CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj
Pagini: 1
zoltan.ezo
Membru nou
Din: M_CIUC
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 39
salutare domnilor dupa cum incerc sa explic si in titlu caut sa cumpar inele albe pt anvelope-sper sa intelegeti despre ce vorbesc nu stiu exact cum se numesc...am inteles ca ar fi pe forum cineva care aducea din ungaria ,dar nu stiu sigur cine ,daca stie cineva unde gasesc va rog sa ma sunat intru mai rar pe net 0751.156.504-zoltan-multumesc.
pus acum 11 ani
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Sint din Turcia , nu din Ungaria.
pus acum 11 ani
mhoria
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 542
Daca se pot aduce sunt si eu interesat de un set pentru Fiat 850, care are janta de 12".
pus acum 11 ani
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Pe 12 nu are . Si mie imi trebuie . Are anunturi la rubrica vinzari .
pus acum 11 ani
vas_adam2000
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826
Zoltan, cauti cumva inele de centrare? Daca da vezi pe la vulcanizatori. Eu din 3 in 3 am gasit informatii cu persoane care le comercializau in Cluj. Sau cauta pe net cu google. De ex:
pus acum 11 ani
tavi_dacia1100
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
_______________________________________ COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi
asta cautam-multumesc-incerc iau legatura cu colegu-
pus acum 11 ani
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Azi am fost la o vulcanizare si am montat si eu cele 4 inele albe pe una dintre masinile mele . Grija mare . Trebuiesc lipite . Silicon transparent sau prenandez. Eu nu le-am lipit , am mers cam 200 metri cu ele montate si mi-au iesit de pe jante . 3 dintre ele le-am rupt ... Apoi am revenit la vulcanizare si le-am dat jos . Pacat , s-au distrus . Asa ca mare atentie !!!
29.5KB
pus acum 11 ani
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Am fost cu Adi (Amb13 ) si poate sa va confirme ... Pacat , aratau foarte bine pe masina ...
28.3KB
pus acum 11 ani
johnny_awj
Membru Activ
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 140
Atasez un filmulet pentru d-l Gherghin cu modul de montare a acestor inele
S-au respectat pasii din filmulet si totusi s-au rupt?
Intreb pentru ca si eu am luat aceste inele si inca nu le-am montat. Rugamintea ar fi sa-mi raspunda (probabil si altii sunt interesati) pentru a stii daca siliconul este necesar. Multumesc
Modificat de johnny_awj (acum 11 ani)
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, an 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100 CP, an 1970 Fiat 1800, 1797 cmc, an 1967
pus acum 11 ani
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Era prea mare poza , mai mare de 6 mega si nu am reusit s-o postez pe aia , asa ca am pus alta.
Modificat de gherghin nicolae (acum 11 ani)
pus acum 11 ani
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Exceptind sculele folosite, care in cazul meu au fost scule automate , din cele existente pe la toate vulcanizarile din tara (adica presa aia era pe aer nu manuala ca in filmulet ) , toata procedura a fost identica. Nu au batut cu ciocanelul acela din plastic ...insa nu cred ca ar fi avut sens . De la inceput nu s-au asezat lipite de anvelopa . Dupa cum vedeti in filmulet , ei au folosit ceva solutie pentru etansare la baza(buza) jentii . Eu acea solutie le-am spus sa nu fie neagra tocmai sa nu murdareasca inelele curate si noi . In rest la fel am procedat. Precizez ca am cumparat de aici de pe forum niste roti echipate cu cauciucuri si cu bandouri pentru Volkswagen-ul T1 pe care-l am . Ei bine , bandourile de pe acele roti erau lipite . Scriu asta pentru ca am facut pana pe o roata si am inlocuit cauciucul cu totul . Am folosit un singur bandou dintr-un alt set pe care l-am cumparat. Am cumparat 3 seturi . Acel bandou din nou nu l-am lipit , si din acest motiv nu sta cum trebuie , dar nici nu am rulat cu masina aia. La Parada Retromobil am adus-o pe platforma . De acum stiu , si v-am scris si aici ca trebuiesc lipite . Am aceeasi marca , Atlas pe 15 , fabricate in Turcia , exact cum sint cele prezentate in filmulet . Pentru 10 lei cit costa un tub de silicon , am pierdut 150 lei (le-am cumparat la inceput , cind erau mai scumpe...) plus 40 lei operatiunea de montaj ... Asa ca , mai bine luati seama la ce am scris aici , daca vreti sa nu patiti ca mine .
46.3KB
pus acum 11 ani
amb13
Moderator
Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
gherghin nicolae a scris:
Am fost cu Adi (Amb13 ) si poate sa va confirme ... Pacat , aratau foarte bine pe masina ...
Confirm.
_______________________________________ Decit sa moara trei, mai bine unul!
pus acum 11 ani
johnny_awj
Membru Activ
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 140
Multumesc frumos
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, an 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100 CP, an 1970 Fiat 1800, 1797 cmc, an 1967
pus acum 11 ani
bAndrei
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 4479
Bandourile acestea sunt niste kitchuri ordinare, am mai spus eu si cu alte ocazii dar oamenii sunt prea disperati pt o falsa senzatie de roata de epoca.
Singurele cauciucuri pe care se potrivesc sunt cele conice si cu buza de protectie la bordura. Adica fix cauciucurile de epoca cu dimensiuni de genul 6.40 7.00 etc. Acolo nu este nevoie de nici o lipitura. Pe cauciucurile moderne, pe care parerea mea nu au ce cauta, atunci poti sa le lipesti si de aici incepe tigania.
Dar toate eforturile sunt in zadar pentru ca in scurt timp se vor ingalbenii si vor deveni casante. Au durata de viata mult mai scurta decat cauciucul pe care sunt lipite. Deci care-i afacerea? Orice cunsocator va sti ca sunt niste kitchuri si nu au nimic in comun cu realitatea.Orice necunoscator nu le va aprecia. Dar ramane la apreciera fiecaruia pe ce arunca banii. Dar cand te gandest ca, cu banii de 4 seturi iti iei un cauciuc nou whitewall proaspat si replica dupa unul de epoca + vulcanizari si alte cheltuieli....ramane de pus in balanta, cat rulezi cu 4 seturi si cat cu noste cauciucuri noi de epoca.
Modificat de bAndrei (acum 11 ani)
_______________________________________
pus acum 11 ani
bAndrei
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 4479
gherghin nicolae a scris:
Am fost cu Adi (Amb13 ) si poate sa va confirme ... Pacat , aratau foarte bine pe masina ...
sincer pe asa masina nu se potrivesc acest model de bandouri, ci ceva de genul:
sau
_______________________________________
pus acum 11 ani
hufo
Membru Senior
Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3084
bAndrei a scris:
gherghin nicolae a scris:
Am fost cu Adi (Amb13 ) si poate sa va confirme ... Pacat , aratau foarte bine pe masina ...
sincer pe asa masina nu se potrivesc acest model de bandouri, ci ceva de genul:
sau
exact!
pus acum 11 ani
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Da . Insa discutia era despre montajul acelor bandouri , nu cum ar arata ele pe masina mea sau a oricui . Mie mi-au placut , le-am cumparat , ce era sa fac cu ele ? Sa astept sa se ingalbeneasca in garaj , nemontate vreodata pe masina ? Nu pling dupa banii aia pierduti , dar am dorit sa scriu acest lucru aici , tocmai sa nu mai existe cineva care sa le distruga fara sa stie ca trebuiesc lipite . Ca-i tiganie sau nu...astea sint . Ca si marca , sint identice , tot Atlas ! Acum mi-am dat seama cum trebuiesc montate si v-am impartasit si voua chestia asta. Atit si nimic mai mult . Stiu ca gusturile nu se discuta , probabil nu dau bine pe masina , dar asta este off topic deja. Numai bine va doresc tuturor !