CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: papiota55 22 ani
| Femeie 22 ani Bucuresti cauta Barbat 24 - 54 ani |
|
atti.thehun
Membru Senior
Din: Mures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 736
|
|
Renault 5 era prima mea masina. My first love. Acum, cu aproape 20 de ani mai batran, imi bate capul sa-mi cumpar una. Neaparat mk1, deci fabricatie pana-n 1984, preferabil alpine turbo. Stiu, sunt foarte rare, dar sper totusi sa apara una mai devreme sau mai tarziu la un pret decent.
_______________________________________ Sometimes old it worth gold.
|
|
pus acum 10 ani |
|
atti.thehun
Membru Senior
Din: Mures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 736
|
|
Nu demult am fost sa vad una. Este alpine turbo in acte, dar este nemiscata de ceva timp. Las ozele sa vorbeasca
_______________________________________ Sometimes old it worth gold.
|
|
pus acum 10 ani |
|
atti.thehun
Membru Senior
Din: Mures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 736
|
|
exterior
53.4KB
_______________________________________ Sometimes old it worth gold.
|
|
pus acum 10 ani |
|
atti.thehun
Membru Senior
Din: Mures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 736
|
|
si
54.9KB
_______________________________________ Sometimes old it worth gold.
|
|
pus acum 10 ani |
|
atti.thehun
Membru Senior
Din: Mures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 736
|
|
interior
51KB
_______________________________________ Sometimes old it worth gold.
|
|
pus acum 10 ani |
|
atti.thehun
Membru Senior
Din: Mures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 736
|
|
sub capota
56.7KB
_______________________________________ Sometimes old it worth gold.
|
|
pus acum 10 ani |
|
atti.thehun
Membru Senior
Din: Mures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 736
|
|
frane pe disc fata-spate. Spate:
50.9KB
_______________________________________ Sometimes old it worth gold.
|
|
pus acum 10 ani |
|
atti.thehun
Membru Senior
Din: Mures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 736
|
|
Se cere 500 euro pe masina. Pareri?
_______________________________________ Sometimes old it worth gold.
|
|
pus acum 10 ani |
|
mirel vicaru
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1128
|
|
Si eu sunt indragostit de R5, am avut pana acum 7 buc. Prima care am luat-o mergea, insa ulterior am descoperit camavea caroseria sudara stramb, deci co promisa. Dupa asta a urmat un sir de alte masini si abia a 7a este ce mi am dorit si in prezent e la Tg Mures la reconditionat. Opinia mea este sa te uiti intai la caroserie, acesta este punctul lor slab, iar daca la masina asta caroarie estemcat de cat ok sa o iei. Daca ai nevoiendemelemente de caroserie da un semn.
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Asa la prima vedere pare destul de buna la tabla, dar verifica-l pe dedesubt, podelele si prinderile barilor de torsiune pe spate. La Renault 5, problema cea mai grava este rugina. Foarte greu gasesti exemplare neruginite. Va trebui oricum s-o desfaci in bucati si s-o refaci complet. Eu totdeauna imi doream un R5 TS sau TX, care ar fi fost cea mai buna alegere pentru mine. Alpine sau Alpine turbo, sunt cam killerite si scumpe la piese. Din pacate versiunile TS sau TX sunt foarte rare. Gasisem una TS rosie prin Ungaria, dar era tamponata foarte urat din spate, inclusiv si podeaua era deformata. Apoi aici prn zona erau doar versiuni cu motoare mici, de 850 sau 1108 cmc si majoritatea erau coapte la podea foarte tare. In cele din urma am gasit una buna fara multa rugina, pe asta ce am si cumparat. Este TL din 1984 de 1108 cu 5 usi, ceea ce nu mi-a placut la inceput, dar m-am obisnuit si macar are tablaria destul de buna, ca a fost adusa din sudul frantei, unde nu este iarna si nici sare pe drumuri si nu a circulat prin Romania. Are acte si numere frantuzesti, motorul cam distrus si putin lovita la aripa dreapta fata si la hayon. In rest si vopseaua este cea originala. Cu toate astea as mai cumpara un TS, daca as gasi. Sfatul meu e, ca daca nu e prea coapta la podea, atunci cumpara-l fara sa te gandesti prea mult. Oricum podeaua este destul de simpla si plata, usor de refacut. Prin Ungaria sunt destul de multe la vanzare in stare relativ buna, dar majoritatea sunt TL si GTL de dupa 1980. TS vazusem doar una in 3 ani. Iar versiuni de dinainte de 1980, cu bordul plat nici nu prea mai exista.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Fara sa tai elanul cuiva, asta din poze e killerita si pare foarte coapta. Pozele nu sunt destul de clare, dar se vede ca aripile spate sunt terminate, capota e terminata. Cea mai mare problema la acest model, pe langa aripile spate/pragul/podeaua, sunt lonjeroanele fata, care pur si simplu se rup din podea. Si motorul nu pare sa fie de alpine turbo, care e crossflow. La prima strigare, trebuie o gramada de piese, si merita doar de donatoare (pentru scaune, bord, cutie, punte spate cu discuri). Iar motorul de Alpine turbo arata asa:
57.8KB
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Da, acuma vad! Knx are dreptate. Motorul este probabil de GTL din anii 70, de 1289 cmc, cel putin asa pare dupa carburator si filtrul de aer. Asta e blestemul la Alpine Turbo, ca toate au fost killerite in ultimul hal, i-au dat pedala, pana au picat din ele.
Daca totusi nu-i foarte coapta pe dedesubt, atunci merita 200-300 euro, mai mult nu.
De asta eu am si evitat versiunile Alpine si Alpine Turbo, ca nu prea gasesti exemplare bune. Mai buna una TS sau TX de 1300 sau 1400, care cu cei 64 cai ai sai este suficient.
Oare ce s-a intamplat cu R5-ul ala Automatic de pe strada aia catre parcul central? Tot am lasat bilete in cutia postala, dar nimeni nu mi-a raspuns, apoi a disparut. Pe la rematuri sigur nu a aparut. Stie cineva ceva de soarta acelei masini?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Vezi si pe asta: E putin mai scumpa, dar in stare buna, fara rugina si cu vopseaua originala. Si e din seria "Laureate", care s-au fabricat doar un singur an. Asta este varianta "Laureate Le car", pentru Elvetia.
Mai bine renunta la Alpine-Turbo, ca alea au fost mai intai killerite in vest, apoi aduse si killerite aici in tara. Mai bine o versiune mai pasnica, dar mai sanatoasa, cara s-a petrecut viata ca a doua masina si cu care "nevasta si-a dus copii la gradinita sau la scoala".
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
atti.thehun a scris:
exterior |
Vezi ca geamul lateral spate pe stanga este din ala pivotant, iar pe dreapta este fix. Cauta urme de accident, ca nu degeaba s-o montat geamul ala de model diferit. Si pasajele rotilor din spate au alta curbura, decat a avut original, iar aripile spate par sa aibe strat destul de gros de chit. Din poze, masina asta pare sa fi fost candva lovita din spate foarte urat.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
flaviuf
Membru Junior
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 96
|
|
Cel mai probabil ca a fost initial Alpine sau Alpine Turbo - bordul si volanul + franele spate pe discuri ar fi indiciile. Dar ce a ajuns nu prea mai are legatura cu trecutul.
|
|
pus acum 10 ani |
|
tavi_dacia1100
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
|
|
Nu ma pasioneaza deloc modelul si nici nu ma prea pricep la asa ceva, dar din moment ce nu e raritate (cel putin in Franta mai sunt destule R5 Alpine) si nu are o poveste pt. care ar merita salvata, nu cred ca merita investiti bani in coptura asta.
_______________________________________ COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi
|
|
pus acum 10 ani |
|
atti.thehun
Membru Senior
Din: Mures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 736
|
|
intr-adevar, in Franta se mai gasesc, dar la noi in tara nu stiu daca sunt 10 in stare decenta. Fiind prima mea masina m-am atasat de acest tip. Am avut si Super 5, dar prima serie mi se pare mai reusita. (desi Gt Turbo a stiut ceva pe vemea ei)
_______________________________________ Sometimes old it worth gold.
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
atti.thehun a scris:
intr-adevar, in Franta se mai gasesc, dar la noi in tara nu stiu daca sunt 10 in stare decenta. Fiind prima mea masina m-am atasat de acest tip. Am avut si Super 5, dar prima serie mi se pare mai reusita. (desi Gt Turbo a stiut ceva pe vemea ei) |
Lasa coaja aia ruginita si mai intra din cand in cand pe hasznaltauto.hu si baga cate o cautare, ca apar din cand in cand exemplare frumoase. In ultimele luni au fost cel putin 10 bucati. Si Mirel Vicaru tot de acolo si-a adus una.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Sincer si eu sunt de aceeasi parere ca si Tavi, ph1 mi se pare urat, ph 2 idem, de alea in 5 usi nici nu mai vorbesc. Interesul mi-e starnit de versiunile alpine, alpine turbo, gtt, turbo 2, si ph 2 1.7 . Spor la cautat, sigur se va ivi vre-una la bani buni si in stare buna
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
knx a scris:
Sincer si eu sunt de aceeasi parere ca si Tavi, ph1 mi se pare urat, ph 2 idem, de alea in 5 usi nici nu mai vorbesc. Interesul mi-e starnit de versiunile alpine, alpine turbo, gtt, turbo 2, si ph 2 1.7 . Spor la cautat, sigur se va ivi vre-una la bani buni si in stare buna |
Nu-s deloc urate. Mult mai frumoase, decat Lada 1500.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Gusturile nu se discuta da sa nu aiba nici motor mare, nici cai, nici crom...
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 10 ani |
|
atti.thehun
Membru Senior
Din: Mures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 736
|
|
_______________________________________ Sometimes old it worth gold.
|
|
pus acum 10 ani |
|