CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj
Pagini: 1
AdyC
Membru Senior Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
Noua achizitie. Nu e perfecta dar are potential. O sa incerc sa o aduc cat mai aproape de original, pacat ca nu o sa o pot pastra la vopsea originala pentru ca toata partea fata trebuie vopsita.
Am uitat sa precizez, an fabricatie '71, culoare alb 13, originala in proportie de 70%
Liviu-Florin
Membru Senior Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Frumusica sutica! Sa o stapanesti sanatos!
pus acum 11 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Faina achizitie! Dar sa stii ca alb 13 nu a existat la Dacia 1100. Asta ori a fost Alb 40 ori gri 83.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 11 ani
tavi_dacia1100
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2176
Misu de Cluj a scris:
Faina achizitie! Dar sa stii ca alb 13 nu a existat la Dacia 1100. Asta ori a fost Alb 40 ori gri 83.
La sfarsitul lui '71 a existat si Alb 13.
_______________________________________ COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi
pus acum 11 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
tavi_dacia1100 a scris:
Misu de Cluj a scris:
Faina achizitie! Dar sa stii ca alb 13 nu a existat la Dacia 1100. Asta ori a fost Alb 40 ori gri 83.
La sfarsitul lui '71 a existat si Alb 13.
Adevarat, dar la sfarsitul lui 1971, nu a mai existat Dacia 1100.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 11 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Dar nu conteaza culoarea. Masina asta are potential si e una solida!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 11 ani
classicfan
Membru Senior Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
Cu toate ca nu a existat in paleta de culori originala la 1100 Alb 13, asta mi se pare ca e culoarea cu care ii sta cel mai bine.
pus acum 11 ani
tavi_dacia1100
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2176
Misu de Cluj a scris:
tavi_dacia1100 a scris:
Misu de Cluj a scris:
Faina achizitie! Dar sa stii ca alb 13 nu a existat la Dacia 1100. Asta ori a fost Alb 40 ori gri 83.
La sfarsitul lui '71 a existat si Alb 13.
Adevarat, dar la sfarsitul lui 1971, nu a mai existat Dacia 1100.
M-am exprimat eu gresit. Vroiam sa spun ca desi oficial in paleta de culori standard nu aparea Alb 13, la finalul productiei (in '71) au fost cateva vospite alb de fabrica.
_______________________________________ COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi
pus acum 11 ani
catalin7070
Membru Senior Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1924
Fără să vreau să contrazic pe nimeni! Cānd maşina asta ieşea pe porţile Uzinei erau deja īn trafic multe (sute) Dacia 1300 alb 13! Bănuiesc că Uzina nu avea două vopsitorii . Nu este prima alb 13 de care ştim, dar este cea mai frumoasă !
pus acum 11 ani
AdyC
Membru Senior Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
Asa cum am spus masina are vopseaua originala pe o suprafata destul de mare si panoul unde sunt montate placutele cu seriile si unde este scris codul si culoarea vopselei e la vopsea originala si se vede scris clar "ALB 13".
Mai stiu pe cineva care a gasit una tot Alb 13, la care a primit factura cu care a fost cumparata, o sa-i cer acordul si daca e afirmativ o sa postez poza facturii.
claudiu.amza
Membru Activ Din: sibiu
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 104
felicitari Adi si de la mine si pastreazo in culoare originala masia i superba si mai are <<inca un as in maneca>>adica a ajuns pe mainile unui profesionist deci va fii printre cele mai tari,mai ales ca i alb 13 de fabrica
pus acum 11 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Atunci este o raritate!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 11 ani
AdyC
Membru Senior Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
AdyC a scris:
Noua achizitie. Nu e perfecta dar are potential. O sa incerc sa o aduc cat mai aproape de original, pacat ca nu o sa o pot pastra la vopsea originala pentru ca toata partea fata trebuie vopsita.
Am uitat sa precizez, an fabricatie '71, culoare alb 13, originala in proportie de 70%
Cand am spus ca e originala in proportie de 70% m-am referit la vopsea. Masina nu are mari modificari, are carburator Carfil, oglinda retrovizoare interioara de 1300, yala de dulap montata in usa de la sofer pentru ca s-a defectat cea din buton si nu se mai incuia, maciulia de la schimbator, chedere de 1300 la usile din fata si cam atat deci nu a fost "violata" foarte rau. In schimb are alte probleme rezervor spart, probleme cu franele, amortizoare uzate si asta ce am observat pana acum ca nu am facut o revize la partea mecanica sa vad cum sta cu adevarat, dar nu-i bai ca toate problemele astea se rezolva usor, problema mare o sa fie cu aripile fata, sa vad ce mai pot salva din ele si sa le vopsesc sau sa le inlocuiesc cu altele mai bune si sa le vopsesc.
AdyC
Membru Senior Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
AdyC a scris:
Asa cum am spus masina are vopseaua originala pe o suprafata destul de mare si panoul unde sunt montate placutele cu seriile si unde este scris codul si culoarea vopselei e la vopsea originala si se vede scris clar "ALB 13".
Mai stiu pe cineva care a gasit una tot Alb 13, la care a primit factura cu care a fost cumparata, o sa-i cer acordul si daca e afirmativ o sa postez poza facturii.
AdyC
Membru Senior Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
Ca sa fie cat mai protejate am cumparat trei prelate, pentru LKM si pentru ambele RDI, doar ca RDI-urile mai au putin pana sa intre la garaj. Prelatele sunt cumparate din Lidl la reducere cu 44.99 lei bucata, dimensiune M si vin bine pe sutica.
AdyC
Membru Senior Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
Misu de Cluj a scris:
tavi_dacia1100 a scris:
Misu de Cluj a scris:
Faina achizitie! Dar sa stii ca alb 13 nu a existat la Dacia 1100. Asta ori a fost Alb 40 ori gri 83.
La sfarsitul lui '71 a existat si Alb 13.
Adevarat, dar la sfarsitul lui 1971, nu a mai existat Dacia 1100.
Luneta si inca doua geamuri de pe masina sunt fabricate in 09.1971, restul sunt 06.71 sau 07.71, deci sigur masina e fabricata cel putin in septembrie '71. Parbrizul e din 74, dar sigur a fost spart si inlocuit.
AdyC
Membru Senior Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
Un clip cu motorul pornit inainte de a-l demonta de pe masina.
Operatiunea "Rezervorul".
Astazi am reusit doar sa "ajung" la vechiul rezervor, care e spart si sa-l schimb cu unul bun (rezervorul original de pe RDI). Maine urmeaza sa remontez totul la loc.
AdyC
Membru Senior Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
A dou-a zi am reusit sa urc motorul din nou pe masina dar nu am reusit sa montez radiatorul si sa-l pornesc, asta din cauza ca dupa ce am vazut jos motorul am considerat ca merita un pic spalat si curatat, iar dupa ce am verificat discul de ambreiaj am ajuns la concluzia ca trebuie macar schimbate ferodourile ca erau foarte uzate, discul in sine e bun, la fel si placa de presiune, dupa ce am spalat-o putin puteam sa jur ca e noua nouta, mai putin uzura din zona unde lucreaza rulmetul de presiune, lucru rezolvat si el cu ajutorul unei "saibe antifrictiune" (cica asa se numeste prin magazine) si uite asa am pierdut cateva ore bune, ore care nu erau "in program".
Cateva poze.
Cat lucram de zor am primit in vizita un amic din Turnu Magurele cu o superba dacei 1300, poate unii dintre colegi stiu masina dar acum e vopsita integral si arata bestial, mult mai bine decat arata inainte. Dupa ce am admorat-o am facut si un mic drive test, iar masina se comporta exemplar.
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Rezervorul negru, pare sa fie mai mica. Sau o fi doar iluzie optica?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 10 ani
AdyC
Membru Senior Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
Misu de Cluj a scris:
Rezervorul negru, pare sa fie mai mica. Sau o fi doar iluzie optica?
E doar o iluzie optica, probabil din cauza culorii negre. =D
AdyC
Membru Senior Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
Am continuat lucrarile cu o revizie generala a sistemului de franare. Din pacate nu am poze pentru ca masina e unsa cu vaselina pe dedesubt. Am inceput cu puntea spate unde am inlocuit furtunele, pe masina erau montate furtune de 1300 mult mai lungi decat cele originale, cu unele NOS romanesti, placutele de frana fabricate din ferodou de Raba cu unele Roadhouse ( http://www.epiesa.ro/set-placute-frana- ... d-2323696/ ), garniturile etrierilor cu garnituri Auofren ( http://www.epiesa.ro/set-reparatie-etri ... d-3251183/ ), discurile sunt intr-o stare excelenta. A urmat puntea fata, unde am vrut sa schimb furtunele dar nu a fost nevoie, pe masina sunt montate furtune originale Lockheed-Franta si sunt in stare foarte buna, am schimbat placutele si garniturile etrierilor ( http://www.epiesa.ro/set-reparatie-etri ... d-3251182/ ). Pe partea stanga a fost nevoie sa schimb si discul de frana, era foarte uzat in comparatie cu celelalte discuri ale masinii, sigur fostul proprietar a mers cu placutele pana a ajuns la metal caci e plin de santuri adanci. A urmat pompa de frana care mi-a dat mari batai de cap, in primul rand pierdea lichid si din cauza asta tot ce era in jurul pompei nu s-a lasat usor demontat, dar dupa aproximativ sase ore am reusit sa o montez la loc, in cele sase ore am curatat pompa care era plina de mal (nu-mi dau seama cum de avea frana la cat moloz era in pompa) si toate ansamblurile si subansamblurile demontate, mai aveam putin si demontam pedalele definitiv de pe masina ca sa pot scoate axul pedalelor care erea intepenit.
claudiu.amza
Membru Activ Din: sibiu
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 104
Ady multumim mult de informatii cu procurarea de piese uite asa e bine ca asemenea link.uri ni le accesam si mai luam una,alta la sutuci,inca o data miltumiri si spor la munca!
pus acum 10 ani
AdyC
Membru Senior Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
claudiu.amza a scris:
Ady multumim mult de informatii cu procurarea de piese uite asa e bine ca asemenea link.uri ni le accesam si mai luam una,alta la sutuci,inca o data miltumiri si spor la munca!
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Incepe sa prinda forma!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 10 ani
AdyC
Membru Senior Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
Misu de Cluj a scris:
Incepe sa prinda forma!
Multumesc!
Mai e mult pana la forma la care vreau eu sa ajunga, dar incet o sa ajunga si acolo. In prima faza vreau sa o pun la punct d.p.d.v. tehnic ca sa poata trece ITP-ul si sa o inmatriculez pe numele meu si dupa, cred anul viitor o sa intre putin la cosmetizat.
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Dupa care, e timpul sa-ti iei si o Dacie 1300!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 10 ani
AdyC
Membru Senior Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
Misu de Cluj a scris:
Dupa care, e timpul sa-ti iei si o Dacie 1300!
Mai repede o dacie sport.
Am continuat reparatiile cu reconditionarea casetei de directie si schimbarea macaralei de la usa stanga fata. Poze cu caseta nu am dar in mare reconditionarea a constat in demontare, curatare (avea namol de un deget pe ea), gresare, schimbat bucsile si burdufurile.
Kilometrajul in momentul in care a inceput sa " circule pe rotile ei"
Astazi masina a primit ITP pentru urmatorii doi ani. :\/
Din nou pe strazile din Alexandria, dupa mai mult de doi ani in care nu a avut ITP.
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Faina treaba!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 10 ani
AdyC
Membru Senior Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
AdyC
Membru Senior Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
De astazi nu mai are numarul TR 07 LKM ci TR 71 UAP.
Totul a decurs fara probleme la RAR pentru completarea mentiunii "Vehicul istoric" ce trebuie facuta in CI, in schimb la politie nu au vrut sa primeasca actele in vederea inmatricularii pe motiv ca nu am "certificatul de autenticitate al vehiculului" emis de RAR, certificat de care eu le-am spus ca nu e nevoie pentru ca e vorba de un "Vehicul istoric", iar cel de la politie, indignat a replicat "Si unde scrie domule ca nu e nevoie de certificat de autenticitate, ne arati si noua si o inmatriculam", dupa discutia asta am dat cateva telefoane, am intrebat un coleg, caruia ii multumesc din nou si am aflat exact unde scrie, adica in Ordinul MAI 1501/2006, art. 8, litera m), ce se poate consulta aici: http://lege5.ro/Gratuit/geydanrtha/ordi ... ehiculelor si m-am intors la ghiseu, dupa ce i-am transmis exact unde sa citeasca un lucru pe care trebuia sa-l stie deja sa rezolvat problema, am primit numerele si deocamdata dovada, talonul vine saptamana viitoare prin posta. Urmeaza sa merg la financiar sa o scot de la impozit, dar acolo am intrebat deja care e treaba cand am platit taxa de inmatriculare si nu cred sa intampin probleme, cererea am facut-o dar a spus sa revin dupa ce sunt trecut eu ca proprietar pe CI, adica dupa ce masina va fi inmatriculata pe numele meu. Ar mai fi scutirea de Rovinieta dar inca nu ma agit ca nu o sa ies prea curand cu cu ea la plimbare.
vranceanu
Moderator Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
Felicitari Adi ! Am vazut placutele si pe FB. Pentru schimbarea denumirii topicului trebuie insa sa il rogi pe Misu sa faca asta pt ca doar el are asemenea autoritate .
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
pus acum 10 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
AdyC a scris:
De astazi nu mai are numarul TR 07 LKM ci TR 71 UAP.
Totul a decurs fara probleme la RAR pentru completarea mentiunii "Vehicul istoric" ce trebuie facuta in CI, in schimb la politie nu au vrut sa primeasca actele in vederea inmatricularii pe motiv ca nu am "certificatul de autenticitate al vehiculului" emis de RAR, certificat de care eu le-am spus ca nu e nevoie pentru ca e vorba de un "Vehicul istoric", iar cel de la politie, indignat a replicat "Si unde scrie domule ca nu e nevoie de certificat de autenticitate, ne arati si noua si o inmatriculam", dupa discutia asta am dat cateva telefoane, am intrebat un coleg, caruia ii multumesc din nou si am aflat exact unde scrie, adica in Ordinul MAI 1501/2006, art. 8, litera m), ce se poate consulta aici: http://lege5.ro/Gratuit/geydanrtha/ordi ... ehiculelor si m-am intors la ghiseu, dupa ce i-am transmis exact unde sa citeasca un lucru pe care trebuia sa-l stie deja sa rezolvat problema, am primit numerele si deocamdata dovada, talonul vine saptamana viitoare prin posta. Urmeaza sa merg la financiar sa o scot de la impozit, dar acolo am intrebat deja care e treaba cand am platit taxa de inmatriculare si nu cred sa intampin probleme, cererea am facut-o dar a spus sa revin dupa ce sunt trecut eu ca proprietar pe CI, adica dupa ce masina va fi inmatriculata pe numele meu. Ar mai fi scutirea de Rovinieta dar inca nu ma agit ca nu o sa ies prea curand cu cu ea la plimbare.
Asta asa este, ca ori la RAR, ori la fisc, ori la inmatriculari, ai sansa sa dai peste vreun analfabet, care a fost pus acolo pe baza de pile si care stie totul mai bine. Pana nu se va face totul (fisc, RAR, birou de inmatriculari) la un singur loc, asa cum e in alte tari, nu va fi ordine. Dar asta nu se va intampla in curand ca sunt prea multe interese sa fie cat mai multe institutii separate, cu cat mai multi birocrati pusi in functie pe baza de nepotism. Pe mine aia doua saptamani cu umblatul cu transcrierea, ma consuma mai mult decat cei 2-3 ani de restaurare. Am facut multe si am descalcit multe chestii aparent imposibil de rezolvat, dar aproape de fiecare data m-am dat peste vreun "expert" care se credea mai destept decat legea si care trebuia combatut prin diverse metode mioritice atat de specifice.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!