CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
andrum94 la Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Galati
cauta Barbat
27 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Variante de Dacia 1310 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Dacia_1310
Membru Activ

Din: Piatra-Neamț
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 103
Noroci.
Am gasit o batranica(mai mult tinerica) pentru restaurare :  un 1310 din '93,adusa din Ungaria.
Si acu' intrebarea e urmatoarea : este vreo sansa ca vreo Dacie de export din '93 sa aiba masca cu 4 faruri si bord CN1?Ca stiu ca alea cu 4 ochi s-o gatat de produs in '92.

Intrebarea pare tampita,dar nu am cum sa vad masina personal si e cam singura pe care mi-o pot permite (radiata de peste tot) si proprietarul vrea raspuns pana peste 5 zile,ca daca nu merge la casare ... si ar fi pacat.
Deci e vreo sansa sa fie 1310 CN1?
Stima !   


_______________________________________
“Alcoolul ne ajută să devenim mai creativi”. Mai ales când e vorba să găsim explicații pentru faptul că am ajuns așa târziu acasă.

pus acum 10 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
In general alea de export au avut bord CN1 in perioada aia!

Chiar un vecin a avut un breck din 90 (parca) cu 4 faruri si bord cn,dar din pacate l-a lasat in paragina si a ajuns la casat acum vreo 6-7 ani,masina avea doar 73-75 mii de km,dar nu mai mergea cu ea de prin 2000 


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 10 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 857
Salut,

S-au facut incepand din 1984 pentru export Dacii 1310 cu 4 faruri ochelar gros si bord CN1, nu stiu daca  in 1993 se mai faceau.
Capota ce profil are CN1 sau 1310 ( la nervuri fac referire)?

variante dacia 1310 salut,s-au facut incepand din 1984 pentru export dacii 1310 faruri ochelar gros

24KB


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 10 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 857
si aceeasi masina:

variante dacia 1310 aceeasi masina:

15.7KB


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 10 ani
   
Dacia_1310
Membru Activ

Din: Piatra-Neamț
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 103
Nu stiu.Eu vorbesc cu proprietara printr-un intermediar (o ruda) si aia nu i-o zis nimic despre aspect intermediarului.Dar nu stiu chiar sigur daca e din '93.Aia ne-o zis ca in '98 a luat-o din Ungaria si avea in jur de 5 ani,deci am dedus ca '93.Eu stiu ce zici @cezarmad,dar deocamdata nu stiu nimic despre masina,doar ca e gri metalizat.Aflu mai multe vineri,cand vad si actele masinii.

_______________________________________
“Alcoolul ne ajută să devenim mai creativi”. Mai ales când e vorba să găsim explicații pentru faptul că am ajuns așa târziu acasă.

pus acum 10 ani
   
daniel93
Membru Senior

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
Eu stiam ca primele CN1 aveau bord identic cu cel de TLX cu 4 faruri..



Bordul de care spui tu cred ca e cel folosit cel mai mult pe CN2, "scoica".



_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

pus acum 10 ani
   
Dacia_1310
Membru Activ

Din: Piatra-Neamț
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 103
Stiu ce spuneti...discutia,insa,pornise de la intrebarea mea :E posibil ca un 1310 din jurul anului 1993,de export Ungaria,sa fie CN1?Masina e gri metalizat,adusa in '98 si avea 5 ani in '98 => fabricatie ~1993.

Deci,e posibil ca masina respectiva sa fie CN1?

Modificat de Dacia_1310 (acum 10 ani)


_______________________________________
“Alcoolul ne ajută să devenim mai creativi”. Mai ales când e vorba să găsim explicații pentru faptul că am ajuns așa târziu acasă.

pus acum 10 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 857
Da

Un detaliu important este cel al nervurilor capotei motor daca nu a fost inlocuita, este semnificativ pentru anii post 90'


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 10 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 857
Mai detaliat, din ce stiu eu ( nu pretind ca detin adevarul absolut ) - pana reusim sa facem rost de Catalogul de piese si accesorii Dacia 1988 , succes Misu , lucrurile ar sta cam asa:

Denumirea de CN1 (" caroserie noua" sau" constructia noastra" a aparut in anul 1983 odata cu inceperea proiectarii Daciei 1320.
Aceasta presupunea pe langa noaua caroserie si elemente de interior noi - bord nou, capitonaje usi noi, volan nou si siteme de actionare usi noi.
Datorita faptului ca s-a intarziat lansarea in fabricatie a caroseriei de 1320 intai  a aparut pe piata interiorul de tip  nou ( cel postat mai sus de mine) pe caroserii de Dacia 1310 ( a se studia colectia de reviste Autoturism scanate pe forum).

Primul model de 1310 cu interior de CN1 este cel postat de mine mai sus.

Dupa lansarea Daciei 1320,( 1988), a aparut si 1310 cu capota de tip nou ( 1320 - cu doua nervuri longitudinale in loc de dreptungiul de pe mijloc), bord, interior, faruri si masca fata de 1320 - denumita tot Dacia 1310 CN1. intradevar modele rare facute "cu dedicatie".

Pentru omul de rand,intre anii 1990-1993 se fabricau aceleasi Dacii 1310 tip TLX-TX  cu patru faruri si ochelar gros, singura diferenta fiind capota de 1320 si jantele tip 1300 cu sau fara capac de plastic negru pe centru. Au fost si cu bord tip 1320 optional,

In anul 1994 s-a trecut la productia de serie a aceeasi dacii 1310 dar cu faruri de CN1 - 1320, eleron spate incorporat in capota ( tabla) bord tip scoica, spoilere de fibra si masca fata mai subtire.

Din anul 1995 s-a trecut la fabricarea Daciei 1310 cu masca fata metalica, capota plonjata  si doua nervuri orizontale,faruri tesite pe coltul interior sus, spoilere din plastic bord tip scoica, denumita CN2.

C.N. 3 ( 1997-1998) a fost cam aceeasi masina dar cu grila fata un pic modificata ( insertie plasa) plus modicari de ordin tehnic ( radiator marit, insonorizant), bandouri laterale,spoilere plastic din 3 bucati cu proiectoare incorporate capace roti) - varianta ce a fost echipata in functie optional si cu bord de 1320 - modificat).

C.N 4 1998-2004 este binecunoscutul "zambet a lui Iliescu" cu modificarile aferente aparute in intervalul productiei ( spoiler fata dintr-o bucata si proiectoare),iar spre sfarsit bord modificat ( rotunjit).

Cam astea ar fi dupa stiinta mea modele de Dacia 1310 denumite C.N.
Oricum in faza trecerii de la un model la altul, au existat ca de obiceii variante hibride dar destul de rare ( de ex. CN.2 cu bari de TLX, de tabla)

Acum asteptam sa ne spui cum arata cea pe car ai pus ochii



 

Ar fi mult de povestit, dar ar trebui un topic separat la care sa contribuie toti iubitorii modelului 1310

Modificat de cezarmad (acum 10 ani)


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Nu te complica cu o Dacie din 1993! E asa slaba calitativ, ca nu merita efortul.
Cauta una mai veche, 1300 sau macar un 1310 din anii 80, ca din aleagasesti prin Ungaria la 200-300 de euro, o radiezi de acolo, o aduci si nu o declari deocamdata.
Iesi mult mai bine, decat cu o ruginitura din 1993.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Dacia_1310
Membru Activ

Din: Piatra-Neamț
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 103
Mama,da multe diferente mai sunt intre CN-urile astea...si eu care ziceam ca stiu la Dacii 
Multumesc pentru lectia de "dacism",ciar imi prinde bine in continuare.
Vineri aflu tot ce este de aflat pentru identificarea masinii.Dar,din ce stiu eu,in Ungaria s-au exportat numai 1300 si ochelariste cu 4 faruri,cele cu 2 faruri facute dupa aceea s-au exportat in mai multe tari,exceptand Ungaria,Israel si Grecia
D.p.d.v al caroseriei,are pedalierul ruginit superficial,restul fiind numai cu praf sau alte mizerii din curtea omului.

Repet,nu stiu cu siguranta starea masinii ! eu nu am cum sa vad masina sau sa vorbesc cu proprietara si o fac printr-un intermediar,care nu stie chiar asa de bine la Dacii.Astept pana vineri ca sa ma edific.
Multumesc inc-odata pentru raspunsuri !   


_______________________________________
“Alcoolul ne ajută să devenim mai creativi”. Mai ales când e vorba să găsim explicații pentru faptul că am ajuns așa târziu acasă.

pus acum 10 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Noutati?

_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 10 ani
   
Dacia_1310
Membru Activ

Din: Piatra-Neamț
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 103
Noutati...nu prea bune.Proprietara e bolnava cam de cand trebuia sa vorbesc cu dansa si despre masina nu am aflat nimic,decat ca e gri-metalizata si ca are rugina mai avansata,dar nu strapunsa,pe pedalier.Nu stiu ce model e,stiu doar ca  adusa din Ungaria in '98 si atunci avea ~ 5 anisori.Singura chestie care m-ar interesa despre masina este masca,adica sa fie in 4 faruri.Alea in 2 faruri (masca de 1320 pe berlina si bord scoica) s-au exportat in Ungaria?
In fine,vad ce fac dupa Sarbatori.

Stima si multumesc de intrebare !!!   


_______________________________________
“Alcoolul ne ajută să devenim mai creativi”. Mai ales când e vorba să găsim explicații pentru faptul că am ajuns așa târziu acasă.

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Eu stiu cá ultima Dacia adusá aici in Ungaria au fost cele páná in 1990.
Cele mai multe (numeric vorbind s-au adus intre anii 1985-1989 )
Era masina la care se astepta cel mai putin timp ( in mod normal la toate trebuia sá tze inscrii si sá astepti cam 4-5 ani ) insá dupá 1986, Dacia se putea cumpára cel mai iute, chiar dupá 1-2 ani de asteptare si multi si-.au schimbat optiunile de la Skoda, Lada, Wartburg, Zastava etc pe Dacie.
Au fost multi cárora le-a párut ráu din cauza caklitátii mediocre a pieselor, insá am discutat si cu oameni care s-au servit in cca 15 ani de 2-3 Dacii 1310 si chiar dacá au cheltuit mai mult pe piese, service etc, au preferat comnfortul si consumul redus de combustibil al Daciei comparativ cu celelalte márci socialiste .
Am avut chiar un Domn nu demult care vázándu-má cu breakul alb pe stradá a venit la mine si mi-a povestit cá una dintre cele mai mari prostii fácute de el a fost momentul in care dupá Douá Dacii 1310 care l-au servit multi ani si-a cumpárat o Skoda 120 L....care a stat doar 2 luni la dánsul, dupá care s-a repatriat in cea de a treia Dacie 1310 Tlx, dupá carte a mai avut incá una.In total 4 Dacii in aproape 20 de ani .
Dupá Dacie si schimbarea regimului politic, a urmat bineánteles Renaultul 21 , iar in prezent Renault Espace.....
Scuze de off topic  


pus acum 10 ani
   
Dacia_1310
Membru Activ

Din: Piatra-Neamț
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 103
@2cvadi : Multumesc mult pentru informatii !

Noutati !!!

S-a renuntat la aceasta masina,pentru ca am discutat cu mai multi fosti detinatori de asa ceva si consider ca domnul Misu avea dreptate cu privire la masina.
Asa ca am cautat si am gasit o batranica din '76,cu garaj si cu scule gratis (un fost atelier al unui vecin),in stare perfecta de functionare.
Numai ca are o povestioara babuta asta :
-este luata in '76 de noua;
-i se monteaza masca,bari,stopuri si bandou de portbagaj de 1310 si este vopsita din visiniu 28 in albastru (nu cunosc codul) in anul de gratie 1984;
-in decembrie 2008 se constata o degradare majora a caroseriei,cu toate ca a stat in garaj betonat complet,cu aer cat trebuie,fara umezeala;
-in 2009 incepe un proces de reconditionare a pieselor mecanice cap-coada;
-in septembrie 2009 mecanica este montata pe o caroserie de 1310 de prin '87 ( nu stiu sigur) si tot inafara de mecanica este de 1310 (caroserie,interior),insa toate piesele de 1300 sunt pastrate in stare perfecta,plus foarte multe piese de rezerva pentru tablarie si mecanica.

Ce ziceti,merita?

Stima !!!   


_______________________________________
“Alcoolul ne ajută să devenim mai creativi”. Mai ales când e vorba să găsim explicații pentru faptul că am ajuns așa târziu acasă.

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Dacia_1310 a scris:

@2cvadi : Multumesc mult pentru informatii !

Noutati !!!

S-a renuntat la aceasta masina,pentru ca am discutat cu mai multi fosti detinatori de asa ceva si consider ca domnul Misu avea dreptate cu privire la masina.
Asa ca am cautat si am gasit o batranica din '76,cu garaj si cu scule gratis (un fost atelier al unui vecin),in stare perfecta de functionare.
Numai ca are o povestioara babuta asta :
-este luata in '76 de noua;
-i se monteaza masca,bari,stopuri si bandou de portbagaj de 1310 si este vopsita din visiniu 28 in albastru (nu cunosc codul) in anul de gratie 1984;
-in decembrie 2008 se constata o degradare majora a caroseriei,cu toate ca a stat in garaj betonat complet,cu aer cat trebuie,fara umezeala;
-in 2009 incepe un proces de reconditionare a pieselor mecanice cap-coada;
-in septembrie 2009 mecanica este montata pe o caroserie de 1310 de prin '87 ( nu stiu sigur) si tot inafara de mecanica este de 1310 (caroserie,interior),insa toate piesele de 1300 sunt pastrate in stare perfecta,plus foarte multe piese de rezerva pentru tablarie si mecanica.

Ce ziceti,merita?

Stima !!!   


Si ce scrie in acte? Este 1300 recarosat sau 1310?
Faza e ca asta nu mai este nici 1300 si nici 1310.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Dacia_1310
Membru Activ

Din: Piatra-Neamț
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 103
Nu stiu de acte,dar posibil sa fie trecuta 1300,pentru ca inmaticularea cu numere noi s-a facut cand avea caroseria cu elemente de 1300 (unele).
Eu ma gandesc ca am toate piesele si daca umblu pe la ea si o fac cat de cat 1300 o pot atesta,nu?Mai greu cu panoul in spate,ca nu prea stiu cum sa fac inapoi locasurile pentru stopuri de 1300,pentru ca astea de 1310 au o gaura mare si alea de 1300 aveau locasul mai mic,plus ceva tabla spre margine,de care se prindea stopul,dar m-oi descurca eu.

Deci merita fierul plus garaj si piese,sau nu?De pret n-am spus nimic,dar e in jur de 10-12 milioane vechi si e de acord sa o tin pe numele lui pana cand gat cu atestarea si ii dau banii de impozit.

Modificat de Dacia_1310 (acum 10 ani)


_______________________________________
“Alcoolul ne ajută să devenim mai creativi”. Mai ales când e vorba să găsim explicații pentru faptul că am ajuns așa târziu acasă.

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Dacia_1310 a scris:

Nu stiu de acte,dar posibil sa fie trecuta 1300,pentru ca inmaticularea cu numere noi s-a facut cand avea caroseria cu elemente de 1300 (unele).
Eu ma gandesc ca am toate piesele si daca umblu pe la ea si o fac cat de cat 1300 o pot atesta,nu?Mai greu cu panoul in spate,ca nu prea stiu cum sa fac inapoi locasurile pentru stopuri de 1300,pentru ca astea de 1310 au o gaura mare si alea de 1300 aveau locasul mai mic,plus ceva tabla spre margine,de care se prindea stopul,dar m-oi descurca eu.

Deci merita fierul plus garaj si piese,sau nu?De pret n-am spus nimic,dar e in jur de 10-12 milioane vechi si e de acord sa o tin pe numele lui pana cand gat cu atestarea si ii dau banii de impozit.

La banii aia merita fara discutie.
La panoul spate, mergi la dezmembrari cu flexul si cauti un panou spate de 1300, apoi o sudezi in locul la asta.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Claudiu_16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1174
sa va luminez ieu cu cateva modele:

variante dacia 1310 luminez ieu cateva modele:

37.4KB


pus acum 10 ani
   
Claudiu_16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1174
asta-i din 1990-1992 de export sau facuta pe comanda!

variante dacia 1310 asta-i din 1990-1992 export sau facuta comanda!

44.3KB


pus acum 10 ani
   
Claudiu_16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1174
e la fel cu ce ziceti voi doar ca are bot cn 2

variante dacia 1310 fel ziceti voi doar are bot

31.8KB


pus acum 10 ani
   
Claudiu_16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1174
S-au varianta mai ieftina doar bord cn

variante dacia 1310 s-au varianta mai ieftina doar bord

32.1KB


pus acum 10 ani
   
alf 08
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 187
Exact un model din asta a avut o vecina, si avea pe fata geamuri electrice montate din uzina. Masina a vandut-o prin 2002, dar arata extraordinar de bine, si parea foarte bine inchegata.

_______________________________________
don`t be sad, don`t be blue, Frankenstein was ugly too

Volvo 360  1987
Simson Sport 1961

pus acum 10 ani
   
Claudiu_16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1174
de acord cu tine astea nu au nici un punct de rugina,doar coaja bordului a crapat si vopseaua s-a matuit!!

pus acum 10 ani
   
Mihai98
Membru nou

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 8
va prezint mai jos cateva poze dacia 1410 tlx din 1988 fabricat completa si originala.

Modificat de Mihai98 (acum 5 ani)


pus acum 5 ani
   
Mihai98
Membru nou

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 8
Cn1

variante dacia 1310 cn1

49.2KB


pus acum 5 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la