CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
corinarus din Cluj
Femeie
24 ani
Cluj
cauta Barbat
24 - 60 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Wartburg 312-1 din 1966 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
ercutaradu
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 11
I se spunea si Wartburg 1000.

Am salvat-o de la programul rabla (scris cu litere mici intentionat) in 2008 de la primul ei proprietar din Constanta, nea' Mihai TIGANILA, caruia ii dedic aceasta prezentare. Sa stins din viata in 2010 fara sa apuce sa o vada asa cum sunt sigur ca a fost odata.

O sa postez cateva imagini ca sa va dati seama cum a fost, prin ce a trecut si cum a ajuns.

Cam asa arata cand m-am apucat de ea

wartburg 312-1 din 1966 spunea wartburg 1000.am salvat-o programul rabla (scris litere mici 2008

31.2KB


_______________________________________
Ne pregatim de drum

pus acum 11 ani
   
ercutaradu
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 11
La un moment dat sa risipit

wartburg 312-1 din 1966 moment dat risipit

56.1KB


_______________________________________
Ne pregatim de drum

pus acum 11 ani
   
ercutaradu
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 11
A inceput sa se adune....

wartburg 312-1 din 1966 inceput adune....

42.1KB


_______________________________________
Ne pregatim de drum

pus acum 11 ani
   
ercutaradu
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 11
Si a ajuns cam asa

wartburg 312-1 din 1966 ajuns cam asa

61.8KB


_______________________________________
Ne pregatim de drum

pus acum 11 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Foarte frumoasa! Pune mai multe poze!

pus acum 11 ani
   
ercutaradu
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 11
Anul acesta am reusit sa ii revizui toata mecanica pe fata si as vrea ca in maxim o luna sa termin si interiorul.

In afara de tinichigerie si vopsit, am avut ambitia sa fac totul personal la nivelul meu de pretentii, pastrand totul original. Doar cateva becuri, bujiile, platinele si placile din acumulator au fost inlocuite, in rest doar piese originale, majoritatea noi.

Mai multe imagini puteti vedea pe traby.ro unde exista un profil al masinii.

Pe masura ce lucrarea avanseaza va mai trimit cate o noutate. O sa incerc sa fac si un album foto.

La buna reauzire

Cu stima,
Radu

wartburg 312-1 din 1966 anul acesta reusit revizui toata mecanica fata vrea maxim luna termin afara

41.2KB

Modificat de ercutaradu (acum 11 ani)


_______________________________________
Ne pregatim de drum

pus acum 11 ani
   
Andrei Cristian
Vizitator



Frumos acest W312    .

pus acum 11 ani
   
ercutaradu
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 11
BR_AWE



si este deja foarte indragita....

Modificat de ercutaradu (acum 11 ani)


_______________________________________
Ne pregatim de drum

pus acum 11 ani
   
ercutaradu
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 11
Wartburg_la_expozitie



Anul trecut am reusit sa o scot la plimbare pana la Galati la intalnirea Trabantistilor


_______________________________________
Ne pregatim de drum

pus acum 11 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1408
Foarte frumoasa,felicitari!

_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 11 ani
   
ggabrielav
Membru Senior

Din: dorohoi botosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 298
Felicitari !

_______________________________________
Dacia 1300   1980
Dacia 1300   1984
Dacia 1310   2002
Nissan Note  2006
Nissan Qashqai 2018

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1025

ercutaradu a scris:

Anul acesta am reusit sa ii revizui toata mecanica pe fata si as vrea ca in maxim o luna sa termin si interiorul.

In afara de tinichigerie si vopsit, am avut ambitia sa fac totul personal la nivelul meu de pretentii, pastrand totul original. Doar cateva becuri, bujiile, platinele si placile din acumulator au fost inlocuite, in rest doar piese originale, majoritatea noi.

Mai multe imagini puteti vedea pe traby.ro unde exista un profil al masinii.

Pe masura ce lucrarea avanseaza va mai trimit cate o noutate. O sa incerc sa fac si un album foto.

La buna reauzire

Cu stima,
Radu

Faina masinuta , esti printre primii care au avut curajul sa defaca bateriia sa schimbe doar placile .
Daca este asa cum cred eu ai bateria cea cu punti de plumb exterioare izolate cu smoala ,acum cred ca 20 de ani in urma poate si mai bine tatal meu repara bateriile asa scotind afara din baterie elementul mort inlocuindul cu unul in stare buna       


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Foarte frumoasa masina !Felicitarile mele !

_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 11 ani
   
renault 12G
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 968
Superba!! Jos palaria , felictira!!
Este superba.


_______________________________________
Dacia 1300 77
Renault 12 Gordini - 1972
Lada 1200 80
Dacia 1410 CN4 - 2000
1307 1.9d - 2005

pus acum 11 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 898
Probabil asa este definita cel mai bine pasiunea: readuci la viata o masina investind timp, bani si energie, fara sa faci socoteala daca iti va plati cineva vreodata macar banii investiti.
Bravo!


_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
Foarte frumoasa! Felicitari.
Dar acuma ca te apropii de finalul lucrarii,  vei avea o probema mare si anume te apuca plictiseala, iar rezultatul va fi ca vei cumpara inca o epava, de care sa te apuci.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
ova772oo7
Membru Senior

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1376
DA . Felicitarile mele pentru munca depusa si rezultatul final!

pus acum 11 ani
   
ercutaradu
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 11
Va multumesc tuturor pentru incurajari.

Bateria este reconditionata la Caranda Bucuresti, pentru 140 de lei pot sa va spun ca au facut super lucrarea. Arata ca una noua de pe vremuri, in plus are performantele uneia moderne. Are deja trei ani si se tine tare. Dati un mail la directorul de productie si nu cred ca va refuza. Trebuie sa aveti bacul si capacele in buna stare. Acum realizez ca nu am facut nici o poza cu compartimentul motor.

Apropos de plictiseala, nu cred ca o sa se intample . Anul acesta as vrea sa o clasific la RetroMobil, dupa care va fi nevoie de foarte multa atentie pentru a o pastra in stare de functionare.

Cu stima,
Radu

Modificat de ercutaradu (acum 11 ani)


_______________________________________
Ne pregatim de drum

pus acum 11 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
Foarte faina, felicitari!
Pentru variante cu motor modern iti recomand sa iti mai iei una cu care sa faci aroganta respectiva, iar pe asta sa o lasi originala, ca e pacat. 


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322

classicfan a scris:

Foarte faina, felicitari!
Pentru variante cu motor modern iti recomand sa iti mai iei una cu care sa faci aroganta respectiva, iar pe asta sa o lasi originala, ca e pacat. 

Si eu zic la fel, ca e pacat s-o strici.
Ia-ti inca una, pe care s-o modifici sa ai doua bucati.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Frumoasa masina si felicitari ...

Pt. "aroganta" parerea mea e ca motoarele insirate de tine ii strica sufletul - sunt motoare de "plastice" fara feeling, fara veridicitate, fara suflet ce au provenit de pe niste masini de consum facute meschin, din considerente strict economice.


Daca e sa faci asta as merge pe ideea de innobilare a unei masini deja foarte frumoase si cu o linie clasica adica fie pe un motor BMW sau Mercedes contemporan ( cu niste carburatoare Weber DCOE cu trompetute sa zicem ) cu Warburgul, fie chiar pe niste up-grade-uri la motorul original  (fenomentul se numeste "vintage speed" si e vorba de modificari de performanta cu piese din perioada )  -  motorul in 2T se preteaza la niste chestii f spectaculoase prin faptul ca nu are distributie si axa cu came, putand sa se roteasca la niste viteze foarte mari (marind totusi procentul de ulei din amestec, nu cred ca se supara nimeni )  
La motorul tau i-as pune o carburatie multimpla cu carburatoare individuale SU  ( adica astea:  ) care ar arata demential, coroborat cu usurarea volantei si echilibrarea macar statica a tuturor pieselor ambielajului (pistoane, biele ) , sau chiar o echilibrare dinamica daca ai acces la asa ceva, nu stiu daca exista aprindere electronica pt acest motor (poate exista alti colegi ce pot sa confirma sau nu ) dar ar merita si ea pusa.  Aceste modificari vor transforma motorul intr-un mod placut si spectaculos pastrand insa esenta masinii, un grad de originalitate si farmec de epoca.

Modificat de Komissar (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
ercutaradu
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 11
De fapt asa si voi face, mai am un Wartburg 353 din 1984 pe care am un motor diesel care imi face numai probleme pentru ca e prea lung.

_______________________________________
Ne pregatim de drum

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322

ercutaradu a scris:

De fapt asa si voi face, mai am un Wartburg 353 din 1984 pe care am un motor diesel care imi face numai probleme pentru ca e prea lung.

Meri pana in Ungaria si ia-ti un Wartburg 1.3 original cu motor de Golf. Apoi pe ala o poti tuna cat vrei, ca se preteaza la asa ceva.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 898
Fata de ce a zis Komissar, adaug :
- aprindere electonica gasesti (de fapt iti trebe 3) si iti recomand ca sa incepi cu ele;
- pui o bucata de pluta intre bolt si capul pistonului; operatia va provoca marirea compresiei, deci trebuie ajustat putin avansul la aprindere.


_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 11 ani
   
gnok
Membru Activ

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 182
Superb...si atat...a...si felicitari.

P.S.....lasa arogantele....ia-ti un lplastic mai bine....si asta tine-o asa cum e.


pus acum 11 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Sunt frumoase si arogantele, dar trebuie facute cu tact si cu stil : 
Wartburg racing car:


La noi nu prea exista conceptul de Vintage Speed, Classic Racer, chestii d-astea si e pacat. O masina poate fi mult mai spectaculoasa cu ceva modificari, insa trebuie facuta in spiritul epocii si cu gust.


pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la