CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Naturesk pe Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 47 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Salutari, Am si eu o problema ce se manifesta aproape aleator cu Volkswagen T3-ul (1.6 diesel aspirat) : respectiv cateodata, cand merg in trafic (lejer sau ambuteiaj, nu conteaza, poate ca face si la drum intins, dar n-am avut ocazia sa ma nimeresc la un drum intins cu defectul asta) busul incepe sa piarda din putere/demaraj, sa scoata fum mult mai mult, dupa cativa km incepe sa moara la relanti, culminand in final (la vr-un minut doua dupa ce moare prima data la relanti si se lasa repornit) cu oprirea totala a motorului. Nu mai porneste, dau la automat de ma plictisesc, scoate o GRAMADA de fum cand dau la automat, dar nnimic, intr-un final, dupa ce in claxoanele si injuraturile celorlalti soferi imping busul undeva (sa zicem ca se scurg 5-10 minute) dupa cateva incercari o ia, foarte accelerat in primele cateva secunde si cu o gramada de fum, iar dupa aceea merge bine, fara fum, trage ca inainte etc.
Chestia asta se intampla odata la cateva zile, o saptamana , sa zicem ca la intervale de 80-100 km , dar e o estimare foarte aproximativa.
A propos, cand se intampla asta acul indicatorului de temp apa e in pozitii "normale" , adica pe la mijloc, nu cred ca e supraincalzit.
In al doilea rand, de fiecare data cand s-a intamplat am verificat circuitul de tur al pompei de inj si e amorsat (am si pompa manuala de amorsare) si e full de combustibil.
Are cineva idee ce ar putea fi ?
|
|
pus acum 11 ani |
|
vas_adam2000
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826
|
|
La o skodita care are pompa asemanatoare, simptomul prezentat de tine venea de la acel releu electromagnetic ce era pe pompa si care opreste motorul cand iei contactul. Mai multi mecanici au verificat si au dat varii defecte. Rezolvarea a fost acel releu. Cand se incalzea la o anumita temperatura se intrerupea.
|
|
pus acum 11 ani |
|
ronin
Membru Senior
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1323
|
|
Sau ai un jeg care face supapa,in retur,cred.....
_______________________________________ Ba se poate!
|
|
pus acum 11 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Jegul e intr-adevar o posibilitate, pe de alta parte e interesanta si posibilitatea cu supapa, deoarece am stat sa analizez exact situatiile in care s-a intamplat si mai ca pot sa zic ca pana acum manifestarile astea s-au intamplat numai noaptea (deci farurile aprinse) , ceea ce ar sugera ca supapa reactioneaza la scaderi de voltaj. O sa investighez ambele posibilitati, numai ca azi tot ploua torential in Bucuresti. Pana atunci daca mai are cineva alte idei, sa spuna
Modificat de Komissar (acum 11 ani)
|
|
pus acum 11 ani |
|
sorin_88
Membru nou
Din: Constanta
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 27
|
|
cati km are busul? e posibil sa il lase pompa de injectie totusi verifica alimentarea solenoidului de on off al pompei.
|
|
pus acum 11 ani |
|