CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
AlexandraPopa pe Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 39 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Zgomote anormale motor Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
De ceva vreme ,mai exact o saptamana,la una din skode exista o bataie accentuata,care creste in intensitate cu accelerarea motorului.Are cineva idee cum as putea afla care din cilindri este cu problema?Banuiesc o bataie de bolt.in rest are presiune de ulei normala,nu incinge,doar acest zgomot,care era initial la "rece".Acum bate indiferent de temperatura motorului.Orice sfat e binevenit.

pus acum 11 ani
   
mr_mishu
Membru Senior

Din: Cluj / Cāmpulung Moldovenesc
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 773
Oricum trebuie sa desfaci tot motorul chiar daca stii care este pistonul cu problema. Nu te mai chinui cu identificarea, desfa-l si vezi dupa aia.   

_______________________________________
arul...
BONDarul

pus acum 11 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3675

mr_mishu a scris:

Oricum trebuie sa desfaci tot motorul chiar daca stii care este pistonul cu problema. Nu te mai chinui cu identificarea, desfa-l si vezi dupa aia.   



cum mi-a arat si mie un mecanic sa iti dai seama care piston ''bate'' pui o surubelnita mai lunga,langa fiecare bujie si pui urechea si iti dai seama imediat care bate!
(pui urechea pe capul surubelnitei)


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
mr_mishu
Membru Senior

Din: Cluj / Cāmpulung Moldovenesc
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 773
Dar tot trebuie desfacut motorul, ca sa il poti repara 

_______________________________________
arul...
BONDarul

pus acum 11 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748
Incearca sa vezi daca nu ti s-a slabit fulia de la ventilator. Si eu am avut o bataie de la o anumita turatie, dar spre norocul meu, a fost fulia vinovata.

_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

sk100it a scris:

De ceva vreme ,mai exact o saptamana,la una din skode exista o bataie accentuata,care creste in intensitate cu accelerarea motorului.Are cineva idee cum as putea afla care din cilindri este cu problema?Banuiesc o bataie de bolt.in rest are presiune de ulei normala,nu incinge,doar acest zgomot,care era initial la "rece".Acum bate indiferent de temperatura motorului.Orice sfat e binevenit.


Skoda, oricum are zgomote anormale din motor. Asa anormal suna motoarele de Skoda!    

(Am glumit! Da' acuma serios, s-ar putea sa fie zgomote de bolturi uzate, care au joc in biele, sau poate ai vreun piston spart).


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Julian
Membru Activ

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 143
Daca initial bataia era la 'rece' si se estompa la 'cald' (din cauza micsorarii jocului prin dilatare), uzura accentuata este la gaura boltului din piston. In timp uzura s-a accentuat si gaura s-a 'marit' nemaiputand fi compensata prin dilatare la incalzirea motorului (se aude tot timpul).
Boltul se uzeaza si el contribuind la marirea suplimentara a jocului (se aude ascutit la turatii mai mari). El se poate rupe la turatii mari si cauzele pot fi: jocul mare, defect de material, cementare prea adanca (este casant) sau griparea pistonului (nu e cazul aici).
Concluzia este ca trebuie demontat motorul si verificate toate pistoanele si toate bolturile. Mersul in continuare cu aceaste probleme poate duce la defecte mai mari si mai scumpe.

Modificat de Julian (acum 11 ani)


_______________________________________
Dacia 1300 [1979]

pus acum 11 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Am dat jos baia de ulei,am invartit usor motorul la mana si intradevar,este joc la pistonul 2 destul de mare la gaura de bolt,adica mai exact la biela mai degraba. Deci,facem tocanita de motor.o sa pun si poze la momentul respectiv

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la