CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj
Pagini: 1
dictatorul
Membru nou Din: Timisoara
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 10
Acesta este buggy-ul meu la care lucrez de 2 ani dar doar in vacanta de vara.El are motor de bus t2 1600cm racit cu aer si cutia tot de la buz, suspensia fata de broasca de 1200 iar suspensia spate de type 3 vw . Astazi am reusit sa ii fac timoneria. Obesrvati motorul care este reconditionat total (honuit cilindri, pistoane si segmenti noi, cuzineti noi, viblochenul alezat la Lamax, etc), franele reconditionate total iar pistonasele de frana cumparate noi, planetarele curatate de vaselina veche si murdara si revopsite.
_______________________________________
pus acum 11 ani
mr_mishu
Membru Senior Din: Cluj / Câmpulung Moldovenesc
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 773
Frumos, frumos. Ai noroc ca are cine sa te ajute si ai si un spatiu calumea unde sa lucrezi. Tot la ceva de genul ma chinui si eu de o vreme si numai nu se termina
dictatorul
Membru nou Din: Timisoara
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 10
De la ce ii caseta de directie? Ca vreau sa o adaptez pe un atv pentru un coleg cu handicap care nu are forta mare in maini si observ ca e destul de mica incat sa intre pe un atv.Mersi !
Ce motor ai pus pe buggy-ul tau?
Modificat de dictatorul (acum 11 ani)
_______________________________________
pus acum 11 ani
mr_mishu
Membru Senior Din: Cluj / Câmpulung Moldovenesc
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 773
As face si eu o prezentare dar... inca n-am ce sa prezint. Mecanica este doar de dacie. Motorul este de 1400. Caseta este deasemea de dacie dar ori o modific, ori caut altceva, ca nu mi se prea potriveste.
florin_cars
Membru Senior Din: Timisoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2283
casetele alea mici eu zic ca-s mai bune pt asemenea proiecte, nu astea mari cu cremaliera. Doar ca nu stiu daca sunt si fara servo acel model(IMS, Omega A, Mercedes 123/124 etc.)
mishu, pe ce cv pui motorul de Daciana, de 1100? Am cv + planetare de R5 Alpine Turbo(2 seturi perfecte de planetare), cred ca ti-ar fi mai buna La forma pe care o are buggy-ul tau, ingust, de o singura persoana seamana cu masinutele alea de curse pe circuit oval din SUA, cu V8-uri si eleroane gigant
Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set. !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pus acum 11 ani
mr_mishu
Membru Senior Din: Cluj / Câmpulung Moldovenesc
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 773
Eu am inceput proiectul acum vreo 3 ani pentru ca aveam o dacie putreda ce a urmat drumul rematului, dar am salvat de pe ea TOT. La inceput am zis ca vreau sa fac doar ceva ”sa miste” dar pe parcurs mi-au tot venit idei. Proiectul este unul VLB (very low budget). Cutia este de dacie in 5 viteze, la care i-am inversat sensul de rotatie prin rotirea diferentialului. Ii cer scuze lui Sergiu pentru poluare.
dictatorul
Membru nou Din: Timisoara
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 10
M-am uitat pe youtube la cateva proiecte identice cu al tau finalizate dar subvireaza puternic buggyul.
din cauza ca centrul de greutate la tine este mult in spate uitate si la commenturi.
_______________________________________
pus acum 11 ani
mr_mishu
Membru Senior Din: Cluj / Câmpulung Moldovenesc
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 773
In primul rand nu prea iau in seama comentariile altora, mai ales a celor de pe youtube. Dar intr-adevar este multa greutate amplasata in spate (motorul) dar sper sa o mai redresez cu rezervorul amplasat undeva cat mai in fata. Initial motorul era central, dar am facut o comparatie cu avantaje si dezavantaje si am ajuns la concluzia ca e mai bine asa. Mai conteaza foarte mult geometria sistemului de directie. Spre exemplu, buggy-ul din video mi se pare ca are unghiul de fuga zero. La urma urmei ce-o fi, o fi .
Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set. !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pus acum 11 ani
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
dictatorul a scris:
M-am uitat pe youtube la cateva proiecte identice cu al tau finalizate dar subvireaza puternic buggyul.
din cauza ca centrul de greutate la tine este mult in spate uitate si la commenturi.
Subvireaza din cauza acartamentului mic pe axa spate . noo offence , doar spun care e baiul , si diferentialul trebuie sa fie blocat , ca idee . ador jucariile de genul .. bravo !
_______________________________________ Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)
florin_cars
Membru Senior Din: Timisoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2283
in principiu toate masinile au ecartamentul mai mic la axa spate pentru o mai buna raza de bracare, cat despre autoblocant pe terenul respectiv nu cred ca ar fi asa de necesar, si raportul ptere/greutate foarte bun, eu cu 1310kg(Granada MK I v6) la un capat de strada cu nisip m-am intors mai mult de 180 grade, si abia am revenit pe asfalt ca s-a dus de spate bine in treapta 1 si am redresat-o de 2 ori pana a intrat in linie dreapta, si puterea mica, 108CP, nici un blocant.. Probabil ca ceva din ce ai spus tu o fi buba la buggy-ul de mai sus, dar cred ca trebuia sa fuga mai frumos de fund pe terenul respectiv, e cam naspeta.
Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set. !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!