CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: karina22 la Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 54 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Salutari,
Am un Tohan de dama cu roti de 28" pe care intentionez sa-l reconditionez. El este destul de original si neimprovizat, chinuit - insa in partea din fata a cadrului, unde este sigla, se afla un logo tip abtipild cu Pegas - ceea ce m se pare destul de ciudat.
Este o greseala (abtipild lipit ulterior) sau chiar au existat Tohan-uri de dama cu abtipild tip "Pegas" lipit din "comoditate", lipsa logo metalic pe stoc, economie de materiale, etc?
Merci.
Modificat de Komissar (acum 11 ani)
|
|
pus acum 11 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
Daca lipsesc gaurile pentru fixarea prin nituire a emblemei de metal , atunci e foarte posibil sa fi avut abtibild din fabrica . Probabil in perioada in care s-a tranzitat la embleme si inscriptii noi tip autocolante cu ,,Pegas'' ,mai aveau pe stoc cadruri inscriptionate ,,Tohan''. In acest caz devine chiar foarte rara si ar fi bine sa o pastrati asa fara revopsire.
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Pune poze!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 11 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
L-am desfacut deja ... o sa ii pun poze.
Ref. la reconditioare -> nu am zis nicaieri ca vreau sa-l vopsesc
Doresc sa-i dau peste toate petele si ciupiturile de rugina cu inhibitor (cu pensula mica, de pictura). In acelasi timp o sa curat toate elementele cromate cu Cif sau Axion pt. a reface cat mai mult din crom.
Ulterior o sa dau cu lac peste tot, pt. a proteja. Doresc sa-i las vopseaua si ornamentele originale pe cat posibil (ce a mai ramas din inscrisuri, dungile albe, etc ).
Deja i-am cumparat cauciucuri noi si camere.
A propos, stie cineva unde s-ar mai gasi cauciucul ce vine pe frana de mana stil vechi ? (ce apasa pe anvelopa fata). Am vazut ca are un profil cat de cat special, din pacate al ei e f uzat.
Modificat de Komissar (acum 11 ani)
|
|
pus acum 11 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Momentan Tohan-ul arata asa Desfacut, altaturi de cauciucurile noi.
Am constatat ca daca folosesc chelade (convertor de rugina) mov-ul rezultat arata foarte ciudat pe aceasta bicicleta asa ca am decis sa inlatur mecanic vopseaua ce se desprinde (frecare cu o "spatula" de lemn in zonele cu vopseaua inflorita) si sa dau cu cateva straturi de lac peste rugina, pt a pastra aspectul patinat. Oricum bicicleta nu va mai vedea ploi (nu va mai sta afara ).
I-am curatat si dat deja cu lac aripile si portbagajul. Lucrez printre picaturi, cand am drum pe la tzara.
34.3KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Si urmatoarea poza... cadrul Ce accesorii originale si corecte ar avea aceasta bicicleta ? ... Cric de fabrica a avut - optional eventual ?
39.9KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
Faina ,,toacla''.Nu ai facut totusi o poza cu emblema ( logo-ul) ca sa vedem mai bine daca are gauri pentru nituri sau nu. Poti face o poza si cu seria cadrului ca sa vedem si anul fabricatiei. Si altceva ; daca spitele rotii din spate sunt mai groase ca cele din fata (asa mi se pare din poze) ,atunci e clar ca este cam dintre ultimele ,,Tohan'' si e ansamblata in perioada tranzitiei la ,,Pegas''.Spite mai groase pe spate puse de fabrica ,eu am vazut doar in momentul in care au trecut la inscriptionarea cu ,,Pegas''. Cric din fabrica nu tin minte ca ar fi avut ,dar existau de cumparat separat la magazinele ,,Metalo-Chimice'' unde se vindeau de obicei si biciclete plus piese de schimb si accesorii. Altceva... nu mai stiu . Aaaa! un dinam romanesc pentru ea daca doresti iti donez eu .
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Totusi asta nu aare a fi Tohan, ci Pegas Ideal de dama.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 11 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
Misu de Cluj a scris:
Totusi asta nu aare a fi Tohan, ci Pegas Ideal de dama. |
Dar inscriptia aurie de pe cadru si portbagajul e de ,,Tohan'' totusi. De asta am zis ca s-ar putea sa fie o corcitura rara.
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 11 ani |
|