CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
GeorgianaBC la Simpatie.ro
Femeie
23 ani
Bacau
cauta Barbat
28 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / mascá Dacia Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Am o intrebare cátre colegii cunoscátori ai modelului 1310 :
Masca din imagine, dacá se schimbá cele 2 aripi din fatá se poate pune pe panoul frontal al Daciei 1310 cu faruri duble (bineánteles cu schimbarea farurilor duble in cea dreptunghiulará veche ?? )
Mersi anticipat ptr edificare .

mascá dacia intrebare cátre colegii modelului 1310 :masca din imagine, dacá schimbá cele aripi din

31.4KB


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Dar in poze este masca de R12 Phase2, nu-i masca de Dacie.
Se poate pune, daca schimbi aripile si farurile, dar atunci va avea mecla de R12.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 857
Salutare,
masca din anunt ( Mercador)  se pate pune pe 1310 cu ochelari  grosi ( tx. tlx,gtl) daca se schimba aripile cu unele de 1300-1310 mk1
Dupa aceea trebuiesc schimbate si balamalele capotei cu unele scurte de 1300-1310 mk1


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Ala e masca turceasca.
Sa fiu sincer si mie imi place mai mult, decat masca originala inclinata.
Atunci va arata ca asta:

mascá dacia ala masca turceasca. fiu sincer mie imi place mai mult, decat masca originala inclinata.

44.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Pe breakul alb vrei sa pui?
Atunci mai bine cauta o masca turceasca cu faruri duble, si lasi farurile rotunde:


Asa ar arata mult mai bine, ca ar avea o mecla in stil Renault 30.

Dar atunci ti-ar trebui sa iei si niste bari cromate de R12 phase2, care nu au flascurile de plastic pe laterale

Astea is chestii, care ar imbunatati mult aspectul masinii, si le poti monnta linistit, ca nu intra la categoria "tuning" ca doar sunt tot piese originale de R12, dar de la alte variante.

mascá dacia breakul alb vrei pui?atunci mai bine cauta masca turceasca faruri duble, lasi farurile Admin

39KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc mult pt edificare .As dori sá schimb faciesul breakului alb fiindcá ochelarii ástia de plastic negrii má innebunesc de cáte ori trebuie sá schimb un bec ars, la repunere stau ntotdeauna altfel.....
Mi-ar place mult de tot cel cu 4 faruri cá aratá mai bine.....
Multumesc mult incá o datá    


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Am impresia ca farurile alea poloneze pe care le ai pe masina, is mai mici ca diametru decat farurile originale.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


Mi-ar place mult de tot cel cu 4 faruri cá aratá mai bine.....

Suna-l pe asta, de care ziceai, ca vad ca aduce la comanda si zi-s sa-ti aduca din Turcia o masca cu far dublu de R 12 Toros.
De obicei nu aduc, decat astea cu far oval, ca alea se cumpara pe la noi.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Problema este cá m-am zbátut sá "centrez " farurile románesti si poloneze Wesem, dar nicicum nu am reusit sá le fac identice si bune pe amblel párti ....tot státeau cás..
Pe o parte era buná centrarea ptr farul exterior, la celalaltá parte ptr cel interior.
Ochelarii ástia de plastic de indoaie , ori sunt fácuti in forme diferite...nu stiu.
Pe stánga deja am schimbat 3 ochelari pe dreapta unul, si toate sunt diferite.
M-am sáturat deja.
Atátea probleme de reglare, la usi, haion, etc nu am avult nici cu cea mai ráblágitá si ruginitá masiná Citroen care a venit la restaurare dupá 40-50 de ani de existantá .
Lufturile usilor de-a dreptul má exaspereazá.....dar am rtenuntat deja la reglaj, mai bine nu má uit la ele!  


pus acum 11 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Stiu ca e cam tirziu, dar in rezumat, ar fi asa

1. aripi de 1300 - locas semirotund, balamalele mici, originale Renault, merg cu faruri dreptunghiulare, si masca originala, precum si cu 4 faruri si ochelari subtiri - primele 1310 din anii '80
2. aripi de 1310 - cu locasul semirotund sus si vertical in partea de jos + balamale lungi, merg cu faruri dreptunghiulare si cu ochelari grosi pt ele si cu 4 faruri, tot cu ochelari grosi, care nu au stat stralucit niciodata.
N.B. - suportii de tabla de 4 faruri difera de la ochelari subtiri la ochelari grosi, farul din interior fiind pozitionat mai in fata la cei pt ochelari grosi.
3. Alte modificari - faruri de Oltcit cu ochelari grosi modificati- taiati pe forma farului, masca de R16 cu coltarele exterioare puse invers, grila centrala subtire de 1310 pusa pe 1300 cu ochelarii originali, faruri de lada 1500 pe masca de 1310 - ultimele generatii cred ca aveau soclu de halogen, faruri rectangulare de R17 cu h4 si inca un h1 - proiector de ceata cu oglinda galbena, pozitionat mai in fata, in partea de jos a farului, etc.
De retinut: Variantele (extrem de putine) de 1310 cu masca subtire si cu faruri Cibie de D1100, au fost de fabrica, la fel si cele cu faruri Saturnus convexe(f putine si acestea) Ambele variante erau cu aripile semirotunde.  

Modificat de Oldman (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Oldman a scris:

Stiu ca e cam tirziu, dar in rezumat, ar fi asa

1. aripi de 1300 - locas semirotund, balamalele mici, originale Renault, merg cu faruri dreptunghiulare, si masca originala, precum si cu 4 faruri si ochelari subtiri - primele 1310 din anii '80
2. aripi de 1310 - cu locasul semirotund sus si vertical in partea de jos + balamale lungi, merg cu faruri dreptunghiulare si cu ochelari grosi pt ele si cu 4 faruri, tot cu ochelari grosi, care nu au stat stralucit niciodata.
N.B. - suportii de tabla de 4 faruri difera de la ochelari subtiri la ochelari grosi, farul din interior fiind pozitionat mai in fata la cei pt ochelari grosi.
3. Alte modificari - faruri de Oltcit cu ochelari grosi modificati- taiati pe forma farului, masca de R16 cu coltarele exterioare puse invers, grila centrala subtire de 1310 pusa pe 1300 cu ochelarii originali, faruri de lada 1500 pe masca de 1310 - ultimele generatii cred ca aveau soclu de halogen, faruri rectangulare de R17 cu h4 si inca un h1 - proiector de ceata cu oglinda galbena, pozitionat mai in fata, in partea de jos a farului, etc.
De retinut: Variantele (extrem de putine) de 1310 cu masca subtire si cu faruri Cibie de D1100, au fost de fabrica, la fel si cele cu faruri Saturnus convexe(f putine si acestea) Ambele variante erau cu aripile semirotunde.  

Mersi mult Oldman esti o adeváratá enciclopedie Domle ! A trebuit sá citesc de 3 ori ca sá inteleg tipurile si variantele existante de-a lungul timpului ....
Mersi mult !Cred cá voi opta pt masca cu 4 faruri subtire, gen Renault 12 seria 2 -cea turceascá, insá va trebui sá má apuc de stráns piesele ptr marea transformare....    


pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la