CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: DEEA25
| Femeie 25 ani Mures cauta Barbat 25 - 51 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Eu umblu cu Dacia mea tot sezonul, deci de obicei in septembrie sau octombrie o spal cu jet sub presiune pe dedesubt, apoi o las cateva zile sa se usuce, dupa care cumpar 6 litri de ulei de motor din ala ieftin romanesc iau o conserva goala si o pensula so o dau cu ulei complet pe dedesubt. Asta o fac din 1991, de cand e masina la mine si va spun ca am umblat in fiecare iarna aproape zilnic si a rezistat foarte bine caroseria. Treaba e cam murdara si dupa aceasta procedura si tu areti la fel, ca si fundul masinii, dar merita facuta o data pe an. Weekendul asta o fac Dacia galbena, iar sambata viitoare cea visinie.
Pregatire_de_iarna
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Au mai ramas pasajele rotilor din spate, pe alea le fac maine Apoi o bag putin pe niste drumuri prafuite
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 11 ani |
|
om_bland
Membru Senior
Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
|
|
Zapada si sarea nu spala uleiul ? ... Eu pe rabla mea mai dau cu vaselina ; iarna mai ales pe la rotile din fatza se mai spala, dar o mai retusez pe unde dispare 1 data 2 ori . In restul anotimpurilor tine
|
|
pus acum 11 ani |
|
radu
Membru Senior
Din: TURDA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 713
|
|
Nu-i mai simplu sa suflii cu pistolul?Cam acelasi lucru ca si cind bagi ulei in praguri.
_______________________________________ Tot omul are o masina noua Pe cind una veche , citi?
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Daca suflii cu pistolul, faci muradarie si mai mare.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 11 ani |
|
mer_se280
Membru Senior
Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
|
|
Misu de Cluj a scris:
Daca suflii cu pistolul, faci muradarie si mai mare. |
Bun, dar acel pistol nu se poate regla ca sa nu faca atata "mizerie"...de ce cezi ca ar face?
Sincer si eu as opta pentru pistol!
_______________________________________ Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change".
|
|
pus acum 11 ani |
|
AdyC
Membru Senior
Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
|
|
om_bland a scris:
Zapada si sarea nu spala uleiul ? ... Eu pe rabla mea mai dau cu vaselina ; iarna mai ales pe la rotile din fatza se mai spala, dar o mai retusez pe unde dispare 1 data 2 ori . In restul anotimpurilor tine |
Daca se imbacseste cu praf se spala mai greu. Eu as face operatia asta la inceputul toamenei si pana vine iarna are stratul de praf asigurat.
_______________________________________ Dacia 1100 - 1969 Dacia 1100 - 1971 Dacia 1300 - 1980
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
AdyC a scris:
om_bland a scris:
Zapada si sarea nu spala uleiul ? ... Eu pe rabla mea mai dau cu vaselina ; iarna mai ales pe la rotile din fatza se mai spala, dar o mai retusez pe unde dispare 1 data 2 ori . In restul anotimpurilor tine |
Daca se imbacseste cu praf se spala mai greu. Eu as face operatia asta la inceputul toamenei si pana vine iarna are stratul de praf asigurat. |
De obicei o faceam prin septembrie, dar acum au mai fost multe pe capul meu si s-o cam decalat
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 11 ani |
|
vas_adam2000
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826
|
|
AdyC, la ce praf e in Cluj pe strazile ultrasapate de cablisti si cei de la Eon, nu conteaza cand face operatia ) Ajunge sa se plimbe putin.
|
|
pus acum 11 ani |
|
AdyC
Membru Senior
Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
|
|
vas_adam2000 a scris:
AdyC, la ce praf e in Cluj pe strazile ultrasapate de cablisti si cei de la Eon, nu conteaza cand face operatia ) Ajunge sa se plimbe putin. |
Eu ma refeream la faptul ca atunci cand e cald afara praful se depune mai repede si mai bine pe stratul de ulei/vaselina. Nici eu nu trebuie sa ies cu masina la camp sa se prafuie, e de ajuns sa bata vantul o zi si poti jura ca am alergat cu ea tot campul.
_______________________________________ Dacia 1100 - 1969 Dacia 1100 - 1971 Dacia 1300 - 1980
|
|
pus acum 11 ani |
|
ydaniel
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
|
|
Folosirea uleiului si a vaselinei este cea mai ieftina.Am prefer si folosesc ceara anticoroziva mono sau bicomponenta:aderenta f buna la metal,aproape lipsa miros dupa uscare,rezistenta la factorii agresivi si mai ales se aplica usor cu pistolul.
_______________________________________ ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
|
|
pus acum 10 ani |
|
halalaie_ovari_norbert
Membru Activ
Din: Teius/Alba
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 193
|
|
Am vazut mai sus varianta cu pistolul ... Mie tot timpul imi ramane ulei cand schimb uleiul la masina si ma gandeam sa-l folosesc ala si sa "izolez" cu el ... Intrebarea e: iese prin pistol? nu se infunda? ( poate l-as ajuta eu sa-l incalzesc inainte ...?! )
_______________________________________ Mobra 50 Turist (1985) Carpati (1958)
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
halalaie_ovari_norbert a scris:
Am vazut mai sus varianta cu pistolul ... Mie tot timpul imi ramane ulei cand schimb uleiul la masina si ma gandeam sa-l folosesc ala si sa "izolez" cu el ... Intrebarea e: iese prin pistol? nu se infunda? ( poate l-as ajuta eu sa-l incalzesc inainte ...?! ) |
Cu pistolul de vopsit nu merge, Iti trebuie pustol cu diuza din ala mare, direct pentru asa ceva. Da-l cu pensula, ca faci mai putina mizerie.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
halalaie_ovari_norbert
Membru Activ
Din: Teius/Alba
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 193
|
|
am un pistol din ala cred ... e ceva cu rezervor de metal si cu o teava mai lunga decat pistolul de vopsit ... cred ca ala e ... era intr-un set cumparat pt compresor ( manometru, pistol normal de lipit, pistolul de care ziceam .. si inca unul simplu de fier fara rezervor ( nu stiu la ce se foloseste ala )
_______________________________________ Mobra 50 Turist (1985) Carpati (1958)
|
|
pus acum 10 ani |
|
halalaie_ovari_norbert
Membru Activ
Din: Teius/Alba
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 193
|
|
* nu de lipit ) - de vopsit
_______________________________________ Mobra 50 Turist (1985) Carpati (1958)
|
|
pus acum 10 ani |
|
halalaie_ovari_norbert
Membru Activ
Din: Teius/Alba
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 193
|
|
este vorba de pistolul cu rezervor rosu din imagine. nu e bun nici ala?
19.4KB
_______________________________________ Mobra 50 Turist (1985) Carpati (1958)
|
|
pus acum 10 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Uleiul uzat are aciditate marita, si devine si mai acid in timp. Uleiul uzat e bun la sobe cu ulei ars. Perfect valabil la orice ulei, chiar si nou. recomand CEARA.
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 10 ani |
|
halalaie_ovari_norbert
Membru Activ
Din: Teius/Alba
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 193
|
|
pai eu nu vreau sa pun ars, pun ulei nou, dar vreau sa stiu daca merge cu pistolul cu rezervor rosu sau nu...
_______________________________________ Mobra 50 Turist (1985) Carpati (1958)
|
|
pus acum 10 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Merge, cu ala se poate aplica si teroson, insa atentie ca improasca cantitati foarte mari din cauza duzei mari (e gandit pt autovapant diluat/teroson). Uleiul nou se poate aplica si cu pistol normal de vopsit (duza mai mare de 2), merge fara nici o problema, la debit mare.
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 10 ani |
|
halalaie_ovari_norbert
Membru Activ
Din: Teius/Alba
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 193
|
|
multumesc!
_______________________________________ Mobra 50 Turist (1985) Carpati (1958)
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Pe dedesubt o poti da si cu ulei ars, ca nu face absolut nici un rau. Dar in praguri si cavitati pune ceara sau ulei proaspat fierbinte, amestecat cu ceara de lumanari care se gaseste in pungi pe la Metro (asa cum face si George Pantelimon la IMS-uri). Si nu fa in garaj, ca vei face o mizerie de nu te mai vezi. Trebuie facut afara si preferabil vara.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|