând prima înmatriculare în România, în baza menţiunilor cuprinse în certificatul de înmatriculare sau cartea de identitate a autovehiculului uzat, ori în baza menţiunilor din actul doveditor eliberat de către serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor competent teritorial; d) îndeplinirea condiţiei vizând înmatricularea autovehiculului uzat de cel puţin un an pe numele proprietarului, în baza menţiunilor cuprinse în certificatul de înmatriculare sau cartea de identitate a autovehiculului uzat; e) încadrării autovehiculului uzat într-una din categoriile de folosinţă: M1-A, M1/N1-ASU, N1-AU), potrivit menţiunilor cuprinse în certificatul de înmatriculare sau cartea de identitate a autovehiculului uzat, ori în baza menţiunilor din documentul doveditor eliberat de către serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor competent teritorial; f) autenticităţii documentelor prezentate; g) coroborării şi corelării datelor cuprinse în documentele prezentate în ceea ce vizează identitatea proprietarului, precum şi a corespondenţei dintre datele cuprinse în documente şi seriile/numerele de identificare înscrise pe elementele/componentele autovehiculului uzat; h) neînregistrării de către proprietar a obligaţiilor restante la bugetul local.
_______________________________________ Imi plac masinile, dar viata mea si tot ce e bun in viata asta scurta se reduce la cei doi copii ai mei! Nimic nu se compara cu ei!
|
|
pus acum 11 ani |
|