CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: AlessyaDaniela pe Simpatie.ro
| Femeie 24 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 50 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
vulturasu a scris:
Ii gata si rezervoru. |
E gaurit, ca sa treaca maneta schimbatorului prin ea? Foarte tare!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Grila fata vopsita.
45.9KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Rama vopsita cu vopsea efect de crom.
26.4KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Sigla sablata si pregatita de vopsit.
27KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Si la final ansamblate.
50KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Rezervor montat pe masina.
41.7KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
vulturasu a scris:
Rama vopsita cu vopsea efect de crom. |
Imi areti te rog ambalajul la vopseaua aia de crom? Ca iese tare frumos. Unde se gaseste vopsea din ala?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Vopseaua aia e la Bucuresti si mo costat 180lei rama aia. De iesit no iesit chiar super ,da mere. Io cand am intrebat am vrut deasta: Si iei de fapt mi-au dat de asta: Varianta care o vroiam io ar fi costat 12000 euro un kit sa vopsesc io la noi,iar astalalta e 400Euro un kit.Tat era pre mult pentru o rama.Asa ca am dat-o la altii. Oricum nu am mai cautat dupaia,da tre sa fie prin tara care au prima varianta,si zic ca merita atunci cand piesa e prea distrusa ca sa mai poata fi cromata.
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Si grila pusa pe masina.
45.5KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Si-am pus si lateralele,dupa care un pic de curatenie ca nu mai aveam loc.
34.5KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Sa inteleg,motorul seamana mult cu cel de Trabant,logic,dar racirea este cu apa?Are calorifer in interior?Sau incalzirea habitaclului se face ca la Trabant?Sau masina fiind cabrio nu s-a mai pus problema incalzirii?Uite asa mai aflu si eu cate ceva din istoria auto
|
|
pus acum 10 ani |
|
volvo244
Membru Junior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 63
|
|
super tare ce ai facut cu ea.Ii sade bine cu alb si negru.succes in continuare.
_______________________________________ 244 for life
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
am inceput la pus parbrizele.
44KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Parbrize puse si o usa.
36.5KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Una bucata bord si schimbator.
48.3KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Schimbatorul in compartimentul motor.
46.8KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
hufo
Membru Senior
Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3084
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
cristi1100
Membru Activ
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 133
|
|
Superba lucrarea, felicitarile mele . O singura precizare , cromarea ramei oare nu era lafel la pret ca si vopsirea?
Mult spor va doresc
|
|
pus acum 10 ani |
|
vwtyp3variant
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
|
|
arata superb
_______________________________________ "M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi
|
|
pus acum 10 ani |
|
Liviu-Florin
Membru Senior
Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
|
|
Impresionant cat de frumos se contureaza masina...si ce a fost la inceput... Felicitari!
|
|
pus acum 10 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
De departe cea mai tare restaurare vazuta de mine vreodata.Asta e de Cartea Recordurilor.Cuvintele sunt de prisos.Mai exact,,,,,,,,,,,nu am cuvinte
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
vulturasu a scris:
Si inca una faina. |
Motorul ala, cred ca initial era proiectat pentru vreo motocicleta. Racire prin termosifon, alimentare prin cadere libera. Cat se poate de simpla. Bordul din ce material este facut?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
cristi1100 a scris:
Superba lucrarea, felicitarile mele . O singura precizare , cromarea ramei oare nu era lafel la pret ca si vopsirea?
Mult spor va doresc |
Pentru cromare piesa trebuie sa arete la suprafata inainte ca si dupa.Piesa mea era patrunsa de rugina prea tare.Dupa sablare, cand a ramas fara rugina,aveam gropi in piesa.Asa ca chit,grund si vopsea.
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Misu de Cluj a scris:
vulturasu a scris:
Si inca una faina. |
Motorul ala, cred ca initial era proiectat pentru vreo motocicleta. Racire prin termosifon, alimentare prin cadere libera. Cat se poate de simpla. Bordul din ce material este facut? |
Daca bine stiu eu motoru asta era folosit ca ,,electromotor'' la tancuri.Apoi din el se facea aproape orice necesita un motor.Cand cautam piese gaseam motopompe,generatoare si te mai miri ce.In functie de ce trebuia,motoru se invartea in ce sens vroiai,erau dinastartul,o piesa de la aprindere si inca cateva maruntisuri care se schimbau. Bordu e din oarisce plastic,seamana cu bachelita,in rest habar n-am.
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Cred ca este bachelita, ca plasticul nu a fost inventat pe vremea aia.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
In continuare,am fabricat o teava de esapament la motor.
32.5KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Montata toba de esapament,suport toba bucsat.
47.5KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Fabricata teava espament iesire.
21.1KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Fabricat si montat suport motor.
28.8KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Cumparat si montata o baterie.
45.3KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Si pe dinauntru cam asta e:
42.2KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Si cam asta o fost pe ziua de ieri.Planu o fost sa ma dau cu ea pin curte,da so facut 8 sara si no vrut sa mai porneasca motoru pana la 9,asa ca ne-am dus la culcare ca niste copii cuminti ce suntem. Vedem pe maine ce are carburatoru si ne distram pe ziua.
Modificat de vulturasu (acum 10 ani)
|
|
pus acum 10 ani |
|
Liviu-Florin
Membru Senior
Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
|
|
La cat ai muncit cred ca abia astepti sa dai o tura cu ea! Poate pui si un clip daca o pornesti!
|
|
pus acum 10 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
La ce maini de aur are,cred ca nici cand era noua masina nu era asa.Masina asta merita o camera spatioasa si doar admirata.O asa bijuterie nu merita scoasa pe strada
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Si m-am apucat de ansamblat. Am lipit cheder si montat aripi spate. aripi_spate
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Dupa care aripi fata cu faruri,semnalizari: aripi_fata
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Capota vopsita cu alb.
34.5KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Suporti bara spate montati. Urmeaza barile cand or fi vopsite.
18.5KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
SI incepur-am si la ceva tapiterie interioara.
43.8KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Si-o laterala fata.
31.2KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Pe aialalta se lucra cand am facut ultima data poze.
32.6KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Ati observat ca are si geamurile in usi si clante!
41.3KB
Modificat de vulturasu (acum 10 ani)
|
|
pus acum 10 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
fara cuvinte.Ce numar de inmaticulare va avea,daca nu sunt indiscret?
|
|
pus acum 10 ani |
|
AdyC
Membru Senior
Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
|
|
Cred ca o sa arate fenomenal masina. Pana acum e prima restaurere de genul asta vazuta de mine prezentata pe un forum care ma impresionat la maxim. "Jos palaria". Sper sa vad masina pe viu. Spor in continuare.
_______________________________________ Dacia 1100 - 1969 Dacia 1100 - 1971 Dacia 1300 - 1980
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
sk100it a scris:
fara cuvinte.Ce numar de inmaticulare va avea,daca nu sunt indiscret? |
Apoi crezi ca m-am gandit io la dastea? Da m-oi gandi!
|
|
pus acum 10 ani |
|
aurelian_mz_rt125
Membru Senior
Din: moinesti, jud bacau
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 389
|
|
cea mai ultra super masina de pe acest topic e pur si simplu super ce ai facut cu aceasta masina ..... iti urmaresc topicul de cateva luni si in fiecare zi intru pe forum cu speranta de a vedea ceva nou in acest topic si .... ca sa nu te laud doar pe tine la fel salivez si dupa topicurile lui cv2adi bravooooo
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
vulturasu a scris:
Montata toba de esapament,suport toba bucsat. |
Podeaua din lemn nu se strica, sau se umfla, daca mergi cu masina pe ploaie? Poate ar fi bun ceva scut din tabla pe dedesubt, care sa protejeze lemnul. Oricum, nu prea cred vei iesi cand ploua, dar nu se stie niciodata, poate te prinde ploaia pe drum.
Va fi gata pe 24 mai, s-o aduci le expozitie?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Cand e gata ii dau pe dedesupt o izolatie ca o ceara. Clar ca nu merge asta pe ploaie. De mers poate pe platforma ca inca motoru nu mere(se studiaza amu) si n-am ambreiaj si nu stiu cand o fi functional.
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
vulturasu a scris:
Cand e gata ii dau pe dedesupt o izolatie ca o ceara. Clar ca nu merge asta pe ploaie. De mers poate pe platforma ca inca motoru nu mere(se studiaza amu) si n-am ambreiaj si nu stiu cand o fi functional. |
Ambreiajul este multidisc in ulei, ca la motociclete?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
alexandru_hd
Membru Junior
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 64
|
|
Felicitari pentru munca depusa. Va fi ceva de vis. Acest model de IFA arata foarte bine, are un design foarte reusit. Singura parte proasta la masinile astea este faptul ca au structura din lemn. In rest...speechless
53.2KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Misu de Cluj a scris:
vulturasu a scris:
Cand e gata ii dau pe dedesupt o izolatie ca o ceara. Clar ca nu merge asta pe ploaie. De mers poate pe platforma ca inca motoru nu mere(se studiaza amu) si n-am ambreiaj si nu stiu cand o fi functional. |
Ambreiajul este multidisc in ulei, ca la motociclete? |
Cam asa ceva.Sunt 4 discuri care ar trebui sa arate cam asa.
38.9KB
Modificat de vulturasu (acum 10 ani)
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Ale mele de pe masina seamana mai mult cu cele de jos si urechile alea laterale mai am numai niste cioturi la jumate latimea.Cea ce cred ca fac mult sunt umflaturile alea de pe suprafete care la mine nu exista.Ale mele seamana mai mult a ceva discuri facute din pila.
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
alexandru_hd a scris:
Felicitari pentru munca depusa. Va fi ceva de vis. Acest model de IFA arata foarte bine, are un design foarte reusit. Singura parte proasta la masinile astea este faptul ca au structura din lemn. In rest...speechless |
Pe vremea aia mai erau paduri.Cu tabla statea prost ca fierul era in tancuri si bombe. La un moment dat s-a inlocuit si tabla cu materialul din care mai incoace,dupa mici modificari,s-a facut trabantul.Da am inteles ca s-au facut putine asa, ca or fi inceput sa adune tancurile de pe legheleu si sa scoata bombele aruncate de altii din pamant(si or primit ceva fier de la aliati prin Germania pana sa se gate razboiu).
Modificat de vulturasu (acum 10 ani)
|
|
pus acum 10 ani |
|
vwtyp3variant
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
|
|
da ii multidisc ambreajul ce diametru au discurile? poate merg de la ceva motocicleta seamana cu cele de mz, masoara diametrele ca daca potrivesc iti aduc eu 4 discuri
_______________________________________ "M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi
|
|
pus acum 10 ani |
|
daman
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 430
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Doar am montat scaunele si am desfacut la transmisie sa vad ce are ambreiaju. Din pacate e pinionul de pe vibrochen de bai.Cand l-am montat pe motor nu stiam in care sens se invarte motoru,asa ca pinionul acesta e pe sensul invers de cum am eu nevoie. Pinionu asta cica i-ar zice roata libera,intr-un sens trage,in celalalt se invarte in gol axu lui. Cam atat am reusit in mare ca in rest am fost tot plecat pin Europa,da o sa mai fac ceva poze sa mai pun aici.
|
|
pus acum 10 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Ce se mai aude de aceasta masinuta?Ca o parere personala,de departe cea mai faina restaurare din cate am vazut pana acum
|
|
pus acum 10 ani |
|
daman
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 430
|
|
ce ai mai facut,ei reusit sa o pornesti?
|
|
pus acum 9 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
pai cam asa e acum.
27.1KB
|
|
pus acum 9 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
N-am mai reusit sa fac nimic ca n-am mai avut timp nici sa suflu de ceva vreme incoace. Transmisia e tot desfacuta ca n-am piese inca.
|
|
pus acum 9 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
In sfarsit am si io vreme de saraca masina. Ceva piese de imprumut si transmisia e pusa peolalta.
36.3KB
Modificat de vulturasu (acum 9 ani)
|
|
pus acum 9 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
|
pus acum 9 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Asta o fost sambata trecuta si cand sa probam motoru...surprizaaaa. Bateria sta de mult si e descarcata.Asa ca mi-am cumparat si un incarcator de 6V. Azi l-am pus in folosinta. Dar intre timp ma apucai de alte treburi.De exemplu reconstructia sistemului plafon rabatabil.
|
|
pus acum 9 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Iese foarte frumos. Motorul zici ca e de motocicleta.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
|
pus acum 9 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Da intr-o vreme i-am pus si scaunele cu banchetele si-am uitat sa postez ceva. scaune_si_banchete
|
|
pus acum 9 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Misu de Cluj a scris:
Iese foarte frumos. Motorul zici ca e de motocicleta. |
Dapoi mai stii?Ca la cate so folosit motoru asta....
|
|
pus acum 9 ani |
|
volvo244
Membru Junior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 63
|
|
foarte tare.felicitari.
_______________________________________ 244 for life
|
|
pus acum 9 ani |
|
aurelian_mz_rt125
Membru Senior
Din: moinesti, jud bacau
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 389
|
|
De departe cea mai buna restaurare de pe aici ,la cat a fost de munca, modul in care s-a lucrat, si ce a fost de realizat (dificultatea proiectului) Motorul ce capacitate are? clar e derivat dintr-un motor de motocicleta , e monobloc cu tot cu cutia de viteze (din cate mi-am dat seama din poza) si are ambreiajul exact ca la motocicletele vechi Acum pe langa laude am si eu doua-trei pareri ... daca tot lucrezi atat de bine cu lemnul de ce nu ai refacut si baza geamului (ce se vede deasupra fetelor de usi , vad ca lemnul e destul de imbatranit si nu prea mai merge decat vopsit , o piesa din lemn baituita si lacuita i-ar sta mult mai bine) , a doua mi se pare ca e prea mult negru la interior spre fata (conturul parbrizului in primul rand, tot din lemn (furnir subtire) mergea facut un contur pe care sa il lipesti/prinzi peste rama, alceeasi treaba ca la usi, nu o mai fi conform cu originalul dar ar fi fost mult mai placuta ochiului) sau mergea macar rama prbrizului vopsita intr-o vopsea crom de calitate si pe exterior si pe interior , se preata mai ales ca este o masina decapotabila si a treia chestie mai e partea cu prinderea fetelor de usi , acolo puteai folosi capse montate sub vinilin si burete sa nu se vada nimic la exterior ... buretele face sa se vada destul de urat prinderea , original nu aveau burete si se vedeau altfel ... Sper sa nu te supere parerile mele, nu am intentionat asta , si chiar imi place tot ce ai facut
Modificat de aurelian_mz_rt125 (acum 9 ani)
|
|
pus acum 9 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Lemnul usii l-am pus pentru proba ,normal ca e pregatit profilul pentru cel nou. Schema de culori si altele sunt conform originalului si inca nu e gata! Fetele de usi iarasi nu sunt montate definitiv deoarece nu am inca macaralele de geam.Suruburile vor avea distantier si nu vor intra asa mult in burete(original aveau material de ala din carpe macinate),vezi ca si manerul e cel original din piele groasa dat in banda sa nu ma mai infectez de la el(tre sa caut o curea la culoare sa-mi fac altele).
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Foarte frumos a iesit tapiteria, dar nu exista decat culoarea galbena in paleta. E cam prea sensibila si pretentioasa. Poate un visiniu sau un albastru inchis i-ar fi stat mai bine si te-at fi scutit in viitor de curatare frecventa.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
E sensibila,da nici ca fac naveta la Gilau cu masina asta. Oricum ,cand am ales-o am avut un paletar de culori cu tapiterie si parca arata mai putin pretentioasa.Numa cand am avut un scaun mi-am dat seama de culoarea reala,da amu daca am comandat-o ,asta e.In ansamblu mie imi place foarte mult.
Modificat de vulturasu (acum 9 ani)
|
|
pus acum 9 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
|
pus acum 9 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
|
pus acum 9 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Domnule,dumneata nu esti un restaurator, ci un vrajitor si inca unul veritabil.Ma uit la poze,nu-mi vine sa cred ca a putut iesi asa ceva.Sincer,nu am cuvinte
|
|
pus acum 9 ani |
|
codrutul
Membru Senior
Din: Medias
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 354
|
|
Dupa umila mea parerea cred ca jucati in alta liga, adica la profesionisti. Cu tot respectul...jos palaria.
_______________________________________ Minim 850 de belele Dacia 1300 - galbin pasopt
|
|
pus acum 9 ani |
|
horatiu601
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
|
|
hai ca incet incet este gata .cu ambreiajul cum stai? ai gasit discurile acelea? PS trebuie sa iti aduc emblema am polisato...si este in masina dar nu am apucat sa vin pe acolo
_______________________________________ trabantul nu este o masina,este un stil de viata
|
|
pus acum 9 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Ambreiajul e rezolvat cu niste discuri imprumut, da nu reusesc sa mai pornesc motoru. Numa nu-i dau de capat si meseriasii in motoarele astea au disparut parca din Cluj. Voua,trabantistii,cine va pune la punct motoarele in Cluj?
Modificat de vulturasu (acum 9 ani)
|
|
pus acum 9 ani |
|
aurelian_mz_rt125
Membru Senior
Din: moinesti, jud bacau
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 389
|
|
are delco masina sau e cu dinam + aprindere ca la motociclete vechi din acea perioada? daca e cu dinam + aprindere atunci: se verifica in primul rand ca platina sa aiba scanteie si apoi tot traseul pana la bujie , daca si bujia da scanteie , atunci mai e de reglat momentul deschiderii platinii , care se face asa : se duce pistonul in PMS - punctul mort superior ( cu bujia scoasa, se poate folosi o surubelnita, cand e maxim ridicata acela e PMS) dupa care se roteste putin motorul inapoi cat sa coboare pistonul cam 5 mm (inainte de PMS) si de verifica pozitia platinei ... in jurul acestei pozitii platina ar trebui sa se deschida , apoi pana ajunge in varf trebuie sa se inchida si scanteia sa fi avut loc. La mai multi cilindri se verifica acelasi lucru pe fiecare cilindru in parte (fiecare are platina lui daca e motor in 2 cilindri ) daca motorul are si avans reglabil atunci e mai greut de gasit pozitia exacta , trebuie jucat mai mult in interval , posibil si mai mult de 5mm inainte de PMS sa trebuiasca sa aiba loc deschiderea. sper ca ai inteles ceva din ce am scris eu ... eventual cauta mai degraba un motociclist vechi decat un mecanic de auto
in fine din ce am vazut la inceputul topicului platinile se regasesc montate pe motor , nu ai dinam , deci poti aplica ce ai scris eu mai sus. in cluj sunt mai multi impatimiti moto poti lua legatura cu mai multi dintre ei : sami-moto, fishy, owene , daca iei legatura cu unul din ei sigur iti dau mai multe variante de cunoscatori prin zona
Modificat de aurelian_mz_rt125 (acum 9 ani)
|
|
pus acum 9 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Pana acum am crezut ca nu am inteles documantatia in germana,dar din ce imi spui despre reglaj,se pare ca am facut pana acum exact asa.Cama care deschide platinile e pe o piesa cu reglaj centrifugal,piesa care am cumparat-o pentru ca nu o avea.Posibil ca aceasta sa fie din nou gresita. Multumesc foarte mult de informatie.
|
|
pus acum 9 ani |
|
horatiu601
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
|
|
vineri as putea veni pana acolo daca doresti..sa ne uitam
_______________________________________ trabantul nu este o masina,este un stil de viata
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
La astea de motocicleta, ar trebui sa coboare pistonul, cam 5-7 mm inainte de PMS. Daca aprinderea are si avans centrifugal, ar trebui cam 7 mm. Eventual poti bloca contragreutatile de la avansul centrifugal, ca poate are arcurile decalibrate si incerca si asa s-o pornesti. Si studiaza documentatia sa vezi ce scrie. Eu am reparat multe motociclete vechi in 2 timpi, dar de obicei este pe incercate. Tot incerci, cana nimeresti reglajul corect. Ai scanteie destul de puternica? Aprinderea este pe baterie sau doar pe magnetou? Daca e pe magnetou trebuie micsorate si electrozii de la bujii de la 0,4-0,5, la 0,3 si atunci porneste mult mai usor.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
horatiu601 a scris:
vineri as putea veni pana acolo daca doresti..sa ne uitam |
Sunt aici vineri de dimineata.
|
|
pus acum 9 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Misu de Cluj a scris:
La astea de motocicleta, ar trebui sa coboare pistonul, cam 5-7 mm inainte de PMS. Daca aprinderea are si avans centrifugal, ar trebui cam 7 mm. Eventual poti bloca contragreutatile de la avansul centrifugal, ca poate are arcurile decalibrate si incerca si asa s-o pornesti. Si studiaza documentatia sa vezi ce scrie. Eu am reparat multe motociclete vechi in 2 timpi, dar de obicei este pe incercate. Tot incerci, cana nimeresti reglajul corect. Ai scanteie destul de puternica? Aprinderea este pe baterie sau doar pe magnetou? Daca e pe magnetou trebuie micsorate si electrozii de la bujii de la 0,4-0,5, la 0,3 si atunci porneste mult mai usor. |
Asta cu blocarea avansului centrifugal chiar n-am incercat-o.De arcuri nu mai tin minte sigur,da cred ca le-am pus io ca nu le avea. Din ce stiti voi avansu asta tre sa dea mai repede sau mai tarziu scanteia dupa ce se destinde?
Modificat de vulturasu (acum 9 ani)
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Pune o poza cu platoul platinilor, ca asa dupa vorbe nu imi dau seama cum functioneaza. Daca vad cum arata, incerc sa-mi dau seama cum functioneaza si ce trebuie facut.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
|
pus acum 9 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
|
pus acum 9 ani |
|
vulturasu
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
|
|
Da macar azi am reusit sa-mi impletesc manerele noi de pe scaune.
38.8KB
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
vulturasu a scris:
avans centrifugal |
Nu prea inteleg cum functioneaza. Asa pare mai degraba un regulator de turatie, care sa impiedice motorul ca sa se supratureze.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|
aurelian_mz_rt125
Membru Senior
Din: moinesti, jud bacau
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 389
|
|
e avans centrifugal normal ar trebui sa deschida mai devreme cu cat se tureaza mai tare , pentru ca benzina sa aiba timp sa se aprinda , lamelele ar trebui sa faca ca platinile sa deschida mai repede. ideea e ca daca nu exista acest avans in timp ce turatia este mai mare , exista pericolul ca scanteia sa vina dupa PMS si atunci se produce detonatie in blocul motor si e posibil sa il dea peste cap sau chiar sa ii schimbe sensul de mers ... am auzit motociclete care au luat-o inapoi din cauza reglarii avansului, si nu a fost prea placut pentru motociclist. banuiesc ca e motor in 2 timpi
Modificat de aurelian_mz_rt125 (acum 9 ani)
|
|
pus acum 9 ani |
|
aurelian_mz_rt125
Membru Senior
Din: moinesti, jud bacau
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 389
|
|
baga un ochi si pe aici gasesti informatii bune, nu doar in topicul respectiv ci si in altele
|
|
pus acum 9 ani |
|
aurelian_mz_rt125
Membru Senior
Din: moinesti, jud bacau
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 389
|
|
acolo la tine una dintre platine isi modifica pozitia in functie de avans ma tem ca arcurile puse de tine sunt cam slabe si atunci e posibil ca scanteia sa apara prea devreme . incearca, cum a spus si Misu cu arcurile blocate in pozitia inchis (alaturate cel mai mult), e posibil sa ai o surpriza si sa porneasca. la momentul asta ar trebui cand scoti bujia sa fie umeda daca arcurile sunt slabe si ia avans prea repede
Modificat de aurelian_mz_rt125 (acum 9 ani)
|
|
pus acum 9 ani |
|