CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Alexandra21
 | Femeie 22 ani Calarasi cauta Barbat 23 - 52 ani |
|
cv2adi
Moderator
 Din: Oradea
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 14928
|
|
O frumusete, de Ukraina cu motor sovietic original special ptr biciclete de 28 toli . A se vedea modul foarte bun si eficace de prindere pe cadru : Douá bride turnate in blocul motor (una pe teava verticalá, cealaltá pe cea oblicá ) -dá o fixare perfectá. Un alt lucru pozitiv fatá de UZ 2 este amplasarea lantului pe partea stángá a bicicletei, asa nu trebuie sá-ti bati capul cum vor incápea douá lanturi laolaltá ca si in cazul UZ-2 ului, dacá amplasezi motorul in mijlocul cadrului ???? Adevárul e cá UZ 2 ul s-a fabricat ptr prinderea pe laterala stángá a portbagajului bicicletei nu pe mijlocul cadrului. La Pegasul meu cu coarne ( Kent ) l-am pus in mijloc, si trebuia sá fiu atent la intinderea lantului sá nu agate in celálalt lant al bicicletei ....dar am fácut multi kilometri fárá probleme...... Insá Ukraina asta e o bijuterie !
|
|
pus acum 11 ani |
|