CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Nebunatyka pe Simpatie
 | Femeie 23 ani Bucuresti cauta Barbat 23 - 73 ani |
|
Komissar
Membru Senior
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
ITP_ul oricum se face la noi la inmatriculare, la RAR. Daca masina are ITP de acolo de unde o iei poti sa o aduci pe roti si ai drept de circulatie 30 zile (atat in RO cat si oriunde in Europa) din momentul cumpararii (faptul ca sunt romani de-ai nostrii care circula cu ea mult si bine dupa ce au luat-o si nu o mai inscriu e partea a doua). Daca nu are ITP poti sa o aduci pe platforma si ii faci ITP in RO la inscriere, la RAR (in mod neoficial iti zic ca e posibil ca o masina sa fie intr-o stare tehnica de asa natura incat sa nu treaca un ITP in Anglia, Germania, Austria etc , dar sa-l treaca la RAR cu putin noroc si bunavointa (si nu ma refer la spaga) )
Daca urmezi calea cu vehicul istoric scapi de taxa de poluare, drept urmare trebuie sa iei in calcul doar taxa de atestare de 200 EUR.
Daca tot te-ai gandit la varianta cu vehicul istoric, sfatul meu ar fi sa iei o masina cat mai buna, sa nu necesite restuarare si/sau operatii complexe, a.i. sa ia atestatul imediat ce ai adus-o in tara.
Daca ai aduce o "epava/proiect" (sau o masina mergatoare dar incompleta/imperfecta) calea corecta dpdv legal ar fi sa o inscrii la financiar si sa platesti impozit pt. ea pana in momentul in care o termini de restaurat si o poti inscrie ca vehicul istoric.
Modificat de Komissar (acum 11 ani)
|
|
pus acum 11 ani |
|
Aluna91
Membru nou
Din: Iasi
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 12
|
|
La asta ma gandeam si eu la un vehicul bun din punct de vedere tehnic cu care pot circula si care intrun final sa il pot face vehicul istoric. Dar nu sunt sigur la partea cu circulatul 
|
|
pus acum 11 ani |
|
wob
Membru Senior
 Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
|
|
Aluna. ce spun eu, este din partea unui proprietar de 3 masini istorice si certificate de originalitate la ele. Daca aduci de afara comunitatii Eu, trebuie sa platesti o vama la intrarea in comunitate, nu este f. mare si se ia in functie de valoare de achizitie.( Nu sunt ei prosti ca te lasa sa treci sume modice, ca atunci iau dupa val. de catalog ). Pe urma sa faci masina istorica, iar este o cale lunga. Daca nu corespunde din punct de vedere estetic si technic, te refuza, deci trebuie facuta la fel cum a iesit din fabrica, fara romanizari!.In cazul asta recomandabil sa te faci si membru RCR, ca ai mai mult de castigat decat de pierdut.Dupa ce ai adus in tara, poti face reconditionari, punere in stare de functionare perfecta, pe plac, pana ce te prezinti cu el la atestare. Dupa ce ai obtinut atestarea poti face inmatricularea, sa urmezi pasii deja cunoscuti. Daca ai masina inmatriculata ca istoric, poti folosi in scopuri personale cat vrei, dar taximetrie sau ca mijloc de existenta,. de castigarea foloaselor banesti, decesare vietii de zi cu zi, nu poti folosii, ca asta nu este permis in cazul masinilor istorice. DAR O INTREBARE, NU AI GASIT IN eU O MASINA PE PLACUL TAU ? Mai cauta poate gasesti, si atunci scapi de o cheltuiala in plus. Te salut. 
_______________________________________ Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare. David Duhan.
|
|
pus acum 11 ani |
|
Aluna91
Membru nou
Din: Iasi
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 12
|
|
wob a scris:
Aluna. ce spun eu, este din partea unui proprietar de 3 masini istorice si certificate de originalitate la ele. Daca aduci de afara comunitatii Eu, trebuie sa platesti o vama la intrarea in comunitate, nu este f. mare si se ia in functie de valoare de achizitie.( Nu sunt ei prosti ca te lasa sa treci sume modice, ca atunci iau dupa val. de catalog ). Pe urma sa faci masina istorica, iar este o cale lunga. Daca nu corespunde din punct de vedere estetic si technic, te refuza, deci trebuie facuta la fel cum a iesit din fabrica, fara romanizari!.In cazul asta recomandabil sa te faci si membru RCR, ca ai mai mult de castigat decat de pierdut.Dupa ce ai adus in tara, poti face reconditionari, punere in stare de functionare perfecta, pe plac, pana ce te prezinti cu el la atestare. Dupa ce ai obtinut atestarea poti face inmatricularea, sa urmezi pasii deja cunoscuti. Daca ai masina inmatriculata ca istoric, poti folosi in scopuri personale cat vrei, dar taximetrie sau ca mijloc de existenta,. de castigarea foloaselor banesti, decesare vietii de zi cu zi, nu poti folosii, ca asta nu este permis in cazul masinilor istorice. DAR O INTREBARE, NU AI GASIT IN eU O MASINA PE PLACUL TAU ? Mai cauta poate gasesti, si atunci scapi de o cheltuiala in plus. Te salut.  |
Salut Wob si multumesc pentru vorbele alese. Am gasit pe plac si in tara dar necesita o oarecare dovada a timpului sa treaca. Sunt pretentios si vreau sa am o masina de care ma voi bucura ani de zile. Exista un propietar de Taunus 1970 Gxl din Neamt care pleaca in urmatoarele 2 saptamani din tara si mi-a comunicat ca daca nu apuca sa o vanda sau sa o dea la schimb mi-o poate lasa pentru achizitionare la sfarsitul lui septembrie cand voi ajunge in tara. Cat despre varianta importului din afara... mi sa pus pata pe Capri de cand am vazuto prima oara in viata in Bulgaria in timpul vacantei de Pasti , cu ocazia unui schimb de experienta. Inca de la departare o vedeam focoasa , rosi cu 2 duni albe dea lungul ei. Am gasit pana si machetuta cu ea de colectie din '69 si sta cu mine actualmente pe birou , asteptandu-si mamica Am gasit in serbia una complet functionala , varianta cu capota drepta , motor original bine intretinuta. Culoarea si interiorul nu sunt perfect originale dar intretinute si modificate cu trecerea timpului si gusturilor.
Daca o pot cumpara din afara , va intreb ,pot circula fara sa se ia nenea politistul de mine , pana strang banii necesari? Precizez din nou ca sunt student si banii vin cu chiu cu vai , dar vreau incet incet sa imi indeplinesc visul de a reconditiona o masina.
Jos aveti poza cu machetura. Actualmente nu mai are stickerele din cauza unei curatiri intense. Ford_Capri_L_Gt
Modificat de Aluna91 (acum 11 ani)
|
|
pus acum 11 ani |
|