CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
OnutzaGirl
Femeie
24 ani
Galati
cauta Barbat
24 - 51 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Electroventilator nu se mai opreste Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
Ma confrunt cu o noua problema 

Daca merg mai mult cu masina pleaca ventilatorul dar nu se mai opreste nici dupa o ora,daca scot putin mufa de la electroventilator se opreste (nu e necesar sa o scot de tot,dora sa o misc putin).

Termocupla e schimbata,acum vreo 2 luni (sa fie totusi de la ea)? Sau e vreun scurt pe undeva!

Din ce mi-am dat seama e vorba cand pleca pe viteze 2 de turatie,atunci nu se mai opreste,daca nu e foarte incinsa si pleaca decat pe viteze 1 ,merge cateva minute si se opreste.
Prima data am observat acum 2 serii,din intamplare am coborat pana la masina si am vazut,ca daca nu pana dimineata descarca bateria  !

Orice idee/sfat e binevenit!
Multumesc,
Alex


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 11 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Ai doua sonde acolo , pe radiator montate. Una se cupleaza la o temperatura mai mica iar alta cupleaza la o temperatura mai mare. Sint doua versiuni de ventilatoare.
Unul este cu un singur motor dar cu doua viteze , iar alta (de obicei la Passat ) are doua ventilatoare . Unul cupleaza la prima sonda iar altul la a doua sonda . Cind este foarte cald sau temperatura motorului este prea mare , merg ambele ventilatoare sau merge doar cu viteza cea mai mare (daca ai un singur ventilator ) .
Acolo sigur un senzor se blocheaza .
Variante de reparatie din pacate doar prin inlocuire , deoarece sonda este capsulata. In interior ai o lamela din bimetal . De desfacut o desfaci (am desfacut-o si eu ...) dar de capsat inapoi si sa si functioneze , putin probabil .
Oricum una noua este intre 30 si 60 lei . Dar vezi ce temperatura scrie pe ea. Trebuie s-o cumperi exact cu aceeiasi parametri , altfel risti sa fierbi motorul , arzi garnitura de chiulasa !!!


pus acum 11 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405

gherghin nicolae a scris:

Ai doua sonde acolo , pe radiator montate. Una se cupleaza la o temperatura mai mica iar alta cupleaza la o temperatura mai mare. Sint doua versiuni de ventilatoare.
Unul este cu un singur motor dar cu doua viteze , iar alta (de obicei la Passat ) are doua ventilatoare . Unul cupleaza la prima sonda iar altul la a doua sonda . Cind este foarte cald sau temperatura motorului este prea mare , merg ambele ventilatoare sau merge doar cu viteza cea mai mare (daca ai un singur ventilator ) .
Acolo sigur un senzor se blocheaza .
Variante de reparatie din pacate doar prin inlocuire , deoarece sonda este capsulata. In interior ai o lamela din bimetal . De desfacut o desfaci (am desfacut-o si eu ...) dar de capsat inapoi si sa si functioneze , putin probabil .
Oricum una noua este intre 30 si 60 lei . Dar vezi ce temperatura scrie pe ea. Trebuie s-o cumperi exact cu aceeiasi parametri , altfel risti sa fierbi motorul , arzi garnitura de chiulasa !!!


Nu,este modelul cu un electroventilator cu 2 viteze,asa ma gandeam si eu ca termocupla este cea vinovata!

Multumesc pentru sfat !


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Scoate-l pe amandoua termocupla si verifica-le  cu un bec de control cand le begi intro cana de apa fiarta. Atunci vei observa care face figuri si atunci stii pe care s-o cumperi.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la