CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
bruneta_ta_us la Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Giurgiu
cauta Barbat
25 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Dacia 1310-1982 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
M-a pus dracu sá mai cumpár o Dacia, dar de data aceasta pot sá spun cá este cea mai ieftiná achizitie pe care am fácut-o vreodatá.
Am cumpárat-o, cu cromul excelent, fárá ruginá, insá fárá acte.
Deci am douá solutii : Ori o recarosez, ori o tin ptr piese.Absolut totul functioneazá, este imecabilá dpdv estetioc si functional, singura bubá e cá a fost radiatá definitiv.
Seria aceasta cu faruri rotiunde si masca platá sunt foarte rare deja , mai ales cele impecabile.....
Cealaltá parte e cá exact una ca asta (inclusiv anul fabric ) a fost prima masiná a familiei, primitá cadou de nuntá de la Socrul-meu.Culoarea a fost tot la fel !

Dacia_



Modificat de cv2adi (acum 7 ani)


pus acum 10 ani
   
Andrei Cristian
Vizitator



Mai cumpara o 1310 din 1982, dar distrusa rau de tot si faci o recarosare,asta zic eu. 

pus acum 10 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Recarosare inseamna ca la o masina cu tabla muci ii schimbi caroseria cu una buna, cu acte, nu invers! Se mai poate numi recarosare procedeul urmator, dar corect e asa: "recarosare", care se face cu niste clesti, nituri si aparat de sudura...
In alta ordine de idei, felicitari pt. achizitie si spor la cautat una pt. acte!

Modificat de tavi_dacia1100 (acum 10 ani)


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 10 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 762
Nagyon szép autó. Nu stiu cum ai gasit asa ceva, e super. Te scuteste de luni de munca si o gramada de finante.

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
La pretul ala era pe gratis.
Dar, daca o aduci in Romania si o inscrii aici?
Ceva acte nu exista?
Sau mai cumperi una complet ruginita din acelasi an si schimbi caroseria.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

La pretul ala era pe gratis.
Dar, daca o aduci in Romania si o inscrii aici?
Ceva acte nu exista?
Sau mai cumperi una complet ruginita din acelasi an si schimbi caroseria.

Din pácate, nu mai are nimic, deoarece s-a radiat definitiv din circulatie, deci actele au fost predate ptr radiere definitivá, o cumpár cu contract normal de vánzare-cumpárare in care se face mentiunea respectivá, si nu se trece seria sasiului deoarece nu mai existá din pácate.Dacá nu reusesc recarosarea, o tin ptr piese ....
Imi pare foarte ráu cá n-am dat de ea mai devreme ca s-o pot salva cu acte cu tot ....


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Pacat s-o tii de piese. Cautam una exact din aceasi an, dar ruginita sau lovita, care sa aibe acte si serii si poti face recarosare, iar pe cea ruginita o dezmembrezi si o arunci.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, important e sá intre sápt asta in halá, cá de cánd proprietarul a decedat (primávara asta ) masina stá afará in curte, sub cerul liber....ceea ce nu s-a intámplat niciodatá pe timpul cát tráia ! De asemenea era interdictie totalá in familie de uz al masinii pe timp de iarná, deci nu cunoaste západa !    

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

cv2adi a scris:

Da, important e sá intre sápt asta in halá, cá de cánd proprietarul a decedat (primávara asta ) masina stá afará in curte, sub cerul liber....ceea ce nu s-a intámplat niciodatá pe timpul cát tráia ! De asemenea era interdictie totalá in familie de uz al masinii pe timp de iarná, deci nu cunoaste západa !    

Poti s-o tii asa de colectie si fara sa fie inmatriculata! Vrei neaparat sa platesti taxe pe toate? O faci frumos si daca vrei s-o expui, o urci pe platforma si o ducu unde doresti!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Da, important e sá intre sápt asta in halá, cá de cánd proprietarul a decedat (primávara asta ) masina stá afará in curte, sub cerul liber....ceea ce nu s-a intámplat niciodatá pe timpul cát tráia ! De asemenea era interdictie totalá in familie de uz al masinii pe timp de iarná, deci nu cunoaste západa !    

Poti s-o tii asa de colectie si fara sa fie inmatriculata! Vrei neaparat sa platesti taxe pe toate? O faci frumos si daca vrei s-o expui, o urci pe platforma si o duci unde doresti!

Da, si asta e o soultie ...    


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Ajutor ! Ia uitati-vá la cele douá Dacii de 82 , a mea si a colegului Andrei Cristian : Diferá mult intre ele, desi au acelasi an de fabvricatie : 1982 .
Astea se chemau de fapt Dacia 1300 cu elemente de 1310.Cum e posibil ca in acelasi an de fabricatie sá difere fusta spate cu lámpi cu tot, volanul, bárile fatá si spate ....???? Specialistii in materie sunt rugati sá dea explicatii, fiindcá mie mi-a spus proprietarul cá masina n-a avut accident, n-a fost niciodatá sudatá, lovitá, transformatá nici traforatá.
     


pus acum 10 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
Faina masina  domnule Adi , este pacat sa o desfaceti ! Intr-o buna zi  poate se va schimba legile in privinta inmatricularilor .  Zic si eu o solutie , ar fii sa cumparati acte  pentru masina , care sa aiba  datele asemanatoare de fabricatie ( Model , an  culoare)

pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Frumusica foc masinuta si asa este, e un model mai rar! Buna achizitie Adi!

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

cv2adi a scris:

Ajutor ! Ia uitati-vá la cele douá Dacii de 82 , a mea si a colegului Andrei Cristian : Diferá mult intre ele, desi au acelasi an de fabvricatie : 1982 .
Astea se chemau de fapt Dacia 1300 cu elemente de 1310.Cum e posibil ca in acelasi an de fabricatie sá difere fusta spate cu lámpi cu tot, volanul, bárile fatá si spate ....???? Specialistii in materie sunt rugati sá dea explicatii, fiindcá mie mi-a spus proprietarul cá masina n-a avut accident, n-a fost niciodatá sudatá, lovitá, transformatá nici traforatá.
     


Sunt modele diferite, care se vindeau la preturi diferite. 1310 era  varf de gama, iar 1300 cu elemente de 1310, era mai ieftin cu vreo 2000 lei.

Din cate imi amintesc, la inceputul anilor '80, un 1300 simplu era 70000 lei, 1300 cu elemente de 1310 era 76000 lei, 1310 standard era 80000 lei, iar un 1310 MLS era aproape 90000 lei, in funtie de dotari.

Dacia 1310 cu masca dreapta s-a fabricat intre 1980-1985, iar Dacia 1300 cu elemente de 1310 s-a fabricat intre 1981 si 1984.
De fapt masina colegului este o Dacie 1300 S, iar a ta Dacia 1310.

Trecerea de la 1300 la 1310, s-o facut treptat intre anii 1980 si 1985, cand au fost multe varante mixte si diverse nivele de echipari, la preturi diferite.

Deci ca sa intelegi usor:
-inainte de 1980, era doar Dacia 1300, iar nu exista Dacia 1310.
-intre 1980-85 exista si Dacia 1300 standard, exista si Dacia 1310 (cu masca dreapta) si existau si diversi "catari" (1300L, 1300S etc.), pe jumatate cai, pe jumatate magari, rezultatul imperecherii celor doua modele.
-dupa 1985, doar diverse variante de Dacia 1310 (cu masca inclinata) au ramas (S, TL, TLE, MS, MLS).
-dupa 1986 au aparut variantele de 1310 TX si TLX, tot cu masca inclinata, care s-au fabricat pana prin 1990-1991, cand au aparut variantele CN cu faruri mari dreptunghiulare.
De fapt CN1 aparuse deja in paralel de prin 1988, cu aparitia Daciei 1320.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
De fapt, 1300-le se afla oficial in oferta si prin 1985, dar din cele vazute de mine ultimele Dacii 1300 cu elemente de 1310 au fost facute in 1984, cand in depozite s-au epuizat stocurile de repere de 1300.
In paralel se fabrica si 1310 din diverse nivele de echipare.
Iata un articol interesant cu dotarile Daciilor in 1984-85:

Gama_Dacia_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Mersi ptr edificare, n-am stiut treaba asta ...má gándeam c-o fii variantá de export ....din cauza bárilor, volanului etc.
Colegul Cristi mi-a zis cá la masina asta achizitionatéá de mine nu-i original bordul, nici volanul, nici fusta spate....dar acum deja inteleg de ce au existat in acelasi an mai multe modele diferite ....adicá struto-cámile !
tot mai tre sá invát de la voi cá p-aste nu le stiam.Si dupá atátia ani.... nici nu-mi mai aduc aminte ce era pe strázi, cá a fost tare demult !  


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Atat masina ta, cat si masina colegului sunt originale, doar ca au nivel de echipare diferite. A ta este 1310 Standard cu masca dreapta.
Catarii, sunt deja mult mai rare decat 1300-le sau 1310-le, ca nimanui nu le-au placut, ca nu mai erau nici 1300 si nici 1310.
Acuma nici cainele nu cumpara asa ceva, dar in viitor s-ar putea sa aibe oarece cautare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Ce bine cá ai asemenea articole despre Dacia.... de unde Te poti edifica.Nici nu mi-am dat seama pe vremea aceea cá au existat atátea modele in paralel...
Singurul lucru pe care mi-l aduc aminte era cá prin 80-81 cánd a apárut prima dacie in fata blocului cu 4 rfaruri rotunde, ne certam cu báietii atotstiutori dacá-i de fabricá sau transformatá in garaj de proprietar, cá deja avea numere de tablá, insá aproape noi, cele de celofan nu mai erau pe ea, si asta ne-a indus in eroare, dar dupá aceea au mai tot apárut din astea cu 4 faruri prin oras si ne-am dat seama cá e un model nou !    


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Mai pune poze, s-o vedem!
Iti trebuie o bricheta si un borcan din sticla pentru vasul de expansiune.

Interesant butonul cromat de la cutia de acte!

Masina ta cum are plafonierele? Sunt din alea mici fara intrerupator, ca la Renault 5, sau din alea mari cu intrerupator pe ele?

1310-le din 1982, in mod normal ar trebui sa aibe doua plfoniere mici frantuzesti, montate pe lateral ca la R5, care se aprind prin basculare si care nu au intrerupator.
Asa ca asta:
Plafonierele Elba cu intrerupator au aparut prin 1983.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Andrei Cristian
Vizitator



Mai vrem poze dar sa fie mai detaliate,ca este interesanta masina    .

pus acum 10 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
Legat de  plafonierele la  dacia 1310 din 1984 ( standard) , masca subtire , a avut 2 plafoniere  mici dreptunghiulare , NU aveau buton , butonul era constituit de insasi acel geam , care apasa ca si un buton . La  torpedou , si a mea din 1984 a avut buton cromat , electro-ventilator in loc de paleta .  Spune taica-meu ca a avut si ornament la capota din fatza .

P.s. Legat de  vasul cu lichidul de stropit parbrizul , domnul Adi , va pot spune ca  masina a avut acel motoras pozitionat deasupra ( pe acolo pe unde se baga lichidul) , nu in lateral

Modificat de om_bland (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

om_bland a scris:

Legat de  plafonierele la  dacia 1310 din 1984 ( standard) , masca subtire , a avut 2 plafoniere  mici dreptunghiulare , NU aveau buton , butonul era constituit de insasi acel geam , care apasa ca si un buton . La  torpedou , si a mea din 1984 a avut buton cromat , electro-ventilator in loc de paleta .  Spune taica-meu ca a avut si ornament la capota din fatza .

P.s. Legat de  vasul cu lichidul de stropit parbrizul , domnul Adi , va pot spune ca  masina a avut acel motoras pozitionat deasupra ( pe acolo pe unde se baga lichidul) , nu in lateral

Ornament la capota fata nu cred sa fi avut.
Spalatorul de parbriz cu motorasul deasupra in capac, era fabricat in DDR, dar se cam stricau daca se baga detergent in ele.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

om_bland a scris:

Legat de  plafonierele la  dacia 1310 din 1984 ( standard) , masca subtire , a avut 2 plafoniere  mici dreptunghiulare , NU aveau buton , butonul era constituit de insasi acel geam , care apasa ca si un buton . La  torpedou , si a mea din 1984 a avut buton cromat , electro-ventilator in loc de paleta .  Spune taica-meu ca a avut si ornament la capota din fatza .

P.s. Legat de  vasul cu lichidul de stropit parbrizul , domnul Adi , va pot spune ca  masina a avut acel motoras pozitionat deasupra ( pe acolo pe unde se baga lichidul) , nu in lateral

Multumesc Domnule coleg ptr edificare , proprietarul desi e mort de 2 luni , fiul sáu vrea sá se lepede de masina asta, cá-i stá in cale, a vrut s-o trimitá cu tiganii la fier vechi.Primul lucru dupá inmoprmántare a fost sá goleascá garajul bátránului de masina asta si de piese, pe care nu am mai avut ocazia sá le recuperez, ele au plecat cu coloratii la fier vechi, piese noi de fabricá ......      
A doua miscare a fost sá radieze masina definitiv , táindui-se numerele din sasiu, si predándu-se carte de identitate, talon, numere, tot, iar masina a rámas afará in curte din martie páná acum.
Joi sau Vineri merg s-o ridic din curtea omului s-o aduc in halá aláturi de suratele sale....


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


om_bland a scris:

Legat de  plafonierele la  dacia 1310 din 1984 ( standard) , masca subtire , a avut 2 plafoniere  mici dreptunghiulare , NU aveau buton , butonul era constituit de insasi acel geam , care apasa ca si un buton . La  torpedou , si a mea din 1984 a avut buton cromat , electro-ventilator in loc de paleta .  Spune taica-meu ca a avut si ornament la capota din fatza .

P.s. Legat de  vasul cu lichidul de stropit parbrizul , domnul Adi , va pot spune ca  masina a avut acel motoras pozitionat deasupra ( pe acolo pe unde se baga lichidul) , nu in lateral

Ornament la capota fata nu cred sa fi avut.
Spalatorul de parbriz cu motorasul deasupra in capac, era fabricat in DDR, dar se cam stricau daca se baga detergent in ele.

Cum aratá ornamentul fatá la asta ?    


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

cv2adi a scris:


om_bland a scris:

Legat de  plafonierele la  dacia 1310 din 1984 ( standard) , masca subtire , a avut 2 plafoniere  mici dreptunghiulare , NU aveau buton , butonul era constituit de insasi acel geam , care apasa ca si un buton . La  torpedou , si a mea din 1984 a avut buton cromat , electro-ventilator in loc de paleta .  Spune taica-meu ca a avut si ornament la capota din fatza .

P.s. Legat de  vasul cu lichidul de stropit parbrizul , domnul Adi , va pot spune ca  masina a avut acel motoras pozitionat deasupra ( pe acolo pe unde se baga lichidul) , nu in lateral

Multumesc Domnule coleg ptr edificare , proprietarul desi e mort de 2 luni , fiul sáu vrea sá se lepede de masina asta, cá-i stá in cale, a vrut s-o trimitá cu tiganii la fier vechi.Primul lucru dupá inmoprmántare a fost sá goleascá garajul bátránului de masina asta si de piese, pe care nu am mai avut ocazia sá le recuperez, ele au plecat cu coloratii la fier vechi, piese noi de fabricá ......      
A doua miscare a fost sá radieze masina definitiv , táindui-se numerele din sasiu, si predándu-se carte de identitate, talon, numere, tot, iar masina a rámas afará in curte din martie páná acum.
Joi sau Vineri merg s-o ridic din curtea omului s-o aduc in halá aláturi de suratele sale....

Ce BOU! 
Dupa ce faci contractul cu el, poti sa-l castrezi, ca asta merita!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


om_bland a scris:

Legat de  plafonierele la  dacia 1310 din 1984 ( standard) , masca subtire , a avut 2 plafoniere  mici dreptunghiulare , NU aveau buton , butonul era constituit de insasi acel geam , care apasa ca si un buton . La  torpedou , si a mea din 1984 a avut buton cromat , electro-ventilator in loc de paleta .  Spune taica-meu ca a avut si ornament la capota din fatza .

P.s. Legat de  vasul cu lichidul de stropit parbrizul , domnul Adi , va pot spune ca  masina a avut acel motoras pozitionat deasupra ( pe acolo pe unde se baga lichidul) , nu in lateral

Multumesc Domnule coleg ptr edificare , proprietarul desi e mort de 2 luni , fiul sáu vrea sá se lepede de masina asta, cá-i stá in cale, a vrut s-o trimitá cu tiganii la fier vechi.Primul lucru dupá inmoprmántare a fost sá goleascá garajul bátránului de masina asta si de piese, pe care nu am mai avut ocazia sá le recuperez, ele au plecat cu coloratii la fier vechi, piese noi de fabricá ......      
A doua miscare a fost sá radieze masina definitiv , táindui-se numerele din sasiu, si predándu-se carte de identitate, talon, numere, tot, iar masina a rámas afará in curte din martie páná acum.
Joi sau Vineri merg s-o ridic din curtea omului s-o aduc in halá aláturi de suratele sale....

Ce BOU! 
Dupa ce faci contractul cu el, poti sa-l castrezi, ca asta merita!

                   


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Ieri am ajuns cu treburile sá-mi fac atáta timp sá má pot duce dupá masiná, situatá la 200 km de mine, cátre granita cu Slovacia...
Am avut de infruntat cáldura toridá de 30 grade pe tot parcursul drumului dar asta a fost partea mai putin proastá...
Din pácate masina nu a fost ceea ce mi-am inchipuit.Dupá spusele fiului proprietarului, un om total dezinteresat si felgmatic, care m-a indus in eroare :
1.Masina nu e din 82 ci 1983.
2.Nu este intactá, fárá ruginá cum spunea el, ci cu 2 usi si o aripá fatá precum si secerile rotilor spate cu ruginá perforantá.
3.A fost radiatá de 3 ani, si de atunci stá afará, si nu doar de 2 sáptámáni cum mi-a spus nevasta-sa cu ocazia discutiei telefonice.
4.Ar fii dat-o si coloratilor, insá acestia au uitat sá viná dupá ea asa cum promiseserá....
Deci , multe probleme neasteptate.
Masina asta in cei 3 ani de stat afará in ploaie s-a cufundat in pámánt páná la planetare, insá a pornit la a doua cheie chiar si dupá atáta timp.
Dupá o zi de frecat, curátat, lustruit, schimbat flapsurile de la bári (3 bucáti rupte )si cosmetizat , am reusit cát de cát s-o fac prezentabilá.
Deci, las pozele sá vorbeascá despre starea ei ....

dacia 1310-1982 ieri ajuns treburile sá-mi fac atáta timp pot duce dupá masiná, situatá 200 mine,

39.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
masdca platá si bárile cromate.....o amintire din anii 80

dacia 1310-1982 masdca platá bárile amintire din anii

32.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
usile deschise din cauzta vaporilor de silicon cu care am dat chederele usilor, bordul, panoul usilor, portbagajul, etc...

dacia 1310-1982 usile deschise din cauzta vaporilor silicon care dat chederele usilor, bordul,

36KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1310-1982 tot

41.8KB


pus acum 10 ani
   
Andrei Cristian
Vizitator



Punei niste numere dupa timpu' lui Ceausescu' 

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
pragurile, podeaua, si lonjeroaneklele sunt intr-o stare foarte buná, impecabile as zice, insá locurrile de predilecztie ale ruginei sunt prezente si aici..

dacia 1310-1982 pragurile, podeaua, sunt intr-o stare foarte buná, impecabile zice, insá locurrile

33.8KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Andrei Cristian a scris:

Punei niste numere dupa timpu' lui Ceausescu' 

Da. le am pe ale lui Socru meu....Dumnezeu sá-l odihneascá !  


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
uite rugina la secera rotii spate dreapta...

dacia 1310-1982 uite rugina secera rotii spate dreapta...

19.2KB


pus acum 10 ani
   
Andrei Cristian
Vizitator



Sa ii le pui ca amintire    .

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
unul dintre flapsurile noi repuse dupá polisharea bárii spate

dacia 1310-1982 unul dintre flapsurile noi repuse dupá polisharea bárii spate

20.8KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
din pácate a fost atinsá bara in coltul din dreapta , n-am reusit s-o indrept mai bine....urmele se vád, desi am folosit ciocan de cauciuc, si instrumentar fin..

dacia 1310-1982 din pácate fost atinsá bara coltul din dreapta n-am reusit s-o indrept mai vád, desi

40.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
celálalt colt

dacia 1310-1982 celálalt colt

33.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
praguri si stálpi sánátosi

dacia 1310-1982 praguri stálpi sánátosi

34.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Am curátat smoala sau grundul antifonic negru de pe praguri, si celelalte locuri, deoarece niciodatá nu erau negre la praguri ci aveau culoarea caroseriei peste tot....si iaca a apárut startul de antifon de fabricá galben ....dedesubt

dacia 1310-1982 curátat smoala sau grundul antifonic negru praguri, celelalte locuri, deoarece

34.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
masiná fárá ruginá.... e drept la pretul ásta ce mai vreau si eu ????

dacia 1310-1982 masiná fárá ruginá.... drept pretul ásta mai vreau ????

43.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
fata externá a usii

dacia 1310-1982 fata externá usii

22.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
pragurile frumoase....

dacia 1310-1982 pragurile

35.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
linia e buná incá..

dacia 1310-1982 linia buná incá..

20.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
bara fatá dupá 1 orá de polish....

dacia 1310-1982 bara fatá dupá orá polish....

42.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
lampa de iluminare interioará basculantá ruptá.... o sá am nevoie de un capac transparent...

dacia 1310-1982 lampa iluminare interioará basculantá ruptá.... nevoie capac

18.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cealaltá...

dacia 1310-1982

13.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
bord simplificat....care a absorbit o dozá intreagá se ulei de silicon....dupá atáta stat in soare , noroc cá n-a crápat

dacia 1310-1982 bord absorbit dozá intreagá ulei atáta stat soare noroc n-a crápat

41.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cealaltá parte

dacia 1310-1982 cealaltá parte

30.8KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
podeaua fárá ruginá , cu startul izolant de fabricá pe ea, intactá

dacia 1310-1982 podeaua fárá ruginá startul izolant fabricá ea, intactá

34.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
partea dreaptá

dacia 1310-1982 partea dreaptá

38.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
compartiment motor..

dacia 1310-1982 motor..

41.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1310-1982 tot

43.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1310-1982

31.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1310-1982

23KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1310-1982

28.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
urmá a lucrului unor Maestrii al artei !!!!

dacia 1310-1982 urmá lucrului unor maestrii artei !!!!

15.4KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
pragurile intacte

dacia 1310-1982 pragurile intacte

36.3KB


pus acum 10 ani
   
Andrei Cristian
Vizitator



Are echiparea 0222    . Iti zic mai tarziu ce are 1310 tau, 1300 meu are echiparea 0221.

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
usá

dacia 1310-1982 usá

38.4KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Andrei Cristian a scris:

Are echiparea 0222    . Iti zic mai tarziu ce are 1310 tau, 1300 meu are echiparea 0221.

Mái ce le mai stii Colega ! Jos cu pálária ! Ce inseamná aceastá echipare ?Si care e diferenta dintree cele douá ?

dacia 1310-1982 andrei cristian scris:are echiparea 0222    iti zic mai tarziu are 1310

23.5KB


pus acum 10 ani
   
mr_mishu
Membru Senior

Din: Cluj / Câmpulung Moldovenesc
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 773
Banuiesc ca drumul de 200 km dus-intors v-a costat mai mult decat valoarea masinii
Oricum, arata binisor si este solida. Ar fi frumos sa faceti rost de niste acte pentru ea. 


_______________________________________
arul...
BONDarul

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Nu e ruginá, doar vopseaua galbená a cázut, dedesubtul ei se vede tabla sánátoasá fárá ruginá...

dacia 1310-1982 ruginá, doar vopseaua galbená cázut, dedesubtul vede tabla sánátoasá fárá ruginá...

30.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

mr_mishu a scris:

Banuiesc ca drumul de 200 km dus-intors v-a costat mai mult decat valoarea masinii
Oricum, arata binisor si este solida. Ar fi frumos sa faceti rost de niste acte pentru ea. 

Da, asa este, valoarea masinii (100 -Euro )dacá mai adaug pretul de combustibil dus-intors la 400 km.... nu a fost chiar ieftiná.Deocamdatá a intrat in bárlog, mai trebuie sá-i fac ambrejajul cá patineazá si trepideazá totá puntea fatá la pornire- si voi vede....
Motorul e ca un ceasornic fin ! Nu se aude la relanti...
Azi am pictat janta la cele 4 roti si am polishat capacele..

dacia 1310-1982 mr_mishu drumul 200 dus-intors v-a costat mai mult decat valoarea masinii oricum,

32.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
vue arriere

dacia 1310-1982 vue arriere

40.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1310-1982 tot

39.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
detaliu caracteristic acestui tip ...

dacia 1310-1982 detaliu acestui tip ...

35KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
linia .... de plutire

dacia 1310-1982 linia .... plutire

34.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
incálzire lunetá ....

dacia 1310-1982 incálzire lunetá ....

31.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1310-1982

18.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot linia de plutire...

dacia 1310-1982 tot linia plutire...

34.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
nasul plat ....parcá mie imi plac mai mult astea cu mascá platá decát cele inclinate....

dacia 1310-1982 nasul plat ....parcá mie imi plac mai mult astea mascá platá decát cele

27.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
interiorul aripilor dupá spálat cu jet fierbinte si periat cu peria de sármá...pare sánátooasá

dacia 1310-1982 interiorul aripilor dupá spálat jet fierbinte periat peria sánátooasá

36.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
detaliu

dacia 1310-1982 detaliu

22.4KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
stergátoare IPAS

dacia 1310-1982 ipas

26.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot un punct critic....spre surprinderea mea fárá ruginá...

dacia 1310-1982 tot punct mea fárá ruginá...

27.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1310-1982 tot

31.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
vázut de pe platformá...

dacia 1310-1982 vázut

36.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si fata .... dedesubt. pe scut n-am reusit sá indepártez tot antifonul (grundul negru ) desi am frecat de mi-au iesit ochii 3 ore, si am mai si inspirat ....ceea ce pentru bronsita mea asmaticá e perfectá !

dacia 1310-1982 fata .... dedesubt. scut n-am reusit indepártez tot antifonul (grundul negru desi

39.8KB

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1310-1982 tot

41.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si ultima afará.....

dacia 1310-1982 ultima afará.....

50.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
intratá in bgárlog, feritá de soare si ploaie.... aláturi de surate....or avea ce povesti dupá atátia ani de trudá pe drumuri !

dacia 1310-1982 intratá bgárlog, feritá soare ploaie.... aláturi avea povesti dupá atátia ani trudá

37KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1310-1982 tot

35.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ulima

dacia 1310-1982 ulima

32.4KB


pus acum 10 ani
   
Andrei Cristian
Vizitator



Masina lui Louis de Funès. 

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Andrei Cristian a scris:

Masina lui Louis de Funès. 

Care ??? Cá sunt chiar mai multe in care a cálátorit in filme....


pus acum 10 ani
   
Andrei Cristian
Vizitator



Ce-a din spatele ei.

pus acum 10 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

cv2adi a scris:

masiná fárá ruginá.... e drept la pretul ásta ce mai vreau si eu ????

Si la anii astia ? Totusi...  


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

vranceanu a scris:


cv2adi a scris:

masiná fárá ruginá.... e drept la pretul ásta ce mai vreau si eu ????

Si la anii astia ? Totusi...  

AAAA Cristi ! Buná seara ! Nu se doarme p-acasá ? Acolo e deja miezul noptii Domnilor !
Degeaba.... masina asta mi-a fácut si bucurii, si mi-a dat peste nas...dar asta e.
Acum va trebui sá-i caut o plafonierá de asta basculantá , o bará spate mai buná cá asta are urme de indoituri, si iac-asa mi-am fácut iar probleme...
Sunt iremediabil !  


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Andrei Cristian a scris:

Ce-a din spatele ei.

Da este un Citroen Méhari -cu din plastic, restaurat acu 5 ani, tot de mine, cu care ne mai plimbám cáteodatá...  


pus acum 10 ani
   
Andrei Cristian
Vizitator



Masina asta mi-a adus aminte de Louis.

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Andrei Cristian a scris:

Masina asta mi-a adus aminte de Louis.

            da. Si mie ! De cánd eram pustan si mergeam la Cinematograf unde se dádeau filmele lui ....maare Actor a fost ! Dumnezeu sá-l odihneascá !


pus acum 10 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

cv2adi a scris:


vranceanu a scris:


cv2adi a scris:

masiná fárá ruginá.... e drept la pretul ásta ce mai vreau si eu ????

Si la anii astia ? Totusi...  

AAAA Cristi ! Buná seara ! Nu se doarme p-acasá ? Acolo e deja miezul noptii Domnilor !
Degeaba.... masina asta mi-a fácut si bucurii, si mi-a dat peste nas...dar asta e.
Acum va trebui sá-i caut o plafonierá de asta basculantá , o bará spate mai buná cá asta are urme de indoituri, si iac-asa mi-am fácut iar probleme...
Sunt iremediabil !  


Domnu Adi ! Pai ,...nu prea se doarme pe aici .Nu ca nu ar fi noapte ,dar ne gandim noaptea la ce ar fi posibil de facut ziua .Si apoi mai stau in ,,spionaj'' pe forumuri ca poate mai invat ceva . Oricum din ce observ la proiectele dumneavoastra nici nu am cuvinte sa comentez ,precum am mai spus asta. Cu respect ,multa sanatate si noapte buna va doresc !


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

vranceanu a scris:


cv2adi a scris:


vranceanu a scris:


Si la anii astia ? Totusi...  

AAAA Cristi ! Buná seara ! Nu se doarme p-acasá ? Acolo e deja miezul noptii Domnilor !
Degeaba.... masina asta mi-a fácut si bucurii, si mi-a dat peste nas...dar asta e.
Acum va trebui sá-i caut o plafonierá de asta basculantá , o bará spate mai buná cá asta are urme de indoituri, si iac-asa mi-am fácut iar probleme...
Sunt iremediabil !  


Domnu Adi ! Pai ,...nu prea se doarme pe aici .Nu ca nu ar fi noapte ,dar ne gandim noaptea la ce ar fi posibil de facut ziua .Si apoi mai stau in ,,spionaj'' pe forumuri ca poate mai invat ceva . Oricum din ce observ la proiectele dumneavoastra nici nu am cuvinte sa comentez ,precum am mai spus asta. Cu respect ,multa sanatate si noapte buna va doresc !

Multumesc mult, má simt mult prea onorat, la fel vá doresc toate cele bune.
Precum zice vechiul proverb Románesc : Omul intelept, iarna-si face car, iar vara sanie.
Asta in cazul de fatá s-ar putea traduce in cazul nostru :Noaptea ne uitám ce am putea face ziua .... deci se vede intelepciunea ce rázbate din atitudinea noastrá, a celor care nu dormim, ci stám pe site....      


pus acum 10 ani
   
Andrei Cristian
Vizitator




cv2adi a scris:


Andrei Cristian a scris:

Masina asta mi-a adus aminte de Louis.

            da. Si mie ! De cánd eram pustan si mergeam la Cinematograf unde se dádeau filmele lui ....maare Actor a fost ! Dumnezeu sá-l odihneascá !


Dumnezeu sa-l odihneasca,a fost un actor nespus de bun. 


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Pentru o Dacie  1310, tabla este in stare super.
Trebuie taiat si refacut tabla, unde e rugina si retusat vopseaua.
Eu nu l-as vopsi de tot, ci doar l-as retusa.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Foarte frumoasa masina! Chiar imi place mult de tot acest model cu masca dreapta si acea dunga neagra de la portbagaj. Acest tip au fost produse intre 82 si 85. In prima parte a anului 1986 inca se mai fabrica acest tip(probabil mai aveau repere pe stoc). Incepand cu primavera lui 86 a intrat in fabricatie modelul cu masca bombata, asa cum e masina mea.

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Pentru o Dacie  1310, tabla este in stare super.
Trebuie taiat si refacut tabla, unde e rugina si retusat vopseaua.
Eu nu l-as vopsi de tot, ci doar l-as retusa.

Pái cred cá voi avea de lucru destul la ea, insá elemente de caroserie sunt un comert ....desi cu astea de Conex am auzit cá-i chin sá le pui fiindcá diferá márimile uneori, insá totusi existá gata fácute.
Usi de 1310 poate mai gásesc undeva, si nu trebuie sá má mai ocup cu peticirea usilor....
Astea 1310 rugineau mai repede ?Calitatea era mai slabá ?


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Liviu-Florin a scris:

Foarte frumoasa masina! Chiar imi place mult de tot acest model cu masca dreapta si acea dunga neagra de la portbagaj. Acest tip au fost produse intre 82 si 85. In prima parte a anului 1986 inca se mai fabrica acest tip(probabil mai aveau repere pe stoc). Incepand cu primavera lui 86 a intrat in fabricatie modelul cu masca bombata, asa cum e masina mea.

Multumesc Liviu dragá ptr informare, nu stiam exact cánd s-a terminat fabricarea lor, dar imi aduc aminte de cea primitá de la Socrul-meu care era identicá cu asta, inclusiv culoarea tapiteriei portocalii a scaunelor ...
Cánd am plecat din tará, masina ne-a ajutat foarte mult ( am fácut 5 ture )cu ea páná ne-am adus mobilierul sárácácios, hanele si celelalte lucruri personale dupá care am vándut-o unei familii Orádene ....
Peste 5 ani masina a sfársit intr-un accident lovitá de tramvai in Oradea ....tare ráu mi-a párut de ea...    


pus acum 10 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 857
felicitari pentru achizitie este un model foarte frumos de care m-a leaga multe amintiri, practic este prima masina pe care am condus-o la 9 ani

Ai mei faceau scoala de soferi in 1985 pe una noua rosie cu numarul 90 (scoala de soferi Ilioara) iar instructorul, in poligon, m-a pus la volan si am dat o tura
Ce sa zic a fost extaz maxim, dupa ani si ani am facut si eu scoala ( 1997) cu acelasi instructor dar pe un TX crem.

Varianta cea mai de "fite" a acestui model era cea bleu cu plafonul imbracat in vinilin ( editie speciala pentru Universiada) ce au fost pe taxi mai apoi.
Inca o data felicitari multa sanatate si putere de munca pentru a ne bucura si pe noi cu lucrarile realizate in cel mai profesionist mod posibil.  


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 10 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la