CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
the_sexy_girl_alive
Femeie
24 ani
Covasna
cauta Barbat
24 - 47 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Am vazut prin Cluj-Napoca / Ford Granada Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48219
Azi am descoperit un Ford Granada Mk2 abandonata in curtea tipografiei Ardealul (Pe 21 Decembrie, langa biserica Sf. Petru).

ford granada azi descoperit ford granada mk2 abandonata curtea ardealul (pe decembrie, langa Admin

75.3KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48219
Uriasa masina si este inca in stare destul de buna!
Partea proasta ca astea au motoare mari de 2,8 si 3,0, ceea ce te termina cu impozitul.

ford granada uriasa masina este inca stare destul proasta astea motoare mari 2,8 3,0, ceea termina Admin

77.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
glad parau
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca ardelean 100%
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1080
ei cam trecut in viteza pe langa dumneavoastra si nu mai vati vazut si nu vam observat numa prea tarziu.....si vam vazut ca ii faceati cu ochiu la ford.....aaa....si detalii despre maisna..era a unui angajat de la tipografie...pana amu 2 ani cand a incetat sa circule cu ea.....sunetu motorului nu era tocamai placut..parca era in chinuri..fapt care cerea refacut de la radiator la CV....

_______________________________________
dacia sport fan forever....

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48219
Pai astea au motoare V6, care daca sunt refacute cu piese bune, atunci tin o viata!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
glad parau
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca ardelean 100%
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1080
ideea ii ca acuma este nevoie de om cu bani pt a reface motoru si de a o detine din cauza motorului....

_______________________________________
dacia sport fan forever....

pus acum 15 ani
   
inkey
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 6
Intr-adevar e motor de 2,8 l. Nu a mai fost pornita de multa vreme.

pus acum 14 ani
   
rotor
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3
Uite-mi masina

E 2.8 V6, injectie KJTronic/Bosch. Mananca intre 14-24l/100, in functie de cum o calci. In afara cel mai bine am scos 8l/100 daca-mi amintesc exact... Tractiunea, fireste, pe spate. La vremea ei, avea 168 de cai putere, 2 taiati din stramtarea esapamentului, la 170CP intra in alta categorie de taxe in Germania pe atunci.

Am luat o bordura si am ramas cocotat pe ea. Sunt joase masinile alea, desi pare ca nu e asa. Ei bine, atunci i-am spart o evacuare. Astea au una pe 3 cilindri si alta pe ailalti 3, se unesc undeva la mijlocul masinii. Cum am spart doar una dintre ele, auzeai tot timpul doar 3 cilindri. De aici sunetul ciudat. Parea ca nu merge in toti. In schimb nu era asa de varza motorul, tragea bine. Manca, e drept, putin ulei dar nu exagerat. Asa cum e, motorul o mai duce.

Mai suna ciudat si pentru ca s-a blocat termocupla si ducea elicea de la radiator de o lua naiba. Mie mila de ea, e un model grozav dar nu-l vrea nimeni. E si varianta Ghia, geamuri si oglinzi electrice, inchidere centralizata din fabrica, senzori la placutele de frana, la ulei, la apa. Are un rudimentar computer de bord deasupra langa trapa.

A mai stat odata 8 luni din cauza de un scurt si a pornit la cheie .

Spre deosebire de modelele mai noi care au curea de transmisie, asta e pe roti dintate, umbla vorba ca nu se strica niciodata.

Problema e impozitul imens si piesele de negasit. Inclusiv cauciucurile te ucid, sunt pe metric.

Modificat de rotor (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
bAndrei
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4479
un numar de telefon in legatura cu granada pt cei interesati?

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
rotor
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3
N-am telefon pe care sa pot fi sunat, dar sunt de gasit pe mail sau YM: rotor_s2 la yahoo.

pus acum 14 ani
   
rotor
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3
Din pacate, s-a potrivit tare nasol.
Tocmai voia cineva sa o foloseasca, m-am bucurat, am vorbit cu amicul ce are cheile, ca sa aflu ca masina fusese tocmai dusa la fier vechi...

Tare rau imi pare...

R.I.P. Ford Granada al meu... 


pus acum 14 ani
   
glad parau
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca ardelean 100%
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1080
condoleante pentru masina.....am vazut ca de ceva vreme lipsea de acolo....am crezut ca ati luato sa o refaceti dar mno....asta e....

_______________________________________
dacia sport fan forever....

pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la