CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
karina22
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 54 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Cumparari piese / inimioará cheder Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Caut  inimioará de cheder parbriz si lunetá Dacia 1300 de 75 latá, cromatá in stare buná .
Din pácate ale mele-s maro deja ....      


pus acum 11 ani
   
marian_6963
Membru Senior

Din: Tarnaveni/MS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1157


_______________________________________
Imi plac masinile, dar viata mea si tot ce e bun in viata asta scurta se reduce la cei doi copii ai mei! Nimic nu se compara cu ei!

pus acum 11 ani
   
marian_6963
Membru Senior

Din: Tarnaveni/MS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1157
Si mi-am mai adus aminte ceva, la intalnirea de la Brasov Danut avea inimioara de cheder abia cumparata dar nu mai retin de unde, insa daca il intrebi banuiesc ca te ajuta.

_______________________________________
Imi plac masinile, dar viata mea si tot ce e bun in viata asta scurta se reduce la cei doi copii ai mei! Nimic nu se compara cu ei!

pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc Marian ptr ajutor, esti un Domn ! Am sá-i contactez pe ambii colegi .    

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

Caut  inimioará de cheder parbriz si lunetá Dacia 1300 de 75 latá, cromatá in stare buná .
Din pácate ale mele-s maro deja ....      

Sau vopseste-le frumos in negru ca sa nu mai fie maro.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Caut  inimioará de cheder parbriz si lunetá Dacia 1300 de 75 latá, cromatá in stare buná .
Din pácate ale mele-s maro deja ....      

Sau vopseste-le frumos in negru ca sa nu mai fie maro.

Nu voi primi atestatul de vehicol istoric dacá fac asa ceva .In vará au respins 2 Dacii din cauza inimioarei necromate !


pus acum 11 ani
   
renault 12G
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 968
Atestatul din Ungaria se obtine asa greu ,se verfica fiecare componenta incat sa fie originala ?

_______________________________________
Dacia 1300 77
Renault 12 Gordini - 1972
Lada 1200 80
Dacia 1410 CN4 - 2000
1307 1.9d - 2005

pus acum 11 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
Desi o dam in offtopic ai putea sa ne spui te rog cum se obtine atestatul in ungaria? As vrea sa comparam cu ce e la noi

pus acum 11 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Caut  inimioará de cheder parbriz si lunetá Dacia 1300 de 75 latá, cromatá in stare buná .
Din pácate ale mele-s maro deja ....      

Sau vopseste-le frumos in negru ca sa nu mai fie maro.

...In vará au respins 2 Dacii din cauza inimioarei necromate !

Eu doar atat zic:     


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Din pácate aici s-au importat Daciile incepánd cu anul 1974 .De atunci in continuu au fost aduse, deci mai toatá lumea cunoaste tipul si diferentele dintre ele .
Atestatul se obtine f greu, fiindcá absolut toate componentele masinii trebuiesc readuse la starea originalá si nouá.
Ex : suruburile de prindere a subansamblelor, unul nu are voie sá fie cu oxozi sau ruginit.Nu se acceptá culori care nu au existat in acel an de prodductie a tipului respectiv de masini.
La DS-ul meu spre ex au scos bancheta spate si au studiat straturile de pe ea )arcuri de otel, páslá, burete si stofa dacá sunt aceleasi ca cele de fabricá.
Oricare masiná care are oriunde o singurá urmá de ruginá, se respinge.De aceea la Dacie va trebui sá dau jos si puntile fatá si spate deoarece aceélea au fost negre, iar fundul caroseriei in exterior va trebui dupá antifonare s-o vopsesc in culoarea caroseriei inclusiv pasajele rotilor in intgerior pe toatá suprafata lor.
Tevile de esapament se admit doar noi (nui date cu lunar de sobe avánd suprafata máncatá de ruginá )etc.
Domnul cu o Dacie 1300 din Debretin a fost respins deoarece in compartimentul motor nu avea galvanizate saibele de la prinderea amortizoarelor fatá care se vád imediat la deschiderea capotei.
Voi incerca sá atasez őpoze cu masina, de o frumusete aleasá.
Deci e f.f.f.f greu, fiindcá comisia de atestare formatá din 5 membri  culeg poze, date etc de pe net si-s la curent cu tipul pe care-l examineazá, plus cá proprietarul masinii care va fii atestatá e obligat sá se prezinte cu minim un manual de reparatii care contine si poze color despre masina sa .
Si culmnea e cá tot la 5 ani trebuie reatestatá deoarece asa se uurmáreste cum o intretine proprietarul  ....
Dacá la atestarea urmátoare (5 ani )masina prezintá urme de degradare, proprietarului i se atrage atentia, se noteazá in foaia de atestare toate lipsurile, se acordá 2 luni propriuetarului sá le repare, in caz contrar li se retrag numerele de circulatie páná la readucerea masinii in starea initialá.Numerel sunt cu regim special, au initialele OT de la Oldtimer ( Nu olt ) si au avantajul svutirii de tave si impozite, li se acordá ITP ptr 5 ani (pe perioada duratei atestatului ) si pot circula fárá restrictii in toate orasele, chiar si pe vremea cánd din cauza smogului celelalte masini nu au acces permis.
De asemenea asig obligat auto este doar 10 % al categoriei respective , aceasta fiind singura cheltuialá majorá pe an care impováreazá proprietarul masinii.
Dezavantajul este cá se verificá din 5 in 5 ani starea masinii, care dacá nu se prezintá la atestare dupá expirarea acesteia, se retrag numerele de circulatie de cátre autoritáti.

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Caut  inimioará de cheder parbriz si lunetá Dacia 1300 de 75 latá, cromatá in stare buná .
Din pácate ale mele-s maro deja ....      

Sau vopseste-le frumos in negru ca sa nu mai fie maro.

Nu voi primi atestatul de vehicol istoric dacá fac asa ceva .In vará au respins 2 Dacii din cauza inimioarei necromate !

Atunci au cam sarit si aia calul! Mai bine ziceau direct ca nu ne place nimic ce e romanesc. 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:


Sau vopseste-le frumos in negru ca sa nu mai fie maro.

Nu voi primi atestatul de vehicol istoric dacá fac asa ceva .In vará au respins 2 Dacii din cauza inimioarei necromate !

Atunci au cam sarit si aia calul! Mai bine ziceau direct ca nu ne place nimic ce e romanesc. 

Din pácate asa fac cu toate masinile, doar pe cei pe care-i cunosc cá le-au fost respinse masini, asta a fost singura románeascá dintre cele 15 bucáti de care stiu numai eu : Bentley, Fiat 127, Jaguar E type, douá broaste, duoá Citroen Traction Avant, 4 DS-uri , 3 Renaulturi 10, si dubita mea Citroen albastrá pe motiv cá are pictograma cu Louis de Funes pe usa din spate, si asa ceva nu exista original.Asta e adevárat insá capii pátrati nu puteau nicidecum intelege cá epoca masinii precum si epoca filmárilor care au fácut celebrii anumite masini, etc.... corespund intru totul si se recompenseazá reciproc ...
Asta a fost si una din cauzele ptr care m-am decis s-o vánd, fiindcá nu vroiau nicicum s-o atestezem doar dacá dispare pictograma de pe spatele masinii ....
In Austria, unde a a juns duba, a fost imediat atestatá cu brio !!!      


pus acum 11 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1923
Adi, am ajuns zilele trecute in atelierul unui belgian. Reconditioneaza in Romania MG. Austin, Triunph si un singur model italian - Alfa Romeo. Numai decapotabile.
Omul are aici atelier adevarat cu mecanica, tinichigerie, sudura, sablare - cabina si mobila, croitorie-tapiterie, cabina de vopsire, SDV-uri printre care si prese pentru anumite componente de caroserie ...
Un singur lucru este externalizat - cromarea in Ungaria.
Avea in lucru un Austin, sus pe elevator, la care mai erau de montat doar aripi, capote si bare. Proiect de 6-7 luni.
Din vechea masina s-a folosit numai caroserie, bord si ceasuri, motor, transmisie, punte si astea sablate, reconditionate, inlocuite simeringuri, rulmenti ...
Toate sistemele de directie, suspensie, franare, alimentare (rezervor aluminiu), instalatie electrica, volan - noi! Pana si suruburile pe metric englez noi.
Este inutil sa-ti spun tie ca masina mirosea a nou.
Te-am dat exemplu de reusita romaneasca in bransa asta!
Probabil unul din putinele exemple in acest sens in Romania. Restul din noi cei de aici nu facem decat sa le conservam putin si sa le reparam cat sa ne bucuram de ele pe drum.
Asa ca este de inteles pretentia maghiarilor in atestarea vehiculelor istorice.


pus acum 11 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1923
scuze de off-topic, acesta este urmatorul proiect al omului

inimioará cheder scuze off-topic, acesta este urmatorul proiect omului

45.9KB


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Incearca sa invelesti cu ceva folie cromata cele originale.
Parca era un topic pe daciaforum, unde au facut asa ceva colegii si rezultatul a fost destul de bun.
Originale in stare noua, sunt sanse absolut minime sa gasesti.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

si dubita mea Citroen albastrá pe motiv cá are pictograma cu Louis de Funes pe usa din spate, si asa ceva nu exista original.Asta e adevárat insá capii pátrati nu puteau nicidecum intelege cá epoca masinii precum si epoca filmárilor care au fácut celebrii anumite masini, etc.... corespund intru totul si se recompenseazá reciproc ...
Asta a fost si una din cauzele ptr care m-am decis s-o vánd, fiindcá nu vroiau nicicum s-o atestezem doar dacá dispare pictograma de pe spatele masinii ....
In Austria, unde a a juns duba, a fost imediat atestatá cu brio !!!      

Nu trebuia sa o vinzi. Cautai o folie autocolanta albastra de aceasi culoare, invelai usile atfel, ca sa nu se observe, apoi faceai atestarea, dupa care dadeai jos foliile si le ziceai, ca sa te pupe in fund! Sau mai cumparai inca doua usi, pe cate le vopseai in aceasi culoare, pe care le puteai monta, atinci cand duceai masina la atestare, apoi te duceai acasa si puneai inapoi usile cu Luis de Funes si tot le ziceai, ca sa te pupe in fund.     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

si dubita mea Citroen albastrá pe motiv cá are pictograma cu Louis de Funes pe usa din spate, si asa ceva nu exista original.Asta e adevárat insá capii pátrati nu puteau nicidecum intelege cá epoca masinii precum si epoca filmárilor care au fácut celebrii anumite masini, etc.... corespund intru totul si se recompenseazá reciproc ...
Asta a fost si una din cauzele ptr care m-am decis s-o vánd, fiindcá nu vroiau nicicum s-o atestezem doar dacá dispare pictograma de pe spatele masinii ....
In Austria, unde a a juns duba, a fost imediat atestatá cu brio !!!      

Nu trebuia sa o vinzi. Cautai o folie autocolanta albastra de aceasi culoare, invelai usile atfel, ca sa nu se observe, apoi faceai atestarea, dupa care dadeai jos foliile si le ziceai, ca sa te pupe in fund! Sau mai cumparai inca doua usi, pe cate le vopseai in aceasi culoare, pe care le puteai monta, atinci cand duceai masina la atestare, apoi te duceai acasa si puneai inapoi usile cu Luis de Funes si tot le ziceai, ca sa te pupe in fund.     

Pái da, varianta a doua ar fii fost cea care se putea folosi dar prima nu prea cá se prindeau de smecherie.Sincer, m-am urát sá má milogesc de ei , cunosc toate masinile mele si calitatea la care le-am fácut, totusi se legau de treaba asta .

adevárul e cá m-am hotárát atunci sé nu le dau bucuria sá-mi respingá masina la atestat, si am dat-o unui Austriac care umbla de ani de zile pe capul meu sá-i vánd masina.
Atunci cánd au aflat cá masina a plecat in altá tará s-au tot váicárit cá de ce am dat-o in altá tará am viloat patrimoniul oldtimeristic ungar, etc....si le-am zis-o pe fatá cá sunt niste reguli prea severe, fárá posibilitate de compromis, etc.... si asta va duce implicit la disparitia mai multor masini din patrimoniul ungar !
Nu stiu dacá au inteles ceva din asta, mie mi-a creat o senzatie plácutá vázundu-le fetele intunecate la aflarea realitátii .......


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

catalin7070 a scris:

Adi, am ajuns zilele trecute in atelierul unui belgian. Reconditioneaza in Romania MG. Austin, Triunph si un singur model italian - Alfa Romeo. Numai decapotabile.
Omul are aici atelier adevarat cu mecanica, tinichigerie, sudura, sablare - cabina si mobila, croitorie-tapiterie, cabina de vopsire, SDV-uri printre care si prese pentru anumite componente de caroserie ...
Un singur lucru este externalizat - cromarea in Ungaria.
Avea in lucru un Austin, sus pe elevator, la care mai erau de montat doar aripi, capote si bare. Proiect de 6-7 luni.
Din vechea masina s-a folosit numai caroserie, bord si ceasuri, motor, transmisie, punte si astea sablate, reconditionate, inlocuite simeringuri, rulmenti ...
Toate sistemele de directie, suspensie, franare, alimentare (rezervor aluminiu), instalatie electrica, volan - noi! Pana si suruburile pe metric englez noi.
Este inutil sa-ti spun tie ca masina mirosea a nou.
Te-am dat exemplu de reusita romaneasca in bransa asta!
Probabil unul din putinele exemple in acest sens in Romania. Restul din noi cei de aici nu facem decat sa le conservam putin si sa le reparam cat sa ne bucuram de ele pe drum.
Asa ca este de inteles pretentia maghiarilor in atestarea vehiculelor istorice.

Salut Cátálin !
Mersi ptr informatii, cred cá aceste masini se pregátesc ptr partea de west a Europei, si nu e de mirare , de 17 ani cunosc si eu pretentiile westicilor, chiar dacá doar in domeniul Citroen ......
De fapt cred cá e oarecum bine sá fii exigent in anumite lucruri páná la un anumit nivel, insá in chestii minore se pot face mici compromisuri dacá ne folosim de mintea datá de Domnul nostru ceresc ptr asemenea cazuri.
Aceastá lipsá de compeomis si viziunea net ingustatá este ceea ce má face sá fiu putin ráu fatá de cei care nu au puterea sau curajul sá discearná anumite lucruri....
Eu nu sunt membru in comisie, nici nu as dori asa ceva fiindcá cred cá as sughita mai toatá ziua....
Toate cele bune Cátálin !
       

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
se poate inchide multumesc

pus acum 10 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la