CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
ag30rox la Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Arges
cauta Barbat
32 - 46 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Lucrari de intretinere / Motoarele racite cu aer pe timp de vara. Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Motoarele racite cu aer pe timp de vara.


  Vine vara si ma gandeam sa deschid un astfel de topic, mai ales ca am observat ca exista unele practici gresite privind folosirea motoarelor racite cu aer pe timp de vara.

  Exista un obicei total gresit, mai ales in randul posesorilor de Vw Broscute si de Microbus, cand pe timp de vara se demonteaza furtunele de aer dintre carcasa ventilatoului si caloriferul schimbator de caldura, crezand ca eliminand furtunele care duc aerul rece la calorifere, motorul va primi debit de aer mai mare pe cilindrii.

   TOTAL GRESIT!  Astfel, caloriferul in lipsa debitului de aer se va incinge din ce in ce mai mult si se supraincalzeste si implicit supaincalzeste si chiulasa si astfel s-au distrus multe chiulase, prin griparea supapelor in ghidurile de supape.

  Furtunele dintre carcasa ventilatorului si calorifer trebuie lasate pe orice anotimp ca astfel se asigura debitul necesar ca sa circule aerul prin caloriferele schimbatoare de caldura.

   Eu de obicei pe timp foarte calduros cand circul in oras, dau la maxim robinetul de caldura ca aerul sa treaca cu debit maxim prin calorifere.

  Chiar daca pare ciudat, dar daca dai caldura la maxim pe timp de vara, iti protejezi motorul racit cu aer de supraincalzire.

  Si bineinteles in acest caz demontezi furtunele de legatura dintre calorifere si intrarea in caroserie, ca aerul fierbinte sa se indeparteaze la debit maxim pe sub caroserie.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
LASTUN : radiator ulei pe circuitul principal (rampa) cu ventilator in fata , ventilator sa raceasca si carburatorul (altfel fierbe benzina din camera de nivel constant si se evapora) , obturator pe tubul de aer cald de pe galeria de evacuare , demontat celalalt tub de la captatorul aer cald cilindri (chiulasa) si pus in locul lui un deflector de aer care sa sufle debitul de aer cald in jos .

_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 15 ani
   
legendarul fikat
Rozator feroce

Din: orasu harciogilor
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 818
tot ptr vara la broscute,

compartimentul motor izolat cat mai bine de exterior, garnitura pusa bine in locul ei, astfel motorul va trage aer mai rece de sus in turbina, si nu jos de la toba si incalzitoare.

nu lasati carpe de sters joja pe la motor, vor fi trase in turbina!!! simptomele vor fi clare: se va incinge motorul imediat... si pina la distrugerea lui nu e decat un pas

recomandabil e sa montati sonda de temp ulei si de presiune pe ceasuri chiar si romanesti, cu un motor supraincalzit nu faceti altceva decat sa puneti broasca pe butuci .


_______________________________________
da-o ba la remat! semnezi degeaba petitii

pus acum 15 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la