CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Kitana
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 48 ani |
|
macicasan
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 33
|
|
renault 5 1984, pachet gordini-adica: cutie de viteze in 5+1 trepte motor gordini, axa cu came cu sematura gravata, 8000rpm, galerie monolit, 1103cc, 46cp(35kw)/7500 , 102nm/6250, motor dispus central, in spatele puntii fata, cutie de viteze in fata, jante ultrausoare din aliaj al-cr-mg, suspensii pe telescoape si bara de torsiune fata spate, sasiu din otel aliat cu ni-cr-mo, bord veglia, caldura reglabila individual pentru pilot si pasager fata(predecesorul climei bizonale), bucket seats, 160km/h max, 560kg la gol. masina e a 182-a din singurele 2000 produse cu acest pachet. cuvantul care descrie cel mai bine aceasta masina e fasneata!
24.3KB
_______________________________________ viata are gust
betyar vagyok, nem tagadom!
|
|
pus acum 15 ani |
|
vmarian
Membru Senior
Din: constanta
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4933
|
|
frumoasa buburuza!
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
classicfan
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
|
|
Faina fasneata sa o stapanesti sanatos
|
|
pus acum 15 ani |
|
macicasan
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 33
|
|
mersi mersi! asa, si din seria ciudatenii, are ampatamente diferite pe fiecare parte, roata de rezerva sub capota, loc de inca un motor acolo, gretatea fiind centralizata cat mai in spate... si de felu' ei e mai usoara cu aproape 200kg fata de un r5 normal.
_______________________________________ viata are gust
betyar vagyok, nem tagadom!
|
|
pus acum 15 ani |
|
classicfan
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
|
|
macicasan a scris:
renault 5 1984, pachet gordini-adica: cutie de viteze in 5+1 trepte motor gordini, axa cu came cu sematura gravata, 8000rpm, galerie monolit, 1103cc, 46cp(35kw)/7500 , 102nm/6250, motor dispus central, in spatele puntii fata, cutie de viteze in fata, jante ultrausoare din aliaj al-cr-mg, suspensii pe telescoape si bara de torsiune fata spate, sasiu din otel aliat cu ni-cr-mo, bord veglia, caldura reglabila individual pentru pilot si pasager fata(predecesorul climei bizonale), bucket seats, 160km/h max, 560kg la gol. masina e a 182-a din singurele 2000 produse cu acest pachet. cuvantul care descrie cel mai bine aceasta masina e fasneata! |
Ciudata cilindreea 1103 cmc eu stiam de 1108 cmc, asa scrie in acte?
|
|
pus acum 15 ani |
|
membru_de_partid
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
|
|
Din pacate nu a existat in europa continentala R5 Gordini... Renault 5 Gordini s-au numit R5-urile ALPINE/ALPINE Turbo comercializate in Anglia, unde Sunbeam-ul avea drepturi pentru numele "Alpine".
20.6KB
_______________________________________ Fiat 850 - 1967 (istorica) Fiat 850 Special - 1968 Lada 1500 - 1980 (istorica)
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
In orice caz este ceva editie limitata, ca 1984 a fost ultimul an pt R5 si probabil ca sa mentina vanzarile au facut cateva serii mai speciale. Tot in 1984 era o serie mica denumita R5 Super Campus
47KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
macicasan
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 33
|
|
in 1984, s-au fabricat 2000 de astfel de masini, exclusiv pentru franta. 1103 are in talon, nu bag mana-n foc ca asa este. intre motivele pentru care sustin ceea ce zic e semnatura gravata pe un capat a axei cu came, care azi am vazut-o iar, ca cineva mi-a oferit un vw golf 4 la schimb, iar respectivul mi-a zis ce si cum.nu stiam ce si cum cand am luat-o, si nici fostul proprietar. alpin si gordini sunt chestii diferite, cea mai mare reusita a lui gordini fiind motorul de 1.1, de pe care s-au folosit multi ani dupa tehnologii proaspat aplicate.
umila mea parere.
ps: in spate am emblema cu renault 5 gtl, da' nu cred sa fie originala.
_______________________________________ viata are gust
betyar vagyok, nem tagadom!
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
In orice caz, ai grija de masinuta.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
membru_de_partid
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
|
|
macicasan a scris:
cea mai mare reusita a lui gordini fiind motorul de 1.1, de pe care s-au folosit multi ani dupa tehnologii proaspat aplicate.
umila mea parere.
. |
1.1, 1.3, 1.6, 1.8, chiar si monstruozitati....
Cea mai mare realizare a lui gordini...nu stiu daca poate fi expusa cu una cu doua, pentru ca sunt mai multe. Eu stiu de un motor V8 care a echipat cateva masini celebre prin curse celebre, realizat impreuna cu creatorul ALPINE Jean Redele
42.6KB
_______________________________________ Fiat 850 - 1967 (istorica) Fiat 850 Special - 1968 Lada 1500 - 1980 (istorica)
|
|
pus acum 15 ani |
|
myronutz
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 624
|
|
frumoasa masina.are nr exact sa si la rositicu meu WTF
Modificat de myronutz (acum 15 ani)
_______________________________________ ARO 243,an 1986 ARO 243,an 2000,motorizare peugeot 2,5tdi ARO 324,an 1999,motorizare peugeot 2,5 td-in curs de BUGARO BUGHI -constuit din piese de dacia
|
|
pus acum 15 ani |
|
macicasan
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 33
|
|
preferential de felu' lui mersi mersi
_______________________________________ viata are gust
betyar vagyok, nem tagadom!
|
|
pus acum 15 ani |
|