| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
 | Lista Forumurilor Pe Tematici | 
	
		| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login 
 POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
 
 Nu sunteti logat.
 | Nou pe simpatie: ionelara
 
 |  | Femeie 25 ani
 Bucuresti
 cauta Barbat
 26 - 56 ani
 | 
 | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| lucrari de iarna. 
 
 43.4KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| dupa 11 ani de stat pe pamint 
 
 43.9KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| am schimbat platina la electromotor!!!! 
 
 28.8KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| inca una. 
 
 32.7KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| ultima nu este platina, .......inca lucram.......... 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Mihai wartburgist
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti-Prahova 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 299
						 |  | 
				
					| In sfarsit apare si un Wartburg pe aici ! 
 Bravo !
 
 Daca ai intrebari, nelamuriri ne auzim.
 
 Spor maxim !
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| Spor la lucru , má bucur cá s-a demarat lucrarea la acest proiect ! Sunt sigur cá va iesi o frumuesete de masiná !    
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Este Wartburgul ala albastru, care a fost de vanzare aici pe forum? 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| Nu a fost de vinzare pe acest forum, a fost coleg de suferinta cu comodorele alb de la Orsova. Mai sint citeva poze cu amindoua pe undeva pe forum.Ultima taxa de drum a fost platita in 2001, iar de atunci a stat pe pamint pina in 2012 cind a sosit in Timisoara unde a primit roti bune si un loc pe ciment.Acoperis inca nu avem dar mai speram. 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| Am continuat cu desfacerea demarorului, am facut citeva poze cu piesele.Mai adaug si poze cu masina pt. a primi sfaturi despre piese, modelul lor si amplasarea corecta.Urmeaza sa caut sigurante pt. bolt si suruburi, saibe, piulite uniforme, deoarece au fost adunate de toate felurile.Probabil dupa posibilitatile de atunci. 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| nu am reusit. 
 
 35.5KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| pun separat 
 
 44.1KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| aspect motor.... 
 
 40.9KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| traversa din fata... 
 
 44.7KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| codul de sub parbriz... 
 
 28.1KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| volan ,, ecologic,, vorba lui Mihai.... 
 
 46KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Mihai wartburgist
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti-Prahova 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 299
						 |  | 
				
					| Rotorul pare in regula .Dantura bendixului nu se vede bine dar din punctul meu de vedere nu trebuie sa continui demontarea.Sa cureti bine spatiul dintre lamelele colectorului .Atentie la platoul carbunilor. 
 Volanul e model original .Bine ca e complet .Se mai gasesc pe afara volane bune pentru ca s-au montat si pe Barkas si modelele mai vechi de W 353 .Original era alb , astea mai noi sunt negre.Structura e metalica , foarte simpla.Poate avem colegi care au mai refacut volane in starea asta si ne ajuta cu ceva sfaturi.
 
 Super este ca ai ceasurile de bord originale.Inainte sa umbli sa le scoti ,trebuie sa vorbim neaparat ,sa nu patesti ca mine .
 
 Spor la lucru !
    
 Modificat de Mihai wartburgist (acum 11 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| am desfacut si restul deoarece statorul si platoul au fost foarte imbicsite. 
 
 32.1KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| platou... 
 
 33.1KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Curata-le bine in motorina si apoi monteaza-l la loc. E solida caraciumba aia de Warby, o sa ai de lucru de nu te vezi, dar la sfarsit rezultatul va fi frumos.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| Am executat operatiunile intocmai, am verificat lucrarea, ciudat, functioneaza.Urmeaza sa montam electromotorul pe masina sa verificam daca se invirte motorul, dupa care luam alta piesa  la rind.Doresc sa cumpar un volan si o oglinda pt partea dreapta, poze o sa pun miine cind merg la masina.O alta problema ar fi daca carburatorul trebuie sa fie orizontal sau vertical pt tipull acesta.Urmeaza sa ma edific. 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| am montat electromotorul, cu putine obstacole din partea suportului de claxon, am desfacut tot suportul de claxon, nu stiu daca are formatul original, mai vdem, urmatoarea piesa pe care am vrut sa o verific a fost pompa de benzina, dar a venit seara si am aminat operatiunea.daca tot am lucrat la electrtomotor am rezolvat si problema cablurilor.se vede ca ultima reparatie a fost pe vremea lui ceasca pentru ca toate cablurile au culoarea rosie.aici mai avem de lucru.pentru ca am avut nevoie de spatiu de lucru la cabluri am desfacut filtrul de aer si l-am dus acasa la bricolat. doresc sfaturi cum sa pun mai multe poze la o postare. multumesc. 
 
 46.5KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| ultima zvicnire a cromofagului 
 
 38.4KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| unul din ucenici..... 
 
 43.3KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							AdyC
							Membru Senior
							  Din: Alexandria 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 1926
						 |  | 
				
					| 
 | bogtor a scris: 
 ....
 doresc sfaturi cum sa pun mai multe poze la o postare. multumesc.
 | 
 
 Incarci fotografiile pe un site de gazduire poze si dupa iei link-urile de acolo si le postezi pe forum.
 
 De ex: sau procedura nu e asa dificila.
 
 _______________________________________
 Dacia 1100 - 1969
 Dacia 1100 - 1971
 Dacia 1300 - 1980
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Mihai wartburgist
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti-Prahova 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 299
						 |  | 
				
					| Salut ! 
 Carburatorul original era modelul orizontal tip BVF H 362-24
 Cel vertical , de pe masina  pare a fi 36 F 1-11,
 s-a montat pe W 353 si indeosebi pe Barkas (are ceva diferente , e mai gurmand ca sa miste intreaga cascarabeta)
 
 Cel mai performant este Jikov 32SEDR dar si cel mai complicat.
 Ambele au pe traseul de tragere, amortizor de zgomot la aspiratie .Incerc in we sa pun niste poze.
 
 Modificat de Mihai wartburgist (acum 11 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| sper sa reusesc..http://www.99poze.ro/war_572119215/ 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							AdyC
							Membru Senior
							  Din: Alexandria 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 1926
						 |  | 
				
					| 
 | bogtor a scris: 
 sper sa reusesc..
 | 
 
 In primul rand lasa un spatiu intre ceea ce scrii tu in mesaj si link-urile din mesaj ca altfel nu o sa poti acesa link-ul respectiv direct. De ex in textul mesajului de mai sus trabuia lasat un spatiu intre "." si "http....", in textul citat de mine am pus eu "spatiu" si acum link-ul respectiv poate fi accesat cu un singur click.
 In al doilea rand, dupa ce incarci pozele, accesezi link-ul albumului, sub fotografii scrie "Link-urile acestui album", dai un click acolo si o sa apara o fereastra cu multe link-uri incadrate in chenare, copiezi link-urile din chenarul al doilea, unde scrie "Codul pentru forumuri" si dai "paste"  pe forum in mesajul unde vrei sa apara fotografiile.
 Succese !!!
  
 Asa arata!
 
 
 
 Modificat de AdyC (acum 11 ani)
 
 _______________________________________
 Dacia 1100 - 1969
 Dacia 1100 - 1971
 Dacia 1300 - 1980
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| multumesc frumos pentru ajutor, invatam din mers, prima experienta este mai grea.te salut.. 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							drakuMembru Activ
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 137
 |  | 
				
					| carcasa filtrului seamana izbitor cu cea de trabi daca tot ai adus vorba de pompa de benzina, demonteaz-o si vezi sa nu fie incovoiata talpa de prindere pe motor
 daca e deformata, trage aer fals si merge prost cilindul 3
 verifica supapele pompei, sa nu fie blocate si sa nu treaca benzina pe langa ele. supapele sunt amovibile, montate intr-un plastic care se introduce prin presare usoara in locasul lui. din cauza vechimii, calitatii materialului, etc, se crapa sau se strange si benzina trece si pe langa supape.
 verifica membrana si arcul pompei (nu-l maltrata, zice-se ca ar trebui sa aiba o anumita forta), sita din pompa etc
 verifica de asemena si gaura aia de 3-4mm (nu mai stiu cat e) care face legatura cu carterul cilindrului 3, sa nu fie obturata (pompa functioneaza pe baza presiunii/depresiunii din carterul cilindrului 3, nu prin actionare mecanica)
 succes!
 
 _______________________________________
 Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | Mihai wartburgist a scris: 
 Salut !
 
 Carburatorul original era modelul orizontal tip BVF H 362-24
 Cel vertical , de pe masina  pare a fi 36 F 1-11,
 s-a montat pe W 353 si indeosebi pe Barkas (are ceva diferente , e mai gurmand ca sa miste intreaga cascarabeta)
 
 Cel mai performant este Jikov 32SEDR dar si cel mai complicat.
 Ambele au pe traseul de tragere, amortizor de zgomot la aspiratie .Incerc in we sa pun niste poze.
 | 
 Alea Jikov care au fost pe Barkas si pe Wartburg Turist is tare insetate.
 Am avut un vecin cu un Warburg kombi de culoare galbena, cred ca era din 1985 sau 86,din ala cu faruri mari patratoase, avea carburator din ala jikov dar orice faceam cu el, tot insetat ramanea. Consuma lejer 10-12 litrii/100 km.
 Nu avea multi km, doar vreo 45000 km si nici rugina nu prea avea.
 Apoi cand a venit nebunia cu rematul, l-o bagat la fier si a cumparat Logan.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Mihai wartburgist
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti-Prahova 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 299
						 |  | 
				
					| Salut Misi, 
 In general la Jikov , drum intins nu avea voie sa sara de 6,5  7 l /100 km.In oras se schimba situatia.Depinde de talpa omului , asta e un carburator simpatic , cu doua clapete .
 353 -ul meu  sta pe la 8.5 % mixt.
 
 La 45 000 daca era motorul original nereparat vreodata ,e plauzibil , daca avea ceva uzura .
 
 Depinde de modul de utilizare.La noi de ex cu ulei de care se gasea un motor tinea 30 000 40 000 dar cu benzina serioasa fara combinatii cu gazolina sau alte matrafoxuri.
 Oameni din Germania cu care am discutat ,au mers 85--100 000 dar destul de mult si in regim linistit pe autostrada.
 
 353 -ul meu  sta pe la 8.5 % mixt.Daca il alerg, prin oras ,trage 11  12 l/100 km.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Mihai wartburgist
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti-Prahova 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 299
						 |  | 
				
					| 
 | draku a scris: 
 carcasa filtrului seamana izbitor cu cea de trabi
 daca tot ai adus vorba de pompa de benzina, demonteaz-o si vezi sa nu fie incovoiata talpa de prindere pe motor
 daca e deformata, trage aer fals si merge prost cilindul 3
 verifica supapele pompei, sa nu fie blocate si sa nu treaca benzina pe langa ele. supapele sunt amovibile, montate intr-un plastic care se introduce prin presare usoara in locasul lui. din cauza vechimii, calitatii materialului, etc, se crapa sau se strange si benzina trece si pe langa supape.
 verifica membrana si arcul pompei (nu-l maltrata, zice-se ca ar trebui sa aiba o anumita forta), sita din pompa etc
 verifica de asemena si gaura aia de 3-4mm (nu mai stiu cat e) care face legatura cu carterul cilindrului 3, sa nu fie obturata (pompa functioneaza pe baza presiunii/depresiunii din carterul cilindrului 3, nu prin actionare mecanica)
 succes!
 | 
 
 Salut , carcasa de filtru de Trabi e ceva mai mica .Original, elementul din filtrul de aer pentru W 311-312 nu se inlocuia, doar se spala si se monta la loc -e 100% metalic.
 
 Cred ca la fel e si la Trabi modelele anilor 60.
 
 S-a mai scris pe aici despre material pentru confectionat membrane pentru pompa de carburant--still searching.
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Dar stati voi un pic, ca daca e motor in doi timpi si nu are axa cu came, atunci ce actioneaza parghia de la pompa de benzina? Vacumul din motor?  
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| va multumesc pentru interes si sfaturi, aflu tot felul de lucruri utile la care nu ma asteptam(functionarea pompei de benzina), este adevarat,filtrul de aer este metalic, nu stiu daca trebuie doar spalat/suflat sau necesita si ulei( la ARO il spalam si schimbam si uleiul) 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							AdyC
							Membru Senior
							  Din: Alexandria 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 1926
						 |  | 
				
					| 
 | bogtor a scris: 
 multumesc frumos pentru ajutor, invatam din mers, prima experienta este mai grea.te salut..
 | 
 
 Si eu te salut!
 Cu placere!
 
 
  
 _______________________________________
 Dacia 1100 - 1969
 Dacia 1100 - 1971
 Dacia 1300 - 1980
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							drakuMembru Activ
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 137
 |  | 
				
					| 
 | Misu de Cluj a scris: 
 Dar stati voi un pic, ca daca e motor in doi timpi si nu are axa cu came, atunci ce actioneaza parghia de la pompa de benzina? Vacumul din motor?
  | 
 
 da
 in carterul cilindrului 3 exista un orificiu care comunica cu exteriorul.
 peste el, la exterior, se monteaza pompa de benzina, care functioneaza pe baza de vacuum.
 de aia e foarte important ca la montarea pompei de benzina sa se asigure etanseitatea.
 
 
 @bogtor: daca te intereseaza, am un manual (in format pdf) de reparatii pentru motorul de W311, in romana
 
 _______________________________________
 Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| Dacá prezintá interes, vi-l duc la Timisoara cu proximul drum.    
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| multumesc din suflet Adrian, aceasta oglindaa nu corespunde nici cu ce am pe masina, nici cu ce am vazut pe net, ca urmare doresc  o pereche la ce am eu, ori sa fac o pereche cu glinzile lui Sorin. una din oglinzile lui sorin...toate cele bune... 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| am curatat carcasa filtrului de aer, nu am vopsit-o pentru ca nu am vopsea si nici loc sa o fac in spatiu inchis, dar continuam cu firele care sint multicolore rosii. avem o piesa interesanta care  deocamdata nu stiu ce face.are un plus de la contactul general(nu stiu daca este in schema electrica), are un fir la masa, are un fir din tabloul de sigurante cu tensiune de 6v. 
 
 45.5KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| si firul care merge la sigurante.... 
 
 40.1KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| am un releu modelul asta si vreau sa stiu ce tensiune am la masina, si pe ce parti am 6v si 12v. 
 
 50.4KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| deocamdata am pregatit un fir rosu pentru plusul de la electromotor(era un monstru delocimotiva, probabil) iar celelalte doresc sa fie conform culorilor din fabrica(daca tot punem mina pe fiecare, macar sa facem un lucru cum trebuie). 
 
 40.9KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Mihai wartburgist
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti-Prahova 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 299
						 |  | 
				
					| Salut ! 
 Instalatia originala a masinii era pe 6 V.
 Ce ai acolo este o sursa , probabil alimenteaza motorasele de la stergator si aeroterma, poate si  bordul (ceasurile pt temperatura si nivel benzina) sa nu fie si becurile tot pe 6V (aici ma refer la faruri semnalizari) aparat de radio.Bobinele de inductie si releul regulator sunt cele de Dacia , ar trebui sa scrie 12 V pe ele si sa lucreze cu alternator din acelasi set.
 
 Trebuie verificat si inainte sa conectezi bateria de 12 V sa nu prajesti ceva)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| nu stiu daca locul acestor piese se afla aici, dar mai verificam. 
 
 40.1KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							sk100it
							Membru Senior
							  Din: bucuresti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 2455
						 |  | 
				
					| Din tinerete,imi amintesc ca se poate repara ,fara mari scule cam totul la masinuta asta.Insa,daca nu exista comparator,sa poti regla avansul si platinile sa mearga corect,iti blestemi zilele.Eu mi-am mancat ficatii cu un Trabant,care totusi era mai simplu cu aprinderea.Spor la treaba  
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | sk100it a scris: 
 Din tinerete,imi amintesc ca se poate repara ,fara mari scule cam totul la masinuta asta.Insa,daca nu exista comparator,sa poti regla avansul si platinile sa mearga corect,iti blestemi zilele.Eu mi-am mancat ficatii cu un Trabant,care totusi era mai simplu cu aprinderea.Spor la treaba
  | 
 Amatorisme! Se poate regla usor aprinderea si fara ceas comparator .... daca stii cum sa-l faci.
 
  
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| Un proiect inceput mai demullt si terminat acuma, aproximativ, se vede lipsa unui compresor care rezolva si sablarea si vopsirea.Sprayul si flexul nu sint o solutie viabila. Astea sint conditiile deocamdata. 
 
 44.7KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Mihai wartburgist
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti-Prahova 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 299
						 |  | 
				
					| 
 | bogtor a scris: 
 nu stiu daca locul acestor piese se afla aici, dar mai verificam.
 | 
 
 
 Vasul de expansiune se monteaza in dreapta langa bateria de acumulatori.In acel loc vine suportul vasului de spalator parbriz (este cilindric. identic ca la Trabant)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| Pentru ca am pus la loc filtrul de aer, curatat si vopsit, am luat alta piesa pentru prelucrat. Asa ceva nu am mai desfacut niciodata. 
 
 35.1KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| Facut bucati. 
 
 41.1KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| Astazi am curatat vasul de expansiune de la radiator si rezervorul de solutie pentru parbriz. In momentul de fata arata asa, urmeaza sa vopsesc suportul de la vas si sa lacuiesc vasul. Tot cu lac voi da si pe carcasa alternatorului, dupa ce va fi gata. 
 
 34.6KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| carcasa alternatorului lacuita. 
 
 49.3KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| Piesele vopsite, lacuite, pregatite pentru montarea pe masina. 
 
 36.1KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| Nu am mai scris nimic pe aici, am mai lucrat cite ceva. 
 
 50.5KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| Pregătesc  pentru piele  astea. 
 
 33.7KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Mihai wartburgist
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti-Prahova 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 299
						 |  | 
				
					| Superb!!  
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| Felicitári maxime si spor la treabá ! 
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							rippiticu16Membru nou
 
 Din: Lupeni,Hunedoara,Romania.
 Inregistrat: acum 6 ani
 Postari: 35
 |  | 
				
					| Felicitari.In 2020 sper sa ma apuc si eu de dacie.Spor la treaba. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogtor
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 697
						 |  | 
				
					| Lampă  pt număr. 
 
 49.7KB
 
 _______________________________________
 tel 0744161052
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  |