| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
 | Lista Forumurilor Pe Tematici | 
	
		| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login 
 POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
 
 Nu sunteti logat.
 | Nou pe simpatie: sexy_andrea2006 la Simpatie.ro
 
 |  | Femeie 24 ani
 Sibiu
 cauta Barbat
 27 - 53 ani
 | 
 | 
	
		| Autor | 
				
					| Mesaj | Pagini:  1 2 3 4 ... 6 |  |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| deoarece brotacul meu a inceput "plimbarile" prin ateliere, pentru reconditionare, m-am gandit sa va prezint peripetiile ei. 
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Faitonu
							Membru fondator al forumului
							  Din: Cluj city 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 2277
						 |  | 
				
					| abia astept sa vad rezultatul..faina lucrare..mai asteptam cu interes poze  
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Foarte faina treaba! 
 Ar trebui sa mutam topicul, la restaurari, ca despre aia e vorba
 
 Spor la lucru si baga cat mai multe poze.
 
 Abia astept sa fie gata!
 
 Peter o sa fie invidios pe tine ca o sa apara inca un "redpaprika"
  
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Cristi, am o intrebare! Ai avut vreodata, vreo masina de alta culoare, decat rosie?
  
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| prima masina a fost o Dacia 1310 alba, la care visam de cand aveam 40 de cm, am cumparat-o in '99, noua-nouta. apoi un Opel Astra albastru bleumarin.
 apoi Nubira Daewoo rosie, pe care o mai am, dar urmeaza s-o vand.
 a urmat "fiara rosie", vw Kafer 1200 din 1965, dupa care cealalta rosie, care trebuia sa fie "donatoare de organe", dar are noroc: va fii reconditionata(da' numa' anu viitor).
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Deci, am cautat ce te intereseaza: 
 Panou usa:
 
 Fabricant: Klokkerhol
 
 - panou usa stanga: Cod Unix: 642697     Pret: 204,36 Lei
 
 - panou usa dreapta: Cod Unix: 642698    Pret: 204,36 Lei
 
 Poza numai cu ala din stanga exista, dar ala din dreapta este simetrica.
 
 
 32.8KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Panou fata (fusta fata) 
 Fabricant: Klokkerhol
 
 Cod Unix: 648400
 
 Pret: 106,53 Lei
 
 
 19.7KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Panou spate (fusta spate) 
 Fabricant: Klokkerhol
 
 Cod. Unix: 625085
 
 Pret: 217,71 Lei
 
 
 24KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| broasca 1200 din 1965 ce fel de semnalizari are, original: inguste sau late? ma refer la cele de pe fata. 
 Modificat de cristobob (acum 17 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | cristobob a scris: 
 broasca 1200 din 1965 ce fel de semnalizari are, original: inguste sau late? ma refer la cele de pe fata.
 | 
 
 Din cate stiu, pana in august 1964 inguste, iar alea late din din august 1964.
 Daca are geamuri laterale mari (cum ai si tu) atunci are si semnalizatoare late.
 Dar asta inseamna ca masina ta a fost fabricata dupa august 64 si de fapt este model 65.
 La Broasca anul de model incepea in luna august al anului precedent ca atunci muncitorii plecau in concediu si linia de montaj intra in revizie si pregatirile pentru anul urmator.
 
 Exemplu: modelul 1965 incepea in august 1964, pana in august 65.
 modelul 1966 incepea in august 1965, pana in august 66.
 
 Vezi in tabelul de mai jos, unde se incadreaza seria de caroserie de la masina ta.
 
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| seria 115 499 625arata ca este fabricatie decembrie 1964. sa inteleg ca trebuie semnalizari late?
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Asta-i model '65 totul original! Este parcata pe str. Muncitorilor ( str. paralela cu Titulescu, fosta Pata ).
 
 
 55.4KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| La modelele 65 geamurile laterale sunt mai mari decat la modelele precedente. Iar jentile inca nu au decupari de aerisire la la modelul din 66.(asta verde are niste ornamente cromate pe jenti)
 
 
 67.8KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Din spate... 
 
 62.3KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Brotacul meu verde este din octombrie 1963, dar in toate actele e trecut 1964, (ca este model 1964) Are geamurile laterale mai mici si semnalizatoare inguste pe fata. Dar si lampa de numar de pe capota spate este putin mai mica si clanta de la capota motor se inchide prin rotire.
 
 
 39.1KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| deci asa arata barele fata si spate. oare de unde pot sa cumpar si eu? are cineva? 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| De la BBT 
 Codurile BBT
 
 modelul fara bara dubla:
 Cod. 0007      Bara fata -67, Brazil    223.02 Ron
 Cod. 0008      Bara spate, -67,Brazil  223.02 Ron
 
 modelul cu bara deasupra:
 Cod. 0010   Bara fata, -67, (USA)    495.26 Ron
 Cod. 0011     Bara spate, -67, (USA)   571.20 Ron
 
 Am pus aici adresa si datele de contact de la aircooleparts.ro din Arad, dealer BBT:
 
 
 Faci comanda si ti-l trimite prin curierat rapid.
 
 Descatca catalogul si lista de preturi.
 Catalogul este in engleza, iar lista de preturi in maghiara, dar acolo oricum dupa ce  gasesti codul piesei in catalog te duci pe lista de preturi si te uiti la pret, care este in Lei.
 Eu o singura data am comantat niste maruntisuri si cam intr-o saptamana mi-au si trimis pachetul.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Este si din inox dar muult mai scumpe: 
 
 29.7KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Si lista de preturi la bari: 
 
 69KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Modelele europene au fost de obicei fara bara dubla. Cele duble au fost pe modelele DeLuxe si pe cele export USA. Eu, deocamdata le-am carpit pe cele vechi, ca astea noi sunt cam scumpe.
  
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							RaduI
							Membru Junior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 56
						 |  | 
				
					| 
 | Misi din Cluj a scris: 
 
 
 Vezi in tabelul de mai jos, unde se incadreaza seria de caroserie de la masina ta.
 
 | 
 
 hmmm... cred ca s-a strecurat o greseala in tabel. Dupa ei, fabricatia modelului '65 incepe cu seria 115 073 129. Broasca mea are seria 115 059 958. deci ... nu e fabricata ?
  In mai toate locurile scrie ca modelul '65 incepe cu seria de sasiu 115 000 001. De-aia zic ca pare ciudat tabelul astora de pe samba.
 
 _______________________________________
 VW1200/1964
 MZ ES 250/ 1960 ,
 engine rear and water to the river !
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Pe tabelul de pe samba, s-ar putea sa fie vorba, doar de modelele destinate pentru piata americana ? 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| pe masina, chestiile acelea care vin pe fuzete sunt montate intr-un fel, iarmeseriasul le-a montat invers. oare meseriasul a montat bine fuzetele?
 
 
 
 
 ma refer la chestia aceea pe care am facut-o cu un arc de cerc rosu, pentru a arata ce cred ca este gresit.
 de asemenea, inainte aveam niste bolturi cu piulita pe capat (cele cu verde),iar cele noi nu au asa ceva.este bine?
 
 asa arata fara "vopsea"
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Hmmm, asta nu prea stiu, ca eu la Brotacul verde, am demontat fuzetele si le-am dus la un atelier de strungarie de pe strada Linistii nr.2, langa aeroport. Aia l-au desfacut si bucsat. refacut complet ambele fuzete.
 
 Totusi, asa la prima vedere, am impresia ca ti l-o montat invers, sau a incurcat fuzeta din dreapta cu cea din stanga.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| In catalogul de componente este poza asta (nr. 44)  care arata cum vin piesele (sunt 149 poze) Eu mi le-am listat si am facut o mica carte din ele: 
 pentru 1200/1300/1500:
 
 Si pentru 1302/1303:
 
 Sper sa te ajute! Cand am avut nelamuriri si nu stiam cum sa montez ceva la loc, ma uitam la pozele astea si imediat mi-a picat fisa
  
 
 37.1KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Gata am gasit in cartea de reparatii descrie repararea fuzetelor: 
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| 
 | Misi din Cluj a scris: 
 Hmmm, asta nu prea stiu, ca eu la Brotacul verde, am demontat fuzetele si le-am dus la un atelier de strungarie de pe strada Linistii nr.2, langa aeroport.
 
 | 
 Linistii este inainte sau dupa aeroport?
 cunosti pe cineva acolo?
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Inainte de Ambient pe dreapta. Da il cunosc pe domnu Feri strungarul. Lucreaza foarte bine, ca inainte lucra la Aviatia Utilitara si acolo la avioane nu merge treaba cu "Las' ca mere si asa"!
 Daca ai lucrari de prelucrari mecanice, suna-l cu incredere: 0743-454837
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Elijah
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 762
						 |  | 
				
					| Pai la Feri bacsi o sa duc io sa-mi faca ax de aprindere la Simson  
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| m-am hotarat: voi intoarce fuzetele ca sa fie ca si cele de pe masina . daca cineva considera ca sunt bine asa sa-mi spuna. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							RaduI
							Membru Junior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 56
						 |  | 
				
					| vezi ca ti-am pus pe aircooled poze cu fuzetele mele 
 _______________________________________
 VW1200/1964
 MZ ES 250/ 1960 ,
 engine rear and water to the river !
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| exact cum credeam.multumesc RADU 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| fiara rosie are podele si praguri 
 
 
 
 da' mai este de lucru
 
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Oioooi! Super fain iese!  
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| back in bussines............. cine stie ceva despre instalatia electrica la broasca?
 Misi ziceai ca se poate cumpara noua? poti sa-mi dai un cod, ceva?
 
 Modificat de cristobob (acum 17 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | cristobob a scris: 
 back in bussines.............
 cine stie ceva despre instalatia electrica la broasca?
 Misi ziceai ca se poate cumpara noua? poti sa-mi dai un cod, ceva?
 | 
 
 Vezi in catalogul BBT, ca acolo se gaseste!
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Catalog BBT, pagina 82 Electrical section 
 
 Pemtru model 1965
 
 Cod 0691-6565
 
 Pretul este mare  de circa 1650 Ron, dar merita, ca  stii ca-i original si nu mai ai probleme cu carpeli.
 
 
 53.2KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Iar schemele electrice de conexiuni: 
 
 sau aici:
 
 
 
 52.3KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| am intors fuzetele si am vazut ca este aproape imposibil sa gresesti montarea lor.ma intreb cum s-a putut face greseala asta.  oricum asta este. trebuie sa mai sablez puntea fata, sa o tratez cu CHELADE , apoi sa incep sa remontez totul pe ea.
 am desfacut si tamburii si vreau sa sablez si tablele de pe partea cealalta (a tamburilor).
 am demontat caseta de directie (de fapt casetele ca am doua,dar nu sunt la fel), le-am curatat si urmeaza sa bag vaselina grafitata.
 va anunt ce mai fac pe viitor
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Sa duci tamburii de frana la un strungar sa ti-le rectifice si ai sa vezi ce diferenta o sa ai la frane! 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| o sa-i duc acolo pe str. Linistii. oare poate si stie sa-i faca? 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Ori acolo la nea' Feri pe str. Linistii 2, ori la nea' Molnar pe str Madach 78, in Gheorgheni langa complexul Hermes. Amandoi lucreaza bine!
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| care a mai facut asa ceva? imi trebuie si niste bucse pentru fuzete, deoarece atunci cand le-am scos, una s-a sfaramat, nu stiu din ce materiel era.
 deci, unu din doi:  LA CARE SA MA DUC?
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Mie bucsele de fuzete mi le-a facut nea Feri iar tamburii de frana nea' Molnar. Poti sa te duci la amandoi cu incredere. Totusi, nea' Feri lucra mau precis dar si mai scump.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | cristobob a scris: 
 am intors fuzetele si am vazut ca este aproape imposibil sa gresesti montarea lor.ma intreb cum s-a putut face greseala asta.
  oricum asta este. trebuie sa mai sablez puntea fata, sa o tratez cu CHELADE , apoi sa incep sa remontez totul pe ea.
 | 
 
 Unde faci sablarea? Exista atelier de sablat in Cluj?
 Cat de mari pot fi piesele pt. sablat? Sableaza si caroserii intregi sau numai piese mai mici?
 
 Eu, pana acum, an folosit decaparea chimica cu CROMOFAG de la Eurocolor (pe care o poti gasi la reprezentanta Eurocolor de pe str. Bucuresti) sau cu DECANOL de la Policolor (pe care o poti gasi la Baumaxx). Este mai mult de munca dar cred ca este mai ieftin.
 
 Ce este CHELADE? Solutie de pasivat pt rugina? Nu poti sa-mi zici mai multe despre aceasta solutie?
 
 Eu pentru pasivarea ruginii folosesc EVIPASS de la Eurocolor care este foarte bun si eficient, probat de mine de multe ori. Este pe baza de apa si acid boric si nu este deloc toxica. Transforma rugina intr-un praf gri pe care o periezi cu peria de sarma, dupa care poti sa dai grundul. Acolo nu mai apare rugina!
 
 Ar mai fi inca o solutie de pasivat rugina RO 55 dar pe asta nu pot recomanda nimanui, ca atunci cand dai peste rugina, in urma reactiei se elibereaza niste gaze toxice, de te ia naiba, asa dureri de cap o sa ai.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| sablarea se face la fostul CUG, doar piese mici. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| CHELADE este un stabilizator de rugina si grund pentru metale. pregateste suprafetele metalice ruginite pentru vopsire, stabilizeaza chimic rugina, compatibil cu majoritatea vopselelor, este pe baza de apa. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Si de unde se poate cumpara Chelade din ala, s-o incerc si eu?  
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							whoratiu
							Membru fondator al forumului
							  Din: Cluj- Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1269
						 |  | 
				
					| daca te intereseaza sablare pe dimensiuni mari,vorbeste cu '' netrecut''...el deja are o vasta experienta in sablat intreaga caroserie de M( de vreo 2 ori,integral) si te poate indruma.Dupa cate stiu e tot undeva prin fostul CUG. 
 _______________________________________
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| cred ca e acelasi loc. se faceau lucrari de mari dimensiuni (gen camion) cand lucrau afara, dar acum nu mai pot deoarece lucreaza in hala.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| 
 | Misi din Cluj a scris: 
 Si de unde se poate cumpara Chelade din ala, s-o incerc si eu?
  | 
 
 eu am luat de la cineva din buc., am nr de tel de la furnizor, il pun poimaine aici(il am in Floresti)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							netrecutMembru Senior
 
 Din: Cluj-Napoca
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 1156
 |  | 
				
					| Da, e acelasi loc. 
 
 
 | cristobob a scris: 
 cred ca e acelasi loc.
 se faceau lucrari de mari dimensiuni (gen camion) cand lucrau afara, dar acum nu mai pot deoarece lucreaza in hala.
 | 
 
 Atelierul unde ai lasat masina, are de lucru ? Caroseria de M-ul meu are nevoie de un tinichigiu? Se poate ?
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| inca nu stiu ce sa zic. pare ca lucreaza bine, mi-a fost recomandat de cineva, dar ...costa. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							netrecutMembru Senior
 
 Din: Cluj-Napoca
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 1156
 |  | 
				
					| 
 | cristobob a scris: 
 inca nu stiu ce sa zic. pare ca lucreaza bine, mi-a fost recomandat de cineva, dar ...costa.
 | 
 
 Ce pret pe ora ?
 
 Care e adresa ?
 
 Mersi
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| nu lucreaza la ora, ci la lucrare si mi-e frica sa-ti spun pretul sa nu te sperii. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| saptamana viitoare voi merge sa vad ce s-a mai facut si voi mai pune poze. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| din pacate nu am ce poze sa pun. azi am fost la meserias si ...bomba...
 fetele de usi pe care le-am cumparat de la unix nu potrivesc cu/pe usile mele, deoarece sunt mai lungi pe inaltime cu 4 cm.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| deoarece nu le puteam folosi, le-am dus inapoi (din fericire s-a putut face retur). asa ca acum trebuie sa caut iarasi fete de usi.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| fete de usi, adica panourile exterioare, de sus pana jos.fara ele nu se pot pune si regla usile. a, Deian de la Arad se pare ca nu are;
 Peter incearca , dar in cel mai fericit caz doar peste vreo doua saptamani.
 deci... pacatos an, 1965!!!!!!!!!!!
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Panoul mai lung cu 4 cm ???    Nu apare nicaieri ca modelul 65 are usile mai mici, decat cele de dupa 68.
 Dar usile originale nu pot fi salvate?
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| din pacate sunt pline de carpeli si decat sa le umplu de chit si dupa o juma de an sa cada sau sa crape, mai bine le schimb cu totul. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| 
 | Misi din Cluj a scris: 
 Panoul mai lung cu 4 cm ???
    Nu apare nicaieri ca modelul 65 are usile mai mici, decat cele de dupa 68.
 
 | 
 se poate sa fie ca si la modelul pana in 1964?
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| masurate, panourile aveau de la partea de jos pina la cea de sus 71.5 cm, iar ale mele doar (cam) 67.5 cm. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Pai, asta inseamna ca toata masina ar trebui sa fie mai joasa cu atata! Ciudata chestie!
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| 
 | Misi din Cluj a scris: 
 Pai, asta inseamna ca toata masina ar trebui sa fie mai joasa cu atata!
 Ciudata chestie!
 | 
 
 nu, panourile nu stiu de la ce model erau, ca am masurat si la 1300 si nu erau asa de mari. adica panourile de 1200 sunt la fel cu cele de 1300.
 
 Modificat de cristobob (acum 17 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Din cate stiu eu sunt doar doua tipuri de usi cele care au geamuri mai mici deci inainte de august 64 si cele cu geamuri mai mari, de dupa 1965 care au ramas nemodificate pana in 2003. Pe de alta parte colegul nostru Sergiup din Arad are pe masina lui 1200 din 1961, usi de dupa 1965 si se potrivesc!
 
 
 De aia zic, ca este ceva tare ciudat la mijloc!
 
 
 Panourile alea mai lungi de la Unix, nu pot fi scurtate de tinichigiu?
 
 Eu zic sa pui un anunt pe forumul mare vwforum, ca vrei sa cumperi doua usi bune SH.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| 
 | Misi din Cluj a scris: 
 
 Panourile alea mai lungi de la Unix, nu pot fi scurtate de tinichigiu?
 
 Eu zic sa pui un anunt pe forumul mare vwforum, ca vrei sa cumperi doua usi bune SH.
 | 
 
 nu vreau sa fie scurtate.asa as putea repara cele vechi.
 
 am pus anunt de ieri , dar nimic.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							sergiup
							Membru Senior
							  Din: Arad 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 821
						 |  | 
				
					| da. asa e. usa stg la mine e de 1300 post 67 si cea din dreapta e de 65-67 si s-au potrivit ambele singura modificare fiind inchizatoarea de pe stalp ptr cea de 1300... in rest s-au potrivit fara prbl... sau cel putin nu se vad modificari de loc iar usile nu le-am facut eu ci au fost schimbate cu multi multi ani in urma (sfarsitul anilor 70) cand piesele de broasca reprezentau o problema in Rom. din pacate cel care a facut modificarea nu mai e printre noi  sa il interb despre lucrare. ... acum ca eu abia astept sa le dau jos si sa pun usile care trebuie e alta discutie.
 
 in alta ordine de idei reperele de tabla oricum mai trebuie ajustate de catre tinichigiu cand sunt puse sus. asta daca nu se "adapteaza" din carosrie inainte de a fi sudate sus.
 daca panourile se potrivesc in partea de sus nu vad care ar fi problema scurtarii lor in partea de jos pana la urma.
 citroends avea niste usi de vanzare. arunca o privire. sincer nu mai stiu exact ce model sunt.
 
 _______________________________________
 1961 Hell Orange VW 1200 ragtop & 1983 Carmin Red VW Golf MK1
 Oldie But Goldie
 
 ... and thanks Ferdinand
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| 
 | sergiup a scris: 
 
 citroends avea niste usi de vanzare. arunca o privire. sincer nu mai stiu exact ce model sunt.
 | 
 
 sunt cu triunghiurile mici , deci nu sunt ce-mi trebuie.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| dupa lungi cautari, Peter cica mi-a adus elementele de reparatie din partea de jos a usilor. maine ma duc sa le iau, sper sa fie destul de late sa pot repara usile,ca panouri complete nu am gasit. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| am primit elementele de reparatie din partea de jos a usilor si maine le voi duce la meserias, sper ca sunt in regula ca altceva nu am gasit. va tin la curent in continuare.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							RaduI
							Membru Junior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 56
						 |  | 
				
					| sunt tare curios cum arata kitul ala de reparatie, si usile mele ar avea nevoie de asa ceva. Poti pune niste poze ? sau imi poti trimite pe radui2002 @ gmail.com (scoate tu space-urile din adresa) 
 _______________________________________
 VW1200/1964
 MZ ES 250/ 1960 ,
 engine rear and water to the river !
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| 
 | RaduI a scris: 
 sunt tare curios cum arata kitul ala de reparatie, si usile mele ar avea nevoie de asa ceva. Poti pune niste poze ?
 | 
 
 ceva simplu: cate o tabla indoita cu latimea de 20cm.
 (adevarul e ca ma asteptam la ceva mai sofisticat, cevace nu poate un tinichigiu sa faca, dar...)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| In ce faza se afla Brotacul? Pana in primavara sunt sanse sa se reintoarca pe sosea?
 Mai baga niste poze, ca vad ca lumea s-a reapucat de reastaurari.
  
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Elijah
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 762
						 |  | 
				
					| Asa numitul "kit de reparatie pentru usi" cand mi-am facut eu usile la dacia sport, a fost o mirifica masina de spalat albalux  , cu ciocan si vointa un pretenar le-a facut super, nu se vede imbinarea nici de te uiti la microscop. Adevaru-i ca e necesar aparat de sudura cu argon, ca sa nu se traga tabla 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| acum problema nu este "aparat de sudura cu argon, ca sa nu se traga tabla" , ci "ciocan si vointa" si mai ales " un pretenar " care sa nu se bata cu caramida-n piept cat de bun meserias este. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| 
 | Misi din Cluj a scris: 
 In ce faza se afla Brotacul?
 Pana in primavara sunt sanse sa se reintoarca pe sosea?
 Mai baga niste poze, ca vad ca lumea s-a reapucat de reastaurari.
  | 
 
 
 sper ca in primavara sa fie gata, dar mai am un hop mare cu vopsitul.
 o alta mare problema este incarcarea , am facut de toate, dar tot nu reusesc sa-i dau de cap.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Azi nu am mai avut timp, dar maine ma uit si la alternator.  
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Am desfacut alteratorul! Diagnosticul:
 - rotorul este bun
 - statorul este bun
 - releul si periile sunt bune
 - la prima vedere si cele 6 diode pareau bune, dar cand m-am uitat mai atent mai exista doua diode capsulate in plasticul puntii redresoare, care diode sunt arse si carbonizate.
 De obicei alternatoarele au 6 diode... asta are 8
 Din pacate alea nu se pot schimba doar impreuna puntea completa
   Luni o sa ma interesez daca s-ar gasi ceva ... chiar si din ala taiwanez contrafacut.
 Ca fiind alternator Bosch teoretic ai putea sa comanzi o punte de la Proton Auto de pe Calea Turzii ca aia-s reprezentanta Bosch.
 Numai ca acolo cand iti zice pretul, te apuca "covulsiile"
  
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| asa arata puntea de diode din fata 
 
 63.3KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| partea din spate 
 
 65.4KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Una dintre diodele carbonizate 
 
 31.8KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| cealalta dioda "moarta" 
 
 32.4KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Pe poza asta se vede cel mai bine cum este carbonizata 
 
 26.4KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Modelul mai vechi de alternator, care are releul in exterior si are doar 6 diode este mult mai solid facuta decat asta cu releul incorporat. Luni ma interesez daca se poate gasi punte de diode.
 Treaba e, ca nici asta din alternator nu pare originala, ca nu scrie nici, cod nici model... absolut nimica ... no name
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Mai Cristi, am cautat in vreo 3 locuri dar nu am gasit punte de diode pt alternatorul asta  Daca nu ti-e foarte urgent mai lasa ca incerc sa mai caut.
 Oricum, nu am cum s-o repar pana nu gasim piese.
 Eventual listeaza cele doua poze cu puntea de diode si incearca sa cauti si tu, poate ai mai mult noroc.
 Ce e cu telefonul tau, ca tot ocupat suna?
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| azi mi-am adus fiara acasa si am un sfat pentru toti: FERITI-VA DE TINICHIGIALAI.
 pacat ca mi-am stricat apatatul foto ca as pune poze . poate altadata.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| 
 | Misi din Cluj a scris: 
 asa arata puntea de diode din fata
 | 
 poti sa-mi trimiti pozele pe e-mail :
 ca am incercat sa le scot la imprimanta, da' nu am reusit.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Iti trimit imediat pozele! Cum a iesit caroseria?
 Iar cu tinichigii, din pacate ai dreptate, dar problema e ca cel putin aici in cluj nu prea mai gasesti "badogoshuri" care nu fuseresc.
 Pana la urma va trebui sa ne cumparam aparat de sudura si sa ne apucam noi singuri de treaba... si s-ar putea sa iasa mai bine, ca ce faci pentru tine, o faci mai bine.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Sa-ti explic treaba de care m-ai intrebat cu releul lega exterior. Se leaga asa:
 
 Alternatorulare bornele:
 + care se leaga la + baterie cu un fir mai gros
 - se leaga la masa
 DF borna de excitatie leaga periile cu borna DF al releului
 C inele alternatoare au si o borna C care se leaga la becul martor de pe bord
 
 Releu regulator:
 
 + se leaga la borna 15, adica + prin contact. La Broasca cea mai apropiata borna 15 este la bobina de inductie, adica unde e legat si firul care alimenteaza socul automat si electrovalva de la carburator
 - se leaga la masa
 DF - firul de excitatie, se leaga la  periile de la altrnator
 
 
 18.7KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  | 
				
					| referitor la puntea de diode, cica ar trebui sa fie inca 3 diode de curent mic(????): 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristobob
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 1272
						 |  |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Elijah
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 762
						 |  | 
				
					| Teoretic treaba sta cam asa, dupa cate-mi aduc aminte din electronica: Generatorul de curent al masinii este trifazat, adica trei infasurari, legate in stea decalate la 120grade care dau o tensiune (si curent) alternativ trifazat. Pentru redresare e nevoie de 3+3 (cateodata 4+4) diode deputere, care sa tina curentul maxim de incarcare plus inca ceva (deci cativa amperi buni). In schema de pe forum vw mai apar trei diode care dau curentul de excitatie al rotorului (trecand prin releul regulator) in functie de acel curent variaza tensiunea indusa in stator.
 
 In concluzie sunt niste diode cu un curent nominal ceva mai mic, dar la fel de importante.
 Exista si variante de alternatoare mai simple, doar cu 6 diode.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | cristobob a scris: 
 referitor la puntea de diode, cica ar trebui sa fie inca 3 diode de curent mic(????):
 | 
 
 11 diode
  Nu am vazut niciodata asa ceva, de unde ai scos schema asta?  Oricum, nu se poate repara puntea aia, ca nu ai cum sa demontezi diodele alea mici din interior.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							razvanstancu
							Membru Senior
							  Din: Brasov 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 218
						 |  | 
				
					| Salutare De unde ai cumparat elemetele de caroserie
 Sunt interesat de pise pt. vw 1200/1959
 Multumesc
 
 
 
 62.5KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | razvanstancu a scris: 
 Salutare
 De unde ai cumparat elemetele de caroserie
 Sunt interesat de pise pt. vw 1200/1959
 Multumesc
 
 | 
 
 Vezi si pe aircooledparts.ro
 
 Piese de Vw Aircoled
 
 
 S.C. Fasty Comp S.R.L
 Arad Str. Mailat nr. 590
 Tel. 0721-560789
 0744-476756
 0357-401862
 mail:  deian @ aircoledparts.ro
 deian @ rdsar.ro
 
 Catalogul BBT si lista de preturi o puteti descarca de aici:
 
 
 sau de aici:
 
 
 Se trimite si in toata tara prin curierat rapid.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  |