CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj
Pagini: 1
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Va salut, aceasta este masina mea, din 1981, sper sa se incadreze intre clasice
O sa prezint poze cu toate stadiile.
Asa am gasit-o in garajul unchiului de la care am luat-o
41.1KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Masina a fost luata de unchiul meu de la un domn mai in varsta prin 2003. Pe atunci masina era originala, cu mici "imbunatatiri" aduse de anteriorul proprietar: huse de la vremea respectiva pe scaune care aveau inca folia pe ele cand a ajuns masina la mine, inaltatoare pe spate din inox, capacul de pe chiulasa pentru sonde facut pe o freza/strung din aluminiu, o pata calda sub carburator din inox putin ciudata si multe alte chestii
36.9KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Eu am luat-o in scopul transformarii in 1300 cu aspect frantuzesc si cu mici imbunatatiri de natura sportiva.
Cum a ajuns acasa, am "dezbracat-o" la pielea goala, a urmat si un insonorizant pe toata podeaua dat la pistol, insa s-au pierdut pozele
52.1KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Pe dedesubt, totul a fost curatat grunduit si vopsit. Nu cu mari pretentii ci piesele curatate la perie rotativa si vopsite si grunduite cu pensula si cu pistolul de vopsit. Sablare si vopsire in camp electrostatic nu-mi permit
43.6KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Pentru un aspect putin sportiv, arcurile fata-spate au fost sensibil scurtate.
Puntea originala era strapunsa de rugina asa ca am inlocuit-o cu una cu tamburi mari, fiind mai performanta, caruia i-am schimbat rulmentii, sabotii de frana, garniturile cilindrilor si bratele laterale.
Nici partea din fata nu a fost neglijata, si acolo s-au inlocuit multe piese cu unele noi
42.9KB
Modificat de Roberto (acum 10 ani)
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Pragurile si stalpii fata au fost curatate "la pielea goala" si imbracate in grund. De gaurile de pe stalpi s-a ocupat un tinichigiu, nu le-am lasat asa
42.1KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Pragurile sunt impecabile, la fel ca si toata podeaua masinii. Mosuletul care a avut masina a avut grija sa bage ulei si vaselina in cavitati si sa insonorizeze grosolan "burta" masinii.
33.9KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Foarte greu mi-a fost sa gasesc elementele originale.
Grila e facuta din mai multe bucati adunate, la loc de cinste stand emblema mare cu vultur
29.4KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Oglinzile cumparate cu 10 lei bucata, la care am muncit putin sa le lustruiesc
31.3KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Farurile, care au fost curatate si vopsite
32KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Stopurile, alese din mai multe, curatate, carora le-am pus sticle seima
39.3KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Sa fie conform anului de fabricatie, masina avea nevoie de lampile de marche-arriere, care mie imi plac mult, ii ofera masinii un aer aparte.
La pretul foarte mic care l-au avut(6 lei bucata), am cumparat 4 bucati. Sunt luate de la un baiat din Pitesti (r12gordini mi se pare ca are userul pe aici), caruia ii multumesc inca odata, un om de nota 10, care le-a ambalat impecabil!
29KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Apoi a urmat o vizita la tinichigiu care mi-a lucrat fusta spate pentru lampile de 1300, putin la fusta fata care de-a lungul timpului i-au disparut prinderile la aripi si mi-a inlocuit ochelarii farurilor care la fel, au avut de suferit
27.7KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Bucatile la stopuri le-am gasit la fel de greu ca si accesoriile originale
26.4KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Toate sudurile au fost tratate chimic, iar pe interior date cu grund si insonorizant. La exterior au fost doar chituite, nu am riscat sa dau chit peste grund de frica sa nu crape
28.7KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Apoi am inceput pregatirile de vopsire
35.7KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Apoi am inceput pregatirile de vopsire
35.7KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Chitul a fost intins si finisat doar de mine, insa la rezultatul final s-a vazut lipsa de experienta, in unele locuri se vad urmele de chit dar sunt multumit de rezultat. Data viitoare cu siguranta va iesi mult mai bine
42.3KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Nu eu am suflat-o, ci un prieten vopsitor care se ocupa cu vopsitul machetelor. In acest filler, nu se vedea niciun defect, masina parea impecabila
43.8KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Si din fata
55.9KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Pentru aspectul usor "sportiv" i-am pregatit si niste jante latite la 7 inch
41.2KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Putin "aranjate"
29.9KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Motorul curatat, pus garnituri noi si vopsit
44.4KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Imediat dupa vopsire
Aici s-au vazut greselile mele in pregatire, negrul fiind foarte pretentios
38.7KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Motorul pe pozitie
43.6KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Galeria mi-a fost frica sa o vospesc sa nu se cojeasca vopseaua pe alocuri si sa se faca urata. Daca aveti sugestii pentru o vopsea neaparat neagra rezistenta la temperatura aia, va ascult cu drag
43.1KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Intr-un sfarsit, masina arata asa
44.2KB
pus acum 10 ani
Dacia1300Nos
Membru nou
Din: Braila
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 19
Nu imi vine sa cred .Nici nu zici ca a fost cu faruri rotunde,bari din plastic,etc...Frumos.
Cum se pot latii jantele?
Modificat de Dacia1300Nos (acum 10 ani)
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Dupa mult timp, cu greu, am achizitionat si barele frantuzesti pentru un aspect cat mai "france"
41.3KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Spatele arata demential cu jantele late si bara "france"
39.6KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Interiorul nu este inca gata insa postez cateva poze si cu el, care n-a fost neglijat in totalitate.
Fetele de usi sunt originale, baghetele sunt din metal, cromate si se prind cu ajutorul unor surubele. Mie imi plac la nebunie
28.6KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Bordul e tot cel original care si-a recapatat butoanele de 1300 stranse cu greu de pe unde le-am vazut
Volanul a picat gratis si a ramas asa, dar gandul imi e la unul de 1100
43.6KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Dacia1300Nos a scris:
Nu imi vine sa cred .Nici nu zici ca a fost cu faruri rotunde,bari din plastic,etc...Frumos.
Cum se pot latii jantele?
E munca mea care mi-a mancat toata vacanta de vara si plus cateva saptamani. Am avut ambitie, chef de munca si nu in ultimul rand, ceea ce e cel mai important: bani!
Jantele se fac in ateliere speciale, eu le-am cumparat gata-facute
pus acum 10 ani
sparrowhawk
Membru Activ
Din: Barlad
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 194
Felicitari, iti apreciez munca, a iesit frumos, sa o pastrezi si sa o conduci cu grija
_______________________________________ simplitatea cel mai complicat lucru
pus acum 10 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Frumos! Felicitari. Dar de ce ai facut-o neagra? Vara te vei sufoca in ea de caldura.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Va multumesc pentru aprecieri baieti!
Da, abia pe caldurile astea realizez ce temperatura se face in masina, dar fac fata cu geamul deschis
Intre timp s-au facut mai multe schimbari..
Motor de Dacia Nova, 1.6, a mai coborat putin de bot, cateva elemente specifice vremii la interior+o mocheta noua fabricata prin 1978..
42KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Am fost prezent la Retroparada Primaverii
48.4KB
pus acum 10 ani
Nicu_Nix
Membru Senior
Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2622
Felicitari , faina masinuta , mai ales ca-i neagra...
_______________________________________ Dacia Sport '87 negru .....and more
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Si la Intalnirea Nationala la Brasov, unde am luat premiul "Cel mai tanar participant"
42.3KB
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Si un clip din Piata Sfatului care imi place la nebunie!
46.3KB
Modificat de Roberto (acum 10 ani)
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Multumesc Nix, si sportivele tale sunt foarte frumoase, un sport imi doream si eu dar sun rarute si cu probleme la table
Si ultima achizitie a fost un set de faruri Cibie cu tot cu becuri galbene din 1975
39.8KB
pus acum 10 ani
Nicu_Nix
Membru Senior
Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2622
Faine rau becurile galbene , uite o poza si cu negresa mea ! Tot cu becuri galbene....
42.2KB
_______________________________________ Dacia Sport '87 negru .....and more
pus acum 10 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Sunt putin uimit de faptul ca exista activitate pe forumul asta, celelalte sunt decedate. Dat fiind faptul ca nu mai ai cu cine schimba o parere, o sa continui povestea aici, mai pe scurt ca sunt muuuulte de povestit! N-am mai intrat de foarte mult timp pe aici... Bun.. Masina a avut parte de un accident, o revopsire totala,aripi trase, anvelope 185/60, carb dublucop,proiectoare cibie..
40KB
pus acum 7 ani
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Bun re-venit ! Multe forumuri au amortit din cauza feisbuciului . Totusi pentru accesarea facila si organizata a datelor , forumul ramane forum . Acolo pe FB e multa aiureala in organizarea datelor .Plus gradul de confidentialitate si inca altele. Arata bine masina.
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
pus acum 7 ani
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Avem si pagina de FB totusi : Ce user name ai acolo ca sa te introduc daca vrei ?
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
pus acum 7 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Chiar asta vroiam sa subliniez... Toata lumea sa mutat pe feisbuc. Robert Adrian sunt pe-acolo...
Apoi au urat cateva motoare si cutii sparte, un mic proiect cu niste carburatoare de motocicleta...
Modificat de Roberto (acum 7 ani)
pus acum 7 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Un mic reportaj....
pus acum 7 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Aveam pusa pata pe dungi de gordini, asa ca am purces la lipirea lor..
65.7KB
pus acum 7 ani
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
vranceanu a scris:
Avem si pagina de FB totusi : Ce user name ai acolo ca sa te introduc daca vrei ?
Intra si fa tu o cerere daca vrei. Ca sa te pot introduce eu , trebuie sa fii in lista mea de prieteni .
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
pus acum 7 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Mi-am dorit motor de Alpine de dinainte sa am masina... Un bun prieten mi-a oferit o chiulasa, altul un bloc si apoi m-am pus pe strans piese. A iesit un Alpine 1.6 cu arbore nou, set motor nou, distributie noua si restul de maruntisuri care s-au putut lua noi. Axa de aspirat a fost cel mai greu de gasit, insa dupa lungi rugaminti am reusit sa-l conving pe un baiat din CS sa mi-o vanda
34.2KB
pus acum 7 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Chiulasa este planata si cu porturile marite la 41mm!!
36.9KB
pus acum 7 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Rodajul l-am facut cu Carfil. Cu dublucorp nu mergea prea bine..Galeria de evacuare e construita de mine
89.4KB
Modificat de Roberto (acum 7 ani)
pus acum 7 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Apoi am incercat sa il fac sa mearga cu carburatarele ce le-am avut pe motorul de dacie, insa fara rezultat satisfacator. Satul de probleme si benzina consumata degeaba, l-am trecut la injectie multiunct cu clapete de Honda
pus acum 7 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Uitasi poza..
44.5KB
pus acum 7 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Prima tura.......
pus acum 7 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
In mai am participat la Klausenburg Retro Racing la Targu Secuiesc pe pista de karturi. Un eveniment superb, care erg pe tema masinilor clasice, va recomand sa mergeti!
56.5KB
pus acum 7 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
N-am mers la limita, doar m-am distrat!
38.6KB
Modificat de Roberto (acum 7 ani)
pus acum 7 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Pentru ca e masina autohtona si pt ca am fost mai multi participanti, s-au acordat locurile 1, 2 si 3 "Cupa Dacia". Eu am obtinut locul 3
63.1KB
pus acum 7 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Cam asa am mers
pus acum 7 ani
Robescuciprian
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 306
Felicitări pentru rezultat și munca depusă , o mașinuța cu modificări subtile și foarte bun gust , ma bucur ca ai prezentat o pe acest forum , eu am văzut o pe celelalte forumuri . Īncă o data felicitări și spor in tot ceea ce faci legat de pasiunea automobilistică
_______________________________________ Pasionat de classic car
pus acum 7 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Multumesc pentru aprecieri. Asta si este tema proiectului.... Clasica si modificari specifice perioadei de fabricatie. Am dat-o putin de gard cu injectia, dar nu aveam ce face
67.1KB
pus acum 7 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Mai pun cateva poze
62.5KB
pus acum 7 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
La start
50.7KB
pus acum 7 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Masina unui bun prieten, cel care m-a ajutat enorm cu piese pt motor! Are destule modificari "new school" insa merita toate aprecierile! Are motor de Renault Megane 1.6 16v si multiple imbunatatiri la frane si suspensie
34.9KB
Modificat de Roberto (acum 7 ani)
pus acum 7 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
O poza de la prima intalnire a babelor
63.2KB
pus acum 7 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Batrana a participat la multiple intalniri&expozitii.
Aici eram a Sf. Gherghe, in2015
60.6KB
pus acum 7 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Tot la Sf. Gherghe, in 2014!
47.7KB
pus acum 7 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Intalnirea Nationala Dacia 2016, la Rasnov
57.5KB
Modificat de Roberto (acum 7 ani)
pus acum 7 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Tot acolo
61KB
pus acum 7 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Rasnov, iunie 2016, o intalnire de masini tunate
81KB
pus acum 7 ani
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Retroparada toamnei 2016, pe vremea cand domnul Atanasiu ne primea in cadrul expozitiei Se observa capota cu umflatura. Aveam dublucorp si admisia de turbo care este foarte inalta.