sorin100
Membru Senior
 Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
|
|
Oldman a scris:
Jantele din poze, precum si alte 2 modele, dintre care cel mai cunoscut este copia de 5 Alpine, modelul cu spite multe si scurte, sint facute prin anii '80 la Pitesti, la sectia de competitii,, fiind inspirate de celebrele Goti modulare. De fapt sint niste discuri (centre) turnate din aluminiu, la Slatina, la sectia de productie artizanala(parca asa-i zicea) unde se turnau pistoanele de competitie, cu obezi de tabla, multe din ele cu latimi atipice, comandate special la fosta fabrica Jante Dragasani, prinse cu suruburi si piulite cu stop de plastic, uneori avind si o-ringuri pt a putea fi utilizate tubeless, alteori fiind etansate cu ceva Bostik. Este adevarat ca au existat, de productie Franta, cred, complet din aluminiu, am vazut acum 2 ani la Reims pe un R17. Dupa cum va spuneam, am avut modelul cu centru ca cel de Alpine, cu obada de 6(!) toli, mergea 185/70 o splendoare (Michelin MXT sau MXV, de la primele Cielo facute la Craiova, de prin '97, o frumusete de cauciuc, pt cine si le mai aminteste), erau enorm de grele, dar datorita unui truc de proiectare, nu se strimbau niciodata, indiferent cit era groapa de adinca sau viteza de mare, adica, pe partea exterioara, marginea discului de aluminiu venea pina sub buza exterioara a jantei, din obada vazindu-se numai roluirea(marginea) sa. Scuze de off topic  |
Nu este niciun off topic,o istorie foarte interesanta,tatal meu mi-a spus ca sunt facute la Dragasani,intradevar cercul de aluminiu si restu de tabla. Misu poza nu este facuta pe masina mea,jantele vor ajunge pe o sportiva,monentan culoare nu se stie,rosu(fiind culoarea originala) sau alta culoare,daca va ramane rosie masina cred ca voi vopsi jantele intr-o culoare inchisa,gri,negru,daca masina va capata o nuanta inchisa jantele vor fi deschise,acum am zis si eu,fac bine?
_______________________________________ m461 '74 under construction 2x dacia 1100 1300 '71 epoca gaz 69A
|
|