CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Georgiana69
Femeie
24 ani
Arad
cauta Barbat
24 - 47 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / releu incarcare Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
altho
Membru Senior

Din: bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826
masina mea =vw 1200- broscuta

Dupa un drum prin oras a inceput sa miroasa in masina a acid de baterie.

Am masurat incarcarea pe baterie, = 9,7-10 v- instalatia mea e de 6v.

Mai am alte relee de 6v, stiu ca le-am verificat candva, dar as vrea sa pun unul nou de TRABANT.

Stie cineva daca-s compatibile, adica daca firele se leaga la aceiasi papuci ca la broasca ? DF, D+, 61,51, etc.



Mersi


pus acum 11 ani
   
dracones
Membru Junior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 66

altho a scris:

masina mea =vw 1200- broscuta

Dupa un drum prin oras a inceput sa miroasa in masina a acid de baterie.

Am masurat incarcarea pe baterie, = 9,7-10 v- instalatia mea e de 6v.

Mai am alte relee de 6v, stiu ca le-am verificat candva, dar as vrea sa pun unul nou de TRABANT.

Stie cineva daca-s compatibile, adica daca firele se leaga la aceiasi papuci ca la broasca ? DF, D+, 61,51, etc.



Mersi



In principiu e la fel , daca ai mana fina incearca sa reglezi partea de conjunctor disjunctor , dar mai bine pune o poza cu releu si am sa incerc sa te ajut.


_______________________________________
Audaces fortuna iuvat

pus acum 11 ani
   
altho
Membru Senior

Din: bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826
ok, mersi. Desfac capacul de pe releu, si fac poza.
E vorba de un Bosch de 6v


pus acum 11 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Nu se recomanda inlocuirea releului disjunctor - conjunctor original cu unul care a fost fabricat pt alt tip de dinam deoarece, la dinam, este reglat si curentul de incarcare, care reglaj va diferi masiv datorita caracteristicilor proprii diferite ale fiecarui dinam.
Verifica contactele regulatorului de tensiune - cel cu infasurarea de sirma mai subtire, sa nu fie impuscate sau sa aiba fenomenul de migrare de material la pc-tul de contact - in ambele cazuri se smirgheluiesc cit mai bine, fafa sa umbli la reglaj.


pus acum 11 ani
   
altho
Membru Senior

Din: bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826
Mersi de raspunsuri.
M-am gandit si eu la faza cu cat scoate fiecare dinam.
Cred ca am sa trec la curatarea contactelor si sa ma uit mai atent la vreun reglaj.- la Dacie era un reglaj ca se putea incarca mai mult sau mai putin


pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la