CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
angy_2 la Simpatie.ro
Femeie
21 ani
Constanta
cauta Barbat
21 - 63 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Discutii libere / Intrebare program RABLA Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
Deci...pentru ca msina sa fie primita in programul rabla ....trebuie sa fie functionala??? sau verifica doar seriile si trenul de rulare caroserie bla bla...Intreb asta pt ca as dori sa salvez niste piese dintr-un motor de trabi...ce urmeaza sa fie dat la rabla .....

_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 11 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Trebuie sa fie cat-de-cat completa masina, sau cel putin asa sa para, ca nu se prea uita nimeni la ce are si ce nu.

_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 11 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
In 2009 ,am  dus o Dacie accidentata a unui amic la ,,rabla'' fara motor si cutie . M-a costat 100 de lei ,,spaga'' si nu a fost nici o problema dar atunci a impachetat-o pe loc ,acuma depinde de cum se procedeaza la rematul unde vrei sa duci.

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 11 ani
   
mr_mishu
Membru Senior

Din: Cluj / Câmpulung Moldovenesc
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 773
Nu am mai deschis un topic, asa ca intreb si eu aici: care este limita exacta pana la care se poate goli o masina astfel incat sa nu trebuiasca spaga si sa nu fie nici un risc. Sau mai bine zis cum prevede legea starea in care trebuie predata o masina veche?
Masina pleaca zilele astea.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri !


_______________________________________
arul...
BONDarul

pus acum 11 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Teoretic ea trebuie sa fie completa in asa fel incat sa poata fi considerata functionala.  Asta include si elemente de caroserie.   Acum ... am vazut multe masini ce au fost date cu carburatoare de Dacia puse de forma in loc de injectia monopunct, cu bobine si fishe puse de forma, cu carton pus in locul trapei (fusese prelevata), iar cea mai tare chestie a fost un motor de broasca ce se afla pus intr-un tico de forma, minunatie ce am vazut-o acum 2 ani la Remat Militari.

Intelegi tu, deci


pus acum 11 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915

mr_mishu a scris:

Nu am mai deschis un topic, asa ca intreb si eu aici: care este limita exacta pana la care se poate goli o masina astfel incat sa nu trebuiasca spaga si sa nu fie nici un risc. Sau mai bine zis cum prevede legea starea in care trebuie predata o masina veche?
Masina pleaca zilele astea.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri !



Despre ce masina spuneti domnule ca pleaca ?  Cea galbena din avatar ? 


pus acum 11 ani
   
mr_mishu
Membru Senior

Din: Cluj / Câmpulung Moldovenesc
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 773
Aia am s-o iau cu mine in mormant, cred. 
Un prieten duce la rabla o dacie break din 88. Masina este in stare buna dar sunt expirate toate actele. Mi-a spus ca pot sa iau cate piese de pe ea dar nu vrea sa dea atentii pe la aia. Eu vroiam sa stiu limita pana cand pot sa o golesc incat sa nu fie probleme. 


_______________________________________
arul...
BONDarul

pus acum 11 ani
   
tomas
Membru Senior

Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 723

mr_mishu a scris:

Aia am s-o iau cu mine in mormant, cred. 
Un prieten duce la rabla o dacie break din 88. Masina este in stare buna dar sunt expirate toate actele. Mi-a spus ca pot sa iau cate piese de pe ea dar nu vrea sa dea atentii pe la aia. Eu vroiam sa stiu limita pana cand pot sa o golesc incat sa nu fie probleme. 




Nu cred ca o sa fie problema..si eu am dus o masina,la care i-am scos absolut tot interiorul,stopuri,faruri,galerie admisie cu tot carb,tot sistemul de esapament,radiator,electromotor alternator,delcou,geamuri laterale,bandouri...intelegi ideea,tot.Singura chestie ce n-am luat si imi pare rau era cutia de viteze.(poti sa scoti si aia,nu se uita nimeni) Daca ai piese stricate,sa le pui pe alea in loc.


pus acum 11 ani
   
marian_6963
Membru Senior

Din: Tarnaveni/MS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1157
(5) Colectorul validat preia în custodie autovehiculul uzat, numai după verificarea şi constatarea:
a) existenţei cumulative a componentelor esenţiale ale autovehiculului uzat: motorul, transmisia,
trenul de rulare, caroseria, şasiul, precum şi echipamentele electronice de gestionare a funcţiilor
autovehiculului şi dispozitivul catalizator, dacă acestea au fost prevăzute din fabricaţie;

b) îndeplinirii condiţiei de vechime, în baza anului de fabricaţie înscris în certificatul de
înmatriculare sau cartea de identitate a autovehiculului uzat, ori în baza anului de fabricaţie înscris
în actul doveditor eliberat de către serviciul public comunitar regim permise de conducere şi
înmatriculare a vehiculelor competent teritorial, coroborat cu caracterul alfanumeric corespunzător,
conţinut în numărul de identificare a autovehicului uzat;
c) îndeplinirii condiţiei vizând prima înmatriculare în România, în baza menţiunilor cuprinse în
certificatul de înmatriculare sau cartea de identitate a autovehiculului uzat, ori în baza menţiunilor
din actul doveditor eliberat de către serviciul public comunitar regim permise de conducere şi
înmatriculare a vehiculelor competent teritorial;
d) îndeplinirea condiţiei vizând înmatricularea autovehiculului uzat de cel puţin un an pe numele
proprietarului, în baza menţiunilor cuprinse în certificatul de înmatriculare sau cartea de identitate a
autovehiculului uzat;
e) încadrării autovehiculului uzat într-una din categoriile de folosinţă: M1-A, M1/N1-ASU, N1-AU),
potrivit menţiunilor cuprinse în certificatul de înmatriculare sau cartea de identitate a
autovehiculului uzat, ori în baza menţiunilor din documentul doveditor eliberat de către serviciul
public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor competent teritorial;
f) autenticităţii documentelor prezentate;
g) coroborării şi corelării datelor cuprinse în documentele prezentate în ceea ce vizează identitatea
proprietarului, precum şi a corespondenţei dintre datele cuprinse în documente şi seriile/numerele
de identificare înscrise pe elementele/componentele autovehiculului uzat;
h) neînregistrării de către proprietar a obligaţiilor restante la bugetul local.


_______________________________________
Imi plac masinile, dar viata mea si tot ce e bun in viata asta scurta se reduce la cei doi copii ai mei! Nimic nu se compara cu ei!

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la