CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Nebunatyka
Femeie
23 ani
Bucuresti
cauta Barbat
23 - 73 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Electrovalva motorina--rog ajutor Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
andreyu334
Membru Senior

Din: Marasesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1619
Buna ziua la toti.
Rog ajutor la o mica problema:la un utilaj cu motor Perkins electrovalva de la pompa de injectie am urmtoarea problema:cand pun contactul electrovalva de la poma de injectie nu se declanseaza.Asa ca am tras un fir separat de la baterie la electrovalva.
Cand pun firu la baterie functioneaza normal.Pentru a-l opri(motorul) iau firul,
Cu circuit normal se intampla in felul urmator:
-daca iau contactul(OFF)electrovalva ramane activa.
-daca vreau sa pornesc,nu se declanseaza aceasta electrovalva.
Trebuie mereu sa iau firul/pun firul la baterie....aveti idee care ar fi problema?Din contact oare?
Multumesc.


_______________________________________
Cand tactu'n-o sa-ti mai dea bani ce-o sa faci,o sa mori,inseamna ca altii ar trebui sa moara de mai multe ori...

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Pai ceva sigur este de la contact , care nu mai lucreaza cum trebuie , sau un releu care lucreaza anapoda ... contacte topite sau arse ... ia si controleaza instalatia electrica invers , de la electro valva spre contact cu un bec , sau aparat de masura si vezi care este vinovatul ...
Posteaza cind ai gasit problema , instalatia electica trebuie sa fie simpla 


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
andreyu334
Membru Senior

Din: Marasesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1619
Asa o sa fac.O verificare minutioasa.

_______________________________________
Cand tactu'n-o sa-ti mai dea bani ce-o sa faci,o sa mori,inseamna ca altii ar trebui sa moara de mai multe ori...

pus acum 11 ani
   
andreyu334
Membru Senior

Din: Marasesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1619
Pana verific eu sistemul electric am o alta idee,nu as putea sa leg electrovalva pompei de injectie de la excitatia alternatorului?
Contact ON--vine current si la alternator(pornim motoru),implicit actioneaza si electrovalva
Contact OFF--nu mai vine current la excitia alternatorului(oprit motor),implicit pica si alimentarea cu motorina prin electrovalva.
Ce parere aveti?


_______________________________________
Cand tactu'n-o sa-ti mai dea bani ce-o sa faci,o sa mori,inseamna ca altii ar trebui sa moara de mai multe ori...

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Ar trebui sa functioneze , insa acolo ai si 14, 4 volt sau 14,8 volti , nu stiu daca ii prieste este o chestie experimentala , si nu stiu ce utilaj ai ... iti convine sa faci experiente pe el ?
Nu cred asta , dar sa nu risti integritatea bobinei da la electro valva  .. de reparat trebuie sa o repari oricum problema , acum sau mai tirziu tot trebuie sa o faci ... 


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

andreyu334 a scris:

Pana verific eu sistemul electric am o alta idee,nu as putea sa leg electrovalva pompei de injectie de la excitatia alternatorului?
Contact ON--vine current si la alternator(pornim motoru),implicit actioneaza si electrovalva
Contact OFF--nu mai vine current la excitia alternatorului(oprit motor),implicit pica si alimentarea cu motorina prin electrovalva.
Ce parere aveti?


La excitatia alternatorului vei gasi o tensiune controlata in functie de tensiunea de la bornele bateriei de catre releul de incarcare pe care nu ar fi  bine de loc sa-l,soliciti si cu alte probleme in plus precum electrovalva pompei de injectie. Ar fi mult mai corect  sa procedezi cum zice si colegul mihaai , adica sa verifici in sens invers (de la pompa spre contact cheie) de ce nu este alimentata electrovalva si aproape sigur este un releu care nu mai lucreaza din diverse motive .  Orice alta ,,inovatie'' poate duce la necazuri mai mari.


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 11 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Cauta orice + contact si foloseste orice releu cu plusul de forta luat direct de pe baterie...

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la