CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
mariaa5
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
31 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Dacia 1100 1971 Alb 13. Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
Noua achizitie. Nu e perfecta dar are potential. O sa incerc sa o aduc cat mai aproape de original, pacat ca nu o sa o pot pastra la vopsea originala pentru ca toata partea fata trebuie vopsita.

Am uitat sa precizez, an fabricatie '71, culoare alb 13, originala in proportie de 70%



Cateva fotografii de acum trei ani.



_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 11 ani
   
mihneag22
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 340
Arata foarte bine. S-o stapanesti sanatos.

pus acum 11 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926

mihneag22 a scris:

Arata foarte bine. S-o stapanesti sanatos.


Multumesc!


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 11 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Frumusica sutica! Sa o stapanesti sanatos!

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Faina achizitie! Dar sa stii ca alb 13 nu a existat la Dacia 1100. Asta ori a fost Alb 40 ori gri 83.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2176

Misu de Cluj a scris:

Faina achizitie! Dar sa stii ca alb 13 nu a existat la Dacia 1100. Asta ori a fost Alb 40 ori gri 83.

La sfarsitul lui '71 a existat si Alb 13.


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

tavi_dacia1100 a scris:


Misu de Cluj a scris:

Faina achizitie! Dar sa stii ca alb 13 nu a existat la Dacia 1100. Asta ori a fost Alb 40 ori gri 83.

La sfarsitul lui '71 a existat si Alb 13.

Adevarat, dar la sfarsitul lui 1971, nu a mai existat Dacia 1100.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Dar nu conteaza culoarea. Masina asta are potential si e una solida!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
Cu toate ca nu a existat in paleta de culori originala la 1100 Alb 13, asta mi se pare ca e culoarea cu care ii sta cel mai bine.    

pus acum 11 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2176

Misu de Cluj a scris:


tavi_dacia1100 a scris:


Misu de Cluj a scris:

Faina achizitie! Dar sa stii ca alb 13 nu a existat la Dacia 1100. Asta ori a fost Alb 40 ori gri 83.

La sfarsitul lui '71 a existat si Alb 13.

Adevarat, dar la sfarsitul lui 1971, nu a mai existat Dacia 1100.

M-am exprimat eu gresit. Vroiam sa spun ca desi oficial in paleta de culori standard nu aparea Alb 13, la finalul productiei (in '71) au fost cateva vospite alb de fabrica.


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 11 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1924
Fără să vreau să contrazic pe nimeni! Cānd maşina asta ieşea pe porţile Uzinei erau deja īn trafic multe (sute) Dacia 1300 alb 13! Bănuiesc  că Uzina nu avea două vopsitorii .
Nu este  prima alb 13 de care ştim, dar  este  cea  mai frumoasă !


pus acum 11 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
Asa cum am spus masina are vopseaua originala pe o suprafata destul de mare si panoul unde sunt montate placutele cu seriile si unde este scris codul si culoarea vopselei e la vopsea originala si se vede scris clar "ALB 13".

Mai stiu pe cineva care a gasit una tot Alb 13, la care a primit  factura cu care a fost cumparata, o sa-i cer acordul si daca e afirmativ o sa postez poza facturii. 


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 11 ani
   
claudiu.amza
Membru Activ

Din: sibiu
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 104
felicitari  Adi si de la mine si pastreazo in culoare originala masia i superba si mai are <<inca un as in maneca>>adica a ajuns pe mainile unui profesionist deci va fii printre cele mai tari,mai ales ca i alb 13 de fabrica

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Atunci este o raritate!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926

AdyC a scris:

Noua achizitie. Nu e perfecta dar are potential. O sa incerc sa o aduc cat mai aproape de original, pacat ca nu o sa o pot pastra la vopsea originala pentru ca toata partea fata trebuie vopsita.

Am uitat sa precizez, an fabricatie '71, culoare alb 13, originala in proportie de 70%



Cand am spus ca e originala in proportie de 70% m-am referit la vopsea. 
Masina nu are mari modificari, are carburator Carfil, oglinda retrovizoare interioara de 1300, yala de dulap montata in usa de la sofer pentru ca s-a defectat cea din buton si nu se mai incuia, maciulia de la schimbator, chedere de 1300 la usile din fata si cam atat deci nu a fost "violata" foarte rau. In schimb are alte probleme rezervor spart, probleme cu franele, amortizoare uzate si asta ce am observat pana acum ca nu am facut o revize la partea mecanica sa vad cum sta cu adevarat, dar nu-i bai ca toate problemele astea se rezolva usor, problema mare o sa fie cu aripile fata, sa vad ce mai pot salva din ele si sa le vopsesc sau sa le inlocuiesc cu altele mai bune si sa le vopsesc.


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 11 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926

AdyC a scris:

Asa cum am spus masina are vopseaua originala pe o suprafata destul de mare si panoul unde sunt montate placutele cu seriile si unde este scris codul si culoarea vopselei e la vopsea originala si se vede scris clar "ALB 13".

Mai stiu pe cineva care a gasit una tot Alb 13, la care a primit  factura cu care a fost cumparata, o sa-i cer acordul si daca e afirmativ o sa postez poza facturii. 


Am primit acordul colegului si iata factura.



_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 11 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
Poza cu codul de culoare din portbagaj si cu locul de iernat.



_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 11 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
Ca sa fie cat mai protejate am cumparat trei prelate, pentru LKM si pentru ambele RDI, doar ca RDI-urile mai au putin pana sa intre la garaj.
Prelatele sunt cumparate din Lidl la reducere cu 44.99 lei bucata, dimensiune M si vin bine pe sutica.



_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 11 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
In sfarsit a ajuns pe "rampa de lansare" 

 
 


Pentru ca e fabricatie '71, sistemul de prindere al sondei rezervorului e la fel ca cel de dacie 1300.



_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 10 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:


tavi_dacia1100 a scris:


Misu de Cluj a scris:

Faina achizitie! Dar sa stii ca alb 13 nu a existat la Dacia 1100. Asta ori a fost Alb 40 ori gri 83.

La sfarsitul lui '71 a existat si Alb 13.

Adevarat, dar la sfarsitul lui 1971, nu a mai existat Dacia 1100.


Luneta si inca doua geamuri de pe masina sunt fabricate in 09.1971, restul sunt 06.71 sau 07.71, deci sigur masina e fabricata cel putin in septembrie '71.
Parbrizul e din 74, dar sigur a fost spart si inlocuit.



Modificat de AdyC (acum 10 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 10 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
Spor la munca !

Modificat de oldtimercraiova (acum 8 ani)


pus acum 10 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
Un clip cu motorul pornit inainte de a-l demonta de pe masina.






Operatiunea "Rezervorul". 

Astazi am reusit doar sa "ajung" la vechiul rezervor, care e spart si sa-l schimb cu unul bun (rezervorul original de pe RDI). Maine urmeaza sa remontez totul la loc.



_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 10 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
A dou-a zi am reusit sa urc motorul din nou pe masina dar nu am reusit sa montez radiatorul si sa-l pornesc, asta din cauza ca dupa ce am vazut jos motorul am considerat ca merita un pic spalat si curatat, iar dupa ce am verificat discul de ambreiaj am ajuns la concluzia ca trebuie macar schimbate ferodourile ca erau foarte uzate, discul in sine e bun, la fel si placa de presiune, dupa ce am spalat-o putin puteam sa jur ca e noua nouta, mai putin uzura din zona unde lucreaza rulmetul de presiune, lucru rezolvat si el cu ajutorul unei "saibe antifrictiune" (cica asa se numeste prin magazine) si uite asa am pierdut cateva ore bune, ore care nu erau "in program".

Cateva poze.



Cat lucram de zor am primit in vizita un amic din Turnu Magurele cu o superba dacei 1300, poate unii dintre colegi stiu masina dar acum e vopsita integral si arata bestial, mult mai bine decat arata inainte. Dupa ce am admorat-o am facut si un mic drive test, iar masina se comporta exemplar.



_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Rezervorul negru, pare sa fie mai mica. Sau o fi doar iluzie optica?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:

Rezervorul negru, pare sa fie mai mica. Sau o fi doar iluzie optica?

E doar o iluzie optica, probabil din cauza culorii negre.  =D

Modificat de AdyC (acum 10 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 10 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 437
Ciao Ady ! Faina masinuta. Spor la treaba si multi ani si km cu ea 

_______________________________________
  Email
Dedicat Trabantistilor din Romania si nu numai
Contact +(4) 0740-485 474 (Orange)  YM: TrabyRo

pus acum 10 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926

trabyro a scris:

Ciao Ady ! Faina masinuta. Spor la treaba si multi ani si km cu ea 


Multumesc! La fel si tie! 


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 10 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
Am continuat lucrarile cu o revizie generala a sistemului de franare.
Din pacate nu am poze pentru ca masina e unsa cu vaselina pe dedesubt.
Am inceput cu puntea spate unde am inlocuit furtunele, pe masina erau montate furtune de 1300 mult mai lungi decat cele originale, cu unele NOS romanesti, placutele de frana fabricate din ferodou de Raba cu unele Roadhouse ( http://www.epiesa.ro/set-placute-frana- ... d-2323696/ ), garniturile etrierilor cu garnituri Auofren ( http://www.epiesa.ro/set-reparatie-etri ... d-3251183/ ), discurile sunt intr-o stare excelenta.
A urmat puntea fata, unde am vrut sa schimb furtunele dar nu a fost nevoie, pe masina sunt montate furtune originale Lockheed-Franta si sunt in stare foarte buna, am schimbat placutele si garniturile etrierilor ( http://www.epiesa.ro/set-reparatie-etri ... d-3251182/ ). Pe partea stanga a fost nevoie sa schimb si discul de frana, era foarte uzat in comparatie cu celelalte discuri ale masinii, sigur fostul proprietar a mers cu placutele pana a ajuns la metal caci e plin de santuri adanci.
A urmat pompa de frana care mi-a dat mari batai de cap, in primul rand pierdea lichid si din cauza asta tot ce era in jurul pompei nu s-a lasat usor demontat, dar dupa aproximativ sase ore am reusit sa o montez la loc, in cele sase ore am curatat pompa care era plina de mal (nu-mi dau seama cum de avea frana la cat moloz era in pompa) si toate ansamblurile si subansamblurile demontate, mai aveam putin si demontam pedalele definitiv de pe masina ca sa pot scoate axul pedalelor care erea intepenit.

Poza cu o parte din piese.  :\/



_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 10 ani
   
claudiu.amza
Membru Activ

Din: sibiu
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 104
Ady multumim mult de informatii cu procurarea de piese uite asa e bine ca asemenea link.uri ni le accesam si mai luam una,alta la sutuci,inca o data miltumiri si spor la munca!

pus acum 10 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926

claudiu.amza a scris:

Ady multumim mult de informatii cu procurarea de piese uite asa e bine ca asemenea link.uri ni le accesam si mai luam una,alta la sutuci,inca o data miltumiri si spor la munca!


Cu placere Claudiu si Multumesc!


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Incepe sa prinda forma! 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:

Incepe sa prinda forma! 


Multumesc!

Mai e mult pana la forma la care vreau eu sa ajunga, dar incet o sa ajunga si acolo. In prima faza vreau sa o pun la punct d.p.d.v. tehnic ca sa poata trece ITP-ul si sa o inmatriculez pe numele meu si dupa, cred anul viitor o sa intre putin la cosmetizat. 


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Dupa care, e timpul sa-ti iei si o Dacie 1300!     

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:

Dupa care, e timpul sa-ti iei si o Dacie 1300!     


Mai repede o dacie sport.


Am continuat reparatiile cu reconditionarea casetei de directie si schimbarea macaralei de la usa stanga fata.
Poze cu caseta nu am dar in mare reconditionarea a constat in demontare, curatare (avea namol de un deget pe ea), gresare, schimbat bucsile si burdufurile.



Kilometrajul in momentul in care a inceput sa " circule pe rotile ei"



Astazi masina a primit ITP pentru urmatorii doi ani.  :\/



Din nou pe strazile din Alexandria, dupa mai mult de doi ani in care nu a avut ITP.



_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Faina treaba!     

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:

Faina treaba!     


Multumesc Misu.


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 10 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
De astazi nu mai are numarul TR 07 LKM ci TR 71 UAP.   
   



Totul a decurs fara probleme la RAR pentru completarea mentiunii "Vehicul istoric" ce trebuie facuta in CI, in schimb la politie nu au vrut sa primeasca actele in vederea inmatricularii pe motiv ca nu am "certificatul de autenticitate al vehiculului" emis de RAR, certificat de care eu le-am spus ca nu e nevoie pentru ca e vorba de un "Vehicul istoric", iar cel de la politie, indignat a replicat "Si unde scrie domule ca nu e nevoie de certificat de autenticitate, ne arati si noua si o inmatriculam", dupa discutia asta am dat cateva telefoane, am intrebat un coleg, caruia ii multumesc din nou si am aflat exact unde scrie, adica in Ordinul MAI 1501/2006, art. 8, litera m), ce se poate consulta aici: http://lege5.ro/Gratuit/geydanrtha/ordi ... ehiculelor si m-am intors la ghiseu, dupa ce i-am transmis exact unde sa citeasca un lucru pe care trebuia sa-l stie deja sa rezolvat problema, am primit numerele si deocamdata dovada, talonul vine saptamana viitoare prin posta.
Urmeaza sa merg la financiar sa o scot de la impozit, dar acolo am intrebat deja care e treaba cand am platit taxa de inmatriculare si nu cred sa intampin probleme, cererea am facut-o dar a spus sa revin dupa ce sunt trecut eu ca proprietar pe CI, adica dupa ce masina va fi inmatriculata pe numele meu.
Ar mai fi scutirea de Rovinieta dar inca nu ma agit ca nu o sa ies prea curand cu cu ea la plimbare.

Modificat de AdyC (acum 10 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 10 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
Felicitari Adi ! Am vazut placutele si pe FB. Pentru schimbarea denumirii topicului trebuie insa sa il rogi pe Misu sa faca asta pt ca doar el are asemenea autoritate .

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

AdyC a scris:

De astazi nu mai are numarul TR 07 LKM ci TR 71 UAP.   
   

http://9.t.imgbox.com/QjFQbFeF.jpg

Totul a decurs fara probleme la RAR pentru completarea mentiunii "Vehicul istoric" ce trebuie facuta in CI, in schimb la politie nu au vrut sa primeasca actele in vederea inmatricularii pe motiv ca nu am "certificatul de autenticitate al vehiculului" emis de RAR, certificat de care eu le-am spus ca nu e nevoie pentru ca e vorba de un "Vehicul istoric", iar cel de la politie, indignat a replicat "Si unde scrie domule ca nu e nevoie de certificat de autenticitate, ne arati si noua si o inmatriculam", dupa discutia asta am dat cateva telefoane, am intrebat un coleg, caruia ii multumesc din nou si am aflat exact unde scrie, adica in Ordinul MAI 1501/2006, art. 8, litera m), ce se poate consulta aici: http://lege5.ro/Gratuit/geydanrtha/ordi ... ehiculelor si m-am intors la ghiseu, dupa ce i-am transmis exact unde sa citeasca un lucru pe care trebuia sa-l stie deja sa rezolvat problema, am primit numerele si deocamdata dovada, talonul vine saptamana viitoare prin posta.
Urmeaza sa merg la financiar sa o scot de la impozit, dar acolo am intrebat deja care e treaba cand am platit taxa de inmatriculare si nu cred sa intampin probleme, cererea am facut-o dar a spus sa revin dupa ce sunt trecut eu ca proprietar pe CI, adica dupa ce masina va fi inmatriculata pe numele meu.
Ar mai fi scutirea de Rovinieta dar inca nu ma agit ca nu o sa ies prea curand cu cu ea la plimbare.

Asta asa este, ca ori la RAR, ori la fisc, ori la inmatriculari, ai sansa sa dai peste vreun analfabet, care a fost pus acolo pe baza de pile si care stie totul mai bine.
Pana nu se va face totul (fisc, RAR, birou de inmatriculari) la un singur loc, asa cum e in alte tari, nu va fi ordine.
Dar asta nu se va intampla in curand ca sunt prea multe interese sa fie cat mai multe institutii separate, cu cat mai multi birocrati pusi in functie pe baza de nepotism.
Pe mine aia doua saptamani cu umblatul cu transcrierea, ma consuma mai mult decat cei 2-3 ani de restaurare. Am facut multe si am descalcit multe chestii aparent imposibil de rezolvat, dar aproape de fiecare data m-am dat peste vreun "expert" care se credea mai destept decat legea si care trebuia combatut prin diverse metode mioritice atat de specifice.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
Felicitari!

Modificat de oldtimercraiova (acum 8 ani)


pus acum 10 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la