CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Nebunatyka pe Simpatie
Femeie
23 ani
Bucuresti
cauta Barbat
23 - 73 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Discutii libere / Ajutor selectie masina Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Aluna91
Membru nou

Din: Iasi
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 12
Buna tuturor,   

Ma numesc Leustean Adi Eduard , am 21 de ani , student la Fac . de Mecanica Iasi si as dori sa ma ajutati cu o discutie libera in ceea ce priveste alegerea unui Ford veritabil pentru mine.
Sper ca am nimerit bine topicul.
Sa incepem... Curand voi detine o anumita suma de bani pentru achizitionarea unui autovehicul cat mai ieftin in speranta cu timpul de al reconditiona cu trup si suflet. Cele 2 modele asupra carora ma bat sunt Capri si Taunus. Mentionez ca 2 portiere e un necesar , Capri il doresc MK1 Taunus mk2 in sus.
Decizia ramane a mea , principala mea intrebare este, cat dedificil si cam cat de costisitor poate fi inmatricularea din alte state UE sau non-UE avand in vedere ca pot clasificate drept vehicule de epoca?
Sa zicem ca ma duc sa o cumpar personal , care sunt pasii completi pentru a intra cu masina in tara si cat timp se poate circula cu ea , este oarecum necesar ITP in tara respectiva sau se face la noi?

Ca de obicei reusesc sa transform o intrebare intrun roman   


pus acum 11 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
ITP_ul oricum se face la noi la inmatriculare, la RAR. Daca masina are ITP de acolo de unde o iei poti sa o aduci pe roti si ai drept de circulatie 30 zile (atat in RO cat si oriunde in Europa) din momentul cumpararii (faptul ca sunt romani de-ai nostrii care circula cu ea mult si bine dupa ce au luat-o si nu o mai inscriu e partea a doua). Daca nu are ITP poti sa o aduci pe platforma si ii faci ITP in RO la inscriere, la RAR  (in mod neoficial iti zic ca e posibil ca o masina sa fie intr-o stare tehnica de asa natura incat sa nu treaca un ITP in Anglia, Germania, Austria etc , dar sa-l treaca la RAR cu putin noroc si bunavointa (si nu ma refer la spaga) )

Daca urmezi calea cu vehicul istoric scapi de taxa de poluare, drept urmare trebuie sa iei in calcul doar taxa de atestare de 200 EUR.

Daca tot te-ai gandit la varianta cu vehicul istoric, sfatul meu ar fi sa iei o masina cat mai buna, sa nu necesite restuarare si/sau operatii complexe, a.i. sa ia atestatul imediat ce ai adus-o in tara.

Daca ai aduce o "epava/proiect" (sau o masina mergatoare dar incompleta/imperfecta) calea corecta dpdv legal ar fi sa o inscrii la financiar si sa platesti impozit pt. ea pana in momentul in care o termini de restaurat si o poti inscrie ca vehicul istoric.

Modificat de Komissar (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Aluna91
Membru nou

Din: Iasi
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 12
La asta ma gandeam si eu la un vehicul bun din punct de vedere tehnic cu care pot circula si care intrun final sa il pot face vehicul istoric.
Dar nu sunt sigur la partea cu circulatul


pus acum 11 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Aluna. ce spun eu, este din partea unui proprietar de 3 masini istorice si certificate de originalitate la ele. Daca aduci de afara comunitatii Eu, trebuie sa platesti o vama la intrarea in comunitate, nu este f. mare si se ia in functie de valoare de achizitie.( Nu sunt ei prosti ca te lasa sa treci sume modice, ca atunci iau dupa val. de catalog ).
Pe urma sa faci masina istorica, iar este o cale lunga. Daca nu corespunde din punct de vedere estetic si technic, te refuza, deci trebuie facuta la fel cum a iesit din fabrica, fara romanizari!.In cazul asta recomandabil sa te faci si membru RCR, ca ai mai mult de castigat decat de pierdut.Dupa ce ai adus in tara, poti face reconditionari, punere in stare de functionare perfecta, pe plac, pana ce te prezinti cu el la atestare.
Dupa ce ai obtinut atestarea poti face inmatricularea, sa urmezi pasii deja cunoscuti.
Daca ai masina inmatriculata ca istoric, poti folosi in scopuri personale cat vrei, dar taximetrie sau ca mijloc de existenta,. de castigarea foloaselor banesti, decesare vietii de zi cu zi,  nu poti folosii, ca asta nu este permis in cazul masinilor istorice.
DAR O INTREBARE, NU AI GASIT IN eU O MASINA PE PLACUL TAU ? Mai cauta poate gasesti, si atunci scapi de o cheltuiala in plus. Te salut.


_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 11 ani
   
Aluna91
Membru nou

Din: Iasi
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 12

wob a scris:

Aluna. ce spun eu, este din partea unui proprietar de 3 masini istorice si certificate de originalitate la ele. Daca aduci de afara comunitatii Eu, trebuie sa platesti o vama la intrarea in comunitate, nu este f. mare si se ia in functie de valoare de achizitie.( Nu sunt ei prosti ca te lasa sa treci sume modice, ca atunci iau dupa val. de catalog ).
Pe urma sa faci masina istorica, iar este o cale lunga. Daca nu corespunde din punct de vedere estetic si technic, te refuza, deci trebuie facuta la fel cum a iesit din fabrica, fara romanizari!.In cazul asta recomandabil sa te faci si membru RCR, ca ai mai mult de castigat decat de pierdut.Dupa ce ai adus in tara, poti face reconditionari, punere in stare de functionare perfecta, pe plac, pana ce te prezinti cu el la atestare.
Dupa ce ai obtinut atestarea poti face inmatricularea, sa urmezi pasii deja cunoscuti.
Daca ai masina inmatriculata ca istoric, poti folosi in scopuri personale cat vrei, dar taximetrie sau ca mijloc de existenta,. de castigarea foloaselor banesti, decesare vietii de zi cu zi,  nu poti folosii, ca asta nu este permis in cazul masinilor istorice.
DAR O INTREBARE, NU AI GASIT IN eU O MASINA PE PLACUL TAU ? Mai cauta poate gasesti, si atunci scapi de o cheltuiala in plus. Te salut.

Salut Wob si multumesc pentru vorbele alese.
Am gasit pe plac si in tara dar necesita o oarecare dovada a timpului sa treaca. Sunt pretentios si vreau sa am o masina de care ma voi bucura ani de zile.
Exista un propietar de Taunus 1970 Gxl  din Neamt care pleaca in urmatoarele 2 saptamani din tara si mi-a comunicat ca daca nu apuca sa o vanda sau sa o dea la schimb mi-o poate lasa pentru achizitionare la sfarsitul lui septembrie cand voi ajunge in tara.
Cat despre varianta importului din afara... mi sa pus pata pe Capri de cand am vazuto prima oara in viata in Bulgaria  in timpul vacantei de Pasti , cu ocazia unui schimb de experienta.
Inca de la departare o vedeam focoasa , rosi cu 2 duni albe dea lungul ei.
Am gasit pana si  machetuta cu ea de colectie din '69 si sta cu mine actualmente pe birou , asteptandu-si mamica 
Am gasit in serbia una complet functionala , varianta cu capota  drepta , motor original bine intretinuta.
Culoarea si interiorul nu sunt perfect originale dar intretinute si modificate cu trecerea timpului si gusturilor.


Daca o pot cumpara din afara , va intreb ,pot circula fara sa se ia nenea politistul de mine , pana strang banii necesari?
Precizez din nou ca sunt student si banii vin cu chiu cu vai , dar vreau incet incet sa imi indeplinesc visul de a reconditiona o masina.


Jos aveti poza cu machetura. Actualmente nu mai are stickerele din cauza unei curatiri intense.
Ford_Capri_L_Gt



Modificat de Aluna91 (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la