CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj
Pagini: 1
tavi_dacia1100
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Are cineva idee unde gasesc asa ceva in stare buna (adica sa functioneze bine)? (vaporizator GPL Landi Renzo care sa mearga pe instalatia de pe masina - pt. carburator, din 2002)
42.8KB
_______________________________________ COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi
pus acum 11 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Eu zic sa demontezi tot sistemul, ca nu merita sa pui instalatie GPL pe Dacie, doar iti distruge motorul si o sa ai mai mult de lucru ca s-o repari. GPL-ul merita pus, sa zicem pe un Aro 240, sau un IMS, care au consum de peste 15 litrii care te rupe la buzunar, dar la Dacia care oricum nu consuma mult, nu-i vad nici un rost.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 11 ani
tavi_dacia1100
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Deja am dat bani pe butelie noua, ca aia veche era "expirata", dar vad ca s-a bulit si vaporizatorul asta, ca nu lucreaza surubul de reglaj si nu ies noxele. Oricum, eu zic ca 200.000 de km pe GPL e o chestie, la care mai aduagam si cei 80 de mii pe benzina... putem spune ca masina asta merita respect! Deci, daca ajung la 300.000 cu ea, e mai mult decat super, tinand cont de faptul ca e o Dacie de 43 de ani...
_______________________________________ COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi
pus acum 11 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
tavi_dacia1100 a scris:
Deja am dat bani pe butelie noua, ca aia veche era "expirata", dar vad ca s-a bulit si vaporizatorul asta, ca nu lucreaza surubul de reglaj si nu ies noxele. Oricum, eu zic ca 200.000 de km pe GPL e o chestie, la care mai aduagam si cei 80 de mii pe benzina... putem spune ca masina asta merita respect! Deci, daca ajung la 300.000 cu ea, e mai mult decat super, tinand cont de faptul ca e o Dacie de 43 de ani...
Poti sa ajungi, si pana la 450000-500000 km, doar sa-ti faci stoc de piese, ca s-o poti repara si dupa ce vor disparea piesele din comert
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 11 ani
silviu495
Membru Senior
Din: bucuresti crangasi
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1205
tavi te sfatuiesc sa desfaci vaporizatorul si sa il cureti foarte bine ,sa te uiti sa nu fie vreuna dintre membrane strapunsa,trage-i alt filet la butonul de reglaj si ar trebui sa mearga.daca nu poti sa pui cam orice vaporizator .nu trebuie sa fie neaparat aceeiasi marca.doar daca nu te duci la rar.
daca faci 150-200 km pe zii se merita foarte bine si in cativa ani faci economii foarte mari de bani daca faci 5 km pe zii nu merita pentru ca nu-ti vei amortiza niciodata costul initial al instalatiei si costurile suplimentare generate de arderea uscata a gazului ,calamina ,uzura mai mare a motorului si riscul de a sparge pistoanele la pornire in cazul in care se forteaza pornirea direct in gazin rest gpl-ul arde mult mai curat decat benzina si noxele sunt foarte mult diminuate.success.
offtopic mai am cateva zile si plec cu dauphine-ul,saptamana asta o trec pe 6 v
.be
Modificat de silviu495 (acum 11 ani)
_______________________________________ nu gasesti arma ca Prazul nici masina ca Uaz-ul
pus acum 11 ani
sorin100
Membru Senior
Din: pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3675
silviu495 a scris:
tavi te sfatuiesc sa desfaci vaporizatorul si sa il cureti foarte bine ,sa te uiti sa nu fie vreuna dintre membrane strapunsa,trage-i alt filet la butonul de reglaj si ar trebui sa mearga.daca nu poti sa pui cam orice vaporizator .nu trebuie sa fie neaparat aceeiasi marca.doar daca nu te duci la rar.
daca faci 150-200 km pe zii se merita foarte bine si in cativa ani faci economii foarte mari de bani daca faci 5 km pe zii nu merita pentru ca nu-ti vei amortiza niciodata costul initial al instalatiei si costurile suplimentare generate de arderea uscata a gazului ,calamina ,uzura mai mare a motorului si riscul de a sparge pistoanele la pornire in cazul in care se forteaza pornirea direct in gazin rest gpl-ul arde mult mai curat decat benzina si noxele sunt foarte mult diminuate.success.
offtopic mai am cateva zile si plec cu dauphine-ul,saptamana asta o trec pe 6 v
.be
mamaaa cei cu firele alea pe acolo?
_______________________________________ m461 '74 under construction 2x dacia 1100 1300 '71 epoca gaz 69A
pus acum 11 ani
AdyC
Membru Senior
Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
sorin100 a scris:
silviu495 a scris:
offtopic mai am cateva zile si plec cu dauphine-ul,saptamana asta o trec pe 6 v
Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Nimeni, nimic? Macar un kit de reparatie...
_______________________________________ COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi
pus acum 11 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
tavi_dacia1100 a scris:
Nimeni, nimic? Macar un kit de reparatie...
Meri pana la pocaitu, la dezmembrari pe Plevnei 85, ca ala are de toate acolo. Butelie am vazut pe la el, poate are si vaporizator.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 11 ani
costin20
Membru Senior
Din: vaslui
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 268
Poti sa pui orice fel pulmon, gasesti la cei care monteaza instalatii de gpl, aduc si componente separat sau s-ar putea sa gasesti cu putin noroc membrana. De obicei pulmonul are doua reglaje,iaratunci cand e defect nu se mai regleaza in nici un fel si da prea mult gaz inecand bujiile si porneste foarte greu sau deloc.