CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
andrum94 pe Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Galati
cauta Barbat
27 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Citronetta - 2CV 6 Club - 1985 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Azi, inca o perla francofona s-a alaturat colectiei de la MDE-Oldtimers.
E o rata unpluta cu tot felul de chestii ruginite (va trebui sa fac un inventar cu umplutura).
Nu este Renault, dar alaturi de Vw Broasca si R4, nu strica un 2cv si eventual si un Trabant.
Ar fi fost pacat sa ajunga la remat!
Are si acte cu numere de Salaj, dar un pic incurcate, dar rezolvabile.
Adi2cv este de vina, ca atunci cand am fost pe la el, m-o pus sa fac offroad cu 2cv-ul.
Pretul am reusit sa-l negociez binisor.

Rata_umpluta



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Bravo Mishule, bine ai venit in rándul Citroenistilor !
In al doilea ránd pe baza pozelor, pot spune urmátoarele :
1. Vezi dacá sasiul nu e cumva rupt sau doar "lásat " fiinndcá in general, atunci se improvizeazá flansá de cardean pe axul volanului cánd din cauza ruperii sasiului, sau doar slábirii rezistantei, axul volanului se roteste greu fiindcá sunt deplasate cele douá puncte ( de pe caseta de directie si punctul de fixare al bucsei volanului ) si rotirea sa devine greoaie.Niciodatá nu au avut din fabricá articulatie, erau tevi drepte care in momentul indepártárii bridei de pe casetá, se scoate prin bord in sus prin tragere si iese cu ax cu tot volanul.
Dacá se intercaleazá aceastá articulatie intre cele douá puncte (de obicei sub pedale )ca si in cazul de fatá,  nu se mai simte greutatea rotirii volanului
Ventilatorul de rácire al Oltcitului este bun, ca si puncte de prindere, insá trebuie sá tai din lungimea paletelor cca 3 cm.
Tehnica de reparare-restaurare este identicá cu cea a Renultului 4, trebuie sá scoti cabine de pe sasiu ca s-o faci cum trebuie.
Dacá sunt deja urme de sudurá pe sasiu, inseamná cá fenomenul descris mai sus, a fost deja "mesterit " de unul care era afon !
Dacá este sudatá marginea cabinei la sasiu pe sub pedale poti fii sigur cá ranforsárile in formá de corn din sasiu au cedat daje si va trebui sá "decojesti " sasiul in dreptul pedalelor páná sub scaunelke fatá, acea portiune fiinde afectatá de cele mai multe ori, si acolo refaci acele intáriri ale sasiului.
Mai ai niste minime lucruri lipsá pe care nu le vád in poze, dar poate le vei afla prin garajul fostului proprietar.
ATENTIE : 2 CV ul are tablá foarte subtire si se sudeazá foarte atent ca sá nu se gáureascá.
ATENTIE 2 : NU PUNE in aceastá instalatie de fráná lichid de fráná cá-ti mánáncá TOATE  garniturile dein cilindrii + din pompá.Capacul VERDE al vasului de pe pompa de fráná inseamná cá se pune LHM, adicá lichid hidraulic VERDE ca cel din instalatiile de pe CITROENURILE Hidropneumatice !!!!!!
Toate elementele le poti cumpára, se fabricá absolut tot la firmele pe care ti le-am trimis prin mail.
Vei vedea cát de simplá si usor reparabilá este masina asta fatá de toate celelalte pe care le ai ( ex : Planetara se scoate doar prin ridicarea masinii cu roata in aer si indepártarea piulitei care o fixeazá la flansa rotii : deci un singur surub !!! Nu se scoate rotulá, nimic altceva.Cursa bratului flotant permite in aceastá pozitie scoaterea axului cardanic din butuc fárá nicio altá manevrá ).
Va trebui sá-ti reglezi ináltimea la rotile spate fiindcá e mult prea cázutá in fund, 2 CV-ul trebuie sá stea cu botul in jos putin ( Iti voi trimite reperele de fabricá )
Iti tin pumnii sá-ti faci aceastá minunatá masinutá de care dacá o faci cum trebuie, cte vei indrágosti , sunt sigur.    

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762
No' asta da! Da, unde-ai gasit-o?
Pe asta o sa ai de lucru cat pe Gazon. Spor si mult curaj.


pus acum 11 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
  Gata,e clar.O sa-l vedem pe Misu de Cluj in rasa de calugarita,,,mon fissssssssssssss.Pacat ca marele actor Louis de Funes nu mai este in viata.Bravo omu si scuze pentru gandul cu voce tare,dar asta a fost prima impresie cand am vazut masina asta.Spor la treaba

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
De fapt, pare ca a fost candva complet caramizie.
Si  nu e Charleston, ci 2CV 6 AZ.
Asa arata in 2003, cand a fost prima data vanduta.
Poza trimisa de fosta proprietara.

citronetta 2cv club 1985 fapt, pare fost candva complet 2cv az.asa arata 2003, cand fost prima data Admin

32.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Deocamdata trebuie sa-i improvizez ceva sopron, ca va mai sta  o vreme buna in asteptare.

citronetta 2cv club 1985 deocamdata trebuie sa-i improvizez ceva sopron, mai sta  vreme buna Admin

69.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

Elijah a scris:

No' asta da! Da, unde-ai gasit-o?
Pe asta o sa ai de lucru cat pe Gazon. Spor si mult curaj.

Comparativ cu cealalta, care a fost a lui whoratiu, si care e acuma la Gavrisan Lucian, asta este practic virgina     
Deocamdata o curat si o pun la naftalina, ca Renaulturile au prioritate.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

De fapt, pare ca a fost candva complet caramizie.
Si  nu e Charleston, ci 2CV 6 AZ.
Asa arata in 2003, cand a fost prima data vanduta.
Poza trimisa de fosta proprietara.

2 CV AZ ca si tip in sine nu era .Sunt doar 2 tipuri : 2 CV Club si 2 CV Special.
Ca subtipuri exisatu in functie de ani si dotári Az, AZAM, AZK, etc.
Si mie mi se párea ciudat cá-i Charleston , insá aripile negre puteau denota acest lucru.
Acum o pui deoparte, insá cánd va fii gata si vei merge primávara in fáget cu prelata datá pe spate si nu vei simti nimic din calitatea drumului.... Renaulturile vor sta mai mult, ai sá vezi   
Ce e sigur, asta este un 2 CV Club .(are tepiteria interioará mai bogatá decát 2 CV Special , existánd printre altele acelée Bandouri de plastic negre de sub geamuri care ascund o parte din metal .....

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Buna miscare Misu! Felicitari pentru achizitie si sper sa ii faci cat mai repede un topic la restaurari in care sa vedem evolutia ei!

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
E destul de jerpelita, pentru o caraciumba din 1985, dar a stat afara tot timpul.

cv



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da,de unde nu-i jerpelitá chiar asa, nu fii pesimist va iesi o frumusete din asta, bordul deja e de un luciu de nedescris, si vád cá ai primit si multe furculite, indejuns ptr tot clubul Classiccar ....
     
A fost deja revopsitá, se vede pe chederele usilor, care ptr afoni sunt greu de dat jos si mai greu de repus in cantul usii .....
Prelata nu e originalá, e deja menufacturatá (fácutá la comandá din material de prelate ptr camioane ) insá dacá doresti originalul, poti alege de pe siteuri, orice culoare vrei din gama care s-a fabricat ..
Oglinda retrovizoare exterioará stá pe orizontalá, nu pe verticalá in mod normal...

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Alea din poze sunt piesele de la masina sau piese de rezerva date odata cu masina?

pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Asta e grila protectoare care-ti lipseste si n-o vád nicáieri :

citronetta 2cv club 1985 asta grila care-ti lipseste n-o vád nicáieri

52.9KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Poate aici se vede mai bine

citronetta 2cv club 1985 poate aici vede mai bine

49.8KB


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
L-am gasit:

citronetta 2cv club 1985 l-am gasit: Admin

56.3KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

cv2adi a scris:

Poate aici se vede mai bine

Amu vad ca "tigaia cea mica" gasita in portbagaj, este aparatoarea de la fulia alternatorului. Maine il pun si pe ala la loc !


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

Liviu-Florin a scris:

Alea din poze sunt piesele de la masina sau piese de rezerva date odata cu masina?

Ambele variante!     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2176
Interesanta jucaria... Felicitari pt. achizitie! 

_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

cv2adi a scris:

si vád cá ai primit si multe furculite, indejuns ptr tot clubul Classiccar ....
     

Dar astea la ce se folosesc? Cu ele se regleaza aprinderea?

Si inca o faza! Nu-i gasesc delcoul. In mod normal ar trebui sa fie pe lateral, ca la Oltcit, dar nu are si nu-i gasesc nici platinile. Maine ma uit mai atent, ca s-ar putea sa fie ca la Trabant in spatele fuliei ventilatorului.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
din cate imi amintesc, nu are delcou, doarplatina si  bobina cu 2 iesiri, sistem wasted spark

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 11 ani
   
tm21zay
Membru Senior

Din: Lugoj
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 468
Frumoasa masina! Sa o folosesti sanatos.

pus acum 11 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 569
Are aprindere electronica cum are Oltcitul Special Are niste senzori(captatori de turatie) care sunt situati pe langa volanta, din ce stiu eu
Cred ca urmatoare achizitie va fi un Oltcit, in cazul in care iti place Citroenul


pus acum 11 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Sau un Trabant sa ne vedem la anul la intalnirea trabantistilor 

_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

George a scris:

Are aprindere electronica cum are Oltcitul Special Are niste senzori(captatori de turatie) care sunt situati pe langa volanta, din ce stiu eu
Cred ca urmatoare achizitie va fi un Oltcit, in cazul in care iti place Citroenul

La Oltcit am alergie, dar un Trabant 500 poate ca va aparea in viitor.
Deocamdata nu mai cumpar nimica, ca nu am loc pentru ele, nici pe asta nu trebuia s-o iau, dar l-am luat pe pricipiul "inca una, ca-i calda" cum zise porcul, cand a dat peste balega de cal...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

George a scris:

Are aprindere electronica cum are Oltcitul Special Are niste senzori(captatori de turatie) care sunt situati pe langa volanta, din ce stiu eu
Cred ca urmatoare achizitie va fi un Oltcit, in cazul in care iti place Citroenul

Gresit ! Acel sistem de aprindere o are doar Visa care este un motor identic insá cu 50 cmc mai mare.  
2 CV-ul niciodatá nu a avut acel tip de aprindere electronicá, insá deja existá pe piatá si se poate monta foarte usor in lácasul aprinderii originale.

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

knx a scris:

din cate imi amintesc, nu are delcou, doarplatina si  bobina cu 2 iesiri, sistem wasted spark

Corect !   


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Locul unde se aflá ascunsá platina, condensatorul  ...dupá indepártarea perdelei de cauciuc si a celor 2 baghete ...

citronetta 2cv club 1985 locul unde aflá ascunsá platina, ...dupá perdelei cauciuc celor baghete ...

53.9KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
o pozá mai indeaproiape ...

citronetta 2cv club 1985 pozá mai ...

40.9KB


pus acum 11 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926


Modificat de AdyC (acum 11 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
o pozá mai detaliattá despre compartimentul motor aici

citronetta 2cv club 1985 pozá mai detaliattá despre motor aici

38.1KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Atentie incá o datá Mishu ! Sá nu cumva sá piu lichid de fráná DOT in acest sistem ....sper cá nu au fácut-o altii inaintzea Ta, fiindcá poti sá-ti iei adio de la toatá instalatia : numai LHM este voie.Garniturile din cilindrii si pompá sunt atacate de DOT !
Deci vezi ce culoare are lichidul acela din vas : VERDE !!!
Dacá ai nevoie de ceva ptr masiná, sau esti nedumerit cu privire la ceva , iti stau la dispozitie cu plácere.

citronetta 2cv club 1985 atentie incá datá mishu cumva piu lichid fráná dot acest sistem ....sper

47.9KB

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Putina curatenie si identificare al seriilor.
Totul e ok.

Nu am invatat nimica pe urma R15-lui verde si se pare ca mi-am cumparat inca un cazan killerit, care imi va oferi senzatii tari.

Doar cartea de identitate pierduta si proprietara din acte emigrata in Germania. Dar am gasit-o pe facebook, si sper sa coopereze.

Daca nu coopereaza, voi face din caraciumba un cotetz, in care voi face o crescatorie de harciogi si cartite.

Sincer vorbind, asa solutii tehnice sucite are, de parca proiectantii ar fi consumat o supradoza de etnobotanice si nu ma mai mir ca 2cvadi are parul asa de alb.

Imi aminteste de perioada cand erau multe Oltcituri, si cand apareau pe la atelier, ma prefaceam ca nu-s acasa

Noroc ca motorul seamana cu cel de Lastun, si mi-se pare oarecum cunoscut.

Cred ca o voi repara, pana ies la pensie, dar  din ce in ce studiez mai detaliat, ma cuprinde un sentiment de teama si de groaza si perspectiva cu harciogii, mi-se pare tot mai plauzibila.

Noroc ca exista 2cvadi, si ma mai indruma ce si cum sa fac.

Vaai de capu mieu! Poate era mai sanatos sa cumpar Renaultul ala Dauphine de la SMA-ul din Gheorgheni, pe care copii o foloseau ca trambulina pentru sarit cu mountine bike-ul.

Dar maine e sambata si mai sudez cateva petice pe R4, si atunci ma mai relaxez un pic, ca dupa 2 zile de 2cv am nervii prea intinsi.

citronetta 2cv club 1985 putina curatenie ok.nu invatat nimica urma r15-lui verde pare mi-am Admin

65.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Lasá Tatá cá ai vázut cum s-a arátat si numárul sasiului, fiindcá-s multi dobitoci care haba nu au ce fac, asa cá mai pun petice peste numárul sasiului ....ti-am spus cá-i acolo pe longeronul drept si iaca miunune : E acolo.
Nu cred cá-s asa de sucite soluutiile tehnice in fond e o masiná mult mai usor reparabilá decát mult altele .De ex ptr indepártarea usilor,spate si capotei portbagajului nu ai neóvoie nici de chei, si nici ptr capota motorului...si balamalele astea tin de zeci de ani fárá sá se lase, fárá sá ai suruburi rupte in filet, etc.... tocmai datoritá genialitátii si simplicitátii solutiei tehnice folosite.
Motorul si cutia sunt fixate de sasiu doar in 4 suruburi, se scot impreuná, o iei in brate si fugi cu ea prin curte.
Alt lucru cu care nu trebuie sá-ti bati capul niciodatá la 2 CV este cá nu au pe sistemul de fráná furtune de cauciuc care la toate masinile crapá, imbátránesc cu timpul.
Aici nu aiu asemenea probleme din simplul fapt cá NU EXISTÁ decát conductre de fier páná la cilindrii de fráná receptori, care nu se schimbá niciodatá (eu cel putin in cei 17 ani de restaurári 2 CV-uri nu a trebuit sá schimb nici unul, doar curátat, regalvanizat si repus la loc )
Dupá ce ai gátat-o imi vei da dreptate ! Acum ti se pare stráiná, fiindcá nu ai mai fácut asa ceva.
Cu Oltciturile nu se compará , este o mare jignire aceastá afirmatie la adresa 2 CV-ului si fanilor modelului.
E diferentá de la cer la pámánt intre cele douá masini, nu numai d.p.d.v. constructiv ci mai ales al calitátii lor .Eu le cunosc pe amándouá, cá doar de 11 ani m-am tot luptat cu Oltcitul tatálui meu si am avut posibiltatea de comparatie , deci stiu ce vorbesc, crede-má.
Spor la proiect , si dacá ai nedumeriri, apeleazá cu incredere....
Pácat cá nu-i masina aici sau eu in Cluj, cá in max 2  sáptámáni as gáta-o

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Pai in doua saptamani, nu cred ca l-ai gata, ca e mai rea decat se vede din poza, dar cred ca se poate porni si cosmetiza un pic in doua saptamani. Cel putin frane are, chiar si frana de mana functioneaza. Dar nu este luchid verde in sistem ci DOT normal, ca zice fostul proprietar ca a schimbat tot, ca sa puna lichid de frana normal, ca nu gasea lichid din ala verde.
In orice caz are frane, de iesi prin parbriz.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
O chestie de sarma, pe care vroiam sa-l dau jos ca-i improvizatie si presupuneam ca e un carlig de agatat sacosa cu cartofi.

citronetta 2cv club 1985 chestie sarma, care vroiam sa-l dau jos ca-i carlig agatat sacosa cartofi. Admin

39.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Da de unde! Este chestie din fabrica si serveste la fixarea in pozitie intredeschisa al geamului...

citronetta 2cv club 1985 unde! este chestie din fabrica serveste fixarea pozitie Admin

47.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Asta credeam ca e pentru deschis capota, dar nu exista asa ceva si nici zavor la capota.

citronetta 2cv club 1985 asta credeam pentru deschis capota, dar exista asa ceva nici zavor capota. Admin

42KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Pai in doua saptamani, nu cred ca l-ai gata, ca e mai rea decat se vede din poza, dar cred ca se poate porni si cosmetiza un pic in doua saptamani. Cel putin frane are, chiar si frana de mana functioneaza. Dar nu este luchid verde in sistem ci DOT normal, ca zice fostul proprietar ca a schimbat tot, ca sa puna lichid de frana normal, ca nu gasea lichid din ala verde.
In orice caz are frane, de iesi prin parbriz.

Ce Bou ! Cu DOT-ul vei avea aceleasi figuri ca toate celelalte masini care au acest lichid higroscopic.... iin scurt timp (2-3 ani ) ti se vor bloca fránele din cauza oxizilor ....


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Degeaba trageam de el ca nu se intampla nimic asa ca l-am rotit.
Asta regleaza farurile cu coarne cu tot.

citronetta 2cv club 1985 degeaba trageam intampla nimic asa l-am rotit.asta regleaza farurile coarne

77.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:

Pai in doua saptamani, nu cred ca l-ai gata, ca e mai rea decat se vede din poza, dar cred ca se poate porni si cosmetiza un pic in doua saptamani. Cel putin frane are, chiar si frana de mana functioneaza. Dar nu este luchid verde in sistem ci DOT normal, ca zice fostul proprietar ca a schimbat tot, ca sa puna lichid de frana normal, ca nu gasea lichid din ala verde.
In orice caz are frane, de iesi prin parbriz.

Ce Bou ! Cu DOT-ul vei avea aceleasi figuri ca toate celelalte masini care au acest lichid higroscopic.... iin scurt timp (2-3 ani ) ti se vor bloca fránele din cauza oxizilor ....

Nu ai un "owner's manual? Ca sa idetific beculetele si butoanele de la bord, ca totul este pus aiurea si invers.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Asta credeam ca e pentru deschis capota, dar nu exista asa ceva si nici zavor la capota.

Este ptr reglasjul din interior al farurilor, in caz cá se siue 4 persoane in masiná si masina se pune in fund, ca sá nu orbesti pe cel ce-ti vine din contrasens, poti regla din mers farurile,e un melc la capátul tijei care prin rotire , basculeazá bara transversalá pe care se aflá farurile...     si nu7 se rupe, nu se deregleazá, etc ca la celelalte masini care au asemenea sistem .....deoarece este o tijá simplá din fier, cu un melc la capát, si 2 arcuri scurte : Deci simplu si long life !!!Chiar si dupá 30 de ani functioneazá la toate !!

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:

Pai in doua saptamani, nu cred ca l-ai gata, ca e mai rea decat se vede din poza, dar cred ca se poate porni si cosmetiza un pic in doua saptamani. Cel putin frane are, chiar si frana de mana functioneaza. Dar nu este luchid verde in sistem ci DOT normal, ca zice fostul proprietar ca a schimbat tot, ca sa puna lichid de frana normal, ca nu gasea lichid din ala verde.
In orice caz are frane, de iesi prin parbriz.

Ce Bou ! Cu DOT-ul vei avea aceleasi figuri ca toate celelalte masini care au acest lichid higroscopic.... iin scurt timp (2-3 ani ) ti se vor bloca fránele din cauza oxizilor ....

Nu ai un "owner's manual? Ca sa idetific beculetele si butoanele de la bord, ca totul este pus aiurea si invers.

Nu ai atát de mut dar dacá-it trimiti o fotografie cu ele iti spun fiecare ptr ce este...din manuale nu prea mai lucrez de 10 ani incoace


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Pai cele 4 becuri din stanga de sub bord.
Cele doua becuri rosii din dreapta de sub bord.
Maneta de deasupra intrerupatoarelor.
Si mai este pe dedesubtul coloanei de directie un buton negru.

Manetele de semnalizare si de lumini, cred ca le-am descifrat, dar si alea is ca la Dacia 1100, dar puse exact invers.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Cele 4 becuri din stánga de sub bord sunt : Semnalizarea (verde ) faza lungá -(albastru ) dedesubt martor stop ceatá -(portocaliu )si pozitia (verde )
Butonul de lateral pe carcasá este cel de avarie .
Pe stánga : martor nivel lichid de fráná (rosu ) si lumineazá dacá apesi butonul de lángá el, pe care ai pictograma vasului de lichid de fráná ),si presiune de ulei lángá .
Maneta lungá -mustatá de deasupra intrerupátoareleor este Flash-ul

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Am gasit ceva:

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
haaa
felicitari!!!
sincer mie ideiile astea "etnobotanice" mi se par foarte foarte tari  


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

vwtyp3variant a scris:

haaa
felicitari!!!
sincer mie ideiile astea "etnobotanice" mi se par foarte foarte tari  

Da, cred cá cei care sunt obisnuiti cu solutiile tehnice obisnuite, utilizate de cei mai multi constructori, isi ridicá spráncenele cánd vád sau aud alte solutii mai putin obisnuite, sau total iesite din comun ! Insá de multe ori acestea aduc un succes enorm, transformánd produsul finit intr-o legendá , un unicat tehnic precum 2 CV-ul.
Pe mine personal asta m-a frapat si mirat la inceput cánd acum 18 ani am devenit posesorul primului meu 2 CV pe care-l am páná in ziua de azi si am cutreierat Europa cu ea ....iar de atunci s-a transformat in dragoste si ptr mine aceste solutii ingenioase sun "Normale " iar celelalte zise normale de altii, mi se par lipsite de interes ptr cá sunt arhicunoscute, nu au nimic "palpitant "si se intálnesc la tot pasul !
Ca fapt divers : Eram in Camping in Italia (in drum spre Portugalia ) acu 8 ani cu Clubul, iar frate-meu cáuta ceva de zor sub bancheta spate.Usa spate se tot inchidea lovindu-i spatele ! S-a enervat si a descis usa, a apucat-o de jos , si ridicánd-o in sus a scos-o din +tátáni " punánd-o lángá cort !
Bátránul Domn Olandez campat lángá noi ne urmárea cu coada ochiului , dar la faza asta si-a scuipat cafeaua din gurá pe pantaloni,si a scápat ceasca cu ce mai era in ea jos in nisp.Nu mult trebuia sá cadá si de pe scaunul pe care se bálángánea.
Deci acest lucru Normal ptr noi, de a scoate usa de la locul ei printr-o singurá ridicare a ei in suus, ptr altii sunt scene hazlii sau care pot duce la infarct....  


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Aici vezi un 2 cv intr-o stare destul de buná, reparatá de noi, rámasá in tará fiidncá proprietarul a murit .Este un 2 CV Special, vezi diferenta intre Clubul táu si Specialul ásta (bord, panouri usi interioare, carcasa farurilor vopsite in culoarea masinii, inscriptia pe usa portbagajului...

pus acum 11 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 915
Salut Misu , vreau sa te felicit pentru noua achizitie , iti doresc spor la reconditionare ; sa o vedem cat mai repede langa cele 2 sau 3 lastunuri pe care le ai  =D  ( nici nu mai stiu exact) 

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

cv2adi a scris:

Aici vezi un 2 cv intr-o stare destul de buná, reparatá de noi, rámasá in tará fiidncá proprietarul a murit .Este un 2 CV Special, vezi diferenta intre Clubul táu si Specialul ásta (bord, panouri usi interioare, carcasa farurilor vopsite in culoarea masinii, inscriptia pe usa portbagajului...

Da, ala e mult mai primitiva.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Dacia Sport
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 423
frumoasa masina! iti urez de pe acum mult noroc!

_______________________________________
Moarte sigură cu COBRA da mai sigură cu MOBRA.
Dacia Sport 1985 - usa scurta - alb
Dacia 1300 1976 - rosu
Opel Kadett 1986 - helios-blau
Lada Niva 1600 1986 - black & yellow

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

Dacia Sport a scris:

frumoasa masina! iti urez de pe acum mult noroc!

Mersi! O sa si am nevoie de muuult noroc si de nervi tari!



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Am incercat s-o pornesc, dar in afara de cateva rateuri, nu da semne de viata.
Pompa de benzina este moarta, asa ca  I-am dat jos capacul de la carburator si am turnat benzina in el.
Cand trag acceleratia pisa benzina in carburator, dar tot nu da semne de pornire.
I-am curatat jiglerele, corpul carburatorului nu am reusit sa dau jos, ca asa sucit este montat, incat nu incape nici o cheie normala, la cele 4 suruburi …probabil necesita ceva cheie speciala.
Iam curatat bujiile, scanteie da, dar platina (sau platinile, ca habar nu am ce se ascunde in spatele ventilatorului), nu am reusit sa le verific, ca sunt in spatele fuliei ventilatotului si nu am acces la ele, ca nu am cu ce sa dau jos fulia. Probabil si pentru ala trebuie o cheie speciala.
Am citit pe net, ca cineva zicea sa te feresti de 2cv si de alte Citroenuri, ca pentru orice reparatie iti trebuie o gramada de scule speciale…. acuma incep sa ma conving de acest lucru…. Dupa doua zile incep sa am fire de par albe.
Acum nu mai am rabdare cu asta, cu de orice ma apuc, ma impotmolesc si ma enervez.
Am reparat deja cred ca mii de masini de toate marcile, nu am avut probleme decat cu Oltciturile, si cateva alte Citroenuri BX, cu Talbot Horizon si cu Renault Espace, care iarasi e o catastrofa de reparat.
Dar de fapt Renaultul Espace e proiectat de Matra-Simca, deci e de la sine inteles ca e ciudat facuta.
Inep sa ajung la concluzia, ca 2cv, este o masina extrem de greu de reparat, daca nu ai scule speciale, de si la prima vedere pare simpla!
Cred ca nu degeaba era un mai de lemn si o dalta in portbagaj.
Nu e reparabila cu  scule simple, cum se repara masinile normale.
Dar o sa caut un manual de reparatii, pe care sa-l studiez, voi face si scule speciale la ea si tot o voi repara!
Sau il voi aduce pe Adi aici sa mi-l faca el si sa ma invete smecheriile.
Deocamdata i-am spalat compartimentul motor, i-am montat aripile inapoi si  o bag langa sopron si o acoper cu o prelata ca sa nu o mai vad o perioada, ca nu am nici rabdare si nici nervi sa vad tot felul de chestii asa de sucite si ciudate.
De maine ma reapuc de R4 si de Fuego, sa le repar, ca alea macar sunt construite logic si frumos si imi face placere sa le repar....


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Am incercat s-o pornesc, dar in afara de cateva rateuri, nu da semne de viata.
Pompa de benzina este moarta, asa ca  I-am dat jos capacul de la carburator si am turnat benzina in el.
Cand trag acceleratia pisa benzina in carburator, dar tot nu da semne de pornire.
I-am curatat jiglerele, corpul carburatorului nu am reusit sa dau jos, ca asa sucit este montat, incat nu incape nici o cheie normala, la cele 4 suruburi …probabil necesita ceva cheie speciala.
Iam curatat bujiile, scanteie da, dar platina (sau platinile, ca habar nu am ce se ascunde in spatele ventilatorului), nu am reusit sa le verific, ca sunt in spatele fuliei ventilatotului si nu am acces la ele, ca nu am cu ce sa dau jos fulia. Probabil si pentru ala trebuie o cheie speciala.
Am citit pe net, ca cineva zicea sa te feresti de 2cv si de alte Citroenuri, ca pentru orice reparatie iti trebuie o gramada de scule speciale…. acuma incep sa ma conving de acest lucru…. Dupa doua zile incep sa am fire de par albe.
Acum nu mai am rabdare cu asta, cu de orice ma apuc, ma impotmolesc si ma enervez.
Am reparat deja cred ca mii de masini de toate marcile, nu am avut probleme decat cu Oltciturile, si cateva alte Citroenuri BX, cu Talbot Horizon si cu Renault Espace, care iarasi e o catastrofa de reparat.
Dar de fapt Renaultul Espace e proiectat de Matra-Simca, deci e de la sine inteles ca e ciudat facuta.
Inep sa ajung la concluzia, ca 2cv, este o masina extrem de greu de reparat, daca nu ai scule speciale, de si la prima vedere pare simpla!
Cred ca nu degeaba era un mai de lemn si o dalta in portbagaj.
Nu e reparabila cu  scule simple, cum se repara masinile normale.
Dar o sa caut un manual de reparatii, pe care sa-l studiez, voi face si scule speciale la ea si tot o voi repara!
Sau il voi aduce pe Adi aici sa mi-l faca el si sa ma invete smecheriile.
Deocamdata i-am spalat compartimentul motor, i-am montat aripile inapoi si  o bag langa sopron si o acoper cu o prelata ca sa nu o mai vad o perioada, ca nu am nici rabdare si nici nervi sa vad tot felul de chestii asa de sucite si ciudate.
De maine ma reapuc de R4 si de Fuego, sa le repar, ca alea macar sunt construite logic si frumos si imi face placere sa le repar....

Stai  jos nota 4 ! Ce e mai simplu decát o singurá platiná, aprindere ca la motocicletá, un singur condensator, si douá fire la bujii de la bobina de inductie.
Inseamná cá e problemá undeva in logica  !
Un 2 CV se porneste foarte simplu, doar trebuie sá parcurgi de la un capát la altul sistemul de aprindere si cel de alimentare.
Eu cred cá mai mult te-ai speriat de niste lucruri pe care nu le-ai vázut páná acuma , insá si ele sunt functionale....
Faptul cá nu ai mai fácut asa ceva, nu inseamná cá-s lucruri "sucite " fiindcá tot ingneri  le-au proiectat, si pe astea .
In primul ránd linistete-te(,iti sugerez un sprit cu vin de visine ) apoi documenteazá-Te , si dacá ai dubii in continuare , intreabá-má asa cum ai fácut-o si páná acum si vezi cá se rezolvá totul.
Cei care au scris cá 2 CV-ul est6e complicat de reparat sunt niste afoni care habar nu au de notiuni elementare de tehnicá.
Am vázut si eu din ástia, nu au avut niciodatá un Citroen in posesie, nu au reparat niciodatá asa ceva, insá incapacitatea lor profesionalá  o mascheazá aruncánd vina pe proiectanti.Este un semn de slábiciune profesionalá zic eu, si cred cá cel mai bine ar fii sá spuná adevárul : Nu má pricep la asa ceva, nu am vázut, nu cunosc !
Insá e mai usor sá arunci vina pe altii (pe producátor, proiectant etc... )decát sá-ti recunosti handicapurile profesionale.Zámbesc cánd ii aud si automat i-am si tercut in clasamentul mecanicilor la categoria cuvenitá.
Cred cá ar fii cel mai cinstit sá spuná adevárul si nu sá musamalizaze cu fel de fel de povesti.
Asta e párerea multora dintre cei care cunsoc modelul, si lucreazá de ani de zile la restaurarea lui.
Deci ca sá ai primul pas :
1 Introduci o cheie tubuulará de 14  in mijlocul fuliei, scoti surubul care prinde fulia pe ax.Dupá aceea ciocánesti finut fulia cu un ciocan mic, páná isi dá drumul de pe ax trágánd-o in acelasi timp in afará cu elice cu tot pe ea .Axul este conic, nu are paná, fulia se fixeazá doar prin strángere .Deci o poti scoate linistit, nu picá nimic in bucáti.Vezi cá trebuie sá slábesti cureaua (singura ) ptrin slábirea surubului de fixare al alternatorului si al celuilalt din culisa de reglare.
Dai jos suruburile care tin covorasul de cauciuc protector de dedesubtul radiatorului de ulei , si in blocul motor jos vei vedea portita de vizitare a aprinderii sub un capac cu 4 suruburi .(condensatorul se aféá in exteriorul cutiei, ptr rácire .Acolo vezi cum se prezintá platinile, condensatorul (iti recomand sá le schimbi pe amándouá ), fixezi volata in pozitia P.M superior cu un burghiu de 6 mm (are garurá atát volanta cát si blocul motor in partea dinspre cutia de viteze )si reglezi platina cu deschidere0,4-0,6 mm.
De aici mergi frumos pe cele 2 fire care-ti ies din locasul aprinderii spre bobina de inductie , te uiti sá nu fie rupt, decojit etc...
Nu pui inapoi elicea si fulia, doar dacá masina deja porneste .
2.Te uiti dacá bobina de inductie are ulei in ea (are rácire cu ulei ) dacá nu clipoceste, inseamná cá fostii proprietari nu au verificat acest lucru si bobina a ars .3.Verifici cele 2 fise de bujii intre bobiná si bjii, schimbi bujiile cu altele noi, (nu te zgárci )si cu asta aprinderea e absolvitá.
Sistemul de alimentare : E FOARTE complicat, deoarece constá dintr-un reztevor de plastic de 25 litri, o conductá care aduce benzina la pompá si o altá conductá care o trimite spre carburator.Deci e ceva iesit din comun si complicat .Nu are retur !
Atentie mare, dacá pompa de benziná a fost beteagá, golesti frumos uleiul din carter fiindcá 95 % e ruptá membrana.Dacá incerci s-o pornesti , nu numai cá distrugi axele cu came, si celelalte belele, ci dacá atinge temperatura de regim iti poate exploda motorul...
Iti voi fotografia deseará acele "scule speciale " care se folosesc la carburator...sunt sigur cá ai in garaj posibilitate sá-ti faci si Tu o asmenea inventie !


Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Pozele despre cheile "sucite "si ultrasofisticate ptr dat jos carburatorul  

citronetta 2cv club 1985 pozele despre cheile "si ptr dat jos  

48.7KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citronetta 2cv club 1985 tot

45.8KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot ele in actiune

citronetta 2cv club 1985 tot ele actiune

44.5KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
aici sunt puse pe surub

citronetta 2cv club 1985 aici sunt puse surub

40KB


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

cv2adi a scris:

Pozele despre cheile "sucite "si ultrasofisticate ptr dat jos carburatorul  

Daa! Stiam eu ca trebuie scule "tunate"      


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Dupa distractia de azi, am ajuns la concluzia, ca as fi dispus la un schimb cu o alta epava din urmatoarele:

R4 GTL 1100
R5 cu 2 usi
R Dauphine Gordini
R 15/17
R16
R18
R20
R Fuego
sau
Vw Broasca

Poate fi oricare din lista de mai sus, poate fi si cu numere vechi si talon vechi, poate fi radiata din oficiu, doar sa nu fie foarte putrezite si actele sa se potriveasca cu seriile.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Pozele despre cheile "sucite "si ultrasofisticate ptr dat jos carburatorul  

Daa! Stiam eu ca trebuie scule "tunate"      

Pái asta chiar cá-i tunatá cu sudurá ( a fost printre primele mele lectii de sudurá de acu 15 ani cánd m-am lovit de aceleasi probleme ca mecanic autodidact fárá diplomá ...


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Dupa distractia de azi, am ajuns la concluzia, ca as fi dispus la un schimb cu o alta epava din urmatoarele:

R4 GTL 1100
R5 cu 2 usi
R Dauphine Gordini
R 15/17
R16
R18
R20
R Fuego
sau
Vw Broasca

Poate fi oricare din lista de mai sus, poate fi si cu numere vechi si talon vechi, poate fi radiata din oficiu, doar sa nu fie foarte putrezite si actele sa se potriveasca cu seriile.

Ai báut vinul deja ? -sau te-ai dat bátut asa usor ? Maare prostie faci ! Mai gándeste-te putin si lasá timpu gándirii tale, nu fii chiar asa pesimist .Peste 2 sápt poti incerca din nou.  


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Pozele despre cheile "sucite "si ultrasofisticate ptr dat jos carburatorul  

Daa! Stiam eu ca trebuie scule "tunate"      

Pái asta chiar cá-i tunatá cu sudurá ( a fost printre primele mele lectii de sudurá de acu 15 ani cánd m-am lovit de aceleasi probleme ca mecanic autodidact fárá diplomá ...

Maine voi face si eu chei din astea
Daca nu o schimb cu alta epava, atunci si din ciuda o voi repara!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:

Dupa distractia de azi, am ajuns la concluzia, ca as fi dispus la un schimb cu o alta epava din urmatoarele:

R4 GTL 1100
R5 cu 2 usi
R Dauphine Gordini
R 15/17
R16
R18
R20
R Fuego
sau
Vw Broasca

Poate fi oricare din lista de mai sus, poate fi si cu numere vechi si talon vechi, poate fi radiata din oficiu, doar sa nu fie foarte putrezite si actele sa se potriveasca cu seriile.

Ai báut vinul deja ? -sau te-ai dat bátut asa usor ? Maare prostie faci ! Mai gándeste-te putin si lasá timpu gándirii tale, nu fii chiar asa pesimist .Peste 2 sápt poti incerca din nou.  


Cu un Dauphine sau cu un R16, nu ar fi prostie de loc schimbul


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:

Dupa distractia de azi, am ajuns la concluzia, ca as fi dispus la un schimb cu o alta epava din urmatoarele:

R4 GTL 1100
R5 cu 2 usi
R Dauphine Gordini
R 15/17
R16
R18
R20
R Fuego
sau
Vw Broasca

Poate fi oricare din lista de mai sus, poate fi si cu numere vechi si talon vechi, poate fi radiata din oficiu, doar sa nu fie foarte putrezite si actele sa se potriveasca cu seriile.

Ai báut vinul deja ? -sau te-ai dat bátut asa usor ? Maare prostie faci ! Mai gándeste-te putin si lasá timpu gándirii tale, nu fii chiar asa pesimist .Peste 2 sápt poti incerca din nou.  


Cu un Dauphine sau cu un R16, nu ar fi prostie de loc schimbul

Cáte bucáti Dauphine au fost importate si mai existá si acum in Ro ? Dar R 16 ? Si 2 CV-uri ?Fá un inventar cáte 2 CV-uri cu hártii gásesti inmatriculate in Ro ??
Dacá altfel nu merge, trimiti motorul ásta la mine sau mi-l dai cu proxima ocazie cánd ne intálnim (Sápt viitoare merg la Oradea Sámbátá ) dacá-l trimiti páná acolo, ti-l aduc la mine si ti-l fac cum trebuie....


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
In primul rand, trebuie sa listez cateva manuale de reparatie pentru 2cv si sa ma pun cu burta pe ele.
Cel mai probabil, pana nu o voi demonta complet in bucati si apoi sa o montez la loc, nu va fi nimic functional la ea.
Doar ca sunt foarte dezamagit, ca vroiam sa ma dau macar o tura cu ea.
Nu e exclus ca nu mai are compresie in cilindrii, ca tare usor se invarte, cand dau cu manivela.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Cateva poze din timpul cruciadei de azi.
In prima runda m-a invins, dar i-o voi arate eu cine este seful!
Deocamdata l-am bagat sub brad si o mai las cateva saptamani sau luni ca sa aibe si ea timp de gandire, poate se va razgani si va porni.

Pornire_esuata



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Uleiul de pe lonjeronul stáng provine din acest motor sau din celálalt care era de rezervá in masiná ? Fiindcá sunt crápate garniturile de cauciuc (ochelarii le zicem noi ) ale tuburilor in care sunt tijele tachetilor sau in caz mai fericit doar garnitura capacului culbutorilor .
Existá o pereche la capátul dinspere bloc si una aici la chiuloasá.Vezi cá sunt posete cu garniturile de motor ptr 602 pe ebay, sau la firmele care ti le-am trimis .
E posibil sáé fie kilerit motorul inaintea Ta de cátre fostii proprietari, care dupá cum mi-ai relatat si se vede din istoria masinii , nu prea erau gazde bune nici experti in protejarea masinii, de reparatii nu mai zic nimic....
Uite aici ce preturi au si in ce conditii se vánd....

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Cu siguranta a fost killerit, nu numai motorul, ci  intreaga masina.
Va trebui s-o demontez in bucati si sa le iau pe toate la rand.
Asa poate ma voi obisnui cu constructia sa nonconformista.    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
M-am pus pe studiu, si nu e asa de negru dracu, cum parea initial.
Problema majora va fi cu piesele, ca majoritatea magazinelor nu pot (sau nu vor?) sa aduca piese pentru 2cv. Asa se uitau la mine cand am intrebat ieri, da parca as fi cerut piese la o nava spatiala…
Cel putin nu sunt obisniut cu asta, ca de si se uita ciudat si cand comand piese de Renault sau Vw si vor sa ma expedieze si atunci, dar la alea macar stiu codurile de comanda si cand le bag sub nas, nu au ce comenta si a doua zi imi aduce toate piesele.
Cred ca sunt si magazine in Cluj, care pot comanda piese la 2cv, ca doar suntem in Uniunea Europena si piese de 2cv se gasesc in restul europei.
Firmele alea straineze de pe net, de care mi-a spus Adi, ies din discutie, ca au preturi de te apuca convulsiile si sa ma duc sa traversez europa pentru piese, iarasi iese din discutie.
Deci aceste alternative ies complet din discutie.
Dar domnu Pop, de la care am cumparat masina mi-a zis, ca totusi ar exista o firma in Cluj, in Marasti care ar mai putea aduce piese de 2cv. Saptamana viitoasre ma duc iarasi pe la el sa-mi zica de unde cumpara el piese pentru masina sa, si sper sa gasesc piese originale aici in Cluj.
Pe de alta parte, am facut un mic studiu comparativ intre manualul de reparatie al 2cv-ului si cel al Oltcitului, si am descoperit ca multe piese sunt asemanatoare, unele compatibile, altele usor adaptabile, care pot fi transplantate cu usurinta de pe Oltcit la 2cv.
Tablaria se poate face, ca totul e din tabla dreapta.
Comparativ cu R4, 2cv-ul are tablaria foarte simpla, fara elemente complicate.
La sasiu sunt probleme doar in partea din fata, dar si alea is din profile drepte.
La caroserie podul pedalier trebuie refacut, dar si ala se  poate face dintr-o tabla mai groasa.
Tapiteria este in stare buna, daca o curat va arata bine.
Trapa din panza se poate reface ieftin la Kantor konfexim.
Partea electrica este in mare parte functionala, si oricum este extrem de simpla si usor de reparat.
Un far mai trebuie sa gasesc si o grila de capota.
Sistemul de franare, cred ca va fi mai dificil de reparat, dar se pare ca are asemanari cu cel de la Oltcit ( la nevoie, chiar si transplantarea intregului sistem de franare de pe Oltcit, cu discuri atat in fata cat si in spate, este un scenariu plauzibil)… va trebui sa mai studiez problema in detaliu.
Conducte si racorduri se pot face la comanda la Motorland.
Ferodouri se mai adapteaza de la ceva, placute de frana la fel, etrierii nu cred sa fie cu probleme si nici tamburii. Cilindrii de frana spate, iarasi se pot reconditiona pe plan local. Pompa centrala de frana s-ar putea sa mearga de la Oltcit ca are racorduri cu filet asemanator. Pe la Craiova cred ca s-ar mai gasi piese de Oltcit in stocuri uitate.
Motorul, in ciuda unor chestii ciudate, cred ca nu este greu de reparat, garnituri pentru motor se fac la comanda de firma aia de pe str Beiusului de langa Sanex si la centrul hidraulic din Baciu unde au un utilaj special de facut garnituri, doar sa le duci modelul original.
Mai am si motorul gripat, si in ala pot gasi piese folosibile.
Diametrul alezajului este la fel de 74 mm, ca la Oltcit Club, deci niste pistoane si niste segmenti se mai gasesc pe la colegii din Craiova.
Chiulase, iarasi am inca doua bucati de pe motorul gripat, deci din 4 bucati, tot voi face doua bune.
Deci cu putina umblatura, este reparabil pe plan local, la costuri acceptabile si cred ca pot face din ea o masinuta functionala.
Nu o mai vand si nici nu o schimb, in toamna dupa ce termin R4, ma apuc s-o bucatesc si sa iau toate piesele la rand.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Asa cum am fácut-o si pe privat te sfáruiesc sá nu faci compromisuri in dauna calitátii, si nici modificári esentiale, mai ales in sist de fráná si motor.
De ce ? Fiindcá in cei 11 ani de chinuri cu piese románesti pe Oltcitul lui Tata, am avut ocazia sá vád diferenta dintre calitatea Francezá (am inlocuit pe ránd piesel románesti cu cele franceze ) si cea románeascá.
Páná la urmá am aruncat naibii afará motorul de Oltcit cu totul, si i-am implantat un motor de GSA, cu care nu am mai avut nici o problemá dupá acea datá.A rámas restul masinii, care era románeascá : Fránele, rulmentii rotilor de o calitate exterm de proastá, caroseria care putezea vizibi pe zi ce traecea....etc.
Fránele la Oltcit desi sunt cu discuri, se gripeazá relativ usor mai ales pe spate, si nu iti recomand sá inlocuiesti un sistem de fráná mult mai bun, pe bazá de lhm, cu unul mai prost cu lokhead .
Ti-am mai zis : Dacá faci fel de fel de improvizatii, inlocuiri, te vei trezi cu o masiná nefunctionalá, de proastá calitate, care nici pe departe nu seamáná cu adevárata legendá la care te astepti.Este si zicala : Din cá....at nu pori face prastie, maxim te mázgálesti si puti...
Dacá ai dubii, sau te impotmolesti, apeleazá-má, te ajut cu plácere, dar te sfátuiesc sá nu te ocupi cu improvizári, mai bine dá comanda la Unix, ei aduc ptr 2 CV ciklidrii de fráná spate ptr LHM, garniturile ptr discurile fatá, la motor, etc.
Existá in Budapesta o firmá( sunt mai  putin scumpi ca frate-meu care le aduce din Franta,) care se numeste East-West line kft, aduce tot ptr 2 CV si sunt prezenti intotdeauna la mitingurile noastre in Ungaria cu standul de piese .
2 CV-ul este intr-adevár o masiná putin mai scumpá ca si piese dect broasca sau R 4 fiind si mai rará in acelasi timp, insá odatá fácutá in mod profesionistm, fárá cárpáceli si improvizatii, nu ai zeci de ani probleme cu ea.
Ca exemplu : Cei doi tamburi ale 2 CV ului meu verde incá nu au fost dati jos din fabricá, nu s-au gripat niciodatá din 1987 incoace pe simplul motiv cá este un sistem cu LHM, mult superior celui lokhead ! A fost o gresealá enormá din partea bátránului cá a transformat-o in lockhead pe cea originalá....
Atentie : Ptr executarea profilelor de la capátul tevilor de fráná, nu cred sá aibá sculá (presa necesará )mai nimeni, fiindcá sunt identice cu cele ale instalatiilor hidropneumatice, adicá teava de 3 mm are un "nod (umfláturá ) la cca 1, 5.-2 cm de la capát pe care se pune o bucatá (tub ) de cauciuc pe exterioe (ca si ventilul de bcicletá ) si apoi de introduce in cilidrii de frána sau repartitor, ori pompá.Peste tot e la fel, doar iti trebuie acea presá.Noi o avem, dacá vrei trimiti tevile si ti le facem.
La toate celelalte masini, tevile au "buzá la extremitate, pe care ti le poate faceoricare magazin auto la fata locului.
Deci incá o datá Te previn : Nu fá absolut nici un fel de inlocuiri, sau improvizatii care nu au fost din fabricá, fiindcá nu faci decát sá strici calitatea masinii care se va rázbuna .
Poti trimite si motorul páná la Oradea, de acolo il pot ridica si ti-o fac cum trebuie, diocumentat cu fotografii, cu tot.
2 CV-ul Nu are garniturá de chiloasá, deci peste cilindrii se repune chiuloasa de aluminiu pe sec.


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Am mai descoperit ceva!
Ca la Unix au foarte multe piese de 2cv in stoc la preturi relativ bune!
Faza e ca daca intrii sa cauti, nu apare in baza de date.
Dar e o optiune care debifata, permite sa apara si modelele de masini mai rare.
Atunci imediat apare si 2cv-ul si spre mirarea mea apare si Renault 15 si 17 si chiar au piese in stoc, ca eu am card si pot interoga serverul asupra stocurilor din depozit!

Iata cateva exemple la 2cv:

Cilindru receptor frana spate: Samko 35, 6 lei. ( la R4 era tot in jur de 35 lei, aceasi producator)
Pompa de benzina: Unitehna 92, 85 lei (la R4 era 86 lei, aceasi producator)
Pompa centrala de frana: Samko 190 lei ( la  R4 era 86 lei, aceasi producator)

La frane, directie si suspensie exista foarte multe piese, mai putin elemente de caroserie, care este doar: aripi fata, aripi spate, bari de protectie si praguri.

Far rotund pentru 2cv: Valeo 330 lei ( la R4 nu se mai fabrica)

Deci unele piese sunt la pret absolut decent, iar altele (far sau pompa de frana, la preturi duble sau triple).

Grila pentru masca din fata nu exista. (la R4 exista modelul din plastic).

Deci exista piese din belsug, mai putin elemente de caroserie.

M-am speriat degeaba! Chiar ma miram, ca 2cv-ul a fost fabricat in Spania alaturi de R4 si R5, si cum naiba sa nu existe piese, mai ales ca si la R4, majoritatea pieselor sunt de origine spaniola.

Acuma ca am gasit smecheria ca cei de la Unix nu afiseaza din prima masinile mai rare, am gasit sursa, si pentrubpiesele de 2cv si in mare parte sunt exact aceasi producatori, care fabrica si piesele de R4.

Mai ramane sa vad, daca pot sau nu clarifica actele si daca fosta proprietara plecata in germania va colabora sa nu la rezolvarea scoaterii duplicatului cartii de identitate.
Ca daca nu vrea, nu am cum s-o mai inscriu in circulatie, eventual daca o dau in judecata.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

cv2adi a scris:


Ti-am mai zis : Dacá faci fel de fel de improvizatii, inlocuiri, te vei trezi cu o masiná nefunctionalá, de proastá calitate, care nici pe departe nu seamáná cu adevárata legendá la care te astepti.Este si zicala : Din cá....at nu pori face prastie, maxim te mázgálesti si puti....

Asa ai patit si tu cu broasca care la randul ei este o masina legendara, buna, solida si fiabila, care nu-ti creaza probleme. Dar exemplarul cumparat de tine era killerit si care ti-a creat probleme. Dar eu am doua broaste si vara mai unblu cu ele si niciodata nu mi-a creat probleme nici una si nici nu m-a lasat vreodata in drum.
Intr-adevar eu m-am apucat de broscareala in 1998, cand deja se gasea orice piesa la ele si am pus doar piese de vw.
O sigura data am avut un incident cu broasca verde cand am schimbat roata si am uitat sa strang suruburile si mi-a picat roata deapta spate in mers  si am si pierdut suruburile    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
si care ii optiunea de debifat? la unix

_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

vwtyp3variant a scris:

si care ii optiunea de debifat? la unix

Intri pe webshopul de la Unix.
Apoi cand selectezi marca si modelul in partea de jos al listei apare o casuta bifata cu textul "filtru pentru tipuri generale"
Dai click pe casuta, ca sa dispara bifarea, atat la lista de marci, cat si la lista de modele si apar toate modelele mai vechi si mai rare.
O sa vezi ca apare si variantul tau, care altfel nu apare!    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Ti-am mai zis : Dacá faci fel de fel de improvizatii, inlocuiri, te vei trezi cu o masiná nefunctionalá, de proastá calitate, care nici pe departe nu seamáná cu adevárata legendá la care te astepti.Este si zicala : Din cá....at nu pori face prastie, maxim te mázgálesti si puti....

Asa ai patit si tu cu broasca care la randul ei este o masina legendara, buna, solida si fiabila, care nu-ti creaza probleme. Dar exemplarul cumparat de tine era killerit si care ti-a creat probleme. Dar eu am doua broaste si vara mai unblu cu ele si niciodata nu mi-a creat probleme nici una si nici nu m-a lasat vreodata in drum.
Intr-adevar eu m-am apucat de broscareala in 1998, cand deja se gasea orice piesa la ele si am pus doar piese de vw.
O sigura data am avut un incident cu broasca verde cand am schimbat roata si am uitat sa strang suruburile si mi-a picat roata deapta spate in mers  si am si pierdut suruburile    

Vezi, dacá era DS mergeai si in 3 roti cu ea páná la primul service......    


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Am mai descoperit ceva!
Ca la Unix au foarte multe piese de 2cv in stoc la preturi relativ bune!
Faza e ca daca intrii sa cauti, nu apare in baza de date.
Dar e o optiune care debifata, permite sa apara si modelele de masini mai rare.
Atunci imediat apare si 2cv-ul si spre mirarea mea apare si Renault 15 si 17 si chiar au piese in stoc, ca eu am card si pot interoga serverul asupra stocurilor din depozit!

Iata cateva exemple la 2cv:

Cilindru receptor frana spate: Samko 35, 6 lei. ( la R4 era tot in jur de 35 lei, aceasi producator)
Pompa de benzina: Unitehna 92, 85 lei (la R4 era 86 lei, aceasi producator)
Pompa centrala de frana: Samko 190 lei ( la  R4 era 86 lei, aceasi producator)

La frane, directie si suspensie exista foarte multe piese, mai putin elemente de caroserie, care este doar: aripi fata, aripi spate, bari de protectie si praguri.

Far rotund pentru 2cv: Valeo 330 lei ( la R4 nu se mai fabrica)

Deci unele piese sunt la pret absolut decent, iar altele (far sau pompa de frana, la preturi duble sau triple).

Grila pentru masca din fata nu exista. (la R4 exista modelul din plastic).

Deci exista piese din belsug, mai putin elemente de caroserie.

M-am speriat degeaba! Chiar ma miram, ca 2cv-ul a fost fabricat in Spania alaturi de R4 si R5, si cum naiba sa nu existe piese, mai ales ca si la R4, majoritatea pieselor sunt de origine spaniola.

Acuma ca am gasit smecheria ca cei de la Unix nu afiseaza din prima masinile mai rare, am gasit sursa, si pentrubpiesele de 2cv si in mare parte sunt exact aceasi producatori, care fabrica si piesele de R4.

Mai ramane sa vad, daca pot sau nu clarifica actele si daca fosta proprietara plecata in germania va colabora sa nu la rezolvarea scoaterii duplicatului cartii de identitate.
Ca daca nu vrea, nu am cum s-o mai inscriu in circulatie, eventual daca o dau in judecata.

Pái asta a fost problema -ta realá cá ai intrat in disperare ieri, fárá sá ai de ce ! Doar ptr cá ai vázut niste solutii tehnice nemaiántálnite páná atunci ...... si dacá citesit ce ti-am scris mai sus, vei vedea cá iar am avut dreptate deja a 3 -a oará ....


pus acum 11 ani
   
radu
Membru Senior

Din: TURDA
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 713
Misi vorbesta cu domnul Plesa din Turda caci el are un 2CV functionabil cu care umbla toata ziua, cel care a avut broasca galbena si a vindut-o lui Razvan (cea portocalie  RZV), caci el trebuie sa aiba ceva piese de 2 CV

_______________________________________
Tot omul are o masina noua
Pe cind una veche , citi?

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

radu a scris:

Misi vorbesta cu domnul Plesa din Turda caci el are un 2CV functionabil cu care umbla toata ziua, cel care a avut broasca galbena si a vindut-o lui Razvan (cea portocalie  RZV), caci el trebuie sa aiba ceva piese de 2 CV

Nu-l cunosc pe domnul Plesa.
Ai vreo adresa a dansului?
Eu l-am luat dinCluj de la domnul Pop, care are inca doua bucati (inca una din 1985 si una din 1964)


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
poza promisá despre capátul tuburilor sistemului de fráná.Peste tot, ai asemenea racorduri -la pompa, la cilindrii receptori, la etrieri etc.La capátul tevii inaintea nodului se pune pe tub un mic tub de cauciuc asemenea ventilelor de bicicletá insá mai gros, care asigurá etanseitatea.
ATENTIE : Tubuletul de cauciuc trebuie sá fie adecvat sistemului de fráná pe care-l ai , adicá LHM (ele avánd o dungá verde pe exterior .

citronetta 2cv club 1985 poza promisá despre capátul tuburilor sistemului tot, asemenea racorduri

16.9KB

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Oare i-as putea monta un volan din asta sport cu 2 spite?

citronetta 2cv club 1985 oare i-as putea monta volan din asta sport spite? Admin

29.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Diferá numárul nuturilor la axul cremalkierei, altfel se poate adapta...

pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Luni va pleca coletul spre Cluj.Sper sá nu-l spargá imbecilii de la Posta ....  

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

cv2adi a scris:

Luni va pleca coletul spre Cluj.Sper sá nu-l spargá imbecilii de la Posta ....  

Mersi!    
Daca le sparg imbecilii, atunci le sparg si eu capul lor!
Numai sa nu scrii pe colet cuvantul "fragil" ca atunci postasii o vor tranti de pamant!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Veste buna!
Azi am reusit sa iau legatura cu vechea proprietara din acte, care este o doctorita stabilita in Germania.
Pe baza numelui am gasit-o pe facebook.
Nici nu mai stia ce se intamplase cu masina.
E de treaba tipa si zice ca ma va ajuta!
Mi-a zis ca la vara cand vine acasa in vizita la parinti, ne intalnim si imi da o procura notariala, cu care sa ma imputerniceasca sa rezolv duplicatul dupa cartea de identitate pierduta.
De fapt e aceasi procedura cum a fost la Lastunul verde, doar ca acolo proprietarul vechi era aici in Cluj. Acuma parea putin mai complicat, dar am gasit-o pe doctorita relativ usor si se rezolva.
La R15-le era mai complicat ca acolo trebuia sa-l gasesc pe fiul proprietarului mort, pe care nu stiam unde sta, doar atat stiam ca e in Ungaria, si acolo am luat cartea de telefon al Ungariei si i-am sunat la rand pe toti cu aceasi prenume, pana am avut noroc si mi-a raspuns cel cautat.
Deci, din momentul asta, 2cv-ul are sanse maxime ca sa revina pe sosea!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Bravo, atunci iti tinem pumnii sá reusesti s-o faci cát mai repede.Dacá Te mai pot ajuta, apeleazá-má.  

pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Uite-ti elicea si alte máruntaie ptr 2 CV ul táu....la pret de nimica...zic eu

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

cv2adi a scris:

Uite-ti elicea si alte máruntaie ptr 2 CV ul táu....la pret de nimica...zic eu

Da, apoi e departe si nu am cum sa le aduc.
Gasesc eu ceva si aici prin zona.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Uite-ti elicea si alte máruntaie ptr 2 CV ul táu....la pret de nimica...zic eu

Da, apoi e departe si nu am cum sa le aduc.
Gasesc eu ceva si aici prin zona.

Pái páná Sámbátá mi loe trimite prin colet aici si de aici ti le duc la Oradea si merg impreuná cu celelalte piese, dar cum crezi.A fost doar intentie de ajutor .


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
A trecut o saptamana, de cand sta dracia asta la mine in curte.
Intre tim colegul nostru Vas Adam mi-a trimis o gramada de documentatii tehnice, pe cate am inceput sa le studiez.
Si azi spre seara m-am bagat iarsi sub capota.
Am dat jos carburatorul, ventilatorul de racire si aprinderea.
Cand am dat jos aprinderea, am observat ca surubul care fixeaza platina fixa de platou, avea filetul dus.
Asa ca in loc de filetul de M4, am marit filetul la M5 cu un tarod si am pus alt surub.
Intre timp s-o intunecat.
Zilele astea ai reglez avansul si voi curata carburatorul si verific pompa de benzina.
In mod normal va trebui sa porneasca.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
aprindere_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Reparatii_cv



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Caut undeva un ventilator de Oltcit, preferabil nou.

citronetta 2cv club 1985 caut undeva ventilator oltcit, preferabil nou. Admin

55.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si acum ti-e tot asa de fricá de bau-bau ásta ? Si ai gásit piesele si accesul la ele la fel cum ti le-am descris ?

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

cv2adi a scris:

Si acum ti-e tot asa de fricá de bau-bau ásta ? Ai vázut cá -i asa cum ti-am descris si eu accesul la aprindere si restul.....

Nu mi-e frica, ca am deja manualul si ma uit pas cu pas ce sa fac.
E smechera faza cu tija care se baga prin carcasa blocului, ca sa dai de  punctul mort superior.
Daca ai curat carburatorul, cred ca va porni.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Si acum ti-e tot asa de fricá de bau-bau ásta ? Ai vázut cá -i asa cum ti-am descris si eu accesul la aprindere si restul.....

Nu mi-e frica, ca am deja manualul si ma uit pas cu pas ce sa fac.
E smechera faza cu tija care se baga prin carcasa blocului, ca sa dai de  punctul mort superior.
Daca ai curat carburatorul, cred ca va porni.

Iti tin pumnii cá m-ai exasperat cu primele topice, si era cát- pe ce sá merg la Cluj sá-ti arát live ....
Eu nu má prea pricep la altceva, dar 2 CV-ul este "scoala "la care am invátat... deci sunt unilateral devltat, ca socialismul !
Sper s-o poti pune pe roate, si sá ai parte de multe impresii frumoase cu masina asta care tiptil furá pe oricine se siue la volanul ei....e ceva aparte , cu totul iesit din comun...ai sá vezi    


pus acum 11 ani
   
medic_reporting
Membru nou

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 31
Felicitari pentru masina, domnu Cruchot!


O sa ma interesez astazi la magazinul de piese Oltcit din zona Pache Protopopescu de ventilator de Oltcit, am impresia ca aveau acolo.




pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

medic_reporting a scris:

Felicitari pentru masina, domnu Cruchot!


O sa ma interesez astazi la magazinul de piese Oltcit din zona Pache Protopopescu de ventilator de Oltcit, am impresia ca aveau acolo.



Mersi mult! Ar fi fain sa se mai gaseasca.
Aici in Cluj, a disparut magazinul de Oltcit si nu se mai gasesc piese.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Si acum ti-e tot asa de fricá de bau-bau ásta ? Ai vázut cá -i asa cum ti-am descris si eu accesul la aprindere si restul.....

Nu mi-e frica, ca am deja manualul si ma uit pas cu pas ce sa fac.
E smechera faza cu tija care se baga prin carcasa blocului, ca sa dai de  punctul mort superior.
Daca ai curat carburatorul, cred ca va porni.

Iti tin pumnii cá m-ai exasperat cu primele topice, si era cát- pe ce sá merg la Cluj sá-ti arát live ....
Eu nu má prea pricep la altceva, dar 2 CV-ul este "scoala "la care am invátat... deci sunt unilateral devltat, ca socialismul !
Sper s-o poti pune pe roate, si sá ai parte de multe impresii frumoase cu masina asta care tiptil furá pe oricine se siue la volanul ei....e ceva aparte , cu totul iesit din comun...ai sá vezi    

Incerc s-o repun in functiune.
Eu is multilateral si universal dezvoltat, dar tot nu ma prea pot impaca, cu solutiile tehnice intalnite la aceasta masina. Alaltaieri, iarasi am facut cruce, cand am studiat sistemul de franare si am descoperit ca astia au facut arc din conducta de frana din spate ... un proiectant cu mintea normala nu ar face asa ceva, dar probabil functioneaza si asa, fara sa se rupa conducta... apoi  cand se rupe conducta, sa te apuci sa demontezi puntea spate in bucati...
Chestiile astea ma scot din sarite ...  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:


Nu mi-e frica, ca am deja manualul si ma uit pas cu pas ce sa fac.
E smechera faza cu tija care se baga prin carcasa blocului, ca sa dai de  punctul mort superior.
Daca ai curat carburatorul, cred ca va porni.

Iti tin pumnii cá m-ai exasperat cu primele topice, si era cát- pe ce sá merg la Cluj sá-ti arát live ....
Eu nu má prea pricep la altceva, dar 2 CV-ul este "scoala "la care am invátat... deci sunt unilateral devltat, ca socialismul !
Sper s-o poti pune pe roate, si sá ai parte de multe impresii frumoase cu masina asta care tiptil furá pe oricine se siue la volanul ei....e ceva aparte , cu totul iesit din comun...ai sá vezi    

Incerc s-o repun in functiune.
Eu is multilateral si universal dezvoltat, dar tot nu ma prea pot impaca, cu solutiile tehnice intalnite la aceasta masina. Alaltaieri, iarasi am facut cruce, cand am studiat sistemul de franare si am descoperit ca astia au facut arc din conducta de frana din spate ... un proiectant cu mintea normala nu ar face asa ceva, dar probabil functioneaza si asa, fara sa se rupa conducta... apoi  cand se rupe conducta, sa te apuci sa demontezi puntea spate in bucati...
Chestiile astea ma scot din sarite ...  

Eu cred cá incá nu esti suficient multilateral si universal dezvoltat, in caz contrar eu cred cá ti-ai da seama de genialitatea acestor solutii tehnice.Spune-mi incá un tip de masiná la care nu trebuie sá lucrez la conductrele de fráná zeci de ani dupá ca a iesit de pe linia de montaj ??????? Dacá Te uiti cu atentie la starea tevilor de pe vbratul flotant si nu-i umblat la ele, mai ai o singurá chestie de fácut : Socoteste cáti ani are masina si pune pe cántar costul reparatiilor unui astfel de sistem si cel al unui sistem cu tuburi de cauciuc in anii scursi .....si o sá vezi cá am dreptate !
Problema e in gándirea Ta , cred eu fiindcá nu ai avut ocazia sá intálnesti solutii tehnice diferite de acelea care-s folosite in general ! Cel care a proiectat-o a fost GENIAL !!!! Fiindcá nu i piesá de cauciuc intercalatá, care sá imbátráneascá , iar flotárile bratului suspensiei spate ( care are o cursá mult mai lungá decát la oricare altá masiná ) suportá mult mai muélt decát iti inchipui.
Nu am vázut in 17 ani 2 CV la care sá se rupá conductele de fráná cu exceptia cazului in care "mesteri atotstiutori " au reparat conductele...
2.NU TREBUIE DATÁ JOS PUNTEA  spate ptr schimbarea conductei din interiorul tarversei spate, ci doar deconectat de la repartitor, si scos capacul de plastic care inchide ermetic traversa. O sá fii surprins in ce stare se aflá tubulatura fránei dacá nu a umblat nuiimeni la capace incá....si-mi vei da dreptate .
Mai studiazá si intreabá inainte sá te pronunti sau sá tragi concluzii gresite ca mai sus!
Poate totusi o sá am un drum la Cluj ?????
Te ajut cu plácere, dupá cum am mai specificat.

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la