knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Nu stiu de ce incurajati "terminarea" acestui proiect, in stilul acesta. Caroseria e TERMINATA, autogenizata, repere facute cu autogenul si tabla batuta cu ciocanul si inrosita cu autogenul. Masina e deja condamnata la remat, batjocorita, in halul in care a fost facuta NU ARE NICI O VALOARE. Si daca se va termina, vopsii, peste 2-3 ani iara se va degrada, intr-o stare MULT MAI PROASTA. E cioara vopsita, sub care daca te bagi sa vezi ce e dedesubt, iti faci cruce, ca si 3/4 din parcul auto reparat si intretinut in RO. Ne miram de ce nu sunt clasice ca pe-afara, pai domnilor, asta e un raspuns. Vad o clasica din anii 60-70, o cumpar, o desfac, iar cand vad ce suduri, table, tiganii au pe dedesubt, o dau direct la remat. pentru ca efortul de a reface conform originalului, ce s-a stricat pe vremuri pur si simplu nu merita. Iar daca o faci cum se poate, valoarea acelei caroserii e ZERO. O tabla batuta cu ciocanul si autogenul nu e niciodata la fel ca un element de reparatie, chiar si reprodus. ATAT S-A STIUT FACE IN ROMANIA !!! Ce sa mai salvezi din ele ?! Ca daca te duci in strainatate, toata lumea rade de noi cand vad cum arata si cum sunt lucrate. Caroseria asta avea sanse sa fie facuta bine cu alt pedalier, alt contraprag, alt stalp A, alta aripa interioara fata, alta oala la roata, ELEMENTE CARE SE GASESC, dar insumate valorile elementelor + manopera, comparand VALOAREA, rezulta o caroserie TZIPLA adusa de afara. CAZ EXTREM, la un GTI caroserie IMPECABILA adusa de afara, 2000 Euro.
Iar ma mira nespus de mult atitudinea asta, ca trebuie reconstruita mai jumatate din masina, e ciur toata, si dupa nici doua saptamani nu e gata ?! Pai domnilor, colaborez cu un atelier unde se mai fac reconditionari in cluj, pai cu tinichigiu care lucreaza cu maxim simt al raspunderii, sudeaza cu Mig/Mag, are minim de dotari (abkant, spotter) angajat 8 ore pe zii, face tablaria la masini de genul in 2 luni lejer, dar TIPLA, reconstuctii dupa original,, toate sudurile polizate de nici nu se vad, tabla tratata, grunduita. Un contraprag + prag inghite cam 4-5 zile de lucru, dar ti-o face de nici nu se vede ca a fost sudata, cu ambutisarile, indoiturile originale. Iar eu nu cred in meseriasi 2 in 1 sau 3 in 1 !!! Pai ori e tinichigiu, ori ii vopsitor, ori ii mecanic. Daca face de toate, inseamna ca stie din fiecare cate un pic, si prost. La orice service asa este. E tinichigiul care taie, sudeaza, indreapta, repara, grunduieste, izoleaza iar la urmatorul post de lucru, pregatitor-vopsitorul pregateste masina de vopsit, si o vopseste.
In fine, daca voi va permiteti sa risipiti banii aiurea, pe chestii care is facute in bataie de joc, care nu tin deloc, treaba voastra. Eu as lua masina, as achita contravaloarea lucrarii pana in momentul respectiv, si mi-as cauta alta. Eu nu am altceva de adaugat.
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|