CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: luana_21 pe Simpatie.ro
| Femeie 21 ani Prahova cauta Barbat 21 - 47 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
De cand am intrat in iarna m-am trezit cu clasicele probleme la electromotor, respectiv cateodata, la pornirea la rece ma trezesc ca fara 2-3 ciocane de incurajare nu catadicseste sa porneasca. Zic "clasice probleme" pt ca m-am mai lovit de acestea si la alte masini, une solutiile au fost fie alt electromotor, fie alt contact.
Lasand la o parte ceea ce ar putea fi cauzat de contact si de firele ce duc spre electromotor, m-as incumeta sa il desfac si sa il servisez. Asa ca intreb: ce anume din electromotor poate sa cauzeze un astfel de simptom si cum s-ar rezolva ? - singurul lucru care imi trece prin cap ar fi carbunii ... alte idei ?
Merci mult
|
|
pus acum 10 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
Daca masina e Dacia 1300, inainte de a desface electromotorul. incearca cu un fir destul de gros de la + la excitatie, daca asa vrea, mai ales daca ai vre-un contact f vechi, mai bine ii pui un releu de faruri, comandat de contact, alimentat din plusul de forta de pe electromotor, care sa comande excitatia electromotorului. Daca este alta masina, este simptom clasic de carbuni uzati sau blocati in suport - se desface si se curata sau se inlocuiesc. Tot daca e Dacie, se spala f bine cu benzina capacul spate, insistind cu pensula in special la izolatia suportului carbunelui de +, pt a indeparta orice urma de praf de carbune
|
|
pus acum 10 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Merci pt lamuriri - o sa incerc sa schimb carbunii. Masina e un VW Transporter T3 diesel.
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Problema este umezeala! Problema tipica pentru Bus, Broasca, chiar si la Golf 1 si 2. Cand vine iarna si apare umezeala, apar problemele la pornire. Vezi ca la Vw bus ca si la broasca, cand montezi solenoidul pe electromotor acolo ar trebui sa existe un inel de cauciuc, care sa protejeze de umezeala. Multe nu mai au inelul ala si fiind electromotorul amplasat acolo jos langa cutie aproape de sosea intra umezeala in ea si de acolo apat problemele. De asemenea si capacul spate, care acopera zona periilor trebuie etansat la montare. Desfa electromotorul si curata-l. Daca trebuie curata colectorul, apoi la montare, dupa ce o montezi, etanseaza imbinarile cu putin silicon, ca sa nu mai intre umezeala.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Scrie faza in cartea de broasca, iar la bus e aceasi faza, ca tot acolo jos este electromotorul.
66.4KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
48.2KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Merci tuturor pt. raspunsuri - sper sa-i fi dat de cap
L-am demontat, am curatat cu smirghel periile rotorului, carbunii pareau sa mai tina un sezon Am curatat de asemenea f bine cu smirghel toate suruburile prin care trebuia sa treaca curent electric - la plusul de forta de la baterie, intre solenoid si electromotor, plus contactul electric al firului ce vine de la cheie, etc. Am smirgheluit bine si suruburile de prindere ale electromotoorului de corpul cutiei de viteze. Silicon nu am pus la imbinarea dintre electromotor si corpul cutiei, deoarece am observat o gaura/fanta foarte mare ce parea a fi o fanta de drenaj, drept urmare am considerat ca oricum cavitatea nu era proiectata sa fie etansa.
Pana acum pare sa mearga.
|
|
pus acum 10 ani |
|