CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Sophya pe Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 54 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Motorul cu gaz de lemn Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Topic inspirat de un fragment de discutie de la "vanzari" - o ocazie de a arata un clip dintr-o emisiune National Geographic ce exeplica destul de bine (cred eu) de la inceput pana la finalitate, cum se poate construi o masina propulsata cu gaz de lemn (cum erau vehiculele din Europa din timpul razboiului).






Sugeram eu ca o chestie din asta facuta ingrijit (si cu ceva atentie acortdata aspectului estetic, sa para o instalatie "de fabrica" din perioada masinii ) ar fi interesanta pe un SR, (sau un IMS, GAZ, de ce nu   )

In rest, netul este plin de informatii despre generatoarele de gaz de lemn, dar clipul de mai sus mi s-a parut un inceput bun.

Modificat de Komissar (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Sechi
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1912
Suuper! Nu stiu insa in ce clasa de poluare s-ar incadra, sau cum l-ar taxa autoritatile.

_______________________________________
Sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.

pus acum 11 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826
La clasa "sub noneuro" si ca valoare 5000 de euro pe o sutime de centimetru cub. Si sunt optimist... Si sa le dau idei tampite guvernantilor: locomotivele diesel si cele pe carbuni de ce nu sunt incadrate si taxate conform normelor de poluare atat la schimbare de proprietar cat si la prima inmatriculare? Si motocoasele, aspiratoarele industriale pe benzina? Sau motostivuitoarele pe combustibili fosili? Si drujbele? Si focurile de tabara aprinse cu benzina-motorina? Cretinisme tipic balcanice. Ma gandesc serios sa-mi transcriu Mitsubishi-ul pe Ungaria. As iesi la jumatate de pret la taxele anuale. Trecand de la off la ontopic: ideea acestui combustibil mi-a dat idei pentru un eventual atelier.

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la