CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Gplay
Femeie
19 ani
Bucuresti
cauta Barbat
31 - 62 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Discutii libere / Culoare vopsea jante Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
Am achizitionat un set de jante,vreau sa stiu care este culoarea lor originala din ''fabrica''

culoare vopsea jante set stiu care este culoarea lor originala din

26KB


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Super frumoase !!!
Ce marca sint ?


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 14928

gherghin nicolae a scris:

Super frumoase !!!
Ce marca sint ?

Chiar cá-s frumoase Sorin ! Sá le folosesti sánátos.Merg pe Dacie fárá flanse ?N-am mai vázut asa jenti frumoase.


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
Nu am mai vazut modelul asta de janta. De la ce masina provine? Ce scrie pe ele?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675

Misu de Cluj a scris:

Nu am mai vazut modelul asta de janta. De la ce masina provine? Ce scrie pe ele?

Pe jante este scris decat ''3'',despre marca habar nu am,nu trebuiesc flanse,sunt pe 13,de la cine le-am cumparat a zis ca el le-a vopsit gri,dar nu cred ca este culoare originala,nici pe net nu prea am gasit poze.


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
Mersi Adi si Gherghin Nicolae,poate cunoaste cineva modelul acesta sa ne dea detalii.

Modificat de sorin100 (acum 11 ani)


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Cred ca-s OZ Racing ...
Caut acum pe net sa vad daca sint si cu 3 gauri . Eu am avut pe un Golf , dar era 4 x 100 ...


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
Cel mai bine ar arata, daca le-ai vopsi in alb.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Uite aici un link pentru jante retro ...
Cauti si vezi ce sint , dar parerea mea e ca sint OZ Racing , pentru ca pe alea scria cu vopsea rosie , iar ele erau albe . Cauti aici si vei gasi ...


Modificat de gherghin nicolae (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675

Misu de Cluj a scris:

Cel mai bine ar arata, daca le-ai vopsi in alb.

Singura poza gasita pe daciana cu modelul asta de jante,ce bine da cu ''buza'' cromata.

culoare vopsea jante misu cluj scris:cel mai bine arata, daca le-ai vopsi poza gasita daciana

43.1KB


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
Alta,culoarea cred ca este galbenul/maroniu si buza cromata.

culoare vopsea jante cred este buza cromata.

54.9KB


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
OZ .
Uite aici  :


pus acum 11 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675

gherghin nicolae a scris:

OZ .
Uite aici  :

Nu am gasit nimic,cred ca le voi face negru mat sau un visiniu si cu white walls,ce parerea aveti?


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322

sorin100 a scris:


gherghin nicolae a scris:

OZ .
Uite aici  :

Nu am gasit nimic,cred ca le voi face negru mat sau un visiniu si cu white walls,ce parerea aveti?


Fii serios! Cum sa le faci negre! O sa arate urat! Ori albe, ori aurii, ori sablate si ploishate sa iasa oglinda.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
Eu ti-as recomanda sa le montezi asa, sa le pozezi montate pe masina ta si sa te pui pe Photoshop, sau sa cauti pe cineva care sa-ti faca. Ma refer la incercarea mai multor variante de culoare, virtual. Eu asa am facut. Oricum, si dupa aceste incercari si variante iti va fi foarte greu sa te decizi. Vorbesc din experienta 

In alta ordine de idei, mie mi s-a mai recomandat in loc de negru, "gun metal", adica un gri inchis.


_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
Faza e, ca depinde si de culoarea masinii. Masina lui este si aia gri metal, deci pe o masina de culoare inchisa ar sta bine niste jante de culoare deschisa, altfel nu ies in evidenta.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
Evident. Si depinde si de cum vrea sa arate masina: clasic, sportiv, etc. Eu, de exemplu primul set de aliaje le-am facut argintii si arata excelent (mai original, desi nuanta e alta). Acum sunt pe drum un al doilea set de jante, pe care vreau sa le fac neaparat mai sportive, dar nu stiu cum inca.

_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 11 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Jantele din poze, precum si alte 2 modele, dintre care cel mai cunoscut este copia de 5 Alpine, modelul cu spite multe si scurte, sint facute prin anii '80 la Pitesti, la sectia de competitii,, fiind inspirate de celebrele Goti modulare. De fapt sint niste discuri (centre) turnate din aluminiu, la Slatina, la sectia de productie artizanala(parca asa-i zicea) unde se turnau pistoanele de competitie, cu obezi de tabla, multe din ele cu latimi atipice, comandate special la fosta fabrica Jante Dragasani, prinse cu suruburi si piulite cu stop de plastic, uneori avind si o-ringuri pt a putea fi utilizate tubeless, alteori fiind etansate cu ceva Bostik. Este adevarat ca au existat, de productie Franta, cred, complet din aluminiu, am vazut acum 2 ani la Reims pe un R17. Dupa cum va spuneam, am avut modelul cu centru ca cel de Alpine, cu obada de 6(!) toli, mergea 185/70 o splendoare (Michelin MXT sau MXV, de la primele Cielo facute la Craiova, de prin '97, o frumusete de cauciuc, pt cine si le mai aminteste), erau enorm de grele, dar datorita unui truc de proiectare, nu se strimbau niciodata, indiferent cit era groapa de adinca sau viteza de mare, adica, pe partea exterioara, marginea discului de aluminiu venea pina sub buza exterioara a jantei, din obada vazindu-se numai roluirea(marginea) sa. Scuze de off topic    

pus acum 11 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675

Oldman a scris:

Jantele din poze, precum si alte 2 modele, dintre care cel mai cunoscut este copia de 5 Alpine, modelul cu spite multe si scurte, sint facute prin anii '80 la Pitesti, la sectia de competitii,, fiind inspirate de celebrele Goti modulare. De fapt sint niste discuri (centre) turnate din aluminiu, la Slatina, la sectia de productie artizanala(parca asa-i zicea) unde se turnau pistoanele de competitie, cu obezi de tabla, multe din ele cu latimi atipice, comandate special la fosta fabrica Jante Dragasani, prinse cu suruburi si piulite cu stop de plastic, uneori avind si o-ringuri pt a putea fi utilizate tubeless, alteori fiind etansate cu ceva Bostik. Este adevarat ca au existat, de productie Franta, cred, complet din aluminiu, am vazut acum 2 ani la Reims pe un R17. Dupa cum va spuneam, am avut modelul cu centru ca cel de Alpine, cu obada de 6(!) toli, mergea 185/70 o splendoare (Michelin MXT sau MXV, de la primele Cielo facute la Craiova, de prin '97, o frumusete de cauciuc, pt cine si le mai aminteste), erau enorm de grele, dar datorita unui truc de proiectare, nu se strimbau niciodata, indiferent cit era groapa de adinca sau viteza de mare, adica, pe partea exterioara, marginea discului de aluminiu venea pina sub buza exterioara a jantei, din obada vazindu-se numai roluirea(marginea) sa. Scuze de off topic    

Nu este niciun off topic,o istorie foarte interesanta,tatal meu mi-a spus ca sunt facute la Dragasani,intradevar cercul de aluminiu si restu de tabla.
Misu poza nu este facuta pe masina mea,jantele vor ajunge pe o sportiva,monentan culoare nu se stie,rosu(fiind culoarea originala) sau alta culoare,daca va ramane rosie masina cred ca voi vopsi jantele intr-o culoare inchisa,gri,negru,daca masina va capata o nuanta inchisa jantele vor fi deschise,acum am zis si eu,fac bine?


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 14928

Oldman a scris:

Jantele din poze, precum si alte 2 modele, dintre care cel mai cunoscut este copia de 5 Alpine, modelul cu spite multe si scurte, sint facute prin anii '80 la Pitesti, la sectia de competitii,, fiind inspirate de celebrele Goti modulare. De fapt sint niste discuri (centre) turnate din aluminiu, la Slatina, la sectia de productie artizanala(parca asa-i zicea) unde se turnau pistoanele de competitie, cu obezi de tabla, multe din ele cu latimi atipice, comandate special la fosta fabrica Jante Dragasani, prinse cu suruburi si piulite cu stop de plastic, uneori avind si o-ringuri pt a putea fi utilizate tubeless, alteori fiind etansate cu ceva Bostik. Este adevarat ca au existat, de productie Franta, cred, complet din aluminiu, am vazut acum 2 ani la Reims pe un R17. Dupa cum va spuneam, am avut modelul cu centru ca cel de Alpine, cu obada de 6(!) toli, mergea 185/70 o splendoare (Michelin MXT sau MXV, de la primele Cielo facute la Craiova, de prin '97, o frumusete de cauciuc, pt cine si le mai aminteste), erau enorm de grele, dar datorita unui truc de proiectare, nu se strimbau niciodata, indiferent cit era groapa de adinca sau viteza de mare, adica, pe partea exterioara, marginea discului de aluminiu venea pina sub buza exterioara a jantei, din obada vazindu-se numai roluirea(marginea) sa. Scuze de off topic    

Esti un lexicon tehnic biped Oldman ! Multe mai am de invátat de la Tine ! Multumim de informatii !Au fost utile si interesante    


pus acum 11 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Cu placere, Adi, cind mai stiu cite ceva, mai spun  

pus acum 11 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675

Oldman a scris:

Cu placere, Adi, cind mai stiu cite ceva, mai spun  

Vazand ca esti cunoscator sti cum se centreaza jantele? ca mi-au mancat ''ficatii'' ca le-am trimis la sablat si le-am desfacut cercul,cand le-am montat la loc si le-am dus la vulcanizare bateau de  ,ei mi-au spus ca se centreaza bagand seibi de cupru pe fiecare surub,este adevarat?


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Nu cred ca saibele sint cea mai buna solutie, daca la vulcanizare au fost prinse pe masina de echilibrat cu con si nu cu flansa cu 3 suruburi, poti sa ai erori mari de centrare, la vremea aceea gaura centrala nu era neaparat baza de asezare pt lucrarile de prelucrare ulterioare, ca sa nu mai vorbesc ca conurile de la vulcanizare vu tot timpul fac cea mai buna pereche cu toate jantele. Incearca sa pui jantele pe rind pe puntea spate si roteste-le sa vezi ce bataie au, e suficient sa-ti faci un suport cu o sirma, pe post de martor lateral la marginea cercurilor. Daca bat (exagerat) mai bine le demontezi si mai rotesti butucul fata de cerc, in cel mai rau caz schimbi intre ele elementele. Nu stiu ce sa zic, dar cred ca o sa ai un pic de munca. Atentie, martorul de bataie nu se pune la marginea roluirii exterioare,  ci la baza peretelui vertical, deasupra curburii, cred ca ai loc pe dosul jantei, daca nu cumva pe fata e chiar imposibil.

pus acum 11 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675

Oldman a scris:

Nu cred ca saibele sint cea mai buna solutie, daca la vulcanizare au fost prinse pe masina de echilibrat cu con si nu cu flansa cu 3 suruburi, poti sa ai erori mari de centrare, la vremea aceea gaura centrala nu era neaparat baza de asezare pt lucrarile de prelucrare ulterioare, ca sa nu mai vorbesc ca conurile de la vulcanizare vu tot timpul fac cea mai buna pereche cu toate jantele. Incearca sa pui jantele pe rind pe puntea spate si roteste-le sa vezi ce bataie au, e suficient sa-ti faci un suport cu o sirma, pe post de martor lateral la marginea cercurilor. Daca bat (exagerat) mai bine le demontezi si mai rotesti butucul fata de cerc, in cel mai rau caz schimbi intre ele elementele. Nu stiu ce sa zic, dar cred ca o sa ai un pic de munca. Atentie, martorul de bataie nu se pune la marginea roluirii exterioare,  ci la baza peretelui vertical, deasupra curburii, cred ca ai loc pe dosul jantei, daca nu cumva pe fata e chiar imposibil.

Au fost prinde cu conul pe gaura centrala,nu flasa pe 3 suruburi,o sa incerc cu flansa sa vad daca bat,daca si asa bat rau,am 1 care bate rau de tot o sa incerc sa vad daca janta de tabla este stramba,mersi,daca mai am probleme revin cu intrebari.


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la