CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Kitana pe Simpatie
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Cumparari piese / Cumpar vaporizator GPL Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Are cineva idee unde gasesc asa ceva in stare buna (adica sa functioneze bine)? (vaporizator GPL Landi Renzo care sa mearga pe instalatia de pe masina - pt. carburator, din 2002)

cumpar gpl are cineva idee unde gasesc asa ceva stare buna (adica bine)? gpl landi renzo care mearga

42.8KB


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Eu zic sa demontezi tot sistemul, ca nu merita sa pui instalatie GPL pe Dacie, doar iti distruge motorul si o sa ai mai mult de lucru ca s-o repari.
GPL-ul merita pus, sa zicem pe un Aro 240, sau  un IMS, care au consum de peste 15 litrii care te rupe la buzunar, dar la Dacia care oricum nu consuma mult,  nu-i vad nici un rost.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Deja am dat bani pe butelie noua, ca aia veche era "expirata", dar vad ca s-a bulit si vaporizatorul asta, ca nu lucreaza surubul de reglaj si nu ies noxele.
Oricum, eu zic ca 200.000 de km pe GPL e o chestie, la care mai aduagam si cei 80 de mii pe benzina... putem spune ca masina asta merita respect! Deci, daca ajung la 300.000 cu ea, e mai mult decat super, tinand cont de faptul ca e o Dacie de 43 de ani...


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

tavi_dacia1100 a scris:

Deja am dat bani pe butelie noua, ca aia veche era "expirata", dar vad ca s-a bulit si vaporizatorul asta, ca nu lucreaza surubul de reglaj si nu ies noxele.
Oricum, eu zic ca 200.000 de km pe GPL e o chestie, la care mai aduagam si cei 80 de mii pe benzina... putem spune ca masina asta merita respect! Deci, daca ajung la 300.000 cu ea, e mai mult decat super, tinand cont de faptul ca e o Dacie de 43 de ani...

Poti sa ajungi, si pana la 450000-500000 km, doar sa-ti faci stoc de piese, ca s-o poti repara si dupa ce vor disparea piesele din comert


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
silviu495
Membru Senior

Din: bucuresti crangasi
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1205
tavi te sfatuiesc sa desfaci vaporizatorul si sa il cureti foarte bine ,sa te uiti sa nu fie vreuna dintre membrane strapunsa,trage-i alt filet la butonul de reglaj si ar trebui sa mearga.daca nu poti sa pui cam orice vaporizator .nu trebuie sa fie neaparat aceeiasi marca.doar daca nu te duci la rar.

daca faci 150-200 km pe zii se merita foarte bine si in cativa ani faci economii foarte mari de bani daca faci 5 km pe zii nu merita pentru ca nu-ti vei amortiza niciodata costul initial al instalatiei si costurile suplimentare generate de arderea uscata a gazului ,calamina ,uzura mai mare a motorului si riscul de a sparge pistoanele la pornire in cazul in care se forteaza pornirea direct in gazin rest gpl-ul arde mult mai curat decat benzina si noxele sunt foarte mult diminuate.success.

offtopic mai am cateva zile si plec cu dauphine-ul,saptamana asta o trec pe 6 v



.be

Modificat de silviu495 (acum 11 ani)


_______________________________________
nu gasesti arma ca Prazul nici masina ca Uaz-ul

pus acum 11 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3675

silviu495 a scris:

tavi te sfatuiesc sa desfaci vaporizatorul si sa il cureti foarte bine ,sa te uiti sa nu fie vreuna dintre membrane strapunsa,trage-i alt filet la butonul de reglaj si ar trebui sa mearga.daca nu poti sa pui cam orice vaporizator .nu trebuie sa fie neaparat aceeiasi marca.doar daca nu te duci la rar.

daca faci 150-200 km pe zii se merita foarte bine si in cativa ani faci economii foarte mari de bani daca faci 5 km pe zii nu merita pentru ca nu-ti vei amortiza niciodata costul initial al instalatiei si costurile suplimentare generate de arderea uscata a gazului ,calamina ,uzura mai mare a motorului si riscul de a sparge pistoanele la pornire in cazul in care se forteaza pornirea direct in gazin rest gpl-ul arde mult mai curat decat benzina si noxele sunt foarte mult diminuate.success.

offtopic mai am cateva zile si plec cu dauphine-ul,saptamana asta o trec pe 6 v



.be

mamaaa cei cu firele alea pe acolo?


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

sorin100 a scris:


silviu495 a scris:



offtopic mai am cateva zile si plec cu dauphine-ul,saptamana asta o trec pe 6 v




mamaaa cei cu firele alea pe acolo?



6 V ?  sau V 6 ? 

Modificat de AdyC (acum 11 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 11 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Nimeni, nimic?
Macar un kit de reparatie...


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

tavi_dacia1100 a scris:

Nimeni, nimic?
Macar un kit de reparatie...

Meri pana la pocaitu, la dezmembrari pe Plevnei 85, ca ala are de toate acolo.
Butelie am vazut pe la el, poate are si vaporizator.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
costin20
Membru Senior

Din: vaslui
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 268
Poti sa pui orice fel pulmon, gasesti la cei care monteaza instalatii de gpl, aduc si componente separat sau s-ar putea sa gasesti cu putin noroc membrana. De obicei pulmonul are doua reglaje,iaratunci cand e defect nu se mai regleaza in nici un fel si da prea mult gaz inecand bujiile si porneste foarte greu sau deloc.

Modificat de costin20 (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la