CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: AlexandraPopa pe Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 39 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
De ceva vreme ,mai exact o saptamana,la una din skode exista o bataie accentuata,care creste in intensitate cu accelerarea motorului.Are cineva idee cum as putea afla care din cilindri este cu problema?Banuiesc o bataie de bolt.in rest are presiune de ulei normala,nu incinge,doar acest zgomot,care era initial la "rece".Acum bate indiferent de temperatura motorului.Orice sfat e binevenit.
|
|
pus acum 11 ani |
|
mr_mishu
Membru Senior
Din: Cluj / Cāmpulung Moldovenesc
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 773
|
|
Oricum trebuie sa desfaci tot motorul chiar daca stii care este pistonul cu problema. Nu te mai chinui cu identificarea, desfa-l si vezi dupa aia.
_______________________________________ arul... BONDarul
|
|
pus acum 11 ani |
|
sorin100
Membru Senior
Din: pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3675
|
|
mr_mishu a scris:
Oricum trebuie sa desfaci tot motorul chiar daca stii care este pistonul cu problema. Nu te mai chinui cu identificarea, desfa-l si vezi dupa aia. |
cum mi-a arat si mie un mecanic sa iti dai seama care piston ''bate'' pui o surubelnita mai lunga,langa fiecare bujie si pui urechea si iti dai seama imediat care bate! (pui urechea pe capul surubelnitei)
_______________________________________ m461 '74 under construction 2x dacia 1100 1300 '71 epoca gaz 69A
|
|
pus acum 11 ani |
|
mr_mishu
Membru Senior
Din: Cluj / Cāmpulung Moldovenesc
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 773
|
|
Dar tot trebuie desfacut motorul, ca sa il poti repara
_______________________________________ arul... BONDarul
|
|
pus acum 11 ani |
|
bogdann2001
Membru Senior
Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748
|
|
Incearca sa vezi daca nu ti s-a slabit fulia de la ventilator. Si eu am avut o bataie de la o anumita turatie, dar spre norocul meu, a fost fulia vinovata.
_______________________________________ Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
sk100it a scris:
De ceva vreme ,mai exact o saptamana,la una din skode exista o bataie accentuata,care creste in intensitate cu accelerarea motorului.Are cineva idee cum as putea afla care din cilindri este cu problema?Banuiesc o bataie de bolt.in rest are presiune de ulei normala,nu incinge,doar acest zgomot,care era initial la "rece".Acum bate indiferent de temperatura motorului.Orice sfat e binevenit. |
Skoda, oricum are zgomote anormale din motor. Asa anormal suna motoarele de Skoda!
(Am glumit! Da' acuma serios, s-ar putea sa fie zgomote de bolturi uzate, care au joc in biele, sau poate ai vreun piston spart).
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 11 ani |
|
Julian
Membru Activ
Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 143
|
|
Daca initial bataia era la 'rece' si se estompa la 'cald' (din cauza micsorarii jocului prin dilatare), uzura accentuata este la gaura boltului din piston. In timp uzura s-a accentuat si gaura s-a 'marit' nemaiputand fi compensata prin dilatare la incalzirea motorului (se aude tot timpul). Boltul se uzeaza si el contribuind la marirea suplimentara a jocului (se aude ascutit la turatii mai mari). El se poate rupe la turatii mari si cauzele pot fi: jocul mare, defect de material, cementare prea adanca (este casant) sau griparea pistonului (nu e cazul aici). Concluzia este ca trebuie demontat motorul si verificate toate pistoanele si toate bolturile. Mersul in continuare cu aceaste probleme poate duce la defecte mai mari si mai scumpe.
Modificat de Julian (acum 11 ani)
_______________________________________ Dacia 1300 [1979]
|
|
pus acum 11 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Am dat jos baia de ulei,am invartit usor motorul la mana si intradevar,este joc la pistonul 2 destul de mare la gaura de bolt,adica mai exact la biela mai degraba. Deci,facem tocanita de motor.o sa pun si poze la momentul respectiv
|
|
pus acum 11 ani |
|