CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
sexy_andrea2006 pe Simpatie
Femeie
22 ani
Sibiu
cauta Barbat
22 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / W126 280SE S-Klasse Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Dupa prezentare urmeaza prezentarea agregatului. Sunt posesorul unui W126 280SE S-Klasse din '84 motor M110.989. Masina am achizitionat-o in 2009 care se afla intr-o stare jalnica in interior, putina rugina pe exterior, motor cu instalatie GPL (nefunctionand pe benzina) si cu gandul sa o restaurez si sa ii dau o noua viata daca pot spune asa stiind ca de la vise pana la realitate este cale lunga...dar sunt optimist de felul meu .

Ca optiuni era mai mult cheala. Din fabrica au fost: inchidere centralizata, tapiserie din piele, trapa electrica, antena electrica...in rest nimic special...dar intre timp am reusit sa ii mai pun una alta (despre asta o sa discutam mai incolo)!

La inceput am sa postez cateva poze cu masina la cum arata "la inceput de drum"!

Decodarea VIN...



Masina inca la vanzare (stationand mult in acest loc)...am filato mult pana m-am decis so cumpar...pe care nu regret nici un minut...9scuze de calitatea pozelor)







Si asa arata interiorul cand am achizitionat-o...
























To be continued...


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Frumoasa masinuta. Pe acele timpuri se punea accent pe calitate si se respecta brandul. Fiecare producator avea personalitate adanca ,insa in ultimul timp... e jale.
Mai asteptam poze actuale cu ,,mertanul''.


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Poze cu exteriorul...inca aveam numerele vechi de inmatriculare SJ 03 HLU...dupa ce am trecut-o pe numele meu a devenit SJ 05 BVL...









_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386

vranceanu a scris:

Frumoasa masinuta. Pe acele timpuri se punea accent pe calitate si se respecta brandul. Fiecare producator avea personalitate adanca ,insa in ultimul timp... e jale.
Mai asteptam poze actuale cu ,,mertanul''.



Da frumoasa dar inca jalnica saraca.... In legatura cu calitatea ai perfecta dreptate...atunci era, acu jale cu J mare!

Poze am sa postez cu evolutia lucrarilor!


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386

mer_se280 a scris:

motor cu instalatie GPL (nefunctionand pe benzina)




Cum am mentionat, motorul nu a functionat pe benzina (ma deranja enorm de tare), doar pe GPL, la care am renuntat definitiv la gaz. Masina a stationat pe tusa 9 luni (din cauza motorului) dupa achizitionare intre timp am facut asta...

Curatare admisiei...

Before...












After...








_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Directia...piese care au fost schimbate: os de caine (brat superior), pivot fuzeta, cap de bara, bucsile de la osul de caine (stang/drept), amortizorul de la directie semicaseta de directie si pivotul de la tirant.



















Va urma...


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Pivotul de la tirant...














Dupa care...Bucsile de la osul de caine (brat superior)...







Bielete bara stabilitoare spate...










_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Dupa o investigare mai amanuntita la service am constatat ca bucsile de la bara stabilizatoare fata sunt obosite...deci a sosit si randul lor. Cu aceasta ocazie am curatat si am conservat locurile unde rugina a inceput sa isi faca aparitia. Asa am avut ocazia sa vopsesc suportul acumlatorului.



[url=http://s1183.photobucket.com/user/mer_se280/media/w126%20BVL/DSC08003.jpg.html]
[/url]













_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Urmatoarele achizitii au fost: Stingator (gen I), jante OEM pe 7J x 15" ET25. Dupa care, sa fiu si eu in rand cu lumea am achizitionat un set de jante AMG Monoblock gen I pe 8J x 17" ET28.











Asa aratau inainte...


Si dupa reconditionare...


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Sa o stapanesti sanatos! Ai lucrat ceva la ea dar incepe sa fie cat mai aproape de original. Mai asteptam poze din timpul lucarilor! Spor la treburi!

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386

Liviu-Florin a scris:

Sa o stapanesti sanatos! Ai lucrat ceva la ea dar incepe sa fie cat mai aproape de original. Mai asteptam poze din timpul lucarilor! Spor la treburi!


Multumesc, da am lucrat ceva si intradevar incepe sa contureze asa cum am dorit de la bun inceput...netiganit si batjocorit, totul ca la carte. Optiunile montate ulterior sunt toate de pe modelul W126 fara improvizatii si alte magarii!

Evolutia continua...

A urmat schimbarea ornamentelor din lemn pentru usile din fata.











Daca tot am achizitionat un set de jante OEM Gullideckel, la care am fost nevoit sa achizitionez un set de prezoane. Jantele Gullideckel au primit un set de anvelope Michelin Pilot Primacy 215/65R15...











_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386

mer_se280 a scris:

inca aveam numerele vechi de inmatriculare SJ 03 HLU...dupa ce am trecut-o pe numele meu a devenit SJ 05 BVL...


Intre timp am schimbat numerele de inmatriculare...de la HLU am trecut pe BVL...













Dupa polishare...






Cateva poze la monumentul Mihai Viteazul...






_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Aventura a continuat...masina a primit inca o optiune, mi-am montat lumini curtoazie pentru cele patru portiere...


Lampile comandate pe OEM...









_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Tot la capitotlul lumini...

Parasolare iluminate, lampi pentru citit pe stalpul C...


















_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
A urmat:....

Cu stupoare am constatat ca imi lipseste o piesa de sub cutie. Este vorba despre o traversa care vine montat pe suportul contratirantilor. De aici se vede ca a fost mesterita masina la greu, de "meseriasi''!

Am curatat-o luna si bec, am degresat-o si i-am dat vreo doua straturi de vopsea cu spray-ul...








M-am ales cu o alta optiune...oglinda electrica.

Am desfacut oglinda, am curatat/gresat tot ce sa putut la ea...











_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Lista achizitiilor continua...Am cumparat patru macarale electrice (m-am saturat sa dau la manivela ) si bandouri + praguri seria II (din pacate lipsesc doua bandouri mici (cele de pe aripa spate) care urmeaza sa le caut si sa le complecteze ca sa am setul complet.





Inca cateva piese pentru masinutza mea...

Scrumiera SH...NEFOLOSITA







ce-a veche...



O piesa mult cautata...ornamente portbagaj SEC...


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
A urmat montarea ornamentului chromat pe portbagaj. Dupa gaurirea tablei am folosit lac de unghii transparente pentreu a evita extinderea ruginii daca in caz de apare (este o solutie provizorie pana la revopsirea totala a masinii). Am schimbat si saibele cu unele noi.








Intre timp...nunta in familie...











_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Arata super masina , respect pentru ceea ce faci ... ce frumos este cind restaurezi o masina si ai de unde sa cumperi piesele care iti trebuiesc .
Nu esti obligat sa cumperi fier vechi la pret de piese noi ....
Mai pune foto .... sa ne delectam 


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386

mihaai a scris:

Arata super masina , respect pentru ceea ce faci ... ce frumos este cind restaurezi o masina si ai de unde sa cumperi piesele care iti trebuiesc .
Nu esti obligat sa cumperi fier vechi la pret de piese noi ....
Mai pune foto .... sa ne delectam 



Da arata saraca de cand ii la mine...de nu puneam mana pe ea in 2009 sigur Rabla o manca...dar am salvat-o . Hmm...da frumos si mai ales cand o faci cu mana ta. In legatura cu piesele...sa nu crezi ca ii asa usor. De ce spun asta, in total doar 133,955 mii de bucati au fost fabricate din W126 280SE!

In legatrua cu piesele cumparate...cateodata cele vechi sunt mai bune decat cele noi...aici nu ma refer la cele consumabile!





Stima

Modificat de mer_se280 (acum 11 ani)


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Jos palaria pana acum. Dupa vopsirea totala mai montezi ornamentele la aripi si praguri ? .Eu sincer ... nu am o parere buna despre ele dar e doar parerea mea.

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386

mihaai a scris:

Mai pune foto .... sa ne delectam 




Dupa nunta...

Un nou look...am cumparat un far dreapta deoarece pe care l-am avut pe masina avea oglinda deteriorata si sticla lovita de o piatra (asa am cumparat masina).

Am mai schimbat semnalizarile galbene cu albe...ca sa para mai tinerel ...

Farul vechi...


Noul look...



Am schimbat sabotii (frana de mana)...sabotii vechi erau inca cele originale...

















Cand mi-am montat oglida electrica, oglinzile erau fara incalzire...asa ca urmatoarea achizitie a fost...





Modificat de mer_se280 (acum 11 ani)


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
21 Ian 2012

Si iata ca incepe un nou capitol al restaurarii. Urmeaza sa schimb interiorul...momentan sunt la faza dezmembrarii interiorului.

Mama in ce m-am bagat ...dar nu imi pare rau pentru ca asta visam de la inceput...Doamne ce mizeria sa adunat sub 'invelisuri'...o sa am ce curata.

Cateva poze...












_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Dupa ce am tras masina pe dreapta pentru a schimba "noul" interior am avut ocazia sa schimb bobina la electromotor (o problema mai veche, de care nu am scapat...am schimbat vreo 4 bobine noi (CARGO) findca nu tineau mai mult de 6 luni).

Asa ca am scos ''cartea magica'' si am cautat codul OEM si am comandat una...




Cu ocazia chimbarii interiorului am comandat foliile OEM care vin sub tapiseria de pe portiere...







_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Eu muncesc la o Dacia 1100 ... piese ? multe trebuie sa le refac din nou , ce-am demontat pina acum de pe masina sint doar cirpeli

w126 280se s-klasse muncesc dacia 1100 ... piese multe trebuie refac din nou ce-am demontat pina

41.7KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Continuarea...

Cand am cumparat masina, tapiteria de pe 'tavan' era patata din cauza umezelii. Prima data am crezut ca din cauza trapei este problema. Cu ocazia aceasta am verificat sa vad daca nu cumva am problema la trapa.

Spre norocul meu nu de la trapa a fost problema...ci de la izolatie care se afla imprejurul trapei. Mai precis izolatia care se afla pe 'tavan' era dezlipita si facea condens pe tabla de unde se prelingea pe tapiterie.

Am rezolvat si aceasta problema si inca am mai lipit in plus izolatie suplimentara ca sa fie sigur ca nu o sa mai am problema cu condensul.

Cateva poze...

Se poate observa cum atarna izolatia...


remediere+izolatie suplimetara...




Lipsa izolatie...se poate observa picurii pe tabla...







Trapa este fara izolatie...am cumparat izolatie cu aluminiu de 3mm si am lipit si pe trapa...




_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Intre timp sa facut foarte frig afara...






continuarea lucrarilor si reconditionarea pieselor au continuat in casa...

Am refacut simbolurile de pe rozeta de la clima, am curatat ''cablajul'', potentiometrul de pe cablaj.

Am fost nevoit sa schimb suportii pentru ''cablaj'' deoarece soclul unde vin montate becurile erau distruse din cauza caldurii degajate de bec...

Inainte...





''Cablajul'' + potentiometru curatat in totalitate...(inainte de curatarea potentiometrului se auzea un scartait cand invarteam de ea (cu siguranta era plin cu praf) acuma se invarte fin...





Am schimbat simbolurile de pe rozeta...la cele vechi erau dezlipite foliile de protectie...

Inainte...


Dupa...




_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Am reconditionat tapiteria de pe tavan care a constat in revopsire si relipirea izolatiilor lipsa de pe verso.

Pentru revopsire am folosoit vopsea pentru piele + fixator, pentru relipire... binecunoscutul Prenadez.

Tapiteria revopsita...








Relipirea izolatiilor lipsa de pe verso...pentru a fi sigur ca nu se va dezlipi am capsat materialul textil pe burete...









_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Am uitat sa mentionez..."noul" interior va fi pe culoare gri...asta visam de la inceput!


Intre timp...urmatoarele piese ce au fost reconditionate...

Este vorba despre sita de la difuzoarele de sub luneta. Aceste site au in interiorul lor un strat de burete (subtire) care nu permite sa intre praful si mizeria pe difuzoare, care se pot defecta cu timpul. Mai exact mizeria care se aduna pe langa ''suspensia'' membranei (este vorba despre cercul care este din cauciuc si are culoarea neagra) ne permitandui o oscilatie 100% cand volumul de la CD player este dat mai tare. Chiar daca nu afecteaza asa de mult dar in schimb poate distruge ''suspensia'' din cauciuc.

Asa ca a urmat urmatoarea operatiune...

Se poate observa din imagile urmatoare cat de tare este deteriorat buretele...





Pentru reinlocuirea buretelui am folosit un material textil mai dens ca sa nu permita intrarea mizeriei la difuzoare...pentru o decupare mai precisa a materialului textil i-am facut un sablon dintr-o coala de hartie A4...



Asa arata rezultatul final...



Din cauza sitei deteriorate...



Asa arata dupa curatare...


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Mie Feb 22, 2012

Hopa,....a venit caldura si m-am apucat de treaba !

Remontat tapiterie tavan...








Urmeaza sa montez si manerele ca sa se intinda la maxim tapiteria.




Relipit/schimbat tapiteria de la stalpii B...









Rezultat final...


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Avansez incet...

Am montat lampile de citit pe tapiterie de la stalpurile C...






Inainte de montare a tapiteriei de sub luneta a fost nevoie de o curatare temeinica...



...se poate observa cat de murdar a fost marginea care vine sub luneta





incet, incet iese la lumina culoarea originala ...





Remontat tapiteria sub luneta + sistemul audio...





_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Am montat instalatie AC care era lipsa din lista cu optiuni...

Am montat radiatorul de la clima care a necesitat o curatare temeinica deoarece si aici avea cuib pasarica. Cu aceasta ocazie am spalat in totalitate interiorul aerotermei findca inainte de a face aceasta operatie deseori am simtit cum iese praful cand porneam ventilatia. De asemenea si radiatorul de la caldura era tare imbacsit cu praf si mizerie.

Radiator de la clima...





A inceput distractia...LEGO SYSTEM ...







Radiatorul de la incalzire...




_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Piesele au fost spalate...





Ghidajele aer de sub bord si interior spalate luna si bec...erau pline cu praf...





Mama, am reusit so pun la loc...


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
daman
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 430
ce ai facut tu e munca de chinez.respect si sa mai bagi poze cu situatia lucrarii.

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386

daman a scris:

ce ai facut tu e munca de chinez.respect si sa mai bagi poze cu situatia lucrarii.


Asa zici, munca de chinez...



Am dat jos nuca de la schimbator ca so reconditionez si cu aceasta ocazie am schimbat garnitura care se afla sub ''cutiuta'' de la schimbator care are rolul ca sa nu intra mizeria la angrenaje.

Dupa ce am reusit sa scot nuca si restul pieselor am ramas crucit cand am observat cata mizerie sa putut aduna din cauza garniturii rupte.




Piesa noua OEM...


Se poate observa cat de mare este crapatura pe garnitura veche...




Intre timp masinuta mai primeste o optiune...vas lichid cu incalzire

Termostatul a fost curatat luna si bec...







Dupa curatare...




_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Un coleg mai sus spunea ceva de munca de chinez  ... nu cred ca te-a jignit deloc , vad ca tie iti place ...asta nu stiu la ce "scor" ai ajuns pina acum dar pare ca cei de la mercedes au sa-ti aduca ceva masini la "deratizat"si reparatii de rutina ... Baga mare ... cum mai spun unii  , ...dar pune si poze .
Sa fii multumit ca nu ai probleme de tablarie ... doar chinezarii , dar la asta se pare ca te pricepi bine ...
Poze ....


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386

mihaai a scris:

Un coleg mai sus spunea ceva de munca de chinez  ... nu cred ca te-a jignit deloc



Stai lin...nu m-am simtit jignit...altfel nu imi scria "respect"!





mihaai a scris:

vad ca tie iti place ...asta nu stiu la ce "scor" ai ajuns pina acum


Da imi place...findca sunt pasionat! La ce scor...?....am depasit pretul unui Logan NOU!




mihaai a scris:

Sa fii multumit ca nu ai probleme de tablarie


Are din pacate...    findca fostii proprietari nu au avut grija de ea. dar luand in considerare ca masina la anu face 30 ani pot sa spun ca sta destul de bine la capitolul rugina. Are pe ici colo locuri cateva care o sa le remediez in viitorul apropiat!


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Cred ca trebuie sa faci rost de un garaj , asa ai incetini un pic rugina ... 

_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386

mihaai a scris:

Cred ca trebuie sa faci rost de un garaj , asa ai incetini un pic rugina ... 



Aici bine graiesti...din pacate in multe garaje nu intra agregatul, findca are peste 5m. Asa ca ramane sa caut un garaj mai mare...dar nu e exclus si o casa cu garaj  !

In privinta ruginii...te rog sa ma crezi ca din 2009 de cand am cumparat masina, rugina nu sa intins deloc...eventual sa adancit, a ros mai in interior ce nu este vizibil! Oricum urmeaza o reparatie capitala si la tablarie dupa care o vopsire integrala dupa codul OEM "881U from 01.01.1979 to 31.12.1986 THISTLE GREEN METALLIC"



Ahhh...am uitat sa mentionez...am garaj mobil, o husa pentru auto pe care o port cu mine peste tot.




Stima

Modificat de mer_se280 (acum 11 ani)


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Sincer , te admir pentru ce faci la masinuta asta , nu faci nimic superficial , totul ca la carte , dar uita-te atent pe dedesupt, un punct de vopsea antirugina chiar si superficial ajuta mult .
Masina la care lucrez , o dacie 1100 este perfecta la capitolul mecanica , dar daca se facea o minima intretinere a caroseriei nu era asa de mult de munca ....

w126 280se s-klasse sincer admir pentru faci masinuta asta faci nimic totul carte dar uita-te atent

56.1KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Destul de nasol, intradevar a fost neglijat de a ajuns in halul asta + ca un garaj facea minuni...


Ehhh, asta e facem si noi sa fie bine si in multe cazuri suntem nevoiti sa retusam problemele cauzate/neglijate de altii!

Modificat de mer_se280 (acum 11 ani)


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Recapitulam...

Jurnalul meu...INTERIOR

Toata aeroterma scosa, curatata, montat radiator clima...








Partea electrica...materiale pe care le-am folosit: banda izolatoare din panza TESA (special pentru izolarea cablurilor pentru autovehicule) si izolatie de tip tub termocontractabil. Toate firele au fost cositorite pentru un contact perfect...








Am refacut izolatia care au lipsit de pe cabluri din cauza meseriasilor care au uitat so refaca...








_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
poul
Membru Activ

Din: Borsec
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 154
Buna, Stiu masina de la ClubMercedes este o bijuterie, am si eu un w124 din 1993  care  i-mi place foarte mult. Vreu sa fac si eu o prezentare dar inca nu am avut vreme, bafta in continuare.

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386

poul a scris:

Buna, Stiu masina de la ClubMercedes este o bijuterie, am si eu un w124 din 1993  care  i-mi place foarte mult. Vreu sa fac si eu o prezentare dar inca nu am avut vreme, bafta in continuare.



Oooo salutare, da suntem colegi si pe Clubmercedes. Multumesc pentru urari, da arata binisor si mai e loc...!


Sa ne auzim cu bine!


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
hufo
Membru Senior

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3084
salut,

nu te-ar interesa doua faruri bosch pentru w126? am doua bucati in stare foarte buna.


pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386

hufo a scris:

salut,

nu te-ar interesa doua faruri bosch pentru w126? am doua bucati in stare foarte buna.



Care este pretul?


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
hufo
Membru Senior

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3084
ti-am trimis pm.

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Am montat doza centrala...



Am refacut instalatia de lumini din portiere cu cabluri noi, cleme noi...






Firele cositorite...


Firele pentru lampile din portiere: ochi de pisica si curtoazie...



Instalatia electrica pentru geamuri electrice, oglinda electrica...








_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Continuarea...

Instalatia audio...











Montat oglinda electrica cu incalzire...




Momentan oglinda stanga este doar cu incalzire...am in plan so fac electrica ...


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 857
Foarte frumos lucrat, cu pasiune si materiale de calitate.
Am urmarit topicul de la inceput si se vede ca iti place sa iasa treaba "ca la carte", sincere felicitari 

Modificat de cezarmad (acum 11 ani)


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386

cezarmad a scris:

Foarte frumos lucrat, cu pasiune si materiale de calitate.
Am urmarit topicul de la inceput si se vede ca iti place sa iasa treaba "ca la carte", sincere felicitari 




Salutare! Da, pasiunea este mare  . Am incercat sa folosesc pe cat posibil doar materiale OEM...adica toate piesele de la mama lor...cum se poate observa instalatia electrica pentru geamurile electrice...care a fost donat tot de pe un W126 s.a.m.d. Restul materialelor am incercat pe cat posibil sa pun ce era mai de calitate, nu ca sa ma trezesc cu ceva surprize neplacute.




Stima


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Incepe sa prinda forma...













Inca a ramas fetele de usi...momentan sunt la reconditionat...rezultatul este cer si la pamant...






_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
daman
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 430
ai facut o treaba extraordinara.

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386

daman a scris:

ai facut o treaba extraordinara.



Multumesc, fac si eu cum pot  .


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
cabrio
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 248
Salut ! Ne stim de pe celalalt forum. E oricand o placere sa urmaresti etapele restaurarii ca la carte a Mercedes-ului, cu zeci si zeci de poze. Asteptam continuarea 'filmului'... Ma bucur ca am contribuit si eu la asta, macar cu 0.99%.. Succes in continuare.

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386

cabrio a scris:

Salut ! Ne stim de pe celalalt forum. E oricand o placere sa urmaresti etapele restaurarii ca la carte a Mercedes-ului, cu zeci si zeci de poze. Asteptam continuarea 'filmului'... Ma bucur ca am contribuit si eu la asta, macar cu 0.99%.. Succes in continuare.


Da, asa este, daca nu as fi facut poze era nasol...findca o poza face mai mult ca 1000 de cuvinte! De multe ori rasfoiesc pozele din arhiva personala ca sa vad daca nu am gresit cu ceva (mentionez pozele postate pe forumuri sunt doar o mica parte care sunt alese pentru a fi postate, restul sunt poze din mai multe unghiuri ca sa stiu ce de unde am luat, pozitionarea pieselor etc) si binenteles cu mici documentatii mai invatam una alta! La fel urmaresc si eu cu mare drag alte reconditionari ale colegilor...

Filmuletul va continua si pe aceasta cale iti multumesc inca odata pentru contributia oricat de mic ar fi ea!!!



Respect!


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
ciprivw
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 328
Cu ce le-ai curatat de este o asemenea diferenta? foarte frumos 

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Panoul de usa este curatat cumva, sau a fost invelit cu ceva material?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Tot interiorul a fost revopsit in intregime cu vopsea de piele. Am folosit decapant, dupa care doua straturi de vopsea de piele + un strat de fixativ.

_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Un pic de ajutor de la mandra...care curata izolatia de sub bancheta din spate...



Intre timp am montat radiatirul + ventilatorul de la clima...






Mai sunt 100 de metri si am sa mai termin un capitol.

Cum nu am avut inca scaune electrice am fost nevoit sa decupez locasul pentru joystick...





A urmat echiparea panourilor cu chitibusuri...




_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
altho
Membru Senior

Din: bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826
Un prieten din Bacau are un 126 de vanzare-ptr dezmembrat.-fara acte
Daca vreti piese, nr de telefon este: 0755915140-Andrei

Spor la restaurat- arata de milioane interiorul.


pus acum 11 ani
   
hufo
Membru Senior

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3084
frumoasa lucrare!

totusi, permite-mi o intrebare: nu era mai bine sa incepi cu vopsirea masinii dupa ce ea a fost dezechipata?


pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386

altho a scris:

Un prieten din Bacau are un 126 de vanzare-ptr dezmembrat.-fara acte
Daca vreti piese, nr de telefon este: 0755915140-Andrei

Spor la restaurat- arata de milioane interiorul.




Multumesc Altho!


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386

hufo a scris:

frumoasa lucrare!

totusi, permite-mi o intrebare: nu era mai bine sa incepi cu vopsirea masinii dupa ce ea a fost dezechipata?





Ba da...asa era planificat dar alta a fost sa fie...mai exact: eu am cautat peste tot un interior identic cu ce am acuma pe masina. Cand sa ivit ocazia si am gasit nu am stat pe ganduri si am cumparat-o. Neavand spatiu de depozitare am fost nevoit so montez!


Oricum, cand ajunge la vopsit o so dezmembrez din nou stiind ca va fi o munca in plus dar asta e.



Stima


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Mar Mar 20, 2012


Si in final a sosit ziua care am asteptat-o asa de mult ...interiorul a fost schimbat in totalitate!












Din pacate tapteria inca nu am reusit so reconditionez...(vreau sa vopsesc din nou scaunele si bancheta ca sa dispara rosaturile si crapaturile mici care au aparut dealungul timpului). Nu o sa stea asa mult...astept sa vina caldura si o sa ma apuc de treaba.


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
hufo
Membru Senior

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3084
a iesit foarte frumos! bravo!

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386

hufo a scris:

a iesit foarte frumos! bravo!




Multumesc!


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Mai 26, 2012

Intre timp am mai completat interiorul...este vorba despre cutia cu rulou de pe consola centrala orizontala. Din pacate nu am gasit cu lemn Zebrano...dar oricum am degand sa schimb tot lemnul pe Wurzelnuss.

Din pacate nu am avut cheie pentru yala dar in schimb am reusit sa modific pinii in yala ca sa se potriveasca pentru cheia pe care folosesc la masina. Am desfacut yala in care se afla 5 pini care sunt actionate de arcuri. Am reusit sa inversez pinii intre ei ca sa se potriveasca la cheia mea. Din pacate 2 dintre pini nu am putut folosi dar functioneaza cu trei perfect.

Iata cateva poze cu yala...

...se poate observa ca yala are 3 pini pe o parte si doua pe cealalta...




In urmatoarele poze se poate observa ca din cinci pini au ramas doar trei care au fost inversate intre ele ca sa se potriveasca cu cheia actuala si care functioneaza perfect...






Cutia curatata luna si bec...




Cutia la locul lui...


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Sep 15, 2012

Ultima achizitie...inca un set de jante OEM. Am decis sa cumpar un set de jante ca sa am pentru iarna. Cum nu a fost asa scump fata de cele din tabla am decis sa le iau pe acestea. Motivul pentru care le-am cumparat, era ca pe jantele de 14'' nu prea am gasit cauciucuri de iarna cu dimensiunea potrivita...adica se gaseau foarte greu, in schimb pentru 15'' am gasit relativ usor.

Jantele necesita reconditionare (care va urma in viitorul apropiat ).

Cateva poze...before and after...















Dupa care cele patru jenti au primit cauciucuri de iarna, asa ca suntem pregatiti de sezonul rece. Cauciucurile sunt KUMHO 195/65 R15.





Modificat de mer_se280 (acum 11 ani)


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 11 ani
   
Tpe3 66' Mark
Membru Senior

Din: Simleu-Silvaniei Salaj
Inregistrat: acum 4 ani
Postari: 705
Haa , in sfarsit te-am gasit . te-am vazut prin Noiembrie cu ea mergea-i spre Nusfalau , super fain W126-le tau 

pus acum 3 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386

Tpe3 66' Mark a scris:

Haa , in sfarsit te-am gasit . te-am vazut prin Noiembrie cu ea mergea-i spre Nusfalau , super fain W126-le tau 


Salutare,

Sigur pe mine m-ai văzut? Ξntreb deoarece sunt plecat de o vreme din țară și mașina stă sub husă!


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 3 ani
   
Tpe3 66' Mark
Membru Senior

Din: Simleu-Silvaniei Salaj
Inregistrat: acum 4 ani
Postari: 705

mer_se280 a scris:


Tpe3 66' Mark a scris:

Haa , in sfarsit te-am gasit . te-am vazut prin Noiembrie cu ea mergea-i spre Nusfalau , super fain W126-le tau 


Salutare,

Sigur pe mine m-ai văzut? Ξntreb deoarece sunt plecat de o vreme din țară și mașina stă sub husă!

Da da , BVL-ul mergeam cu taicameu la Nusfalau , la Bunica mea chair te-am si depasit , salut

Modificat de Tpe3 66' Mark (acum 3 ani)


pus acum 3 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386

Tpe3 66' Mark a scris:


mer_se280 a scris:


Tpe3 66' Mark a scris:

Haa , in sfarsit te-am gasit . te-am vazut prin Noiembrie cu ea mergea-i spre Nusfalau , super fain W126-le tau 


Salutare,

Sigur pe mine m-ai văzut? Ξntreb deoarece sunt plecat de o vreme din țară și mașina stă sub husă!

Da da , BVL-uk mergeam cu taicameu la Nusfalau cu Bunica mea chair te-am si depasit , salut


Din păcate trebuie să te contrazic... Mașina stă sub husă de 4 ani! Tot de patru ani sunt și eu plecat, asa că nu ai avut cum să vezi mașina!


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 3 ani
   
Tpe3 66' Mark
Membru Senior

Din: Simleu-Silvaniei Salaj
Inregistrat: acum 4 ani
Postari: 705
Da scuze , te-am incurcat cu Bvg , e tot un W126 fain tot c-am aceasi nuanta , ala nu sti al cu-i e ?? ca si la numere e aproape identic . Ala chair nu am idee al cu-i ii .

Modificat de Tpe3 66' Mark (acum 3 ani)


pus acum 3 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386

Tpe3 66' Mark a scris:

Da scuze , te-am incurcat cu Bvg , e tot un W126 fain tot c-am aceasi nuanta ala nu sti al cu-i e ?? ca si la numere e aproape identic . Ala chair nu am idee al cu-i ii .


Așa da, este a unui tip din Zalău!


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 3 ani
   
Tpe3 66' Mark
Membru Senior

Din: Simleu-Silvaniei Salaj
Inregistrat: acum 4 ani
Postari: 705

mer_se280 a scris:


Tpe3 66' Mark a scris:

Da scuze , te-am incurcat cu Bvg , e tot un W126 fain tot c-am aceasi nuanta ala nu sti al cu-i e ?? ca si la numere e aproape identic . Ala chair nu am idee al cu-i ii .


Așa da, este a unui tip din Zalău!

Aha mersi , dar nici nu m-am gandit o clipa ca sunt doua masini total diferite , da e un baiat tot din Zalau cred dupa cum am vazut   

Modificat de Tpe3 66' Mark (acum 3 ani)


pus acum 3 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
In Zalau sunt deja vre-o 3 bucati de W126 si unul la Sarmasag.   

_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 3 ani
   
Tpe3 66' Mark
Membru Senior

Din: Simleu-Silvaniei Salaj
Inregistrat: acum 4 ani
Postari: 705

mer_se280 a scris:

In Zalau sunt deja vre-o 3 bucati de W126 si unul la Sarmasag.   

Super , ma bucur sa aud 


pus acum 3 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la