CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Nebunyka
| Femeie 21 ani Bacau cauta Barbat 21 - 52 ani |
|
sorin100
Membru Senior
Din: pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3675
|
|
am un prieten care are un fiat 1500 si vrea sa schimbe motorul de fiat cu altul,deoarece motorul de pe fiat este terminat,compresie deloc,mers in 3 pistoane,uda bujiile si un set motor de fiat costa foarte mult pentru el,intrebarea lui este se poate pune alt motor?de dacie(este cel mai ieftin din spusele lui) sau daca nu un motor tot de fiat 1500/1300 in stare buna si cat mai ieftin,astept vesti si o sa ii comunic(el nu le are cu cluburiile de pasionati de oldtimer)
_______________________________________ m461 '74 under construction 2x dacia 1100 1300 '71 epoca gaz 69A
|
|
pus acum 11 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Am eu motor de FIAT 1500 . Fara anexe , adica radiator , carburator , alternator , costa 100 euro .
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
In cel mai rau caz, se poate monta un motor de Lada, fara sa necesite multe adaptari. Sau de Fiat 131 Mirafiori, sau un motor original, care a fost pus si pe Fiar 125 Polski. Piese de 125 Polski se gasesc ieftin prin Ungaria sau la Sarbi, ca a fost si Zastava cu aceasi motorizare.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 11 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
De Polski e si al meu , dar printre primele tipuri . Totul e Made in Italy , nu Iugoslavia sau Ungaria . E similar cu motorul frantuzesc de pe Daciile primele tipuri si motoarele ulterioare unde productia a fost asimilata in tara ... Motorul are sub 100.mii , e inca montat pe masina si se poate porni . Eu nu mai am ce sa fac cu el , pentru ca Fiat-ul meu 125 are alt tip de motor . Si Fiat 1300-1500 nu mai am .
|
|
pus acum 11 ani |
|
sorin100
Membru Senior
Din: pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3675
|
|
gherghin nicolae a scris:
De Polski e si al meu , dar printre primele tipuri . Totul e Made in Italy , nu Iugoslavia sau Ungaria . E similar cu motorul frantuzesc de pe Daciile primele tipuri si motoarele ulterioare unde productia a fost asimilata in tara ... Motorul are sub 100.mii , e inca montat pe masina si se poate porni . Eu nu mai am ce sa fac cu el , pentru ca Fiat-ul meu 125 are alt tip de motor . Si Fiat 1300-1500 nu mai am . |
o sa ii zic de oferta,dar din ce am vorbit astazi cu el are ceva de gand ''VTM'' deci motorul original cade din start,cred ca vrea putere,pe el il intereseaza prinderea in cutia de viteze fara modificari,motorul de nova 1.6 carburatie merge pe cutia de fiat,cu o axa sport si carb dublu/serpii(deja ii are) face ceva(parerea mea)
_______________________________________ m461 '74 under construction 2x dacia 1100 1300 '71 epoca gaz 69A
|
|
pus acum 11 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Pe aceea cutie, merg numai motoarele de fiat 1300/1500/1800. 124, 125, 131, 132; si cele de Lada, fara modificari majore gen placa intre cutie si motor nu poti pune alt motor decat cel de Fiat/Lada
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 11 ani |
|
sorin100
Membru Senior
Din: pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3675
|
|
knx a scris:
Pe aceea cutie, merg numai motoarele de fiat 1300/1500/1800. 124, 125, 131, 132; si cele de Lada, fara modificari majore gen placa intre cutie si motor nu poti pune alt motor decat cel de Fiat/Lada |
deci trebuie si cutie,cred ca revine la motorul original daca ati facut modificarii alti colegii le astept cu drag!
_______________________________________ m461 '74 under construction 2x dacia 1100 1300 '71 epoca gaz 69A
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
sorin100 a scris:
gherghin nicolae a scris:
De Polski e si al meu , dar printre primele tipuri . Totul e Made in Italy , nu Iugoslavia sau Ungaria . E similar cu motorul frantuzesc de pe Daciile primele tipuri si motoarele ulterioare unde productia a fost asimilata in tara ... Motorul are sub 100.mii , e inca montat pe masina si se poate porni . Eu nu mai am ce sa fac cu el , pentru ca Fiat-ul meu 125 are alt tip de motor . Si Fiat 1300-1500 nu mai am . |
o sa ii zic de oferta,dar din ce am vorbit astazi cu el are ceva de gand ''VTM'' deci motorul original cade din start,cred ca vrea putere,pe el il intereseaza prinderea in cutia de viteze fara modificari,motorul de nova 1.6 carburatie merge pe cutia de fiat,cu o axa sport si carb dublu/serpii(deja ii are) face ceva(parerea mea) |
Nu are cum sa prinda motorul de Dacie pe cutia de Fiat! Daca vrea VTM, sa incerce un motor de Fiat 131, cu 2 axe cu came, sau motor de Fiat 132 sau Argenta, ca se potriveste fara modificari. Eventual si o cutie de Fiat 131 cu 5 trepte s-ar potrivi. Dar faza cu VTM-ul implica multi bani investiti! Eu ma intreb, ca daca omul nu are bani sa faca RK la motorul original, care ar implica costurile cele mai modeste ( cu cel mult 500-600 euro se poate face motorul original), atunci o preparare pentru curse (preparare motor, transmisie, suspensii frane etc.) ce implica sume foarte mari ( ca sa iasa ceva bun implica cel putin 2000-3000 euro investiti) de unde va avea finantare? Asta e un topic de genul "sa vorbim, ca sa ne auzim vocea" ....
Asa de curiozitate, cati ani are amicul tau?
Tare seamana povestea asta cu scenariul urmator: “Am 15 ani, sunt cel mai tare din scoala, dar nu ma pricep la nimica. Insa imi place la nebunie sa beau Tequilla si sa fumez iarba. Am dat din intamplare peste Fiatul 1500 al bunicului, care era parasita in sopron de 20 de ani. M-am urcat in ea si i-am dat o cheie, dar nu se aude motorul, de si are inca bateria pusa de bunicul in urma cu 30 de ani, deci este in mod clar ca motorul este stricat. Nu-i bai, ca mi cumpar un motor universal de Dacie, care este cel mai ieftin si se potriveste in orice masina, il conectez prin mufa USB2 la cutia originala, apoi ai dau eu pedala si casig VTM-ul apoi ma dau la Formula1 si-i bat pe toti si voi deveni Ayrton Senna”
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 11 ani |
|
classicfan
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
|
|
Bine punctat
|
|
pus acum 11 ani |
|
sorin100
Membru Senior
Din: pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3675
|
|
Misu de Cluj a scris:
sorin100 a scris:
gherghin nicolae a scris:
De Polski e si al meu , dar printre primele tipuri . Totul e Made in Italy , nu Iugoslavia sau Ungaria . E similar cu motorul frantuzesc de pe Daciile primele tipuri si motoarele ulterioare unde productia a fost asimilata in tara ... Motorul are sub 100.mii , e inca montat pe masina si se poate porni . Eu nu mai am ce sa fac cu el , pentru ca Fiat-ul meu 125 are alt tip de motor . Si Fiat 1300-1500 nu mai am . |
o sa ii zic de oferta,dar din ce am vorbit astazi cu el are ceva de gand ''VTM'' deci motorul original cade din start,cred ca vrea putere,pe el il intereseaza prinderea in cutia de viteze fara modificari,motorul de nova 1.6 carburatie merge pe cutia de fiat,cu o axa sport si carb dublu/serpii(deja ii are) face ceva(parerea mea) |
Nu are cum sa prinda motorul de Dacie pe cutia de Fiat! Daca vrea VTM, sa incerce un motor de Fiat 131, cu 2 axe cu came, sau motor de Fiat 132 sau Argenta, ca se potriveste fara modificari. Eventual si o cutie de Fiat 131 cu 5 trepte s-ar potrivi. Dar faza cu VTM-ul implica multi bani investiti! Eu ma intreb, ca daca omul nu are bani sa faca RK la motorul original, care ar implica costurile cele mai modeste ( cu cel mult 500-600 euro se poate face motorul original), atunci o preparare pentru curse (preparare motor, transmisie, suspensii frane etc.) ce implica sume foarte mari ( ca sa iasa ceva bun implica cel putin 2000-3000 euro investiti) de unde va avea finantare? Asta e un topic de genul "sa vorbim, ca sa ne auzim vocea" ....
Asa de curiozitate, cati ani are amicul tau?
Tare seamana povestea asta cu scenariul urmator: “Am 15 ani, sunt cel mai tare din scoala, dar nu ma pricep la nimica. Insa imi place la nebunie sa beau Tequilla si sa fumez iarba. Am dat din intamplare peste Fiatul 1500 al bunicului, care era parasita in sopron de 20 de ani. M-am urcat in ea si i-am dat o cheie, dar nu se aude motorul, de si are inca bateria pusa de bunicul in urma cu 30 de ani, deci este in mod clar ca motorul este stricat. Nu-i bai, ca mi cumpar un motor universal de Dacie, care este cel mai ieftin si se potriveste in orice masina, il conectez prin mufa USB2 la cutia originala, apoi ai dau eu pedala si casig VTM-ul apoi ma dau la Formula1 si-i bat pe toti si voi deveni Ayrton Senna” |
cat am ras...are 22 de ani,banii are destuii dar nu prea vrea sa bage in ''fiare vechi'' cum le zice el,in speranta ca masina nu va ajunge la fier vechi eu l-am batut la cap sa faca ceva din ea,sa o modifice sau sa o lasase originala(ceea ce el nu vrea),vedem ce va vrea sa faca,oricum ce ai zis tu misu 2000-3000 de euro el le castiga in max 2-3 lunii,faza cu 15 ani si cu pilotu' am ramas masca
_______________________________________ m461 '74 under construction 2x dacia 1100 1300 '71 epoca gaz 69A
|
|
pus acum 11 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Misu de Cluj a scris:
sorin100 a scris:
gherghin nicolae a scris:
De Polski e si al meu , dar printre primele tipuri . Totul e Made in Italy , nu Iugoslavia sau Ungaria . E similar cu motorul frantuzesc de pe Daciile primele tipuri si motoarele ulterioare unde productia a fost asimilata in tara ... Motorul are sub 100.mii , e inca montat pe masina si se poate porni . Eu nu mai am ce sa fac cu el , pentru ca Fiat-ul meu 125 are alt tip de motor . Si Fiat 1300-1500 nu mai am . |
o sa ii zic de oferta,dar din ce am vorbit astazi cu el are ceva de gand ''VTM'' deci motorul original cade din start,cred ca vrea putere,pe el il intereseaza prinderea in cutia de viteze fara modificari,motorul de nova 1.6 carburatie merge pe cutia de fiat,cu o axa sport si carb dublu/serpii(deja ii are) face ceva(parerea mea) |
Nu are cum sa prinda motorul de Dacie pe cutia de Fiat! Daca vrea VTM, sa incerce un motor de Fiat 131, cu 2 axe cu came, sau motor de Fiat 132 sau Argenta, ca se potriveste fara modificari. Eventual si o cutie de Fiat 131 cu 5 trepte s-ar potrivi. Dar faza cu VTM-ul implica multi bani investiti! Eu ma intreb, ca daca omul nu are bani sa faca RK la motorul original, care ar implica costurile cele mai modeste ( cu cel mult 500-600 euro se poate face motorul original), atunci o preparare pentru curse (preparare motor, transmisie, suspensii frane etc.) ce implica sume foarte mari ( ca sa iasa ceva bun implica cel putin 2000-3000 euro investiti) de unde va avea finantare? Asta e un topic de genul "sa vorbim, ca sa ne auzim vocea" ....
Asa de curiozitate, cati ani are amicul tau?
Tare seamana povestea asta cu scenariul urmator: “Am 15 ani, sunt cel mai tare din scoala, dar nu ma pricep la nimica. Insa imi place la nebunie sa beau Tequilla si sa fumez iarba. Am dat din intamplare peste Fiatul 1500 al bunicului, care era parasita in sopron de 20 de ani. M-am urcat in ea si i-am dat o cheie, dar nu se aude motorul, de si are inca bateria pusa de bunicul in urma cu 30 de ani, deci este in mod clar ca motorul este stricat. Nu-i bai, ca mi cumpar un motor universal de Dacie, care este cel mai ieftin si se potriveste in orice masina, il conectez prin mufa USB2 la cutia originala, apoi ai dau eu pedala si casig VTM-ul apoi ma dau la Formula1 si-i bat pe toti si voi deveni Ayrton Senna” |
Bine zis,insa ce te faci ca din astia lucreaza si in service-uri?Si nu au habar nici sa spele o piesa de ulei.Si asta daca ar fi doar in service-uri.Asta e gradul de pregatire profesionala a generatiei moderne,adica fix 0(zero).Nu mai exista profesori,nu mai exista scoli profesionale,nu mai exista armata obligatorie.Ma rog,oi fi eu vreo mumie nostalgica si ganditoare a faptului ca nu va avea cine sa-mi plateasca pensia,asta daca oi mai apuca-o
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
sorin100 a scris:
cat am ras...are 22 de ani,banii are destuii dar nu prea vrea sa bage in ''fiare vechi'' cum le zice el,in speranta ca masina nu va ajunge la fier vechi eu l-am batut la cap sa faca ceva din ea,sa o modifice sau sa o lasase originala(ceea ce el nu vrea),vedem ce va vrea sa faca,oricum ce ai zis tu misu 2000-3000 de euro el le castiga in max 2-3 lunii,faza cu 15 ani si cu pilotu' am ramas masca |
Cocalarisme tipic mioritice.... Daca castiga atata si probabil are o afacere profitabila de spart bancomate prin Spania, de ce vrea sa cumpere rahatul cel mai ieftin? Saracutu, probabil dupa ce plateste ratele la banca, ramane cu curu gol. Pun pariu ca e din ala, care are bemeveu nou pe rate si sta in chirie intr-o garsoniera intr-un ghetou de colorati, la etajul 10. Zi-i ca: "da-o baa la rabla!" sa stie ce trebuie sa faca! Nici nu merita sa poluam forumul cu asemenea subiecte!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 11 ani |
|