Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
|
|
Faza este ca la TX, sunt doua mufe cu cate 6 iesiri, ca la Dacia 1300, iar la TLX, sunt trei mufe, cu, prima din dreapta cu 8 iesiri, cea din mijloe cu 6 iesiri, iar cea din stanga cu 9 iesiri. Din cele doua mufe vechi se pit scoate papucii, ina cate una (numai sa le numerotezi), apoi faci rost de trei mufe de TLX din dezmembrari sau de la cei care dezmembreaza masina proprie, si bagi papucii in cele 3 mufe dupa schema de conexiune de la TLX. Trebuie sa mai ai papuci in plus pentru ceasurile de presiune de ulei si de temperatura apei, si la turometru.
Pentru turometru, nu ai nevoie sa schimbi sau sa modifici absolut nimica. Are 3 iesiri, un plus prin contact, un minus la masa si inca in fir pentru semnal, care merge la delcou si se leaga la iesirea firului, care vine intre delcou si bobina.
Ceasurile se demonteaza intai din bord, bagi mana pe dedesubt, desfaci mufa de la cablul de kilometraj, apoi cele doua cleme de otel de susm dupa care ridici tot ansamblui sa iasa din locasurile de jos din plansa de bord, apoi o tragi afara pe la spate si dedesubt si o scoti pe sub plansa de bord, pe partea stanga, unde este raftul ala de sub bord.
Daca nu merge din prima, ca nu ai maini destui de mici si flexibili, ca sa desfaci cablul de km si clemele, poti sa slabesti putin suruburile, care fixeaza plansa de bord de caroserie, dar plansa de bord nu trebuie demontata. Dupa ce ai scos ceasurile, ai acces direct sa lucrii la mufe.
Aici iti trimit schema de conexiune de la bordul vechi de TX, care se leaga la fel ca cel vechi de 1300, si bordul de TLX cu 3 mufe. Toata treaba e sa faci rost de cele trei mufe de TLX. Daca ai mufele, nu prea ai ce face o dupamasa.
Mufe_bord
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|