CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Georgiana69
| Femeie 24 ani Arad cauta Barbat 24 - 47 ani |
|
altho
Membru Senior
Din: bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826
|
|
masina mea =vw 1200- broscuta
Dupa un drum prin oras a inceput sa miroasa in masina a acid de baterie.
Am masurat incarcarea pe baterie, = 9,7-10 v- instalatia mea e de 6v.
Mai am alte relee de 6v, stiu ca le-am verificat candva, dar as vrea sa pun unul nou de TRABANT.
Stie cineva daca-s compatibile, adica daca firele se leaga la aceiasi papuci ca la broasca ? DF, D+, 61,51, etc.
Mersi
|
|
pus acum 11 ani |
|
dracones
Membru Junior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 66
|
|
altho a scris:
masina mea =vw 1200- broscuta
Dupa un drum prin oras a inceput sa miroasa in masina a acid de baterie.
Am masurat incarcarea pe baterie, = 9,7-10 v- instalatia mea e de 6v.
Mai am alte relee de 6v, stiu ca le-am verificat candva, dar as vrea sa pun unul nou de TRABANT.
Stie cineva daca-s compatibile, adica daca firele se leaga la aceiasi papuci ca la broasca ? DF, D+, 61,51, etc.
Mersi |
In principiu e la fel , daca ai mana fina incearca sa reglezi partea de conjunctor disjunctor , dar mai bine pune o poza cu releu si am sa incerc sa te ajut.
_______________________________________ Audaces fortuna iuvat
|
|
pus acum 11 ani |
|
altho
Membru Senior
Din: bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826
|
|
ok, mersi. Desfac capacul de pe releu, si fac poza. E vorba de un Bosch de 6v
|
|
pus acum 11 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
Nu se recomanda inlocuirea releului disjunctor - conjunctor original cu unul care a fost fabricat pt alt tip de dinam deoarece, la dinam, este reglat si curentul de incarcare, care reglaj va diferi masiv datorita caracteristicilor proprii diferite ale fiecarui dinam. Verifica contactele regulatorului de tensiune - cel cu infasurarea de sirma mai subtire, sa nu fie impuscate sau sa aiba fenomenul de migrare de material la pc-tul de contact - in ambele cazuri se smirgheluiesc cit mai bine, fafa sa umbli la reglaj.
|
|
pus acum 11 ani |
|
altho
Membru Senior
Din: bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826
|
|
Mersi de raspunsuri. M-am gandit si eu la faza cu cat scoate fiecare dinam. Cred ca am sa trec la curatarea contactelor si sa ma uit mai atent la vreun reglaj.- la Dacie era un reglaj ca se putea incarca mai mult sau mai putin
|
|
pus acum 11 ani |
|