CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Nebunyka la Simpatie.ro
Femeie
21 ani
Bacau
cauta Barbat
21 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Citronetta - 2CV 6 Club - 1985 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 569
Elice cauta pe forum Oltcit, trebuie sa aiba cineva una de vanzare
Bafta cu pornirea!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Iti tin pumnii cá m-ai exasperat cu primele topice, si era cát- pe ce sá merg la Cluj sá-ti arát live ....
Eu nu má prea pricep la altceva, dar 2 CV-ul este "scoala "la care am invátat... deci sunt unilateral devltat, ca socialismul !
Sper s-o poti pune pe roate, si sá ai parte de multe impresii frumoase cu masina asta care tiptil furá pe oricine se siue la volanul ei....e ceva aparte , cu totul iesit din comun...ai sá vezi    

Incerc s-o repun in functiune.
Eu is multilateral si universal dezvoltat, dar tot nu ma prea pot impaca, cu solutiile tehnice intalnite la aceasta masina. Alaltaieri, iarasi am facut cruce, cand am studiat sistemul de franare si am descoperit ca astia au facut arc din conducta de frana din spate ... un proiectant cu mintea normala nu ar face asa ceva, dar probabil functioneaza si asa, fara sa se rupa conducta... apoi  cand se rupe conducta, sa te apuci sa demontezi puntea spate in bucati...
Chestiile astea ma scot din sarite ...  

Eu cred cá incá nu esti suficient multilateral si universal dezvoltat, in caz contrar eu cred cá ti-ai da seama de genialitatea acestor solutii tehnice.Spune-mi incá un tip de masiná la care nu trebuie sá lucrez la conductrele de fráná zeci de ani dupá ca a iesit de pe linia de montaj ??????? Dacá Te uiti cu atentie la starea tevilor de pe vbratul flotant si nu-i umblat la ele, mai ai o singurá chestie de fácut : Socoteste cáti ani are masina si pune pe cántar costul reparatiilor unui astfel de sistem si cel al unui sistem cu tuburi de cauciuc in anii scursi .....si o sá vezi cá am dreptate !
Problema e in gándirea Ta , cred eu fiindcá nu ai avut ocazia sá intálnesti solutii tehnice diferite de acelea care-s folosite in general ! Cel care a proiectat-o a fost GENIAL !!!! Fiindcá nu i piesá de cauciuc intercalatá, care sá imbátráneascá , iar flotárile bratului suspensiei spate ( care are o cursá mult mai lungá decát la oricare altá masiná ) suportá mult mai muélt decát iti inchipui.
Nu am vázut in 17 ani 2 CV la care sá se rupá conductele de fráná cu exceptia cazului in care "mesteri atotstiutori " au reparat conductele...
2.NU TREBUIE DATÁ JOS PUNTEA  spate ptr schimbarea conductei din interiorul tarversei spate, ci doar deconectat de la repartitor, si scos capacul de plastic care inchide ermetic traversa. O sá fii surprins in ce stare se aflá tubulatura fránei dacá nu a umblat nuiimeni la capace incá....si-mi vei da dreptate .
Mai studiazá si intreabá inainte sá te pronunti sau sá tragi concluzii gresite ca mai sus!
Poate totusi o sá am un drum la Cluj ?????
Te ajut cu plácere, dupá cum am mai specificat.


Da, este o vorba: "ca intre genialitate si nebunie hotarul e subtire."
Daca ar fi o solutia atat de geniala, atunci de ce nu se foloseste si la restul de 99% al masinilor?

In schimb, motorul este chiar frumos facut si instalatia electrica foarte simpla si frumos facuta.

In fine, nu cred ca sa ma obisnuiesc, dar incep sa ma resemnez si cate un pic repar zilnic si la trotineta asta, ca sa o aduc la linia de plutire, si sa devina fotogenica, ca s-o pot duce la RAR si sa-i rezolv actele.

Azi am curatat carburatorul si l-am montat la loc, apoi am demontat  pompa de benzina, l-am curatat si verificat (e functionala), apoi i-am reglat aprinderea.

Saptamana viitoare voi repara instalatia electrica apoi ma apuc sa-i repar cat-decat podelele si covoarele, sa fixez sacaunul din dreapta care e rupt, apoi voi retusa si polisha vopseaua. Dupa care ai repar franele.

Peste o luna, va arata cu totul altfel, pregatit de RAR.
Apoi dupa ce vine fosta proprietara in tara rezolv duplicatul dupa cartea de identitate, ITP-ul si voi incerca s-o transcriu si sa-i scot numere noi.


Si o intrebare: Cum este esapamentul la asta?
Nu pui niste poze cu esapamentul?
Ca la mine este toba aia din fata, care e transversal sub cutia de viteze, apoi vine o teava pana in dreptul usii soferului.
De acolo nu mai am nimica.
Eu presupun ca teava aia trebuie sa mearga mai in spate.
O voi prelungi cu o bucata de teava, macar pana la roata din spate si o leg cumva de prag sa iasa pe acolo.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

George a scris:

Elice cauta pe forum Oltcit, trebuie sa aiba cineva una de vanzare
Bafta cu pornirea!

Nu am cont pe Oltcitforum


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Tu vorbesti acum in nestiintá de cauzá si la fiecare lucru nou te sperii sau crispezi fárá motiv.Eu credeam cá esti mult mai "flexibil " fiindcá pe de o parte ai terminat facultatea de specalitate din domeniul auto, pe de altá parte ai vázut deja multe...cel putin asa credeam eu si nu va fii o "spperietoare " ptr tine un asemne sistem de fráná sau motor, etc....care este putin diferit de altele .
Pe másurá ce vei cunoaste masina mai indeaproape si vei reciti rándurile scrise de Tine mai sus, vei vedea cáte lucruri sunt pe masina asta de care te-ai speriat fárá motiv .
In legáturá cu tuburile de fráná, imi vei da dreptate in curád, mai ales dacá va rámáne masina in colectia Ta si o vei folosi un timp mai indelungat.
Asta doar cu conditia sá nu incepi sá trnasformi nimic , si o lasi exact cum a fost ea fabricatá.Oi fii tu infiner dar crede-má nu poti fii mai destept ca cei care au proiectat masina in fabbricá .Si o sá veuzi cá páná la Renaulturi si celelalte cazane vei schimba tot la 4-5 ani tuburile de fráná (acelea de cauciuc ) la 2 -cv acesta nu constituie subiect de abordat, practic o poti uita.
Iar dacá má asculti si lasi si L.H.M-ul original, si nu Lockheadul vei uita si ce inseamná griparea cilindrilor receptori, ca la ztoate celelalte caraciumbe...
De ce n-au utilizat si altii acest sistem de fráná ? Fiindcá este un unicat zic eu si desi Renaultul a copiat multe lucruri de pe 2 CV, (practic toatá constructia zic eu )ei n-au avut curajul sá o facá , si stii si tu cá Citroenul era cea mai avangardistá firmá din Europa, si multe solutii tehnice adaptate de ei, au adus f.multe imbunátátiri si solutii noi in industria auto , care mai tárziu au fost utilizate de multi altii.
Ai scris cá Vas Adam ti-a trimis toatá cartea tehnicá a masinii : Acolo trebuie sá-i vezi si cea de a doua tobá lungá , situatá sub podea de la nivelul pedalelor, páná in dreptul mijlocului usii spate , dupá care se continuá cu o teavá simplá .
Teava are aceeasi dimensiune ca cea de trabant ( 38 cred ).
Toba de care vorbesc si tie iti lipseste pesemne, este foarte asemánátoare cu cea de Oltcit din mijloc, insá e situatá lángá pragul stáng , nu-i la mijlocul masinii ca la Oltcit ...
Am sá fac si poze Luni, sá o vezi mai pe-ndelete .


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
aici se vede doar curbura ce pleacá de la toba transversalá  cátre pragul stáng unde va face conexiunea cu toba a doua longitudinalá

citronetta 2cv club 1985 aici vede doar curbura pleacá toba cátre pragul stáng unde face conexiunea

43.1KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot portiune din toba transversalá fotografiat din compartimentul motor.Este totul absolut identic cu Méhari...

citronetta 2cv club 1985 tot portiune din toba din motor.este totul absolut identic méhari...

46KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Teava terminalá care ocoleste bratul flotant al rotii spate stángi, iesinnd la capátul sasiului...

citronetta 2cv club 1985 teava terminalá care ocoleste bratul flotant rotii spate stángi, iesinnd

45.6KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Uite-o pe Dyanul beige am gásit in sfársit o fotografie ...unde poti vedea si modul de prindere exterm de complicat de podeaua masinii .

citronetta 2cv club 1985 uite-o dyanul beige gásit sfársit fotografie ...unde poti vedea modul

30.7KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si capátul celálalt unde face conexiune cu ultimul tronson de iesire-

citronetta 2cv club 1985 capátul celálalt unde face conexiune ultimul tronson iesire-

27.8KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si suspendarea capátului tevii la coltul haionului masinii .... nefiind prea complicat -zic eu.

citronetta 2cv club 1985 capátului tevii coltul haionului masinii .... nefiind prea complicat -zic

24.5KB


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Aha, deci cum presupuneam, ca lipseste o parte din esapament.
Presupun ca nea' de la care am cumparat masina, a mai completat cu piese de pe asta, celalalte doua masini
Mai am o toba de Lastun, care e la fel ca la Oltcit si niste tevi. O voi reface, dar nu o duc pana in spate ci o scot pe sub prag, inaintea rotii din spate, asa cum este si la R4.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Azi am polishat la ea toata ziua! Acuma arata cu totul diferit.
Maine fac mici retusuri la vopsea, apoi vopsesc rotile in alb, cum au fost original.
Apoi ma apuc si de interior.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

Misu de Cluj a scris:


Presupun ca nea' de la care am cumparat masina, a mai completat cu piese de pe asta, celalalte doua masini

Mmmdaa! Disparusera multe maruntaie
Acuma vad ca in poza de pe anuntul de pe mercador.ro, inca avea si oglinda pe dreapta, apoi cand am cumparat-o, disparusera si ala.
Mai am niste oglinzi, de la diferite masini, voi monta ceva care sa-se potriveasca in loc.
Nu are nici stergatoare, dar canelurile sunt identice cu cele de Dacia 1100.
Daca gasesc doua stergatoare de Dacia 1100, cred ca le pot scurta, ca sa se potriveasca.
Important sa o fac functionala.

citronetta 2cv club 1985 misu cluj nea' care cumparat masina, mai completat piese asta, celalalte Admin

44.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
jentile au fost gri la toate 2 CV-urile si derivatele lor , nu albe !

citronetta 2cv club 1985 jentile fost gri toate cv-urile derivatele lor albe

33.5KB

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5004

Misu de Cluj a scris:


Misu de Cluj a scris:


Presupun ca nea' de la care am cumparat masina, a mai completat cu piese de pe asta, celalalte doua masini

Mmmdaa! Disparusera multe maruntaie
Acuma vad ca in poza de pe anuntul de pe mercador.ro, inca avea si oglinda pe dreapta, apoi cand am cumparat-o, disparusera si ala.
Mai am niste oglinzi, de la diferite masini, voi monta ceva care sa-se potriveasca in loc.
Nu are nici stergatoare, dar canelurile sunt identice cu cele de Dacia 1100.
Daca gasesc doua stergatoare de Dacia 1100, cred ca le pot scurta, ca sa se potriveasca.
Important sa o fac functionala.

Nu umbla cu improvizatii . sint sigur ca Adi te va ajuta sa procuri maruntaiele lipsa, si sa o faci cit mai aproape de adevar 


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Da, am pus anunt, poate mai apar piese.
O oglinda noua originala e in jur de 90 euro, ceea ce e extrem de scump  si nu-mi permit, iar stergatoare nu se gasesc. Pun pariu ca avea, dar mosu l-o luat de pe ea.
Anul asta, nu exista fonduri pentru acest proiect, ca nu era luat in calcul achizitia sa si investitiile se orienteaza catre R4 si Fuego, care sunt deja demontate.
Oricum deocamdata nu o restaurez, ci doar o readuc in stare de functionare, ca sa-i pot face actele, ca vreau sa rezolv cat mai repede cu duplicatul dupa cartea de identitate, ca la vara vine fosta proprietara din Germania in vizita la parintii ei.
Si ca s-o duc la RAR, trebuie sa fie functionala si sa arate decent din punct de vedere  estetic.
Ceea ce fac acuma la ea, e doar o cosmetizare provizorie, ca sa treaca de ITP si de RAR.
Apoi mai incolo, probabil anul viitor sau peste 2-3-4 ani, cand voi avea timp si bani, o voi demonta complet si atunci ce se poate pune original, pun piese originale.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

cv2adi a scris:

jentile au fost gri la toate 2 CV-urile si derivatele lor , nu albe !

Azi am luat vopsea gri deschis ca sa vopsesc barile de protectie si jentile.
In poze vad ca si pe tampoanele din fata, ar trebui sa existe, niste bandouri de cauciuc, care iarasi lipesesc la mine.
Si mi-ar trebui si emblemele. Sigla Citroen de pe grila radiator si placutele din spate cu "Citroen" si cu "2CV Club".
Si mi-ar trebui si niste capace de roti cromate.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

jentile au fost gri la toate 2 CV-urile si derivatele lor , nu albe !

Azi am luat vopsea gri deschis ca sa vopsesc barile de protectie si jentile.
In poze vad ca si pe tampoanele din fata, ar trebui sa existe, niste bandouri de cauciuc, care iarasi lipesesc la mine.
Si mi-ar trebui si emblemele. Sigla Citroen de pe grila radiator si placutele din spate cu "Citroen" si cu "2CV Club".
Si mi-ar trebui si niste capace de roti cromate.

Trebuie sá má corectez ptr cá am fost superficial :
Deci , jentile la toate au fost gri deschis, cu exceptria seriei Charleston la care :
Charlestonul bordo cu negru avea jenti bordo cea galben cu negru jenti galbene, cea gri jenti argintii , intotdeauna identice cu culoarea caroseriei .
2 .Grila de radiator care pleacá azi de la Oradea impreuná cu blocul optic al farului, este de aluminiu, al unui tip mai vechi nu are locas ptr insigná , la astea insigna se punea pe capotá deasupra grilei .
3, tampoanele de plastic de pe pápusile bárii fatá, second hand niciodatá nu le-am putut recupera, fiindcá sun din material plastic foarte subtire, si dupá cátiva zeci de ani susruburile nu mai pot fii dessurubate, se rup odatá cu plasticul....
Acelea le gásesti doar noi
Plácute cu inscriptia Citroen si 2 CV Club cred cá existá si second hand.
De asemenea capacele cromate (de fapt inox ) sunt intotdeauna repuse pe masiná, acelea nu se distrug nicidatá, dupá un polish se repun intotdeauna pe masinile restaurate.
Brate ptr stergátoare de parbriz existá second hand de asemenea .
Existá si ele second hand ( mult mai ieftine decát noi ) pe ebay, sau la intálnirile Citroen e plin de ele.Anul viitor va fii in Polonia , poate vii si Tu acolo sá-ti faci plinul de piese second hand cum facem si noi tot la 2 ani odatá....

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Aici poti vedea cáteva tipuri de grilaje, culori, etc pe másura evolutiei productiei in timp...




Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Am mai gasit niste ramasite de stergatoare sub bancheta spate.
Am gasit si capacul care acopera fulia alternatorului, prinderile de la centurile de siguranta.
Am spalat covoarele, care is cam rupte, dar recuperabile, daca le lipesc  dedesubt o mocheta. Macar is originale si au patina timpului.

citronetta 2cv club 1985 mai gasit niste ramasite sub bancheta spate.am gasit capacul care acopera Admin

44.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Dupa 3 zile de cosmetizare, trotineta arata asa:

citronetta 2cv club 1985 dupa zile trotineta arata asa: Admin

66.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Si din spate:

citronetta 2cv club 1985 din spate: Admin

67.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Asta e din spate:

citronetta 2cv club 1985 asta din spate: Admin

79.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Nu prea seamáná a fii aceeasi masiná ....ai dat la smotru dupá cum vád !Bravo !
Ca observatie si sfat : Lipeste o bandá adezivá neagrá pe mijlocul bárii fatá si spate, dacá nu ai acasá, mergi la oricare firmá care fac reclame, ei au sigur.Dar si la librárii gásesti coli din care poti decupa cele 2 fásii, (ptr fatá mai subtire si mai latá pe spate )
si cele gri sunt identice cu acestea, nu diferá intre ele, doar cá asta-i cromatá
ATENTIE : NU te sfátuiesc sá lipőesti mochetá sub covorul de cauciuc fiindcá dacá-ti intrá apa pe la clapeta de aerisire, mocheta o va absorbi si se va imbiba cu apá, si in 2-3 ani te trezesti cu o masiná a lá Flinstone family....fárá podea !

citronetta 2cv club 1985 prea seamáná fii aceeasi masiná ....ai dat smotru dupá cum vád !bravo !ca

53.9KB

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Aici le vezi pe cele gri ...

citronetta 2cv club 1985 aici vezi cele gri ...

38KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si fata ...

citronetta 2cv club 1985 fata ...

49.6KB


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

cv2adi a scris:

Aici le vezi pe cele gri ...

Buna idee si coltarul ala din aluminiu, de la coltul aripii spate, ca o mai intareste.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Deocamdata atata am facut, zilele viitoare urmeaza sa fac o noua incercare de pornire.    

citronetta 2cv club 1985 deocamdata atata facut, zilele viitoare urmeaza fac noua incercare pornire.

63.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 569
Arata mult mai bine acum
Cu pornitul cum a ramas?Ce nu e in regula?


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

George a scris:

Arata mult mai bine acum
Cu pornitul cum a ramas?Ce nu e in regula?

Teoretic e ok acuma, doar ca nu am inca taria psihica sa incerc din nou.
Zilele viitoare ai mai dau o manivela.
 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Arata tare bine masinuta! Sunt convins ca va porni si motorul si sa vezi ce frumos va fi sa mergi cu ea! Daca pornesti motorul poate pui si un filmulet sa vedem cum merge!
Spor la treburi Misu! 


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Aici le vezi pe cele gri ...

Buna idee si coltarul ala din aluminiu, de la coltul aripii spate, ca o mai intareste.

Aceste ornamente (coltari ) sunt in set, si au fost produse de 2 Firme identic ca la traction Avant, si servesc la protejarea colturilor aripilor de lovituri de pietre, etc....
Dacá se pun se pun toate cele 8 la toate aripile nu numai la cele din spate ptr cá atunci masina aratá ca o ratá jumulitá de pene....    
Aici vezi cum sunt bárile si bandourile de plastic ce vin puse pe ele, precum si returile lor.

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
O sosit masca si farul de la Adi.
Am si astupat gaura si acuma arata altfel.
Are mecla "old school".
Mult mai bine, decat cu ala original de plastic.

citronetta 2cv club 1985 sosit masca farul adi.am astupat gaura acuma arata altfel.are mecla Admin

56.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Am reusit s-o pornesc!
Am turnat benzina in carburator, apoi am alimentat furtunul  care vine la pompa de la  o sticla de Pepsi plina de benzina, ca cine stie ce o fi in rezervor.
Apoi i-am pus bateria, am tras socul si dupa cateva pedale a pornit.
La inceput, nu vroia sa tina relantiul, doar daca era socul tras la 1/3 si cand acceleram dadea rateuri in carburator.
Apoi l-am mai incalzit si i-am reglat amestecul si acuma porneste  la sfert de cheie si are un relanti frumos si stabil, chiar si fara socul tras.
Dar are o tendinta spre a se ineca destul de usor, ca la Oltcit sau la Lastun.
In schimb cam tzacane culbutorii si va necesita sa-i reglez supapele.

Asta e un pas important, ca motorul pare destul de sanatos.

Apoi cu franele, inca tot sistemul este intepenit, de abia s-o miscat din loc cu motorul pornit si bagat in marsarier. Tot nu inteleg ce s-o intamplat ca atunci cand am scos-o din curte de la fostul proprietar, o impingeam cu o singura mana, apoi cand am dat-o jos de pe platforma, iarasi se rostogolea singura. A doua zi, era complet intepenit si pedala de frana tare ca piatra.
De mult nu vazusem o masina cu franele asa de tare gripate (am mai avut un caz cu un Tico, care a stat vreo doi ani, intr-un garaj umed cu frana de mana trasa, si la ala m-am chinuit tare mult).
Presupun, ca din cauza ca prostii au pus lichid de frana DOT, in loc de LHM, o parte dintre garniturile de frana s-au umflat si s-au blocat, ca asa scrie si in cartea de reparatii, ca daca pui lichid de frana, garniturile se distrug.
Pe la Unix am vazut ca se gasesc atat garnituri negre, cat si garnituri verzi, dar nu scrie care e diferenta intre ele. Eu presupun, ca cele negre sunt pentru lichid de frana DOT, iar cele verzi, pentru LHM, sunt colorate, ca sa nu sa se confunde intre ele.
Presupun ca se fabrica atat garnituri pentru lichid de frana DOT cat si pentru LHM, sa aibe clientul posibilitatea sa aleaga intre cele doua variante.
Va trebui sa demontez complet, tot sistemul de franare, sa spal tot, apoi sa cumpar toate garniturile noi din alea verzi si sa-l umplu iarasi cu lichid LHM (doar sa vad, unde gasesc lichid LHM, dar cred ca se poate comanda si nici tubuletii aia mici, care vin sub racorduri, nu am gasit nicaieri). O gramada de complicatii, dar cred ca o voi putea face, daca gasesc tot ce este necesar (daca cumparam 2cv-ul ala din 1976, pe care l-o luat Lucian, acolo era mai simplu cu franele).
Problema mare va fi sa vad cum voi reusi sa dau jos etrierii si tamburii, ca asa blocati nu prea sunt sanse usoare de demontare. Excentricele de la tamburi sunt gripate si alea, deci nici de acolo nu pot slabii sabotii.
In prima faza voi desface racordurile si apoi voi incerca sa fortez etrierii si tamburii, pana ies.
Dar astea cu franele, le voi face mai incolo, ca acuma nu am fonduri disponibile.

Urmeaza partea electrica, ca nu merg semnalizarile pe dreapta si nici luminile de pozitie, dar are o instalatie electrica simpla si usor de reparat.

Din pacate nu pot face film, ca aparatul foto ala cu care faceam, o picat pe beton si s-o spart. Acuma doar astalalta cu dishete am si pe ala pot face doar poze.

In orice caz, deja este o mare diferenta intre starea de acum 10 zile si starea actuala.
Macar stiu ca are  motorul bun si functional.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

Liviu-Florin a scris:

Arata tare bine masinuta! Sunt convins ca va porni si motorul si sa vezi ce frumos va fi sa mergi cu ea! Daca pornesti motorul poate pui si un filmulet sa vedem cum merge!
Spor la treburi Misu! 

Am reusit cumva un filmulet, dar camera are ecranul spart si nu vad nici setarile si nici ceea ce filmez, asa ca scuze pentru calitate


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Imi pare bine cá au ajuns piesele la destinatie, sper cá nu au spart ástia farul....
Deci incá o datá :
1 Cilindrii de fráná, de culoare verde sunt ptr instalatia cu LHM, adicá lichid hidraulic ca la suspensia hidropneumaticá a Citroenurilor mari.
2. Ti-am scris destul de detaliat peprivat si aici in topic sá nu renunti la fránele astea cu LHM, verde, (iti fac cadou un litru de LHM cánd te vei apuca de fráne, numai sá nu schimbi tipul de fráne.
Incepánd din 1980 -cánd au apárut fránele cu discuri pe fatá la 2 CV , (nu degeabba au modificat ei ) toate masinile fabricate au fost cu LHM verde si s-a pus pe absolut toate subansamblele culoarea verde (cilindrii receptori, pompa de fráná, si tubuletele de cauciuc de la racorduri )
3.Supapele se regleazá usor , cánd ai dat jos aripile impreuná cu contraaripa ) ai acces la tot motorul si cutia de viteze, fárá probleme.
4.Griparea fránelor, pe baza simptomelor descrise de tine, este absolut corectá supozitia Ta ! Sunt umflate garniturile de peste tot, deoarece Lockheadul a atacat garniturile de cauciuc din tot sistemul de fránare.Asa la prima vizionare al videoului eu sunt de párere cá ai sunet de supape , insá nu-i exclus sá fie si un bolt.
Dupá reglarea supapelor se va clarifica .
Ca atentionare : In spatele grilei existá o plasá de sármá , cánd te apuci de restaura sá n-o uiti ...
Dacá citesc postárile anterioare, cánd eraui disperat, si le citesc pe astea de azi .... maaaare diferenta !!!
Deja vád roadele destáinuirilor fácute , privind reglarea aprinderii, identificarea punctului mort, etc,si sunt incántat sá vád cá nu mai esti speriat de masina ..
Cred cá-mi dai dreptate ....Dacá mai ai ceva nedumeriri iti stau la dispozitie .
Cu plácere , si altádatá.

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
valikwild
Membru Activ

Din: Popesti-Leordeni
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 131

Misu de Cluj a scris:


Liviu-Florin a scris:

Arata tare bine masinuta! Sunt convins ca va porni si motorul si sa vezi ce frumos va fi sa mergi cu ea! Daca pornesti motorul poate pui si un filmulet sa vedem cum merge!
Spor la treburi Misu! 

Am reusit cumva un filmulet, dar camera are ecranul spart si nu vad nici setarile si nici ceea ce filmez, asa ca scuze pentru calitate


Ce glas de oltcit are, porneste foarte frumos, felicitari.


pus acum 11 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Super bine se aude motorasul si vad ca porneste usor! Ti-ai luat o piatra de pe inima cu motorul! Acum ca porneste si chiar merge bine e un mare pas inainte spre faza de a te plimba cu masina. Bine ca nu ai dat-o si ma bucur ca aceasta masina iti rezerva surprize placute. Mai ales ca Adi te ajuta si cu sfaturi/piese e un lucru e extraordinar. Cand ma uit la aceasta masina imi aduc aminte de acel 2cv care a fost reconditionat de Adi si echipa lui minunata. Asa cum acea masina a avut o sansa unica sa scape de Remat, tot asa si masina ta a avut o mare sansa sa scape de distrugere si sunt convins ca iti va adduce multe bucurii.
De cat e bateria ce o ai pe masina? De 55 Ah?
Spor la treburi! 
P.S Eu banuiesc ca blocajul rotilor nu poate fi decat de la pompa de frana si cred ca daca schimbi pompa se vor rezolva problemele.

Modificat de Liviu-Florin (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Liviu-Florin a scris:

Super bine se aude motorasul si vad ca porneste usor! Ti-ai luat o piatra de pe inima cu motorul! Acum ca porneste si chiar merge bine e un mare pas inainte spre faza de a te plimba cu masina. Bine ca nu ai dat-o si ma bucur ca aceasta masina iti rezerva surprize placute. Mai ales ca Adi te ajuta si cu sfaturi/piese e un lucru e extraordinar. Cand ma uit la aceasta masina imi aduc aminte de acel 2cv care a fost reconditionat de Adi si echipa lui minunata. Asa cum acea masina a avut o sansa unica sa scape de Remat, tot asa si masina ta a avut o mare sansa sa scape de distrugere si sunt convins ca iti va adduce multe bucurii.
De cat e bateria ce o ai pe masina? De 55 Ah?
Spor la treburi! 
P.S Eu banuiesc ca blocajul rotilor nu poate fi decat de la pompa de frana si cred ca daca schimbi pompa se vor rezolva problemele.

Asa este Liviu, multumitá in primul ránd devotamentului si marelui ajutor dat de TINE , acea masiná a supravietuit, si s-a renáscut in totalitate, spre bucuria multora dintre noi.
Masina se reintoarce in Romania, deci pe deasupra va fii spre marea bucurie a mea si a multora de pe forum vedeta multor expozitii, vernisaje, etc .....sper.
Ii doeresc si pe aceastá cale viatá lungá, drumuri si uleiuri bune .... si multi ani sánátosdi pe drumurile Romániei !
Nu sunt imputernicit sá dau detalii despre proprietar si alte asemenea lucruri,dar cred cá este de ajuns cá o veti intálni multi dintre voi la expozitii cred eu.
Dacá se considerá off topic, rog moderatorii sá steargá

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Am primit foarte multe p.m-uri, cu privire la ornamentul de pe capotá !
Este un ornament ROBRi, -firma care a fabricat ornamente de aluminiu si ptr Traction, avant, etc... si precum se vede in pozá este de fapt un máner (ca de frigider ). se poate cumpára impreuná cu coltarii aripilor in set sau separat.

citronetta 2cv club 1985 primit foarte multe p.m-uri, privire ornamentul capotá este ornament robri,

29.6KB


pus acum 11 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Daca sistemul de actionare al pompei de frina este similar cu cel al Oltcitului, atunci frinele blocate cu pedala de frina beton pot fi din cauza tijei de la pedala care a cazut din mijlocul pistonului pompei unde este o gaura conica, in marginea pistonului, tinind pistonul usor apasat si pompa nu mai poatedescarca, se verifica usor slabind holenderele la pompa sa curga putin lichid si ar trebui sa-si revina.

Modificat de Oldman (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

Oldman a scris:

Daca sistemul de actionare al pompei de frina este similar cu cel al Oltcitului, atunci frinele blocate cu pedala de frina beton pot fi din cauza tijei de la pedala care a cazut din mijlocul pistonului pompei unde este o gaura conica, in marginea pistonului, tinind pistonul usor apasat si pompa nu mai poatedescarca, se verifica usor slabind holenderele la pompa sa curga putin lichid si ar trebui sa-si revina.

O sa-i verific, dar mai  incolo. Acuma m-am apucat de sudat caroseria la R4 si pregatesc Fuego de vopsit


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Subaru
Membru Senior

Din: Cluj City
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 289
Azi am vazut una aproape identica in trafic cu numere de cluj    , daca am vazut bine era un cuplu asa mai in varsta .

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

Subaru a scris:

Azi am vazut una aproape identica in trafic cu numere de cluj    , daca am vazut bine era un cuplu asa mai in varsta .

Da, ala era visinie cu negru. E domnu Pop si cu nevastasa. De la ei am cumparat pe asta.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Asta inca isi asteapta randul. Inainte sa vina timpul urat, va trebui sa-i fac ceva acoperis improvizat, ca nu are loc nicaieri. I-am luat si o prelata azi de la Lidl.

citronetta 2cv club 1985 asta inca isi asteapta randul. inainte vina timpul urat, trebui sa-i fac Admin

74.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Trebuia o mica schimbare de decor, asa ca am spalat-o.
A pornit greu, ca s-a infundat jiglerul de relanti, dar l-am rezolvat.

Apoi am fortat-o si s-au mai deblocat franele, dupa care m-am apucat de instalatia electrica si s-o facut lumina.

Kacsa_Citroen



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Asta inca nu are locas acoperit si sta afara, dar in curand se rezolva treaba!
Azi am facut doar masuratori:

citronetta 2cv club 1985 asta inca are locas acoperit sta afara, dar curand rezolva treaba!azi facut

65.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Intrebare de baraj: unde pot gasi niste sigurante din alea din sticla, asa cum era si la Oltcit?
Am cautat in cateva locuri, dar nu exista si se uitau vanzatorii la mine, ca vitelul la poarta proaspat vopsita...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
costin20
Membru Senior

Din: vaslui
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 268

sau la un magazin de piese electronice.


pus acum 11 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1408

Misu de Cluj a scris:

Intrebare de baraj: unde pot gasi niste sigurante din alea din sticla, asa cum era si la Oltcit?
Am cautat in cateva locuri, dar nu exista si se uitau vanzatorii la mine, ca vitelul la poarta proaspat vopsita...


Uite-te in hypermarket,am mai mai vazut prin REAL si Carrefour!
Eu le am pe stoc cunt 2 lei setul dar nu cred ca merita transportul    ,dar daca totusi nu gaseti imi spui si ti le pun la posta!


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Ok, voi merge pe la Real, ca mi-e mai aproape. Mersi

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2176
Ce tare! N-am stiut ca la Oltcit sau Citroen exista asa ceva... Eu am niste radio-uri si TV-uri pe lampi si alea au sigurante asemanatoare.

_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 11 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926

tavi_dacia1100 a scris:

Ce tare! N-am stiut ca la Oltcit sau Citroen exista asa ceva... Eu am niste radio-uri si TV-uri pe lampi si alea au sigurante asemanatoare.


Nu doar TV-urile cu lampi aveau sigurante dinastea. Sunt multe aparate electronice pe care le folosesti zilnic care au asa ceva pentru protectie la suprasarcina, de ex: sursa de alimentare a PC-ului (desktop, evident) are asa ceva in ea si exemple sunt foarte multe.


Misu de Cluj a scris:

Intrebare de baraj: unde pot gasi niste sigurante din alea din sticla, asa cum era si la Oltcit?
Am cautat in cateva locuri, dar nu exista si se uitau vanzatorii la mine, ca vitelul la poarta proaspat vopsita...


Daca nu gasesti in apropiere vezi ca au aici: http://www.mivarom.ro/catalog/index.php ... le-c-2_189   


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
La electrocasnice sunt mult mai mici. Astea-s mai mari si mai lungi.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:

La electrocasnice sunt mult mai mici. Astea-s mai mari si mai lungi.


Din cate vad eu cele mai mari ca dimensiune sunt de 6 X 32, cele de pe masina ce dimensiuni au?


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

AdyC a scris:


Misu de Cluj a scris:

La electrocasnice sunt mult mai mici. Astea-s mai mari si mai lungi.


Din cate vad eu cele mai mari ca dimensiune sunt de 6 X 32, cele de pe masina ce dimensiuni au?


Nu le-am masurat, is ca la Oltcit.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
La toate tipurile de Citroen 2 CV, Ami, Dyane, Méhari, GS, GSA DS sunt aceste sigurante.De asemenea si Oltcitul.
Eu zic sá treci pe la un REMAT unde mia sunt Oltcituri si sá le scoti tblourile de sigurante cu sigurante cu tot cá sunt identice, numai cá Oltcitukl are mai multe cu vreo 2 sigurante, 2 CV ul are doar 3 sau 4 depinde de tip-  


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

cv2adi a scris:

La toate tipurile de Citroen 2 CV, Ami, Dyane, Méhari, GS, GSA DS sunt aceste sigurante.De asemenea si Oltcitul.
Eu zic sá treci pe la un REMAT unde mia sunt Oltcituri si sá le scoti tblourile de sigurante cu sigurante cu tot cá sunt identice, numai cá Oltcitukl are mai multe cu vreo 2 sigurante, 2 CV ul are doar 3 sau 4 depinde de tip-  

La remat de mult nu am mai vazut Oltcit. Au disparut saracele.
Rematul, nu mai este demult ceea ce a fost in urma cu 3-4 ani.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 844
Daca nu gasesti in Cluj poti incerca si aici:
Au foarte multe lucruri utile. Este o firma din Odorhei dar trimit si prin curierat cu ramburs.


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
As mai cumpara 4 cauciucuri 125 R15 sau 135 R15. Sau macar 2 bucati de-as gasi, sa pun doua pe fata, ca pe spate cred ca as mai putea combina ceva din cele de pe masina.
Se potrivesc si cele de le Smart Fortwo.
Am fost deja la cateva depozite second hand, si nu auastfel de dimensiune pe stoc.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

As mai cumpara 4 cauciucuri 125 R15 sau 135 R15. Sau macar 2 bucati de-as gasi, sa pun doua pe fata, ca pe spate cred ca as mai putea combina ceva din cele de pe masina.
Se potrivesc si cele de le Smart Fortwo.
Am fost deja la cateva depozite second hand, si nu auastfel de dimensiune pe stoc.

Da, cred este o dimensiune cam dificilá, si noi am umblat mult páná am gásit ceva second.Cele noi originale sunt cam scumpe, si au talonul inalt, suspensia extrafiná a msinii a fost proiectatá pe Michelinurile astea cu talon inalt, cauciucuri foarte elastice si rezistente, care ajutá la "inghitirea " trepidatiilor produse de drumuri proaste.
Cele de SMART, si cele 135x15 Firestone sunt bune doar ptr plimbári scurte, fiindcá in curbe masina "trepideazá "deoarece nu conferá elasticitatea Michelinurilor, avánd talonul mic si sunt foarte tari, neelastice .
Má uit si eu ce am second, dar nu-ti promit nimic .Chinezii sau vietnamezii au inceput fabricarea cauciucului original Michelin, sub denumirea de Golden Tyre, sunt foarte bune, am pus pe Ami 6 4 bucáti si merge ca si cu cele originale, insá sunt la jumate pret fatá de Michelin.
Ai firma si in Romania, uite-i :
sau la englezi :

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:

As mai cumpara 4 cauciucuri 125 R15 sau 135 R15. Sau macar 2 bucati de-as gasi, sa pun doua pe fata, ca pe spate cred ca as mai putea combina ceva din cele de pe masina.
Se potrivesc si cele de le Smart Fortwo.
Am fost deja la cateva depozite second hand, si nu auastfel de dimensiune pe stoc.


Incearca si aici.

125 R15

hhttp://www.cauciucuridirect.ro/cgi-bin ... e+anzeigen

135 R15

http://www.cauciucuridirect.ro/cgi-bin/ ... e+anzeigen


Eu am luat pentru sutica Nankang - 145 R15 si am fost multumit de cum a decurs tranzactia, singura chestie ar fi ca platesti inainte si dupa proceseaza comanda, pretul e final si include toate taxele, inclusiv transport. La vremea cand am cumparat eu am dat 180 lei pe bucata.

Si 145 R15.

http://www.cauciucuridirect.ro/cgi-bin/ ... e+anzeigen


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
uite ce cadou ti-am pregátit :

citronetta 2cv club 1985 uite cadou ti-am pregátit

38.4KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Marea intrebare este cum ajunge la Tine ? Au venit chiar acum báietii de la Tg.Mures cu douá exponate ptr Oldtimer Show la Budapesta , chiar si ei au cumpárat un pachet ptr Citroenul 2 CV cumpárat de la noi anul trecut ptr rezervá.
Marea problemá este cá eu nu cred sá má mai intálnesc cu ei.
Suná-l pe Robi, la numárul :
Dacá ghásesc cauciucuri ti le pot trimite cu ei cánd pleacá inapoi.
Dar detaliile le discuti cu ei la telefon.
Doar ca atentionare : Cauciucurile de 145 deja ating in viraj bartul flotant deci sunt prea largi.
Am sá má uit ce am pin garaj ....???    


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Astea le-am gásit :
Originale Michelin, care au rulat exact 83 mii km, nu mai au din pácate zimti pe marginea suprafetei de rulare, sunt bune ptr roata de rezervá, ti le fac cadou dacá plátesti livrarea.

citronetta 2cv club 1985 astea le-am gásit :originale michelin, care rulat exact mii km, mai din

37.9KB

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citronetta 2cv club 1985 tot

33.7KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
astea 4 buc Hankook, sunt noi noute folosite doar un singur sezon,sunt de iarná insá au talonul foarte mic , roata pierzánd din diametru aproape 3 cm ceea ce e f.mult.
Pe deasupra sunt si tari in esentá, nu au comfortul Michelinurilor, asa cum tti-am zis si pe privat

citronetta 2cv club 1985 astea buc hankook, sunt noi noute folosite doar singur sezon,sunt iarná

24.9KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citronetta 2cv club 1985 tot

40.9KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citronetta 2cv club 1985

31.8KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citronetta 2cv club 1985 tot

46.8KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citronetta 2cv club 1985

57.8KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si ultima

citronetta 2cv club 1985 ultima

30.3KB


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

cv2adi a scris:

Marea intrebare este cum ajunge la Tine ? Au venit chiar acum báietii de la Tg.Mures cu douá exponate ptr Oldtimer Show la Budapesta , chiar si ei au cumpárat un pachet ptr Citroenul 2 CV cumpárat de la noi anul trecut ptr rezervá.
Marea problemá este cá eu nu cred sá má mai intálnesc cu ei.
Suná-l pe Robi, la numárul :
Dacá ghásesc cauciucuri ti le pot trimite cu ei cánd pleacá inapoi.
Dar detaliile le discuti cu ei la telefon.
Doar ca atentionare : Cauciucurile de 145 deja ating in viraj bartul flotant deci sunt prea largi.
Am sá má uit ce am pin garaj ....???    

Cu transportul rezolvam, ca la primavara s-ar putea sa vin iarasi in vizita (daca ma primesti)


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

AdyC a scris:


Misu de Cluj a scris:

As mai cumpara 4 cauciucuri 125 R15 sau 135 R15. Sau macar 2 bucati de-as gasi, sa pun doua pe fata, ca pe spate cred ca as mai putea combina ceva din cele de pe masina.
Se potrivesc si cele de le Smart Fortwo.
Am fost deja la cateva depozite second hand, si nu auastfel de dimensiune pe stoc.


Incearca si aici.

125 R15

hhttp://www.cauciucuridirect.ro/cgi-bin ... e+anzeigen

135 R15

http://www.cauciucuridirect.ro/cgi-bin/ ... e+anzeigen


Eu am luat pentru sutica Nankang - 145 R15 si am fost multumit de cum a decurs tranzactia, singura chestie ar fi ca platesti inainte si dupa proceseaza comanda, pretul e final si include toate taxele, inclusiv transport. La vremea cand am cumparat eu am dat 180 lei pe bucata.

Si 145 R15.

http://www.cauciucuridirect.ro/cgi-bin/ ... e+anzeigen


Bun pont, dar is cam scumpe. Mai incerc sa caut, macar doua bucati, ca doua pentru rotile din spate am teusit sa fac pereche, si este inca una acceptabila pentru roata de rezerva. Deci caut doua pe fata. Poate dupa ce vine frigul, apare cineva cu vreun Smart sa-siu schimbe gumele si rezolv asa doua bucati asa sa ma pot da pana la RAR cu ele.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Deocamdata i-am facut un acoperis, unde sa stea la uscat pe timpul iernii, apoi dupa ce termin R4, ma voi apuca si de asta.

citronetta 2cv club 1985 deocamdata i-am facut acoperis, unde stea uscat timpul iernii, apoi dupa Admin

58.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Wow! Te-ai miscat repede cu constructia!Pe laterale ce pui? Folie?

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

Liviu-Florin a scris:

Wow! Te-ai miscat repede cu constructia!Pe laterale ce pui? Folie?

Deocamdata ai pun doar o prelata noua ce am luat zilele astea de la Lidl.
Apoi iarna voi agata o folie ca sa nu fie plina de zapada, daca va fi vant si viscol.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306


cv_in_sopron



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 857
Salutare,
Acoperisul a iesit  super, poti te rog sa-mi dai si mie cotele si necesarul de materiale ca la fel vreau sa ii  fac si eu Daciei.


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

cezarmad a scris:

Salutare,
Acoperisul a iesit  super, poti te rog sa-mi dai si mie cotele si necesarul de materiale ca la fel vreau sa ii  fac si eu Daciei.

Trei stalpi de 2 m, doua grinzi de 4 m, 8 capriori de 4m, leturi pentru tigle, cuie si tigla vreo 250 bucati.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 857
Multumesc mult

_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Am cumparat de la Lidl, o husa foarte faina, care ai vine perfect.
De fapt am luat doua mici si una mijlocie.
Exista trei dimensiuni: M = mica, ca de ex R4, R5, Golf, Oltcit, 2cv etc.
L = mijlocie, ca la Dacie si alte masini de pana in 4,50m
XL = mare, la masini mari si lungi, de peste 5 m lungime.
Husa_auto



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1408

Misu de Cluj a scris:

Am cumparat de la Lidl, o husa foarte faina, care ai vine perfect.
De fapt am luat doua mici si una mijlocie.
Exista trei dimensiuni: M = mica, ca de ex R4, R5, Golf, Oltcit, 2cv etc.
L = mijlocie, ca la Dacie si alte masini de pana in 4,50m
XL = mare, la masini mari si lungi, de peste 5 m lungime.
Husa_auto

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_b4538da ... 8534a5.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_36795e8 ... 472b63.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_1a0a614 ... f6c172.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_cb7c10f ... 67aaf9.jpg


Foarte frumoasa,prin Buc nu am vazut,mai dau azi o raita prin Lidl,la ce pret a fost?


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Saptamana trecuta a fost prin Lidl, ieri inca erau cateva, dar se gata destul de repede. Pretul e parca 68 lei, nu mai tin minte exact, ca am luat si alte chestii, dar e aceasi pret indiferent de marime.
Daca aveam bani, luam mai multe si pentru celalalte. Si primavara am mai luat inca doua, deci am 5 prelate noi si una veche de ACR. Inca imi trebuie vreo 7-8 bucati, ca sa pot acoperi pe toate.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:

Saptamana trecuta a fost prin Lidl, ieri inca erau cateva, dar se gata destul de repede. Pretul e parca 68 lei, nu mai tin minte exact, ca am luat si alte chestii, dar e aceasi pret indiferent de marime.
Daca aveam bani, luam mai multe si pentru celalalte. Si primavara am mai luat inca doua, deci am 5 prelate noi si una veche de ACR. Inca imi trebuie vreo 7-8 bucati, ca sa pot acoperi pe toate.



http://preturirezonabile.ro/prelata_aut ... irect_link


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Intre timp, 2cv-ul a mai primit doua cauciucuri Hankook de la hufo si un set de sigurante de la 2cvadi.
Deocamdara asteapta la rand, ca dupa ce iese R4 sa intre un pic la sala, ca sa-i faca muschi.  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
hufo
Membru Senior

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3084
cum ii stau cauciucurile? poze, ceva?

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

hufo a scris:

cum ii stau cauciucurile? poze, ceva?

Da inca nu le-am pus sus. Is in subsol.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
mrpuf
Membru Senior

Din: Arad, Timisoara, Hunedoara
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 467
Stiu ca hiberneaza, dar ce mai face rata? Cum a mai evoluat in anul in care nu s-a mai postat nimic? 

_______________________________________
Freude am fahren

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Nu am mai facut nimica. Sta in sopron langa Renault 4.
Anul asta am de terminat cele doua R5, lucrari de repararii la Foxy2 si sa restaurez rulota Felicia.
Poate  prin toamna ma apuc si de rata.
Problema e ca am doar contract si talon, cartea de identitate este pierduta, iar proprietara din acte e plecata in Germania. Am dat peste ea pe FB si imi tot zice, ca atunci cand va veni in vizita la parinti, ne intalnim si facem o procura notariala, ca sa ma pot duce la RAR cere duplicat dupa CI.
Oricum, momentan nu cere de mancare, ca este radiata la cerere atat de la fisc, cat si de la politie.
Prin vara-toamna ma mai apuc un pic s-o resuscitez, sa-i refac franele, sa schimb garniturile la motor sa nu mai curga uleiul, de refacut rama metalica la luneta, ar mai fi cateva petice de sudat pe podea.
In rest este functionala, pornea la prima cheie, de si ultima data nu prea a mai vrut sa porneasca.
Citroenurile is tare sucit facute, nu prea poti  avea incredere in ele, dar ai dau eu in basca pana insi vine in fire.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
mrpuf
Membru Senior

Din: Arad, Timisoara, Hunedoara
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 467
Isi vine ea in fire, asteptam sa o vedem leganandu-se vesela pe strazi, cum ii si sta in fire! Nu cred sa fie atat de sucita, doar gandita foarte simplist, pur, neconventionala si revolutionara
Pana atunci, un video cu procesul de fabricatie (mai putin revolutionar), sa mai zambim si noi o lecuta: (in Portugalia se intampla):





Modificat de mrpuf (acum 10 ani)


_______________________________________
Freude am fahren

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Doarme

citronetta 2cv club 1985 doarme Admin

45KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la