CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Kitana
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / renault 5 gordini 1984 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
macicasan
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 33
renault 5 1984, pachet gordini-adica:
cutie de viteze in 5+1 trepte
motor gordini, axa cu came cu sematura gravata, 8000rpm, galerie monolit, 1103cc, 46cp(35kw)/7500 , 102nm/6250, motor dispus central, in spatele puntii fata, cutie de viteze in fata, jante ultrausoare din aliaj al-cr-mg, suspensii pe telescoape si bara de torsiune fata spate, sasiu din otel aliat cu ni-cr-mo, bord veglia, caldura reglabila individual pentru pilot si pasager fata(predecesorul climei bizonale), bucket seats, 160km/h max, 560kg la gol.
masina e a 182-a din singurele 2000 produse cu acest pachet.
cuvantul care descrie cel mai bine aceasta masina e fasneata!

renault gordini 1984 renault 1984, pachet viteze 5+1 gordini, axa came sematura gravata, 8000rpm,

24.3KB


_______________________________________
viata are gust

betyar vagyok, nem tagadom!

pus acum 15 ani
   
vmarian
Membru Senior

Din: constanta
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4933
frumoasa  buburuza!

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
Faina fasneata sa o stapanesti sanatos    

pus acum 15 ani
   
macicasan
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 33
mersi mersi!
asa, si din seria ciudatenii, are ampatamente diferite pe fiecare parte, roata de rezerva sub capota, loc de inca un motor acolo, gretatea fiind centralizata cat mai in spate... si de felu' ei e mai usoara cu aproape 200kg fata de un r5 normal.


_______________________________________
viata are gust

betyar vagyok, nem tagadom!

pus acum 15 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564

macicasan a scris:

renault 5 1984, pachet gordini-adica:
cutie de viteze in 5+1 trepte
motor gordini, axa cu came cu sematura gravata, 8000rpm, galerie monolit, 1103cc, 46cp(35kw)/7500 , 102nm/6250, motor dispus central, in spatele puntii fata, cutie de viteze in fata, jante ultrausoare din aliaj al-cr-mg, suspensii pe telescoape si bara de torsiune fata spate, sasiu din otel aliat cu ni-cr-mo, bord veglia, caldura reglabila individual pentru pilot si pasager fata(predecesorul climei bizonale), bucket seats, 160km/h max, 560kg la gol.
masina e a 182-a din singurele 2000 produse cu acest pachet.
cuvantul care descrie cel mai bine aceasta masina e fasneata!


Ciudata cilindreea 1103 cmc eu stiam de 1108 cmc, asa scrie in acte?


pus acum 15 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
Din pacate nu a existat in europa continentala R5 Gordini... Renault 5 Gordini s-au numit R5-urile ALPINE/ALPINE Turbo comercializate in Anglia, unde Sunbeam-ul avea drepturi pentru numele "Alpine".

renault gordini 1984 din pacate existat europa gordini... renault gordini s-au numit r5-urile turbo

20.6KB


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
In orice caz este ceva editie limitata, ca 1984 a fost ultimul an pt R5 si probabil ca sa mentina vanzarile au facut cateva serii mai speciale.
Tot in 1984 era o serie mica denumita R5 Super Campus

renault gordini 1984 orice caz este ceva editie limitata, 1984 fost ultimul probabil mentina Admin

47KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
macicasan
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 33
in 1984, s-au fabricat 2000 de astfel de masini, exclusiv pentru franta. 1103 are in talon, nu bag mana-n foc ca asa este. intre motivele pentru care sustin ceea ce zic e semnatura gravata pe un capat a axei cu came, care azi am vazut-o iar, ca cineva mi-a oferit un vw golf 4 la schimb, iar respectivul mi-a zis ce si cum.nu stiam ce si cum cand am luat-o, si nici fostul proprietar. alpin si gordini sunt chestii diferite, cea mai mare reusita a lui gordini fiind motorul de 1.1, de pe care s-au folosit multi ani dupa tehnologii proaspat aplicate.


umila mea parere.

ps: in spate am emblema cu renault 5 gtl, da' nu cred sa fie originala.


_______________________________________
viata are gust

betyar vagyok, nem tagadom!

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
In orice caz, ai grija de masinuta.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586

macicasan a scris:

cea mai mare reusita a lui gordini fiind motorul de 1.1, de pe care s-au folosit multi ani dupa tehnologii proaspat aplicate.


umila mea parere.

.


1.1, 1.3, 1.6, 1.8, chiar si monstruozitati....

    Cea mai mare realizare a lui gordini...nu stiu daca poate fi expusa cu una cu doua, pentru ca sunt mai multe.  Eu stiu de un motor V8 care a echipat cateva masini celebre prin curse celebre, realizat impreuna cu creatorul ALPINE Jean Redele

renault gordini 1984 macicasan scris: cea mai mare reusita lui gordini fiind motorul 1.1, care s-au

42.6KB


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 15 ani
   
myronutz
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 624
frumoasa masina.are nr exact sa si la rositicu meu WTF

Modificat de myronutz (acum 15 ani)


_______________________________________
ARO 243,an 1986
ARO 243,an 2000,motorizare peugeot 2,5tdi
ARO 324,an 1999,motorizare peugeot 2,5 td-in curs de BUGARO
BUGHI -constuit din piese de dacia

pus acum 15 ani
   
macicasan
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 33
preferential de felu' lui
mersi mersi 


_______________________________________
viata are gust

betyar vagyok, nem tagadom!

pus acum 15 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la