CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: corinarus din Cluj
 | Femeie 24 ani Cluj cauta Barbat 24 - 60 ani |
|
ercutaradu
Membru nou
 Din: Braila
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 11
|
|
I se spunea si Wartburg 1000.
Am salvat-o de la programul rabla (scris cu litere mici intentionat) in 2008 de la primul ei proprietar din Constanta, nea' Mihai TIGANILA, caruia ii dedic aceasta prezentare. Sa stins din viata in 2010 fara sa apuce sa o vada asa cum sunt sigur ca a fost odata.
O sa postez cateva imagini ca sa va dati seama cum a fost, prin ce a trecut si cum a ajuns.
Cam asa arata cand m-am apucat de ea
31.2KB
_______________________________________ Ne pregatim de drum
|
|
pus acum 11 ani |
|
ercutaradu
Membru nou
 Din: Braila
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 11
|
|
La un moment dat sa risipit
56.1KB
_______________________________________ Ne pregatim de drum
|
|
pus acum 11 ani |
|
ercutaradu
Membru nou
 Din: Braila
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 11
|
|
A inceput sa se adune....
42.1KB
_______________________________________ Ne pregatim de drum
|
|
pus acum 11 ani |
|
ercutaradu
Membru nou
 Din: Braila
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 11
|
|
Si a ajuns cam asa
61.8KB
_______________________________________ Ne pregatim de drum
|
|
pus acum 11 ani |
|
Liviu-Florin
Membru Senior
 Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
|
|
Foarte frumoasa! Pune mai multe poze!
|
|
pus acum 11 ani |
|
ercutaradu
Membru nou
 Din: Braila
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 11
|
|
Anul acesta am reusit sa ii revizui toata mecanica pe fata si as vrea ca in maxim o luna sa termin si interiorul.
In afara de tinichigerie si vopsit, am avut ambitia sa fac totul personal la nivelul meu de pretentii, pastrand totul original. Doar cateva becuri, bujiile, platinele si placile din acumulator au fost inlocuite, in rest doar piese originale, majoritatea noi.
Mai multe imagini puteti vedea pe traby.ro unde exista un profil al masinii.
Pe masura ce lucrarea avanseaza va mai trimit cate o noutate. O sa incerc sa fac si un album foto.
La buna reauzire
Cu stima, Radu
41.2KB
Modificat de ercutaradu (acum 11 ani)
_______________________________________ Ne pregatim de drum
|
|
pus acum 11 ani |
|
Andrei Cristian
Vizitator
|
|
Frumos acest W312 .
|
|
pus acum 11 ani |
|
ercutaradu
Membru nou
 Din: Braila
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 11
|
|
BR_AWE
si este deja foarte indragita....
Modificat de ercutaradu (acum 11 ani)
_______________________________________ Ne pregatim de drum
|
|
pus acum 11 ani |
|
ercutaradu
Membru nou
 Din: Braila
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 11
|
|
Wartburg_la_expozitie
Anul trecut am reusit sa o scot la plimbare pana la Galati la intalnirea Trabantistilor
_______________________________________ Ne pregatim de drum
|
|
pus acum 11 ani |
|
Alex_VW
Membru Senior
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1408
|
|
Foarte frumoasa,felicitari!
_______________________________________ VW Golf I 1.3 GF 60cp '80 - sold
VW Golf I 1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold
|
|
pus acum 11 ani |
|
ggabrielav
Membru Senior
Din: dorohoi botosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 298
|
|
Felicitari !
_______________________________________ Dacia 1300 1980 Dacia 1300 1984 Dacia 1310 2002 Nissan Note 2006 Nissan Qashqai 2018
|
|
pus acum 11 ani |
|
mihaai
Membru Senior
 Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1025
|
|
ercutaradu a scris:
Anul acesta am reusit sa ii revizui toata mecanica pe fata si as vrea ca in maxim o luna sa termin si interiorul.
In afara de tinichigerie si vopsit, am avut ambitia sa fac totul personal la nivelul meu de pretentii, pastrand totul original. Doar cateva becuri, bujiile, platinele si placile din acumulator au fost inlocuite, in rest doar piese originale, majoritatea noi.
Mai multe imagini puteti vedea pe traby.ro unde exista un profil al masinii.
Pe masura ce lucrarea avanseaza va mai trimit cate o noutate. O sa incerc sa fac si un album foto.
La buna reauzire
Cu stima, Radu |
Faina masinuta , esti printre primii care au avut curajul sa defaca bateriia sa schimbe doar placile . Daca este asa cum cred eu ai bateria cea cu punti de plumb exterioare izolate cu smoala ,acum cred ca 20 de ani in urma poate si mai bine tatal meu repara bateriile asa scotind afara din baterie elementul mort inlocuindul cu unul in stare buna 
_______________________________________ Puterea este nimic fara control .
|
|
pus acum 11 ani |
|
daculmircea
Membru Senior
 Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
|
|
Foarte frumoasa masina !Felicitarile mele ! 
_______________________________________ 1100 Oldtimer
|
|
pus acum 11 ani |
|
renault 12G
Membru Senior
 Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 968
|
|
Superba!! Jos palaria , felictira!! Este superba. 
_______________________________________ Dacia 1300 77 Renault 12 Gordini - 1972 Lada 1200 80 Dacia 1410 CN4 - 2000 1307 1.9d - 2005
|
|
pus acum 11 ani |
|
vio16
Membru Senior
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 898
|
|
Probabil asa este definita cel mai bine pasiunea: readuci la viata o masina investind timp, bani si energie, fara sa faci socoteala daca iti va plati cineva vreodata macar banii investiti. Bravo!
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
|
|
Foarte frumoasa! Felicitari. Dar acuma ca te apropii de finalul lucrarii, vei avea o probema mare si anume te apuca plictiseala, iar rezultatul va fi ca vei cumpara inca o epava, de care sa te apuci. 
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 11 ani |
|
ova772oo7
Membru Senior
 Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1376
|
|
DA . Felicitarile mele pentru munca depusa si rezultatul final!
|
|
pus acum 11 ani |
|
ercutaradu
Membru nou
 Din: Braila
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 11
|
|
Va multumesc tuturor pentru incurajari.
Bateria este reconditionata la Caranda Bucuresti, pentru 140 de lei pot sa va spun ca au facut super lucrarea. Arata ca una noua de pe vremuri, in plus are performantele uneia moderne. Are deja trei ani si se tine tare. Dati un mail la directorul de productie si nu cred ca va refuza. Trebuie sa aveti bacul si capacele in buna stare. Acum realizez ca nu am facut nici o poza cu compartimentul motor.
Apropos de plictiseala, nu cred ca o sa se intample . Anul acesta as vrea sa o clasific la RetroMobil, dupa care va fi nevoie de foarte multa atentie pentru a o pastra in stare de functionare.
Cu stima, Radu
Modificat de ercutaradu (acum 11 ani)
_______________________________________ Ne pregatim de drum
|
|
pus acum 11 ani |
|
classicfan
Membru Senior
 Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
|
|
Foarte faina, felicitari! Pentru variante cu motor modern iti recomand sa iti mai iei una cu care sa faci aroganta respectiva, iar pe asta sa o lasi originala, ca e pacat. 
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
|
|
classicfan a scris:
Foarte faina, felicitari! Pentru variante cu motor modern iti recomand sa iti mai iei una cu care sa faci aroganta respectiva, iar pe asta sa o lasi originala, ca e pacat.  |
Si eu zic la fel, ca e pacat s-o strici. Ia-ti inca una, pe care s-o modifici sa ai doua bucati. 
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 11 ani |
|
Komissar
Membru Senior
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Frumoasa masina si felicitari ...
Pt. "aroganta" parerea mea e ca motoarele insirate de tine ii strica sufletul - sunt motoare de "plastice" fara feeling, fara veridicitate, fara suflet ce au provenit de pe niste masini de consum facute meschin, din considerente strict economice.
Daca e sa faci asta as merge pe ideea de innobilare a unei masini deja foarte frumoase si cu o linie clasica adica fie pe un motor BMW sau Mercedes contemporan ( cu niste carburatoare Weber DCOE cu trompetute sa zicem ) cu Warburgul, fie chiar pe niste up-grade-uri la motorul original (fenomentul se numeste "vintage speed" si e vorba de modificari de performanta cu piese din perioada ) - motorul in 2T se preteaza la niste chestii f spectaculoase prin faptul ca nu are distributie si axa cu came, putand sa se roteasca la niste viteze foarte mari (marind totusi procentul de ulei din amestec, nu cred ca se supara nimeni ) La motorul tau i-as pune o carburatie multimpla cu carburatoare individuale SU ( adica astea: ) care ar arata demential, coroborat cu usurarea volantei si echilibrarea macar statica a tuturor pieselor ambielajului (pistoane, biele ) , sau chiar o echilibrare dinamica daca ai acces la asa ceva, nu stiu daca exista aprindere electronica pt acest motor (poate exista alti colegi ce pot sa confirma sau nu ) dar ar merita si ea pusa. Aceste modificari vor transforma motorul intr-un mod placut si spectaculos pastrand insa esenta masinii, un grad de originalitate si farmec de epoca.
Modificat de Komissar (acum 11 ani)
|
|
pus acum 11 ani |
|
ercutaradu
Membru nou
 Din: Braila
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 11
|
|
De fapt asa si voi face, mai am un Wartburg 353 din 1984 pe care am un motor diesel care imi face numai probleme pentru ca e prea lung.
_______________________________________ Ne pregatim de drum
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
|
|
ercutaradu a scris:
De fapt asa si voi face, mai am un Wartburg 353 din 1984 pe care am un motor diesel care imi face numai probleme pentru ca e prea lung. |
Meri pana in Ungaria si ia-ti un Wartburg 1.3 original cu motor de Golf. Apoi pe ala o poti tuna cat vrei, ca se preteaza la asa ceva.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 11 ani |
|
vio16
Membru Senior
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 898
|
|
Fata de ce a zis Komissar, adaug : - aprindere electonica gasesti (de fapt iti trebe 3) si iti recomand ca sa incepi cu ele; - pui o bucata de pluta intre bolt si capul pistonului; operatia va provoca marirea compresiei, deci trebuie ajustat putin avansul la aprindere.
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
|
|
pus acum 11 ani |
|
gnok
Membru Activ
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 182
|
|
Superb...si atat...a...si felicitari.
P.S.....lasa arogantele....ia-ti un lplastic mai bine....si asta tine-o asa cum e.
|
|
pus acum 11 ani |
|
Komissar
Membru Senior
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Sunt frumoase si arogantele, dar trebuie facute cu tact si cu stil : Wartburg racing car:
La noi nu prea exista conceptul de Vintage Speed, Classic Racer, chestii d-astea si e pacat. O masina poate fi mult mai spectaculoasa cu ceva modificari, insa trebuie facuta in spiritul epocii si cu gust.
|
|
pus acum 11 ani |
|