CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
sarmaluta2002
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 50 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / cum se regleaza carb-ul solex d1100 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
cum reglez si eu solexul de pe d 1100,ca mi-am batut capul cu el,mereu se deregleaza,cum ii mai dau ''aer'' ca amestecul este prea bogat,scoate fum negru cad o turezi de zici ca e diesel,am incercat eu sa il ''reglez'' un pic si nu mai scoate atata de mult fum negru, mai este o solutie?

_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 12 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2176
Ti-am mai spus: pui o saiba sau doua sub cuiul ponto ca sa ii scazi nivelul si il reglezi din surubul din spate ca sa mearga rotund. Dup aceea, daca e cazul umbli si la relanti si la soc.

_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329

sorin100 a scris:

mai este o solutie?

Da! Tzapa-l jos si pune un carburator de Renault 5!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815

sorin100 a scris:

cum reglez si eu solexul de pe d 1100,ca mi-am batut capul cu el,mereu se deregleaza,cum ii mai dau ''aer'' ca amestecul este prea bogat,scoate fum negru cad o turezi de zici ca e diesel,am incercat eu sa il ''reglez'' un pic si nu mai scoate atata de mult fum negru, mai este o solutie?



Fumul negtu nu este din reglaj, ci din faptul ca nu lucreaza bine socul, adica cu toate ca - banuiesc - vezi ca clapeta se descide la cald, pistonasul care lucreaza in corp si pe care il poti vedea daca dai jos carcasa cu furtunele este intepenit sau nu face cursa completa. Tine-l cu mina in pozitia de soc deschis si vezi daca la turare mai scoate asa mult negru.


pus acum 12 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675

Oldman a scris:


sorin100 a scris:

cum reglez si eu solexul de pe d 1100,ca mi-am batut capul cu el,mereu se deregleaza,cum ii mai dau ''aer'' ca amestecul este prea bogat,scoate fum negru cad o turezi de zici ca e diesel,am incercat eu sa il ''reglez'' un pic si nu mai scoate atata de mult fum negru, mai este o solutie?



Fumul negtu nu este din reglaj, ci din faptul ca nu lucreaza bine socul, adica cu toate ca - banuiesc - vezi ca clapeta se descide la cald, pistonasul care lucreaza in corp si pe care il poti vedea daca dai jos carcasa cu furtunele este intepenit sau nu face cursa completa. Tine-l cu mina in pozitia de soc deschis si vezi daca la turare mai scoate asa mult negru.



este posibil sa fie soclul,deoarece nu sta intr.o pozitie buna,sta aproape inchis cand se incalzeste...lasand  o deschidere foarte mica,ma duc maine si il tin cu mana soclu si vad ce si cum,in caz ca face ''probleme'' cred ca o sa il schimb cu un carfil romanesc,oricum cu masina merg doar max 10 km pe saptamana(doar sambata seara/uneori)


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 12 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2176
Slabeste alea 3 suruburi care il tin si suceste-l in sensul acelor de ceasornic cand e fierbinte motorul pana sta perfect deschisa clapeta, dar in timpul asta tine apasata acceleratia, sa nu iti blocheze axul ala clapeta. Dupa aia le strangi la loc si vezi daca mai porneste cand e rece si cat de turat sta si in cat timp scade din turatie (apropo, vezi sa fie bine aerisit sistemul de racire).

Modificat de tavi_dacia1100 (acum 12 ani)


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329
Vezi ca la asta socul este incalzit de lichidul de racire, cae trece printr-n canal prin capacul socului. Sa nu fie infundat canalul ala, ca atunci nu se deschide clapeta.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la