CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Am mai inceput un topic pe alt forum, asa ca aici voi face un rezumat si voi posta pe masura ce inaintez in proiect
Acum 2 luni am gasit-o dupa indelungi cautari pe autoscout si mobile... si am plecat cu un prieten pana in Olanda dupa masina in Olanda am ajuns repede fara probleme, am batut palma, numere, acte, stingator, etc si am plecat la drum spre TM...
Asa cum ne mananca pe toti am zis ca deh... o aduc pe roti pana in Timisoara (vreo 2000 km) Prima zi am facut 500Km pana in Luxembourg, cu multe opriri, troncaneli si zgomote ciudate ce se mai auzeau prin masina si nu le cunosteam... chiar la un moment dat a detonat urat esapamentul (si nu cum mai detona pana atunci) m-am speriat si am tras pe o semi-autostrada pe dreapta pe iarba pentru ca nu era banda de urgenta... in 2 min un politist pe motocicleta apare (300 euro for you and 300 for your friend... vlad) dupa ce i-am explicat ca e masina veche ca decat sa ma invart pe autostrada am preferat sa trag unde nu era voie a cedat si ne-a lasat sa continuam drumul. Aproape de Luxembourg se aprinde pe bord STOP (asta nu e de bine..) deschid capota si ca in filmele americane un abur dens isi face aparitia . apa am consumat-o pe toata, radiatorul era aproape gol! ii spun lui vlad "Iau eu masina buna si merg sa caut o benzinarie de unde sa cumpar apa si antigel... dupa vreo 20 de min de invartit prin oras nu am gasit nimic deschis (era 2 noaptea) asa ca am decis sa ma opresc pe marginea drumului si sa iau niste apa proaspata de munte dintr-o balta! Binenteles iar apare Politia, nici nu ma gandesc cum aratam cu bidoanele si un pahar de Mcdonalds in mana, gluga`n cap pe marginea drumului langa o balta la 2 noaptea. )) Nu am asteptat sa ma intrebe ei ceva, am deschis eu primul gura si am zis ca am radiatorul spart si ca nu am gasit nimic deschis, se pare ca m-au crezut si mi-au urat good luck! ...
ziua 2
am plecat de la Lux spre TM, soare si frumos afara, masina mergea ca unsa, mai cateva drifturi si burnout-uri prin parcari pana aproape de Ulm cand a inceput sa nu mai traga si sa detoneze urat. Am oprit din 10 in 10 km si tot asa pana intr-o benzinarie mai mare de unde am decis ca nu mai plecam pana nu ii dau de cap!
Germany... oameni care-si traiesc vietile atat de mecanic incat nici un numar de telefon nu iti dau daca nu-ti faci programare! ). am dormit in masina peste noapte si de la 8 dimineata ne-am plimbat prin satucele si oraselele din imprejurimi dupa o cheie de bujii. in final am gasit un service care mi-a imprumutat una cu 50 de euro garantie...
mai sar peste cateva etape! Ora 15-16 desfaceam bujiile in parcare, gluga in cap, plin de ulei ars, ploua si dintr-o data apare duba de Zoll. Trei tipi, unu la 5 m de masina, unu pe trotuarul de langa si unul se apropie de mine cu mana pe pistol... Hello, Hello bla bla - Where do you come from? - HOLLAND. -Some souvenirs from Holland? -No.. - Mind if i check the car? -Go ahead...
Si eu invarteam la bujii in continuare, gandindu-ma daca cei care s-au plimbat cu masina prin olanda nu au uitat vreun joint sau ceva prin torpedou )
Pana la urma s-a dovedit ca suntem "curati"! dar masina tot asa prost mergea, asa ca, am decis, dupa multe incercari de a o repara, ca nu mai are rost si ca o lasam acolo!
Aici mai sar cateva peripetii, dar am ajuns cu bine in TM! am trimis o platforma dupa masina cum am ajuns si in 2 zile a ajuns si masinuta in Timisoara...
51.5KB
Modificat de matusciac (acum 10 ani)
pus acum 10 ani
alf 08
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 187
Este MINUNATA! Cumnatul meu a avut un Monte Carlo 73, si cred ca astea doua au avut platforma comuna ( de fapt sunt mai multe). Oricum, este frumoasa, zici ca este un DS american. Spor !
_______________________________________ don`t be sad, don`t be blue, Frankenstein was ugly too
Volvo 360 1987 Simson Sport 1961
pus acum 10 ani
amb13
Moderator
Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
@matusciac am sa te rog ca mai intii sa treci pe la Prezentare Forumisti asa cum cere Regulamentul nostru, sa stim cu cine avem onoarea. Dupa acea spor la povestit si reconditionat.
_______________________________________ Decit sa moara trei, mai bine unul!
pus acum 10 ani
jgr1001
Membru Senior
Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Faina masina, faina poveste! Mai baga!
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 10 ani
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern
Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
Wellcome ! Ai o poveste tare haioasa si totodata buclucasa ! asa se intampla de obicei cand cumperi un fier necunoscut la mare distanta de casa , am si eu experientele mee in acest sens , in orice vaz , ai o masina ...sa ti traiasca , frumoasa jos palaria , eleganta de tot ! si inca ceva , eu zic sa o defaci toata si in interior ,si poate ai sanse sa ti recuperezi banii cu ce ai cumparat o , intelegi tu ...
_______________________________________ Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Asta e la fel ca in serialul ala cu politistul canadian si cu lupul... nu mai tin minte cum il chema. Dae masina tot din asta era si tot culoarea asta.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 10 ani
Oldcarsmaniac
Membru Senior
Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1122
Jos palaria pentru stilul de a povesti aventura ... jos palaria pentru fier!
Imi aduc aminte de cateva peripetii de pe drumuri ...
_______________________________________ Un V8 ...
pus acum 10 ani
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Adica stai putin ... ai plecat din Romania cu un amic cu o masina (moderna presupun) FARA A AVEA NICI O SCULA, ca sa nu mai zic de apa ulei, o canistra de benzina dupa ce ati constatat la cumparare ca masina se comporta ciudat, dar troncane scoate zgomote bizare, etc ?
Da, misto povestea, dar nu e de lauda
Bafta in continuare.
P.S. Eu mi-am luat VW-ul T3 in prima-vara din Radauti (fiind din Bucuresti). Teoretic mergator. Am plecat cu trenul (nu a avut cine sa mearga cu mine) cu un rucsac plin cu chei uzuale, surubelnite dreapta si cruce, patenti, clestisori, sarma, lanterna, scotch, soricei, sigurante, bucati de fire si papuci electrici. A.... si 1 metru si jumatate de furtun de combustibil -De acolo mi-am luat la plecare un 1L de ulei de la o benzinarie, un bidon de 5L de apa si o baterie noua, pt. ca masina avea probleme la pornire.
Modificat de Komissar (acum 10 ani)
pus acum 10 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
@Komissar
Aveam si scule la noi... doar cheie de bujii nu. si cu apa, ulei stingator cabluri etc am plecat la noi, dar s-a terminat apa pe drum tot completand, plus ca ne-am lungit cu pauzele pe drum si era deja noapte (totul inchis)
Asta ca sa nu mai zic ca nu sunt mecanic, dar cu o seara inainte vausem un episod din "Roadkill" unde pleaca aia cu un Ford Ranchero de prin 69 (cred) din California pana in Alaska ... si am prins curaj!!!
intre timp mi-am gasit un garaj pe masura proiectului unde pot sa imi fac masina bucatele fara sa ma bata nimeni la cap!
Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
Komissar a scris:
Adica stai putin ... ai plecat din Romania cu un amic cu o masina (moderna presupun) FARA A AVEA NICI O SCULA, ca sa nu mai zic de apa ulei, o canistra de benzina dupa ce ati constatat la cumparare ca masina se comporta ciudat, dar troncane scoate zgomote bizare, etc ?
Da, misto povestea, dar nu e de lauda
Bafta in continuare.
P.S. Eu mi-am luat VW-ul T3 in prima-vara din Radauti (fiind din Bucuresti). Teoretic mergator. Am plecat cu trenul (nu a avut cine sa mearga cu mine) cu un rucsac plin cu chei uzuale, surubelnite dreapta si cruce, patenti, clestisori, sarma, lanterna, scotch, soricei, sigurante, bucati de fire si papuci electrici. A.... si 1 metru si jumatate de furtun de combustibil -De acolo mi-am luat la plecare un 1L de ulei de la o benzinarie, un bidon de 5L de apa si o baterie noua, pt. ca masina avea probleme la pornire.
Nu e de lauda???hmm ...sincer esti cinic rau ...toti am muscat o odata in aventurile noastre dupa goana de rable ... povestea asta spusa mai sus de proprietar o consider printre primele demne de aventura de moment amice ... nu inseamna ca daca omu s a riscat nu stie de realitate sau de ironie .toti avem o poveste sau mai multe asemanatoare si tu sugerezi ca nu sant laudabile astfel de patanii .. go get a shot man ...
_______________________________________ Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)
Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
Din garaju ala mai lipseste un Hot Rod vai de el , plin de rugina multa dar cu suflet mare si suparat ! btrw ,Boatailu asta imi reamintete de Auburn Speedster ,acea masina minunata care a inceput cu linia asta Boatali , sa nu mai pomenesc de Stingray Split .. frumoase caroserii printre care si a ta isi are locul ! gusturi bune ai
_______________________________________ Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1077
WOW!!!! foarte frumoasa este masina! Si bine-ai venit!
pus acum 10 ani
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
V.Rudolf a scris:
.toti avem o poveste sau mai multe asemanatoare si tu sugerezi ca nu sant laudabile astfel de patanii .. go get a shot man ...
Ceea ce nu era de lauda este nepregatirea, nu povestea Scuze daca a parut a fi o interventie agresiva, nu se dorea a fi asa, pur si simplu din relatarile lui Matusciac se subintelegea ca nu a plecat cu nici o scula la el in expeditie, atata tot. Lucru f riscant cu o masina de genul asta, chiar daca in poze arata bine. M-am inselat, nu-i problema ... e bine ca in final masina a ajuns acasa, chiar daca dupa mai mult timp decat era anticipat si cu costuri aditionale.
Later edit: Si da... am avut si eu parte de experiente similare, cand mi-am luat prima broscuta de exemplu si aveam 19-20 de ani si inca faceam scoala de soferi. M-am dus cu tatal meu pana la VL sa o luam si bineinteles ca nu am ajuns pe roti acasa. Ceea ce m-a "invrajbit" atunci si m-a facut sa incep sa toceasc manualele de reparatii si sa ma incumet sa inteleg si sa execut orice fel de reparatie mecanica sau de alta natura a fost realizarea faptului ca defectiunile pe care le-am avut atunci se rezolvau in 2 timpi si trei miscari cu o surubelnita si un patent (si ceva cunostiinte desigur )
Modificat de Komissar (acum 10 ani)
pus acum 10 ani
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern
Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
Tocmai , asta e farmecul , bucuria, graba , necunoscutul , sentimentul ala placut ca o ai in posesie , e a ta , iti cam afuma neuronii ...important e sa facem treaba pan la capat cumva si sa ramanem mereu cu spiritul viu
_______________________________________ Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Foarte frumoasa masina! Si eu am plecat sa cumpar impreuna cu un coleg forumist diverse masini si am avut si eu parte de mini aventuri
_______________________________________ ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
pus acum 10 ani
iustin.nt
Membru Senior
Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Frumoasa masina si o aventura pe masura! Daca ati fi adus-o pe platforma mai mult ca sigur aceste peripetii care au dat nastere unei povesti savuroase n-ar fi existat.
Din: constanta
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 434
daca nu e cu suparare,cat a costat?
pus acum 10 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
la 8500 am iesit cu tot cu adusul...
pus acum 10 ani
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern
Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
Ma intreb daca ar fi fost la vanzare de exemplu in tara la vre un asa numit mare pasionat de maini ,la cat ar fi fost pusa la vanzare ....ca la cat de mult iubesc ai nostri masinile ,mi se pare ca mai mult iubesc euroii si majoritatea nu fac decat business si grandomanie .. sorry de off topic, dar dincolo cumperi masini sanatoase la preturi reale ,desigur ,si de la oameni mai intregi la cap ,nu ca si in provincia ro ,unde e plin de sarlatani cu ciori vopsite .. scuza mi inca o data intruzia . Jos Palaria one more time ...
_______________________________________ Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Eu de obicei le fac o baie de Calgon, timp de 24 ore, si doar dupa aia le bag in nitrodiluant sau carburol.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
Cine e doctorul de la masa cu tigareta in gura? misto poza
_______________________________________ Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
cred ca daca ma apucam sa spal carburatoru' acasa in chiuveta nu mai prindeam inca o zi
pus acum 10 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
decojit de zmoala si rugina de pe el... Nigrin rust convertor pe unde erau pori, lasat 24 de ore, spalat bine si degresat si 3 straturi de teroson looks like brand new!
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 26
Ce masina frumoasa si deosebita. S-o stapanesti sanatos, vad ca faci treaba buna, da carburatoru' ala seamana cu un combinat petrochimic.....tare frica mi-ar fi sa umblu in el. Rezervorul a iesit SUPER, rust converterul chiar face treaba! L-am folosit si eu cu success.
pus acum 10 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
Greu in romania, dar se poate!!!
de mult caut sa gasesc o modalitate prin care pot sa caut dupa codurile pieselor din USA echivalente pe site-urile de piese romanesti! problema e cand vreau sa selectez "Buick" sau anul 72...
am dat de un om cu rabdare de la "ingaraj" si la telefon ii dictam coduri de pe autozone din "other vechicle fitment" sa vedem care apare la ei in magazin pe stoc si cu ce cod (de fiecare data alta masina alta motorizare etc)
in final am gasit placutele de frana de pe buick riviera 72 pe jeep cherokee din 83 si chiar erau pe stoc la bucuresti, le-am comandat am platit 80 de lei pe ele... plus 25 transportul!
deci daca dai de oameni cu rabdare si dispusi sa te ajute, cu siguranta gasesti echivalente folosite pe alte masini din alti ani... dar traim in romania si de cele mai multe ori e mai simplu sa raspunzi... nu avem!
31.1KB
pus acum 10 ani
george-bogdan
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2630
imi place foarte mult soba aia din butoi, poti sa faci te rog niste fotografii mai in detaliusi sa ne explici cum este construita ? Masina este absolut superba si sper sa nu iti pierzi rabdarea si sa o faci pana la sfarsit asa meticulos cum ai inceput !
pus acum 10 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
Ii trag niste poze maine... e facuta de un prieten "tamplar" intr-o dupamasa, dar e facuta bine si cel mai important da caldura!
cat de masina... o fac pentru mine vreau sa stiu ca e facuta ca la carte! mai pun o poza cu noile oglinzi
46.4KB
pus acum 10 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
momentan nu am gasit discuri de frana in RO decat pe comanda... 470 ron buc. asa ca am decis sa le rectific pe astea vechi... chit ca sunt cam terminate nu planuiesc sa merg la raliu cu masina curand )
am gasit un strungar stiutor care a reusit sa le prinda in strung si sa le rectifice dintr-o singura prindere...
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 10
Meserias strungarul din fotografie daca rectifica pe strung fara piatra de rectificat.
pus acum 10 ani
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Sa pastrezi fiarele de la plachetii vechi, se pot incalta f usor cu ferodou de Raba sau alte camioane sa remorci...
pus acum 10 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
Azi, Luni de dimineata m-am enervat... Nu gasesti oameni care lucreaza nici daca ii platesti!!
Sun dimineata la un tinichigiu la care i-am dat de lucru, sa-mi faca niste petece pentru portbagaj... ajuns acolo mi-a picat fata :/ petecele din tabla noua sunt facute de el...
cu o luna in urma am mai avut o tentativa cu alt tinichigiu... care m-a si tinut vreo 2 sapt ca nu avea timp... pentru 5 petece care au iesit la fel de prost...
binenteles nici unul din petece nu se potrivea nici macar cu forma unde veneau sudate, ambii au desenat pe o tabla dreapta unde trebuie sa bata si au batut (cu barosu cred..) si normal ca petecul s-a strans (cam cu 1,5-2 cm) si nervurile alea nu mai puscau una cu alta nici cum... (taiem cu flexu si le cracanam, asta a fost solutia romanului :/)
azi m-am dus cu petecele la garaj si am zis ca ma pun eu sa bat si nu ma las pana nu vad un petec gata de sudat!
in 4 ore de ciocanit am reusit sa fac 2 petece de care eu sunt multumit (nu am avut nici nicovala sau o masa metalica si a trebuit foarte mult sa improvizez)
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
matusciac a scris:
Azi, Luni de dimineata m-am enervat... Nu gasesti oameni care lucreaza nici daca ii platesti!!
Sun dimineata la un tinichigiu la care i-am dat de lucru, sa-mi faca niste petece pentru portbagaj... ajuns acolo mi-a picat fata :/ petecele din tabla noua sunt facute de el...
cu o luna in urma am mai avut o tentativa cu alt tinichigiu... care m-a si tinut vreo 2 sapt ca nu avea timp... pentru 5 petece care au iesit la fel de prost...
binenteles nici unul din petece nu se potrivea nici macar cu forma unde veneau sudate, ambii au desenat pe o tabla dreapta unde trebuie sa bata si au batut (cu barosu cred..) si normal ca petecul s-a strans (cam cu 1,5-2 cm) si nervurile alea nu mai puscau una cu alta nici cum... (taiem cu flexu si le cracanam, asta a fost solutia romanului :/)
azi m-am dus cu petecele la garaj si am zis ca ma pun eu sa bat si nu ma las pana nu vad un petec gata de sudat!
in 4 ore de ciocanit am reusit sa fac 2 petece de care eu sunt multumit (nu am avut nici nicovala sau o masa metalica si a trebuit foarte mult sa improvizez)
(si e prima data cand bat tabla)...
Faina treaba. Chiar ca ai talent la prelucrarea tablei. Dar e greu de crezut ca o faci de prima data si nu ai mai facut asa ceva in trecut. Ca sa nu te chinui atata, mai intai fa petecul la forma dorita din carton subtire, pe care apoi o intinzi si o folosesti ca si sablon.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 10 ani
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
Ai lucrat foarte frumos,multi tinichigii nu cred ca ar reusi asa ceva...
Cu ce tip de ciocan l-ai batut, ca nu se vad urme prea multe pe tabla.. Cum ai facut adanciturilea alea in tabla fara presa ? doar din ciocan?
pus acum 10 ani
treadwear
Membru nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 26
Super lucrarea, mare dreptate ai referitor la unii meseriasi, (a se citi carpaci). Foarte important e SA-TI PLACA CE FACI !!!, dupa cum se vede in poze , cazul tau. Spor la treaba si nu te grabi.
pus acum 10 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
ciocan normal... drept nicovala alt ciocan, (se vede in poza cu soba) si canturile le-am facut pe o muchie de tabla de 5mm din curte mai am un petec de facut, incerc sa fac poze...
la petecul ala lung am inceput cu cantul ala drept... pe ala l-am prins de un cornier cu o scandura cu clestii aia de tamplarie ca sa-l fac drept...
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
E facuta dintr-un butoi de 200 litri. Este captusita cu ceva caramizi de samota?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 10 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
Misu de Cluj a scris:
E facuta dintr-un butoi de 200 litri. Este captusita cu ceva caramizi de samota?
e captusita cam 30 de cm de la gratar cu caramida se vede putin in poza atasata
32.4KB
pus acum 10 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
am o problema pe care nu reusesc sa o rezolv...
stopurile au niste microfisuri nu se simt daca dau cu unghia nici nu se vad daca te uiti drept la stop, doar cand te uiti din lateral se vad si arata oribil...
la polish nu ies si chiar daca ar fii sa netezesc stopul ar trebui sa iau cam mult am incercat cu lac sa dau pe o fisura si nu intra nici cum in crapatura,, nici daca tensionez putin plasticul exista alte metode de a scapa de aceste fisuri? ceva epoxy sau o metoda de aplicare prin presiune ca la fisurile de la parbriz?
mai jos e un video cu stopul... selectati HD sa vedeti mai bine
merci!
PS. Craciun fericit!
pus acum 10 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Incearca sa-l dai cu rasina epoxidica din ala ce se foloseste la fibra de sticla. Apoi da-i cu lac rosu trasparent ce gasesti pe la Cora sau Baumax.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 10 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
azi s-au intors cateva piese de la sablat si vopsit electrostatic
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
eu zic ca un smirghel de 3000 si dupa aceea un polish...ar merge,sau in loc de polish un lac transparent
_______________________________________ trabantul nu este o masina,este un stil de viata
pus acum 10 ani
LISSANDER
Membru Junior
Din: ARAD
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 71
Da, asta e una din soluţii (ale cărei rezultate le cunosc) stopurile frecate cu şmirghel fin şi după această şlefuire-mătuire, se pulverizează două straturi de lac incolor de bună calitate. Ies ca noi, şi aspectul se menţine foarte mult timp (ani).
pus acum 10 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
mi-am luat inima in piept si m-am apucat si de tinighigeria din exterior... tinichigerie
pus acum 10 ani
cristi_lupsa
Membru Senior
Din: Buzău
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1174
Foarte misto povestea! ai talent la povestit.... Cat despre "fier", sa-l stapanesti cu placere, e BESTIAL. Spor la lucrat si sa te bucuri de o masina cu personalitate.
_______________________________________ "Regina" - Renault 16 1967 "Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare "Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare "Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta... ”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta.... ..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS
pus acum 10 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Pe asta l-ai vazut? Rotile alea cromate par sa fie cam exagerate, dar e chestie de gust.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 10 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
cristi_lupsa a scris:
Foarte misto povestea! ai talent la povestit.... Cat despre "fier", sa-l stapanesti cu placere, e BESTIAL. Spor la lucrat si sa te bucuri de o masina cu personalitate.
merci!!
inca ceva poze cu tabla... unde vedeti sudura pe chestii ruginite, inseamna ca vine si continuarea... sunt piesele puse de control
o sa schimb toata buza airipilor din spate, dar pt contur am vb cu un prieten tamplar sa-mi taie 2 scanduri pe contur intre care sa prind tabla cu prese si sa o bat direct fara sa mai tai evantai si sa sudez dupa... sper sa iasa cum imi imaginez si sa reusesc sa o pun la linie
dureaza parca o vesnicie sa faci petice sa le potrivesti si sa le sudezi tabla in tabla, dar am ajuns la parerea ca nici un tinichigiu nu ar avea rabdarea pe care o ai tu atunci cand faci ceva pentru tine!
ma bucur ca am invatat intre timp sa sudez si sa bat tabla, imi va prinde bine cand o sa am pe viitor de construit o casa sau un garaj)
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Asta are sasiu separat?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 10 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
@ mishu
da rotile alea mie nu-mi plac de nici o culoare )
ca modificari facute unei masini vechi as merge totusi pe ceva mai subtil...
gen asta... dar parca tot prea saritoare in ochi sunt rotile sau asta...din video care imi chiar place!
25.5KB
pus acum 10 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
da... e pe sasiu chiar sanatos... si cica buick au incercat pe vremea aia sa faca o masina ft comfortabila si izolata fonic si le-a iesit...
plafon dublu, caroserie e prinsa pe bucsele alea de se vad in poze peste tot... podeaua avea un strat de 2 cm de ceva scame presate sub mocheta ...
plus scaunele care sunt pe cadru cu arcuri, burete si piele sunt ca niste fotolii mega comode ) cand am mers cu ea sincer a fost chiar cel mai smooth ride de pana acum, nu simti nici o trepidatie in interior
Modificat de matusciac (acum 10 ani)
pus acum 10 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Niste roti cu spite i-ar sta bine.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 10 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
Misu de Cluj a scris:
Niste roti cu spite i-ar sta bine.
astea chiar le-as pune... cu niste cauciucuri whitewall
pus acum 10 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
matusciac a scris:
dureaza parca o vesnicie sa faci petice sa le potrivesti si sa le sudezi tabla in tabla, dar am ajuns la parerea ca nici un tinichigiu nu ar avea rabdarea pe care o ai tu atunci cand faci ceva pentru tine!
Ei, nu dureaza asa de mult. Daca o iei asa la la rand, in maxim 2 luni, nu ai ce sa-i mai faci. Nu te grabi! Fa-o pas cu pas si vei reusi s-o faci, ca din cate vad ai talent la prelucrarea si modelarea tablei. Majoritatea tinichigiilor cu zeci de ani experienta, lucreaza cu mult mai prost.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 10 ani
emil_ewil
Membru Senior
Din: caracal
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 208
mai bine ca tine nu lucreaza nimeni-spor la lucru. Etichetele cum au fost realizate?
_______________________________________ emil
pus acum 10 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
emil_ewil a scris:
mai bine ca tine nu lucreaza nimeni-spor la lucru. Etichetele cum au fost realizate?
stikere am comandat de pe ebay... in afara de ala de la filtru de aer care e embosat restu sunt la fel ca originalele (suport de print)
pus acum 10 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
more tabla...
aici am dat de sistemul inovativ american de a repara tabla... ) asa ca am decis sa dau jos tot si sa curat bine pragul, rust treatment plus silicon...
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
Foarte frumos,ai rabdare si talent...
Ce aparat de sudura ai ?Lucrezi si cu butelie cu gaz protector co2 sau ai doar sarma de aia flux ca sa poti sa sudezi si fara gaz?
Modificat de g-power (acum 10 ani)
pus acum 10 ani
daredan
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 589
Faina aventura! Mult succes in continuare! Un singur lucru am de spus legat de rectificarea discurilor: aceasta se poate face si pe strung dar discul nu trebuie prins direct în universal pentru ca nu iese centrat niciodata. O sa-ti trepideze toata masina cand pui frana datorita faptului ca o sa fie descentrate si plăcuțele o sa atingă doar anumite portiuni de pe disc. În mod normal trebuia sa ai un platou prins in universal pe care sa prinzi discurile în prezoanele cu care se prind roata.
pus acum 10 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
g-power a scris:
Foarte frumos,ai rabdare si talent...
Ce aparat de sudura ai ?Lucrezi si cu butelie cu gaz protector co2 sau ai doar sarma de aia flux ca sa poti sa sudezi si fara gaz?
un telwin bimax 152 cu sarma flux... singura diferenta intre gaz si flux e ca fluxul mai lasa putina zgura dupa
@daredan
discul era prins cu o flansa care calca exact pe diametrul din exteriorul prezoanelor...
pus acum 10 ani
daredan
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 589
OK. Eu am stricat prima data un disc de frana dupa ce l-am rectificat prins direct in universal. Cand puneai frana ziceai ca mergi pe camp.
Modificat de daredan (acum 10 ani)
pus acum 10 ani
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
In locul strungului, unde chiar si metoda cu platou nu da rezultatele scontate totdeauna, va recomand cu caldura vulcanizarile care au un aparat destul de simplu - un portcutit reglabil impreuna cu un motor de antrenare pt puntile care nu sint motoare, si care fac strunjirea la fata locului, pe masina, discul fiind strins in pozitie chiar cu piulitele sau suruburile rotii. Daca discul nu are bataie deranjanta in volan ci numai uzura si canale (zgirieturi) superficiale, rectificati numai marginile exterioare si sanfrenati-le usor pe cele interioara, fara sa va atingeti de suprafata p.zisa de lucru a plachetilor, canalele de pe ea fiind repede copiate de materialul de frictiune. Este intr-adevar necesar ca pe cel care lucreaza cu scula sa-l mai ajute un pic si capul, sa nu fie din ala de abea stie sa se iscaleasca...
Modificat de Oldman (acum 10 ani)
pus acum 10 ani
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Si sa nu fie beat ...sau cu aburii alcoolului in cap !!!
pus acum 10 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
oricum discurile mele nu mai au mult, dar momentan o sa fie bune pt transportat masina dintr-un loc in altul... pe viitor comand din state discurile...
pus acum 10 ani
13 Todesengel
Membru Senior
Din: Bucure-shit
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1561
Asta e un topic la superlativ , totul e fain in el . Masina , calatoria pina la oprire si transfer spre platforma , garajul , reparatiile , piesele si solutile gasite . Chiar si ceea ce se invata . Nu se poate da feed-back , ca ar fi maxim . Demult cochetam si eu cu ideea de a cumpara un Riviera , un Chevitruck 50, sau un Mercedes Seb coupe . Am ales o ...casa in padure(cu problemele inerente transformarii ) si am renuntat la tot . Sanatate sa fie , ca mai e timp .
Vrei sa-i schimbi culoarea ? Personal , m-ar tenta negru . Orice ai alege , ramane o masina superba . Pretul poate e putin prea mare . Daca aveai pe cineva in USA sa caute , hmmm, aritmetica era alta . Nu ai idee cu putina scormoneala de ce comori poti da acolo .
Felicitari pt.tot ! Mi-ar face mare placere daca vreodata om avea ocazia sa ne cunoastem , toti 3 . Tu , eu si masina ta !
_______________________________________ Jeep...Dar am ramas fan IMS !
Rust is not a crime !
pus acum 10 ani
klausy
Membru nou
Din: Galati
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 31
Salut Matusciac ! Sunt un mare fan al masinilor americane si cred ca aceasta admiratie se datoreaza si faptului ca masinile "made in USA" sunt cam rare pe meleagurile noastre. Acum multi ani vazusem filmul "Red Rock West" in care Dennis Hoper are un Buick Riviera ca al tau. Mie la masina asta cel mai mult imi place partea laterala ,in zona geamurilor si partea din spate .Chiar este un model reusit. Cred ca acest model de Buick nu mai are alti frati pe la noi prin tara. Cred. Super tare masina ! Legat de jantele masinii : cred ca cele cu care era "incaltata"masina cand ai luat-o sunt cele mai faine. Mie chiar imi place si culoarea ei verde metalizat . Dar fiecare cu gusturile lui . Succes si multa rabdare la reconditionare !
30.6KB
_______________________________________ Classic Car Addicted
pus acum 10 ani
motanualb
Membru Senior
Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
Personal as alege niste magnumuri din ani 70 si cauciucuri cu scris alb reliefat . FFF frumos topicul , masina .
_______________________________________ I don't mind dust , I do mind rust!
pus acum 10 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
Lucrarile continua mai cu spor, acum ca a venit caldura
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
Fain.
Cu ce ai vopsit basculele alea ruginite grund+vopsea sau electrostatic?
pus acum 10 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
g-power a scris:
Fain.
Cu ce ai vopsit basculele alea ruginite grund+vopsea sau electrostatic?
Din cate vad eu din poze, nu-s vopsite, ci au fost schimbate cu altele noi.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 10 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
g-power a scris:
Fain.
Cu ce ai vopsit basculele alea ruginite grund+vopsea sau electrostatic?
sunt periate, kelfos+negru mat doar bucsele si bilele sunt noi
nu stiu daca se considera reclama sau ajutor, dar piesele le-am comandat prin pieseamerica.com ... oamenii au o pasiune pentru restaurarea masinilor vechi americane asa ca m-au ajutat mult cu transportul si comanda
pus acum 10 ani
motanualb
Membru Senior
Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
Sa inteleg ca vezi lumina de la capatul tunelului ? ( cu poza de mai sus ) Ai si ajutor?!
_______________________________________ I don't mind dust , I do mind rust!
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Iese foarte frumos! Mie hala aia imi place mult, imi aminteste de locatiile din filmele cu gansteri.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 10 ani
treadwear
Membru nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 26
Respect........pentru TOT, esti super si tu si proiectul si calitatea lucrarii, ce sa mai vorbim de cat curaj ai sa restaurezi o Americana, multa bafta si mai incanta-ne cu niste foto tot asa reusite !
pus acum 10 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
treadwear a scris:
Respect........pentru TOT, esti super si tu si proiectul si calitatea lucrarii, ce sa mai vorbim de cat curaj ai sa restaurezi o Americana, multa bafta si mai incanta-ne cu niste foto tot asa reusite !
Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set. !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pus acum 10 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
oh... si gata? ca de 2 luni tot montez piesele pe ea si parca nu se mai termina
mai revin cand am timp si cu ce se intampla acum...
pus acum 9 ani
marinescu adrian
Membru Junior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 65
foarte tare masinuta ai facut RK la tot motorul? Unde ai mai gasit piese de motor
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
pus acum 9 ani
marinescu adrian
Membru Junior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 65
foarte tare masinuta ai facut RK la tot motorul? Unde ai mai gasit piese de motor
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
pus acum 9 ani
florin_cars
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
Pai daca la americane nu gasesti piese, mai ales la cele de serie, atunci nu stiu la care mai gasesti. Astia au de toate si pe stocuri si pe comanda. Asa e si la englezi, au la producatori pt piese de toate nebuniile.
Avea din fabrica di varianta cu vinil pe plafon sau i-ai pus tu ca asa ai vrut? Daca avea optional din fabrica, i-ai luat ornamentele cromate care inconjoara materialul sau cum arata acum la margini? Pt ca si eu vreau sa pun pe o masina ce nu avea vinil din fabrica si de 3 ani nu stiu cum sa maschez marginile, nu mi-a venit nici o idee, motiv pt care inca n-am intreprins nimic concret
Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set. !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pus acum 9 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
avea din fabrica vinyl pe plafon si are si elementele de vin pe margini sa l mascheze... dar cred ca poti sa pui la orice masina si fara margini, al meu arata bine si cand era doar lipit
piese pentru americane gasesti cam orice... trebuie doar sa cauti iar m a prins iarna... am si racit stand la garaj in frig, dar sper sa o termin pana la primavara...
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
Eh, uite ca vanatorii l-au prins prin oras, eu am vazut acum cateva zile o poza cu Buickul surprins in trafic si pe topicul de pe celalalt forum, te asteapta oamenii si pe acolo cu noutati
Acum ca a trecut toata munca, poti trage o linie sa scrii totalul?
Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set. !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pus acum 9 ani
matusciac
Membru Junior
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 60
pe celalat forum am ramas in urma ca am vazut ca nu prea e activitate pe timisoara
am zis ca schimb sabotii pe spate si gata... dar cand am desfacut tamburii am vazut ca e plin de ulei din diferential in partea stanga... asa ca simple job s-a transformat in 2 sapt de asteptat dupa rulmenti si semeringuri noi pt axe... si daca tot am desfacut tot am zis sa schimb tot ce tine de sistemul de franare (servofrana, cilindru, furtune, pistoane spate arcuri etc... ) a mai ramas repartitorul de frana cel vechi (il am si pe cel nou, dar daca ma pun sa schimb si ala trebuie sa schimb si tevile care sunt foarte intepenite)