CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
sexy_andrea2006
Femeie
22 ani
Sibiu
cauta Barbat
22 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Motor minimobra... Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Salutare,

Am pus mana pe un motor de minimobra din care intentionez sa fac o bicicleta motorizata in stil vechi.

Se pare ca ambreiajul motorului este dus, in sensul ca ferodourile sunt uzate aproape in totalitate.

Are cineva idee unde as putea gasi , sau mai bine, cum le-as putea inlocui ferodourile ?

Merci mult.


pus acum 11 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
... pune poze ...

_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 11 ani
   
alexandru68
Membru Senior

Din: Simeria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 495
La Minimobra are ferodou si pe lateral pentru pornire nu numai cel care este pe circumferinta. Cauta ceva ferodou mai gros si prelucreazal la strung dupa care il tai in 3 bucati.
Incearca sa-l lipesti dupa aceea  si eventual sa-l mai ajustezi .


pus acum 11 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
O intrebare putin ciudata - se poate roti capul cilindru+chiulasa in surburile de prindere in bloc la 90 sau 180 grade ?  Presupunand ca vreau sa pun motorasul intr-o aplicatie in care pozitia originala a carburatorului ma incurca.

pus acum 10 ani
   
fishy86
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
Am eu un cadru de pegas camping, modificat pentru motor de minimobra.
Daca te ajuta iti voi face ceva poze....
cadru + furca + angrenaj parca


pus acum 10 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Merci.  Ma ajuta ca inspiratie, dar inca caut raspus la intrebarea mea, tinand cont ca am niste idei proprii legat de cum trebuie facuta chestia asta.

pus acum 10 ani
   
mark1
Membru Senior

Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936

Komissar a scris:

O intrebare putin ciudata - se poate roti capul cilindru+chiulasa in surburile de prindere in bloc la 90 sau 180 grade ?  Presupunand ca vreau sa pun motorasul intr-o aplicatie in care pozitia originala a carburatorului ma incurca.


Teoretic se poate.Am avut un motor cu cilindrul intors la 90 de grade si chiulasa lasata pe pozitia initiala si a functionat.Daca segmentii nu agata ferestrele de transfer din cilindru,nu vad de ce nu ar merge.S-ar putea roti si pistonul la 180 de grade dar boltul ar trebui sa fie central,nu decalat,ca astfel nu ar mai corespunde sensului de rotatie al motorului..


_______________________________________
"mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"

pus acum 10 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Am desfacut motorasul si se pare ca nu se poate - canalele de aer din carter in piston sunt asimetrice   .


In alta ordine de idei ... nu ar fi trebuit sa aiba o valva uni-sens sau reed ? ... eu nu am gasit asa ceva.  Poate cineva sa-mi explice cum functioneaza motorashul de minimobra ?


pus acum 10 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Incer-incet am inceput sa integrez motorul intr-un proiecte cu aplicatie la varal :   bicicleta cu motor



pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Si crezi ca te si opresti cu franele alea?
Acolo iti trebuie ceva frane mai serioase, ca altfel te tot duci si nu te opresti!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cyBORG
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
...eee, mai pune si piciorul pe jos ca sa franeze...   ..
Acum e in stadiul de (pro)creatie,  deci in poza, la momentul ASTA putea sa fie si fara frane.. nu numai fara lantz..sau comenzile cu cabluri.  Deocamdata trebuie finalizata partea de miscare.

Komissare, rezervor de motoreta- CULMEA-  tot albastru, am eu. De la un PUCH. Daca vrei.. E la tzara, stii ca trebuie sa zici inainte, ca sa-l aduc.


pus acum 10 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Corect, franele probabil ca vor fi schimbate -astea sunt cele cu care venise bicicleta in configuratia originala,  momentan nu m-a interesat sa umblu la ele, fiind alte chestii prioritare. 
Cyborg, merci - o sa ma gandesc la oferta zilele ce vin   Jumate din mine nu ar vrea sa foloseasca un rezervor de-a gata, ci sa fac unul din tabla, "custom" , integrat cu designul bicicletei.


pus acum 10 ani
   
cyBORG
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
Uite, e FIX ca asta..

    =D

motor uite, fix asta..    

48.5KB


pus acum 10 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
In cazul asta ma tenteaza e patratzos si se potriveste cu ceea ce pare sa devina "velocipedul" meu. Merci .

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cyBORG a scris:

Uite, e FIX ca asta..

    =D

Asta din poza este al tau?
Ala mic si maro e cutie de scule de Berva. Si are si capac.
La Berva mea lipseste capacul ala. M-ar interesa dracia aia.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cyBORG
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
NU-NU.. sorry.. am banuit ca aia e de la altceva.. Asta e pe mercador sau ceva de genul asta.. am luat doar poza.

Eu am oprit de la o chestie d'aia doar rezervorul, farul, ghidonul cu comenzile. Ziceam sa pun pe un SR2, ca nu aveam deloc alea. Intre timp am facut rost de ce-mi lipsea.


pus acum 10 ani
   
cyBORG
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
..domnu' - domnu'... am adus rezervoru' ala! daca binevoiesti- poti sa ma suni sa-ti iei ,,produsu'..

pus acum 10 ani
   
cyBORG
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
Uite piesa- e nichelata TOATA, si apoi a fost vopsita.. daca vrei ii cureti vopseaua si e tot cromat, dupa aia..



pus acum 10 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
L-am receptionat.  Danke.  O sa pun poze cu el instalat 

pus acum 10 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Incet-incet a mai avansat constructia

motor mai avansat

51.2KB


pus acum 10 ani
   
cyBORG
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
Foaaaarte tare...

Zici ca e de acolo..   Mare noroc ai avut...

Vezi, franele, stii tu..

Modificat de cyBORG (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Komissar a scris:

Incet-incet a mai avansat constructia

Arata bine, dar ar trebui niste frane pe discuri, ca alfel nu te opresti decat in sant sau pe perete.     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la