CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: karina22
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 54 ani |
|
sergiu.4x4
Membru Senior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 309
|
|
reiau topicul de pe dtrn.ro - cu soluţia pentru schimabarea delcoului de m207 cu cel de l205 pentru cei interesati in problema asta. pentru ca nu mai gaseam platina şi nu eram dipus să caut la nesfarsit platina am decis sa schimb delcoul original de m 207 cu cel de l 24 pt ca la cel din urma se gaseste si platina si capac. pentru acesta modificare este relativ simpla si poate fi facuta in 2 variante:
foarte important este să ai bucsa pe dlecoul de l 25 pt ca blocul de m are gaura foarte mare. morcovul (pinionul) de m NU potriveste la delcoul de L25 şi va trbui schimbat . delcoul de l 25 - partea care intra in bloc - este mai scurta cu 3 mm. de aiai sunt doua alternative 1.fie se montează un mocov mai īnalt la partea care cupleză delcoul -vazut de vanzare aşa ceva dar nu avea crestatura facută şi atunci va rebui sa ii faci crestatura (nu am incercat varianta asta deci recomand sa masurare atenta ) . Morcovul acesta ar trebui sa fie suficient de lung pentru a face cuplajul la axul delcoului 2. varianta pe care am ales-o eu - aveam un morcov de l25 (scurt, similar cu cel de m207 dar diferă crestătura) , am dat jos bucşa de pe delcou şi la strung a luat 3 mm din grosimea gulerului- se pune la loc bucşa şi ar trbui sa fie ok.
pun şi două SCHIŢE - nu rādeţi
26.4KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
sergiu.4x4
Membru Senior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 309
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
sergiu.4x4
Membru Senior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 309
|
|
ar mai fi de schimbat tabla de prindere care apasa pe gulerul delcoului pt ca ce-a de la m207 este mai mare şi nu va presa suficient putānd duce la dereglarea aprinderii - posibil sa portiveasca de la dacie ... daca nu se rezolva din flex - parerea mea
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Foarte bun topicul
Chiar zilele astea colegul nostru Faitonu se confrunta cu problema asta.
Cu topicul asta ai salvat faitonu'
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
sergiu.4x4
Membru Senior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 309
|
|
cunosc ... defapt e cu dedicatie
|
|
pus acum 15 ani |
|
sergiu.4x4
Membru Senior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 309
|
|
ATENTIE - recomand să se refacă măsuratorile mai ales la varianta 2 - eu am masurat īn graba cu sublerul cei 3mm - şi functionează - vom vedea cu uzura cum ramane daca ma gandesc mai bine s-ar putea sa mai existe o solutie la varianta 3 - dar tot pe īncercate - o şaiba de 3 mm sub roata dintată a morcovului ??? şi atunci nu mai trebuie strungit.
|
|
pus acum 15 ani |
|
tcu
Membru Senior
Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
|
|
multumim sergiu aprinderea la m207 ma termina cu nervii si pe mine
_______________________________________ I don't need sex, government fuck's me everyday!!! M 461 C militar 1974 atestat Retromobil ex : M 59 hibrid 1964 Ford Taunus 1964 atestat Retromobil
|
|
pus acum 15 ani |
|
sergiu.4x4
Membru Senior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 309
|
|
cu placere si sper sa folosească. daca voi scoat delcoul o sa fac poze -la concret. plus că vreau sa ii pun aprindere electronica cu efect hall, aşa scap si de platini dar asta in viitor ... si vreu sa postez si operatiunea aia.
|
|
pus acum 15 ani |
|