CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
AlessyaDaniela pe Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 50 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / reconditionare IFA F8 Cabrio Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4 5
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

vulturasu a scris:

Ii gata si rezervoru.

E gaurit, ca sa treaca maneta schimbatorului prin ea?
Foarte tare!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Grila fata vopsita.

ifa cabrio grila fata vopsita.

45.9KB


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Rama vopsita cu vopsea efect de crom.

ifa cabrio rama vopsita vopsea efect crom.

26.4KB


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Sigla sablata si pregatita de vopsit.

ifa cabrio sigla sablata pregatita vopsit.

27KB


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Si la final ansamblate.

ifa cabrio final

50KB


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Rezervor montat pe masina.

ifa cabrio rezervor montat masina.

41.7KB


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

vulturasu a scris:

Rama vopsita cu vopsea efect de crom.

Imi areti te rog ambalajul la vopseaua aia de crom? Ca iese tare frumos.
Unde se gaseste vopsea din ala?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Vopseaua aia e la Bucuresti si mo costat 180lei rama aia.
De iesit no iesit chiar super ,da mere.
Io cand am intrebat am vrut deasta:
Si iei de fapt mi-au dat de asta:
Varianta care o vroiam io ar fi costat 12000 euro un kit sa vopsesc io la noi,iar astalalta e 400Euro un kit.Tat era pre mult pentru o rama.Asa ca am dat-o la altii.
Oricum nu am mai cautat dupaia,da tre sa fie prin tara care au prima varianta,si zic ca merita atunci cand piesa e prea distrusa ca sa mai poata fi cromata.


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Si grila pusa pe  masina.

ifa cabrio grila pusa pe  masina.

45.5KB


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Si-am pus si lateralele,dupa care un pic de curatenie ca nu mai aveam loc.

ifa cabrio si-am pus care pic curatenie mai aveam loc.

34.5KB


pus acum 10 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Sa inteleg,motorul seamana mult cu cel de Trabant,logic,dar racirea este cu apa?Are calorifer in interior?Sau incalzirea habitaclului se face ca la Trabant?Sau masina fiind cabrio nu s-a mai pus problema incalzirii?Uite asa mai aflu si eu cate ceva din istoria auto    

pus acum 10 ani
   
volvo244
Membru Junior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 63
super tare ce ai facut cu ea.Ii sade bine cu alb si negru.succes in continuare.

_______________________________________
244 for life

pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
am inceput la pus parbrizele.

ifa cabrio inceput pus

44KB


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Parbrize puse si o usa.

ifa cabrio parbrize puse usa.

36.5KB


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Una bucata bord si schimbator.

ifa cabrio una bucata bord

48.3KB


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Schimbatorul in compartimentul motor.

ifa cabrio motor.

46.8KB


pus acum 10 ani
   
hufo
Membru Senior

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3084
absolut superb!

pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Si inca una faina.

ifa cabrio inca una faina.

50KB


pus acum 10 ani
   
cristi1100
Membru Activ

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 133
Superba lucrarea, felicitarile mele .
O singura precizare , cromarea ramei oare nu era lafel la pret ca si vopsirea?

Mult spor va doresc 


pus acum 10 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
arata superb

_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Impresionant cat de frumos se contureaza masina...si ce a fost la inceput...
Felicitari! 


pus acum 10 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
De departe cea mai tare restaurare vazuta de mine vreodata.Asta e de Cartea Recordurilor.Cuvintele sunt de prisos.Mai exact,,,,,,,,,,,nu am cuvinte

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

vulturasu a scris:

Si inca una faina.

Motorul ala, cred ca initial era proiectat pentru vreo motocicleta.
Racire prin termosifon, alimentare prin cadere libera.
Cat se poate de simpla.
Bordul din ce material este facut?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310

cristi1100 a scris:

Superba lucrarea, felicitarile mele .
O singura precizare , cromarea ramei oare nu era lafel la pret ca si vopsirea?

Mult spor va doresc 

Pentru cromare piesa trebuie sa arete la suprafata inainte ca si dupa.Piesa mea era patrunsa de rugina prea tare.Dupa sablare, cand a ramas fara rugina,aveam gropi in piesa.Asa ca chit,grund si vopsea.


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310

Misu de Cluj a scris:


vulturasu a scris:

Si inca una faina.

Motorul ala, cred ca initial era proiectat pentru vreo motocicleta.
Racire prin termosifon, alimentare prin cadere libera.
Cat se poate de simpla.
Bordul din ce material este facut?

Daca bine stiu eu motoru asta era folosit ca ,,electromotor'' la tancuri.Apoi din el se facea aproape orice necesita un motor.Cand cautam piese gaseam motopompe,generatoare si te mai miri ce.In functie de ce trebuia,motoru se invartea in ce sens vroiai,erau dinastartul,o piesa de la aprindere si inca cateva maruntisuri care se schimbau.
Bordu e din oarisce plastic,seamana cu bachelita,in rest habar n-am.


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Cred ca este bachelita, ca plasticul nu a fost inventat pe vremea aia.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
In continuare,am fabricat o teava de esapament la motor.

ifa cabrio fabricat teava esapament motor.

32.5KB


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Montata toba de esapament,suport toba bucsat.

ifa cabrio montata toba toba bucsat.

47.5KB


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Fabricata teava espament iesire.

ifa cabrio fabricata teava espament iesire.

21.1KB


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
si montata.

ifa cabrio montata.

35.9KB


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Fabricat si montat suport motor.

ifa cabrio fabricat montat suport motor.

28.8KB


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Cumparat si montata o baterie.

ifa cabrio cumparat montata baterie.

45.3KB


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Si pe dinauntru cam asta e:

ifa cabrio dinauntru cam asta

42.2KB


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Si pe dinafara:

ifa cabrio dinafara:

27.4KB


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Si cam asta o fost pe ziua de ieri.Planu o fost sa ma dau cu ea pin curte,da so facut 8 sara si no vrut sa mai porneasca motoru pana la 9,asa ca ne-am dus la culcare ca niste copii cuminti ce suntem.
Vedem pe maine ce are carburatoru si ne distram pe ziua. 
   

Modificat de vulturasu (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
La cat ai muncit cred ca abia astepti sa dai o tura cu ea! Poate pui si un clip daca o pornesti!

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

vulturasu a scris:

Si cam asta o fost pe ziua de ieri.Planu o fost sa ma dau cu ea pin curte,da so facut 8 sara si no vrut sa mai porneasca motoru pana la 9,asa ca ne-am dus la culcare ca niste copii cuminti ce suntem.
Vedem pe maine ce are carburatoru si ne distram pe ziua. 
   

Lasa nu te stresa, ca va porni. Asa dupa reparatiile mai mari, de fiecare data se incapataneaza sa porneasca. Dar dupa ce o mai mestersti si mai bagi niste injuraturi, va porni, apoi dupa ce se aseaza toate piesele, va si functiona bine


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
La ce maini de aur are,cred ca nici cand era noua masina nu era asa.Masina asta merita o camera spatioasa si doar admirata.O asa bijuterie nu merita scoasa pe strada  

pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Am reusit sa-mi vopsesc si aripile.
aripi_ifa




pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Si m-am apucat de ansamblat.
Am lipit cheder si montat aripi spate.
aripi_spate



pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Dupa care aripi fata cu faruri,semnalizari:
aripi_fata



pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Capota vopsita cu alb.

ifa cabrio capota vopsita alb.

34.5KB


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Dupa ce i-am dat si negru am montat-o pe masina.
fata_completa


 


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Suporti bara spate montati.
Urmeaza barile cand or fi vopsite.

ifa cabrio suporti bara spate barile cand vopsite.

18.5KB


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
SI incepur-am si la ceva tapiterie interioara.

ifa cabrio incepur-am ceva tapiterie

43.8KB


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Si-o laterala fata.

ifa cabrio si-o laterala fata.

31.2KB


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Pe aialalta se lucra cand am facut ultima data poze.

ifa cabrio aialalta lucra cand facut ultima data poze.

32.6KB


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Ati observat ca are si geamurile in usi si clante!

ifa cabrio ati observat are geamurile usi clante!

41.3KB

Modificat de vulturasu (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
fara cuvinte.Ce numar de inmaticulare va avea,daca nu sunt indiscret?    

pus acum 10 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Cred ca o sa arate fenomenal masina.
Pana acum e prima restaurere de genul asta vazuta de mine prezentata pe un forum care ma impresionat la maxim.
"Jos palaria".
Sper sa vad masina pe viu.
Spor in continuare. 


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310

sk100it a scris:

fara cuvinte.Ce numar de inmaticulare va avea,daca nu sunt indiscret?    

Apoi crezi ca m-am gandit io la dastea?
Da m-oi gandi!


pus acum 10 ani
   
aurelian_mz_rt125
Membru Senior

Din: moinesti, jud bacau
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 389
cea mai ultra super masina de pe acest topic
e pur si simplu super ce ai facut cu aceasta masina ..... iti urmaresc topicul de cateva luni si in fiecare zi intru pe forum cu speranta de a vedea ceva nou in acest topic  si .... ca sa nu te laud doar pe tine la fel salivez si dupa topicurile lui cv2adi
bravooooo


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

vulturasu a scris:

Montata toba de esapament,suport toba bucsat.

Podeaua din lemn nu se strica, sau se umfla, daca mergi cu masina pe ploaie? 
Poate ar fi bun ceva scut din tabla pe dedesubt, care sa protejeze lemnul.
Oricum, nu prea cred vei iesi cand ploua, dar nu se stie niciodata, poate te prinde ploaia pe drum.

Va fi gata pe 24 mai, s-o aduci le expozitie?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Cand e gata ii dau pe dedesupt o izolatie ca o ceara.
Clar ca nu merge asta pe ploaie.
De mers poate pe platforma ca inca motoru nu mere(se studiaza amu) si n-am ambreiaj si nu stiu cand o fi functional.


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

vulturasu a scris:

Cand e gata ii dau pe dedesupt o izolatie ca o ceara.
Clar ca nu merge asta pe ploaie.
De mers poate pe platforma ca inca motoru nu mere(se studiaza amu) si n-am ambreiaj si nu stiu cand o fi functional.

Ambreiajul este multidisc in ulei, ca la motociclete?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
alexandru_hd
Membru Junior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 64
Felicitari pentru munca depusa. Va fi ceva de vis. Acest model de IFA arata foarte bine, are un design foarte reusit. Singura parte proasta la masinile astea este faptul ca au structura din lemn. In rest...speechless

ifa cabrio felicitari pentru munca depusa. ceva vis. acest model ifa arata foarte bine, are design

53.2KB


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310

Misu de Cluj a scris:


vulturasu a scris:

Cand e gata ii dau pe dedesupt o izolatie ca o ceara.
Clar ca nu merge asta pe ploaie.
De mers poate pe platforma ca inca motoru nu mere(se studiaza amu) si n-am ambreiaj si nu stiu cand o fi functional.

Ambreiajul este multidisc in ulei, ca la motociclete?

Cam asa ceva.Sunt 4 discuri care ar trebui sa arate cam asa.

ifa cabrio misu cluj scris:cand gata dau dedesupt izolatie ceara.clar merge asta ploaie.de mers

38.9KB

Modificat de vulturasu (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Ale mele de pe masina seamana mai mult cu cele de jos si urechile alea laterale mai am numai niste cioturi la jumate latimea.Cea ce cred ca fac mult sunt umflaturile alea de pe suprafete care la mine nu exista.Ale mele seamana mai mult a ceva discuri facute din pila.

pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310

alexandru_hd a scris:

Felicitari pentru munca depusa. Va fi ceva de vis. Acest model de IFA arata foarte bine, are un design foarte reusit. Singura parte proasta la masinile astea este faptul ca au structura din lemn. In rest...speechless

Pe vremea aia mai erau paduri.Cu tabla statea prost ca fierul era in tancuri si bombe.
La un moment dat s-a inlocuit si tabla cu materialul din care mai incoace,dupa mici modificari,s-a facut trabantul.Da am inteles ca s-au facut putine asa, ca or fi inceput sa adune tancurile de pe legheleu si sa scoata bombele aruncate de altii din pamant(si or primit ceva fier de la aliati prin Germania pana sa se gate razboiu).

Modificat de vulturasu (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
da ii multidisc ambreajul
ce diametru au discurile? poate merg de la ceva motocicleta
seamana cu cele de mz, masoara diametrele ca daca potrivesc iti aduc eu 4 discuri 


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 10 ani
   
daman
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 430
ce ai mai facut?

pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Doar am montat scaunele si am desfacut la transmisie sa vad ce are ambreiaju.
Din pacate e pinionul de pe vibrochen de bai.Cand l-am montat pe motor nu stiam in care sens se invarte motoru,asa ca pinionul acesta e pe sensul invers de cum am eu nevoie.
Pinionu asta cica i-ar zice roata libera,intr-un sens trage,in celalalt se invarte in gol axu lui.
Cam atat am reusit in mare ca in rest am fost tot plecat pin Europa,da o sa mai fac ceva poze sa mai pun aici.


pus acum 10 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Ce se mai aude de aceasta masinuta?Ca o parere personala,de departe cea mai faina restaurare din cate am vazut pana acum

pus acum 10 ani
   
daman
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 430
ce ai mai facut,ei reusit sa o pornesti?

pus acum 9 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
pai cam asa e acum.

ifa cabrio pai cam asa acum.

27.1KB


pus acum 9 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
N-am mai reusit sa fac nimic ca n-am mai avut timp nici sa suflu de ceva vreme incoace.
Transmisia e tot desfacuta ca n-am piese inca.


pus acum 9 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
In sfarsit am si io vreme de saraca masina.
Ceva piese de imprumut si transmisia e pusa peolalta.

ifa cabrio sfarsit vreme saraca piese imprumut transmisia pusa peolalta.

36.3KB

Modificat de vulturasu (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
pe motor

ifa cabrio motor

49.7KB


pus acum 9 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Asta o fost sambata trecuta si cand sa probam motoru...surprizaaaa.
Bateria sta de mult si e descarcata.Asa ca mi-am cumparat si un incarcator de 6V.
Azi l-am pus in folosinta.
Dar intre timp ma apucai de alte treburi.De exemplu reconstructia sistemului plafon rabatabil.


pus acum 9 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Si pozele:
sistem_plafon



pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Iese foarte frumos. Motorul zici ca e de motocicleta.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Si ceva tapiterie de usi
tapiterie_usi



pus acum 9 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Da intr-o vreme i-am pus si scaunele cu banchetele si-am uitat sa postez ceva.
scaune_si_banchete



pus acum 9 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310

Misu de Cluj a scris:

Iese foarte frumos. Motorul zici ca e de motocicleta.

Dapoi mai stii?Ca la cate so folosit motoru asta....


pus acum 9 ani
   
volvo244
Membru Junior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 63
foarte tare.felicitari.

_______________________________________
244 for life

pus acum 9 ani
   
aurelian_mz_rt125
Membru Senior

Din: moinesti, jud bacau
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 389
De departe cea mai buna restaurare de pe aici ,la cat a fost de munca, modul in care s-a lucrat, si ce a fost de realizat (dificultatea proiectului)
Motorul ce capacitate are? clar e derivat dintr-un motor de motocicleta , e monobloc cu tot cu cutia de viteze (din cate mi-am dat seama din poza) si are ambreiajul exact ca la motocicletele vechi
Acum pe langa laude am si eu doua-trei pareri ... daca tot lucrezi atat de bine cu lemnul de ce nu ai refacut si baza geamului (ce se vede deasupra fetelor de usi , vad ca lemnul e destul de imbatranit si nu prea mai merge decat vopsit , o piesa din lemn baituita si lacuita i-ar sta mult mai bine) ,  a doua mi se pare ca e prea mult negru la interior spre fata (conturul parbrizului in primul rand, tot din lemn (furnir subtire) mergea facut un contur pe care sa il lipesti/prinzi peste rama, alceeasi treaba ca la usi, nu o mai fi conform cu originalul dar ar fi fost mult mai placuta ochiului) sau mergea macar rama prbrizului vopsita intr-o vopsea crom de calitate si pe exterior si pe interior , se preata mai ales ca este o masina decapotabila si a treia chestie mai e partea cu prinderea fetelor de usi , acolo puteai folosi capse montate sub vinilin si burete sa nu se vada nimic la exterior ... buretele face sa se vada destul de urat prinderea , original nu aveau burete si se vedeau altfel ...
Sper sa nu te supere parerile mele, nu am intentionat asta , si chiar imi place tot ce ai facut

Modificat de aurelian_mz_rt125 (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Lemnul usii l-am pus pentru proba ,normal ca e pregatit profilul pentru cel nou.
Schema de culori si altele sunt conform originalului si inca nu e gata!
Fetele de usi iarasi nu sunt montate definitiv deoarece nu am inca macaralele de geam.Suruburile vor avea distantier si nu vor intra asa mult in burete(original aveau material de ala din carpe macinate),vezi ca si manerul e cel original din piele groasa dat in banda sa nu ma mai infectez de la el(tre sa caut o curea la culoare sa-mi fac altele).


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Foarte frumos a iesit tapiteria, dar nu exista decat culoarea galbena in paleta.
E cam prea sensibila si pretentioasa. Poate un visiniu sau un albastru inchis i-ar fi stat mai bine si te-at fi scutit in viitor de curatare frecventa.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
E sensibila,da nici ca fac naveta la Gilau cu masina asta.
Oricum ,cand am ales-o am avut un paletar de culori cu tapiterie si parca arata mai putin pretentioasa.Numa cand am avut un scaun mi-am dat seama de culoarea reala,da amu daca am comandat-o ,asta e.In ansamblu mie imi place foarte mult.

Modificat de vulturasu (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Si capacele scaunelor
spatare_scaune



pus acum 9 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
si tapiteria aproape gata
tapiterie_gata



pus acum 9 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Domnule,dumneata nu esti un restaurator, ci un vrajitor si inca unul veritabil.Ma uit la poze,nu-mi vine sa cred ca a putut iesi asa ceva.Sincer,nu am cuvinte

pus acum 9 ani
   
codrutul
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 354
Dupa umila mea parerea cred ca jucati in alta liga, adica la profesionisti.
Cu tot respectul...jos palaria. 


_______________________________________
Minim 850 de belele
Dacia 1300 - galbin pasopt

pus acum 9 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
hai ca incet incet este gata .cu ambreiajul cum stai? ai gasit discurile acelea?
PS trebuie sa iti aduc emblema am polisato...si este in masina dar nu am apucat sa vin pe acolo  


_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 9 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Ambreiajul e rezolvat cu niste discuri imprumut, da nu reusesc sa mai pornesc motoru.
Numa nu-i dau de capat si meseriasii in motoarele astea au disparut parca din Cluj.
Voua,trabantistii,cine va pune la punct motoarele in Cluj?

Modificat de vulturasu (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
aurelian_mz_rt125
Membru Senior

Din: moinesti, jud bacau
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 389
are delco masina sau e cu dinam + aprindere ca la motociclete vechi din acea perioada?
daca e cu dinam + aprindere atunci:
se verifica in primul rand  ca platina sa aiba scanteie si apoi tot traseul pana la bujie , daca si bujia da scanteie , atunci mai e de reglat momentul deschiderii platinii , care se face asa :
se duce pistonul in PMS - punctul mort superior ( cu bujia scoasa, se poate folosi o surubelnita, cand e maxim ridicata acela e PMS) dupa care se roteste putin motorul inapoi cat sa coboare pistonul cam 5 mm (inainte de PMS) si de verifica pozitia platinei ... in jurul acestei pozitii platina ar trebui sa se deschida , apoi pana ajunge in varf trebuie sa se inchida si scanteia sa fi avut loc. La mai multi cilindri se verifica acelasi lucru pe fiecare cilindru in parte (fiecare are platina lui daca e motor in 2 cilindri )
daca motorul are si avans reglabil atunci e mai greut de gasit pozitia exacta , trebuie jucat mai mult in interval , posibil si mai mult de 5mm inainte de PMS sa trebuiasca sa aiba loc deschiderea.
sper ca ai inteles ceva din ce am scris eu ... eventual cauta mai degraba un motociclist vechi decat un mecanic de auto

in fine din ce am vazut la inceputul topicului platinile se regasesc montate pe motor , nu ai dinam , deci poti aplica ce ai scris eu mai sus.
in cluj sunt mai multi impatimiti moto poti lua legatura cu mai multi dintre ei :
sami-moto, fishy, owene , daca iei legatura cu unul din ei sigur iti dau mai multe variante de cunoscatori prin zona

Modificat de aurelian_mz_rt125 (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Pana acum am crezut ca nu am inteles documantatia in germana,dar din ce imi spui despre reglaj,se pare ca am facut pana acum exact asa.Cama care deschide platinile e pe o piesa cu reglaj centrifugal,piesa care am cumparat-o pentru ca nu o avea.Posibil ca aceasta sa fie din nou  gresita.
Multumesc foarte mult de informatie.


pus acum 9 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
vineri as putea veni pana acolo daca doresti..sa ne uitam

_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
La astea de motocicleta, ar trebui sa coboare pistonul, cam 5-7 mm inainte de PMS.
Daca aprinderea are si avans centrifugal, ar trebui cam 7 mm.
Eventual poti bloca contragreutatile de la avansul centrifugal, ca poate are arcurile decalibrate  si incerca si asa s-o pornesti.
Si studiaza documentatia sa vezi ce scrie.
Eu am reparat multe motociclete vechi in 2 timpi, dar  de obicei este pe incercate.
Tot incerci, cana nimeresti reglajul corect.
Ai scanteie destul de puternica? Aprinderea este pe baterie sau doar pe magnetou?
Daca e pe magnetou trebuie micsorate si electrozii de la bujii de la 0,4-0,5, la 0,3 si atunci porneste mult mai usor.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310

horatiu601 a scris:

vineri as putea veni pana acolo daca doresti..sa ne uitam

Sunt aici vineri de dimineata.


pus acum 9 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310

Misu de Cluj a scris:

La astea de motocicleta, ar trebui sa coboare pistonul, cam 5-7 mm inainte de PMS.
Daca aprinderea are si avans centrifugal, ar trebui cam 7 mm.
Eventual poti bloca contragreutatile de la avansul centrifugal, ca poate are arcurile decalibrate  si incerca si asa s-o pornesti.
Si studiaza documentatia sa vezi ce scrie.
Eu am reparat multe motociclete vechi in 2 timpi, dar  de obicei este pe incercate.
Tot incerci, cana nimeresti reglajul corect.
Ai scanteie destul de puternica? Aprinderea este pe baterie sau doar pe magnetou?
Daca e pe magnetou trebuie micsorate si electrozii de la bujii de la 0,4-0,5, la 0,3 si atunci porneste mult mai usor.

Asta cu blocarea avansului centrifugal chiar n-am incercat-o.De arcuri nu mai tin minte sigur,da cred ca le-am pus io ca nu le avea.
Din ce stiti voi avansu asta tre sa dea mai repede sau mai tarziu scanteia dupa ce se destinde?

Modificat de vulturasu (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Pune o poza cu platoul platinilor, ca asa dupa vorbe nu imi dau seama cum functioneaza.
Daca vad cum arata, incerc sa-mi dau seama cum functioneaza si ce trebuie facut.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
platoul cu platini

ifa cabrio platoul platini

35.2KB


pus acum 9 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
avans centrifugal

ifa cabrio avans

48KB


pus acum 9 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Da macar azi am reusit sa-mi impletesc manerele noi de pe scaune.

ifa cabrio macar azi reusit sa-mi impletesc manerele noi scaune.

38.8KB


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

vulturasu a scris:

avans centrifugal

Nu prea inteleg cum functioneaza. Asa pare mai degraba un regulator de turatie, care sa impiedice motorul ca sa se supratureze.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
aurelian_mz_rt125
Membru Senior

Din: moinesti, jud bacau
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 389
e avans centrifugal
normal ar trebui sa deschida mai devreme cu cat se tureaza mai tare , pentru ca benzina sa aiba timp sa se aprinda , lamelele ar trebui sa faca ca platinile sa deschida mai repede.
ideea e ca daca nu exista acest avans in timp ce turatia este mai mare , exista pericolul ca scanteia sa vina dupa PMS si atunci se produce detonatie in blocul motor si e posibil sa il dea peste cap sau chiar sa ii schimbe sensul de mers ...
am auzit motociclete care au luat-o inapoi din cauza reglarii avansului, si nu a fost prea placut pentru motociclist.
banuiesc ca e motor in 2 timpi

Modificat de aurelian_mz_rt125 (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
aurelian_mz_rt125
Membru Senior

Din: moinesti, jud bacau
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 389
baga un ochi si pe aici
gasesti informatii bune, nu doar in topicul respectiv ci si in altele


pus acum 9 ani
   
aurelian_mz_rt125
Membru Senior

Din: moinesti, jud bacau
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 389
acolo la tine una dintre platine isi modifica pozitia in functie de avans
ma tem ca arcurile puse de tine sunt cam slabe si atunci e posibil ca scanteia sa apara prea devreme .
incearca, cum a spus si Misu cu arcurile blocate in pozitia inchis (alaturate cel mai mult), e posibil sa ai o surpriza si sa porneasca.
la momentul asta ar trebui cand scoti bujia sa fie umeda  daca arcurile sunt slabe si ia avans prea repede

Modificat de aurelian_mz_rt125 (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

aurelian_mz_rt125 a scris:


am auzit motociclete care au luat-o inapoi din cauza reglarii avansului, si nu a fost prea placut pentru motociclist.

Nu ai flmata faza?
           


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Pagini:  1 2 3 4 5  

Mergi la