CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Criscristina92 pe Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
29 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Miros (puternic) de benzină īn habitaclu Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
LISSANDER
Membru Junior

Din: ARAD
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 71
Mă adresez īndeosebi deţinătorilor de Dacii 1300.
Avem o Dacie 1300 din `74 īn "familie" intr-o stare tehnică foarte bună, pe care n-o mai putem folosi pentru că miroase īn interiorul ei ca īn camioanele vechi cu motoare prost reglate.
Imediat cum o pui īn mişcare incepe să pătrundă un miros de benzină, fără ca pe la cele două conducte de tur şi retur să se observe vreo scurgere. Nici sub maşină nu se observă pete de carburant sau neetanşeităţi ale traseului de la rezervor la motor. Pe loc nu se manifestă acest simptom ci doar īn mers, probabil curenţii care se nasc, antrenează vaporii şi-i bagă īnăuntru,
Sper că vreunul din voi v-aţi confruntat cu această defecţiune şi i-aţi găsit rezolvarea, Nu dorim să ajungă la rabla.

Cu mulţumiri tuturor celor care vor da un sfat !


pus acum 11 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Exact aceeasi problema au avut-o si bunicii mei cu o Dacie din '77. Rezolvarea a fost relativ simpla: au vandut-o.
Sa revenim: de cand se intampla treaba asta? Masina merge bine?
Oricum, problema vine sigur de la sistemul de alimentare si eu nu cred ca nu are locuri pe unde scapa. Trebuie cercetat cu mai multa atentie si depistat pe unde sunt scurgeri de benzina sau vapori... Cauzele pot fi multiple (de ex. rezervorul/sonda, pompa de benzina, carburatorul, conductele, furtunurile), dar tind sa cred ca furtunurile sunt imbatranite si crapate (pt. ca am inteles ca din fata vine valul de "mireasma".
Si inca ceva: are decantor din ala vechi (filtru cu paharel)?

Modificat de tavi_dacia1100 (acum 11 ani)


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Din portbagaj vine mirosul! Inseamna ca sonda de benzina nu este montat etans in rezervor.
Trebuie dat jos sonda de pe rezervor si apoi etansat cu un pic de mastic locul unde se aseaza si montat la loc.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Teoretic sonda aia are o garnitura de cauciuc si daca inelul ala strange ca lumea nu se poate sa iasa vapori pe acolo, dar cum spuneam, trebuie cercetata toata instalatia cu atentie.

_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 11 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Am patit si eu la fel la o Dacia ce am avut-o mai demult si mirosul provenea de la benzina ce curgea de la carburator pe acea tabla fixata pe talpa carburatorului. Din curentul de aer din timpul mersului mirosul patrundea in habitaclu. Dupa rezolvarea etanseitatii la carburator nu am mai avut probleme.

Modificat de Liviu-Florin (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
LISSANDER
Membru Junior

Din: ARAD
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 71
Da, vă mulţumesc pentru feedback şi sugestii!

Estetic şi tehnic, maşina stă foarte bine, de-aia ne-a şi fost milă s-o dăm la tocat.
De funcţionat, (ca să-i răspund lui Tavi) funcţionează foarte bine, i-am pus acum vreo 15 ani o aprindere electronică multiscānteie, (făcută de mine) īn combinaţie cu o bobină electronică MAGNETTI-MARELLI luată de pe o Alfă şi un set de bujii NGK cu filet scurt şi cu trei electrozi laterali, la care am mărit distanţa la 2 mm. De atunci maşina porneşte la prima cheie, oricāt de mult ar staţiona. Trebuie doar adusă din nou benzină in carburator, după staţionări de ordinul lunilor sau chiar anilor. Nu este nicio problemă să mergi cu ea cu 120 km/h, īn ciuda celor aproape 40 de ani care-i are. De vreo 4-5 ani am renunţat la ea din cauza acestei probleme (mirosul de benzină īn interior), cānd deschizi geamul, situaţia parcă se agravează.

Tot ce inseamnă racorduri pe partea de alimentare cu benzină sunt īnlocuite cu furtun armat transparent, īn īncercările noastre de a rezolva problema, fără niciun efect concret. Probabil am acţionat in alt loc decāt cel vinovat de pătrunderea mirosului īn maşină. De altfel, studiind cu atenţie compartimentul motor, am observat că el nu comunică cu habitaclul decāt prin cīteva găuri prin care trec comenzile, dar care sunt protejate de elemente de cauciuc īn stare bună. Nu la fel stau lucrurile īn privinţa portbagajului (mulţumesc Mişu), unde spătarul banchetei nici pe departe nu izolează corespunzător cele două incinte. Voi īncerca să investighez mai atent zona din jurul sondei de carburant,

Īncă o dată mersi!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Scoate sonda din rezervor si sa-i refaci etansarile.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
Ceva similar am patit si eu cand am adus sportul acasa de la Focsani.

Pe drum ma durea din ce in ce mai tare capul,mirosea a benzina inauntru dar ma obisuisem cu mirosul...miroseau si hainele.Cred ca daca as fi fumat saream in aer.
Am ajuns cu bine acasa, bag masina in garaj ,iar a doua zi vad sub ea o pata de benzina si garajul putea.

Pierdea pe la racordul dintre conducta si furtun ,ala care intra in pompa, de la r
ezervor.Furtunul nu era rupt dar era mai mare decat diametrul conductei si a fost strans cu un colier dar pierdea pe acolo,in mers se evapora si intra in cabina.
=D


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Idem am pįtit si eu sįpt trecutį, a fost crįpatį teava de cauciuc de retur de la pompa de benzinį , pe care am scurtat-o si mirosul a dispįrut.

pus acum 11 ani
   
mr_mishu
Membru Senior

Din: Cluj / Cāmpulung Moldovenesc
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 773
Daca toata lumea se plange de mirosuri, sa va spun si eu ca imi miroase in masina numai cand trec prin gropi 

_______________________________________
arul...
BONDarul

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Iar daca simti miros de caine mort in masina, inseamna ca ai uitat carnea cumparata pentru caine in portbagaj !       

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Eu am patit idem la dacie.idem miros de benzina,iar motivul era ca rezervorul de benzina era spart deasupra,avea cativa pori,iar la zdruncinaturi arunca benzina in sus si iesea pe sub covorul ala de cauciuc si dadea la greu damfuri

pus acum 11 ani
   
fishy86
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
La mine la masina de interventii la fel , am miros de benzina in masina. Dar vine de la pompa de benzina. Pana nu iau foc nu schimb nimic. Asa moare 

pus acum 11 ani
   
daniel93
Membru Senior

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
Eu am aceasta problema cu ambele dacii.
La 1300 miroasea cel mai urat, cand alimentam peste 30l venea mirosul in habitaclu, iar in portbagaj mirosea permanent, indiferent de cat de gol era rezervorul. Am desfacut sonda din rezervor si avea garnitura terci, plus 4 holsuruburi puse probabil pentru "rezolvarea" problemei. Am pus sonda noua, negaurita, garnitura noua, insa rezervorul a ramas cu acele gauri de la holsuruburi, iar problema nu a disparut, am pregatit alt rezervor.
La 1310 nu aveam aceasta problema cand am luat-o, a aparut iarna asta si am descoperit ca sub teava de alimentare (pe care sta busonul) e ud cu benzina.


_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la