CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
runnyroxy
Femeie
24 ani
Suceava
cauta Barbat
26 - 57 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Frane intepenite Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
Ma confrunt cu o mare dilema!

E vorba de golful II 1.6 td,care a stat vreo luna pe dreapta,si de atunci initial a fost roata dreapta fata usor infranata.dupa care s-a infranat si stanga,cea stanga e asa de infranta (se incinge in cativa metri de s-a schimbat si culoare la disc)

Pistonasele merg atat de usor de poti sa-i impingi cu mana libera....

Mi-a zis cineva ca s-ar putea sa fie rupt furtunul pe interior sa dea voie la presiune inspre etrier,dar sa opreasca sa se intoarca spre pompa!


Orice sfat e binevenit!


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Schimba furtunele, dar nu cred sa fie furtunele de vina.
Schimba garniturile din pompa centrala, ca acolo in fund este o garnitura mica cu o supapa. Daca se blocheaza ala, atunci iti impiedica sa revina lichidul in pompa cand lasi frana si ramane infranata.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Julian
Membru Activ

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 143
Pe langa cauzele mentionate s-ar mai putea ca orificiul de compensare al pompei sa fie astupat (in cazul asta cursa pedalei este din ce in ce mai scurta); de asemenea recordurile flexibile ar putea fi infundate sau cele metalice turtite. Infundarea se poate produce din cauza unui lichid de frana nepotrivit sau invechit.
Spui ca pistonasele receptoare (de la etrier) merg usor, deci nu sunt gripate.


_______________________________________
Dacia 1300 [1979]

pus acum 11 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
Pistonasele merg aproape la mana...intai m-am gandit sa incerc sa schimb furtunasele de frana,daca se desfac,daca nu voi fii nevoit sa schimb si conductele,daca nu voi schimba si pompa de frana...sper sa nu ajung totusi pana acolo!

_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 11 ani
   
Julian
Membru Activ

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 143
Garniturile pompei si orificiile de comunicatie se 'strica' numai daca se utilizeaza un lichid slab timp indelungat (lichidul isi pierde proprietatite, formeaza gume ce astupa orificiile, ataca garniturile si chiar conductele, etc.). Verifica la mana conductele metalice sa nu fie turtite; schimba racordurile flexibile. Daca nu se rezolva atunci pompa este de vina.

_______________________________________
Dacia 1300 [1979]

pus acum 11 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
Lichidul a fost schimbat integral prin octombrie-noiembrie anul trecut,am pus FERODO dot4!

O sa incerc sa schimb racoardele flexibile sa vad ce se intampla!


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 11 ani
   
Julian
Membru Activ

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 143
Spor la treaba si sper sa nu fie o reparatie prea scumpa.

_______________________________________
Dacia 1300 [1979]

pus acum 11 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
Scumpa nu are de ce sa fie...
racoardele sunt 29 ron buc
conductele in caz ca nu se desfac una e 20 ron si cealalta 43 ron
pompa am noua...dar chiar si asa e in jur de 130-150 ron

In privinta asta nu e mare problema,problema e ca nu sunt sigur de la ce e...cu timpul stau foarte prost,de masina am nevoie,ca mie mila de ceallata sa o hingheresc prin capitala...iar ca sa o duc in service,e cam naspa,as vrea totusi sa o fac eu!

Acum sa vedem ce ne rezerva zilele viitoare,incerc maine dimineata inainte sa ajung la servici sa vad daca se desfac conductele,daca nu se desfac voi fii nevoit sa o duc la un service ,pentru ca nu am cum sa schimb conductele in fata blocului,trebuiesc modelate dupa conductele vechi,astea noi sunt drepte,le-am luat oricum ca sa am totul pregatit,si ce nu folosesc dam retur, daca se desfac poate apuc sa schimb macar un racord maine dimineata si celalalt maine seara  =D


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 11 ani
   
Julian
Membru Activ

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 143
Observ ce esti dotat cu piese de schimb, lucru foarte inspirat. Intervantie in graba, dimineata nu e chiar recomandata, poate reusesti sa te uiti intr-o seara, ca ai lumina, vine si solstitiul... macar sa identifici problema.

_______________________________________
Dacia 1300 [1979]

pus acum 11 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
Da stiu cum e dimineata in graba,dar ma roade ca nu stiu daca se vor desface conductele (e cam boala la vw astea cu conductele,inainte la asta am avut tot un golf 2,1.6 diesel simplu si am fost nevoit pentru ca racoardele erau imbatranite pe fata sa schimb si conductele pentru ca nu au vrut sa se desfaca sub nici o forma),plus ca daca consider ca nu se desfac am timp sa o duc la service ca sa-mi schimbe pana maine seara conductele!,Nu stiu,vad maine dimineata in ce dispozie sunt!

_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 11 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Cred ca te cunosc colega.

Nu cumva locuiesti pe langa Lidl-ul din rahova/ferentari ?  Meru cand trec pe acolo vad un pasionat care bibileste la golf-uri.


_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 11 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405

autom a scris:

Cred ca te cunosc colega.

Nu cumva locuiesti pe langa Lidl-ul din rahova/ferentari ?  Meru cand trec pe acolo vad un pasionat care bibileste la golf-uri.


Eu sunt ...    Da un semn cand mai treci pe acolo!



Revenind la problema ,am incercat acum sa schimb furtunele,dar asa cum ma asteptam conductele nu vor sa se desfaca,fapt pentru care v-a trebuii sa ajung intr-un service sa le schimb,nu am cum sa le fac in fata blocului din pacate! 


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 11 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405

nik1987 a scris:

Ma confrunt cu o mare dilema!

E vorba de golful II 1.6 td,care a stat vreo luna pe dreapta,si de atunci initial a fost roata dreapta fata usor infranata.dupa care s-a infranat si stanga,cea stanga e asa de infranta (se incinge in cativa metri de s-a schimbat si culoare la disc)

Pistonasele merg atat de usor de poti sa-i impingi cu mana libera....

Mi-a zis cineva ca s-ar putea sa fie rupt furtunul pe interior sa dea voie la presiune inspre etrier,dar sa opreasca sa se intoarca spre pompa!


Orice sfat e binevenit!


Dupa ce am schimbat racoardele flexibile,pompa frana noua,problema nu s-a rezolvat!

Servo frana era cea care cauza probleme,am scos aprope un litru jumatate de lichid din ea,ideea este ca eu de cand am masina nu am completat gram de lichid frana,probabil cel care a avut-o inaitea mea,doar ca pana acum doua saptamani nu am avut probleme cu franele,nu stiu ce sa zic , ... oricum am schimbat-o cu una din dezmembrari si se pare ca s-a rezolvat problema,oricum acum practic tot ce tine de sistemulde franare este schimbat/reconditionat!

Multumesc tuturor pentru sfaturi!

Modificat de nik1987 (acum 11 ani)


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 11 ani
   
Julian
Membru Activ

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 143
Cilindrul vacumatic este separat de lichidul de frana cu o garnitura. In acesta nu trebuie sa se afle lichid; el lucreaza vaumatic (depresiunea creata de motor). Probabil garnitura s-a deteriorat si a permis trecerea lichidului; acum ca ai inlocuit tot nu ar mai trebui sa ai probleme.

_______________________________________
Dacia 1300 [1979]

pus acum 11 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405

Julian a scris:

....  acum ca ai inlocuit tot nu ar mai trebui sa ai probleme.


Sper....


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la