CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Elena Sellena pe Simpatie.ro
 | Femeie 22 ani Bucuresti cauta Barbat 29 - 53 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Deschid un nou Topic unde am sa postez si intreb tot felu ce imi apasau sufletu despre mobra . Decat sa tot deschid topicuri pentru fiecare maruntis mai bine unu Mixt :P Azi mi-o venit ambreiajul cumparat de la domnu Vultur din reghin.ma costat 40 lei pe langa asta am cumparat o bujie ngk si ulei pentru amestec castrol 2t. Asa ca ... dai pedala urgent acasa,am luat hainele de lucru si direct la garaj, unde dupa ceva chinuiala imi intra totu la loc(aproape) mi se rupe un arc + nu stiu cum sa asamplez cutia ca imi ramane 1 cm distanta intre cele 2 parti a cutiei. ps.nu am mai desfacut niciodata motocicleta si nu ma pricep inca la ele pun si cateva poze cu cutia si cu fostul arc . hai ca un arc pot sa fac si eu numa problema e ca nu stiu exact unde trebe indoit.daca ar avea cineva dintre voi o poza cu arcul separat sau cu tija unde vine montata ar fi exceptional! eu tot faceam poze da nu se vede numa partea lunga a arcului.cealalta nu stiu unde intra sau de ce se agata. iata si cateva poze
|
|
pus acum 15 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
Pe partea cealalta a piesei marcate cu rosu este un stift.Capetele arcului vin de o parte si de alta a acelui stift .Scoate arcul rupt si o sa vezi ca e simplu de confectionat.Problema e materialul.
39.8KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
knx
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
mda,asa e, trebuie confectionat dintr-o sarma flexibila de otel 
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 15 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Am sarma de otel , am totototot.numa sa pot scoate arcul si stiftul fara alte incidente.Cata problema imi face mobrita asta 
|
|
pus acum 15 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
Stiftul nu trebuie scos.Aranjezi mustatile arcului la locul lor cu o surubelnita.
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
|
|
fishy86 a scris:
Cata problema imi face mobrita asta  |
Lasa, ca satisfactia va fi cu atat mai mare cand o vei porni 
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 15 ani |
|
alexandru68
Membru Senior
 Din: Simeria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 495
|
|
In momentul cand asamblezi carterele , invarte in acelasi timp si de axu cutiei de viteze. gandeste-te ca trebuie sa aliniezi 10 pinioane de la cutie . Prima data ar fi indicat sa faci o ansamblare a cutiei fara ambelaj si in momentul ca esti sigur ca ai totul in regula monteaza ambelajul. Arcul ar fi indicat sa gasesti unul original , iar piesa care vine in capatul schimbatorului de viteze trebuie sa fie montat intr-o anumta pozitie altfel in momentul cand schimbi vitezele sa nu ai surpriza ca in vitezele superioare sa intre iar in cele inferioare nu. Din motivele astea este bine sa faci o asamblare a cutiei fara ambelaj 
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
 Din: Targoviste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1016
|
|
Sunt 2 arcuri : cel gros iti tine pedala in pozitie neutra iar cel subtire iti inclina perechea de gheare (clichet) pentru a intra in dintii ce rotesc cilindrul selectorului de viteze care prin intermediul unui brat manevreaza pana care umfla grupurile de 4 bile din dreptul fiecarui pinion de viteza , Care arc s-a rupt ? Oricare se scoate din canal prin dilatarea diametrului trecand capatul dincolo de bolt . Asa cum ti s-a zis , trebuie sa rotesti ambreiajul complet asamblat sau pinionul de lant pentru ca pana de viteze sa pota trece prin rindurile de 4 bile din interiorul pinioanelor de viteze . SUCCES !
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Am reusit sa confectionez arcul , da... tot nu pot sa asablez cutia :| in partea unde e bratul de la pedala .. cam pe acolo nu mi se imbina la montare am pus 3 suruburi mari si am inceput sa le strnag uniform pana sa strans cat se poate de bine tot blocul. pun si o poza sa vedeti unde i buba Voi cu ce metoda imbinati cele 2 parti? am pozitionat bine pinioanele.. toate o intrat la locu lor, cred...da.. nu imi iese nici cum  daca va uitati la poze totu pare sa fie stramb da asa era si inainte sa il desfac 
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
 Din: Targoviste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1016
|
|
Arcul demarorului are un capat ce intra in o bucsa din carter ce serveste si ca opritor de cursa ptr. pozitia normal . Pune pedala pe ax si roteste cateva grade ansamblul demaror ca sa scape sectorul peste bucsa .
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Liviu ... sa fi IUBIT ! am reusit sa asamblez tot. fericire totala ! si inainte sa termin, observ ca mi-o ramas in plus o siguranta problema e ca.. nu stiu de unde e Eu zic ca tre sa vina pe ceva ax.. da unde... nu stiu .pun o poza sa vedeti + dimensiunea
|
|
pus acum 15 ani |
|
surubache
Membru Senior
 Din: BALS OLT
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 620
|
|
sa ai multa rabdare ca iti trebuie cand ai de a face cu mobra
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
 Din: Targoviste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1016
|
|
Of ! Of ! Nu se masoara asa un inel de siguranta pentru arbore ! Se aduce la forma initiala (acesta e deformat) si se masoara interiorul ! Cred ca este siguranta de pe axul pinionului de lant .
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
am masurat asa... sa se vada aproximativ de cat i  am demontat tot din nou si is 2 variante unde ar putea sa vina siguranta aia rotunda.
eu am incercat sa pun pe canalul nr 2 ... intra totu ok... da cand e asamblat motoru complet nu mi se invarte nimika .da daca desurubez toate si il las asa nestrans se invarte totu frums.(nestransa nu are nici 1mm distanta la garnitura) acuma... ar fi oare din exterior ? si in cazul asta e o problema ca nu imi iese din bloc in totalitate si nu se vede canalul pe care ar putea veni siguranta.
|
|
pus acum 15 ani |
|
knx
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
fishy, sigurantele seeger au canal, deci cauta canalele de pe ax ! 
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 15 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
unde i marcat cu rosu is canale 
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
 Din: Targoviste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1016
|
|
Se baga rulmentul in carter . Se baga axul in rulment (dinspre interior) , se pune siguranta , se monteaza capacul cu semering in el (parca are 4 suruburi cu cap zenc) , se verifica daca nu a scapat cumva vreo bila in ax , se baga pana in penultimul canal de pozitionare (sunt 3 canale mai apropiate - in cel de mijloc) , se unge cu vaselina axul , se baga ori rand cu rand ori toate bilele , se baga pinioanele ....... Parca asa imi aduc aminte ..... Nu mai imi aduc aminte daca nu cumva carcasa ce protejeaza cei 2 catei nu vine in spatele rulmentului .....
Modificat de Liviu M (acum 15 ani)
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Eu pana acuma faceam un pic diferit de cum ai zis tu. am luat pana schimbatoare, am bagato in ax,am montat bilele+pinioanele , dupa care am pus pe el conectoru care mere la demarator . dupa aia ungeam axurile, garnitura si pozitionam bine demaratoru cu arcul si puta aia ce tine drept axu drept , impingeam impreuna carteru verificam de toate is ok si se invart cum trebe dupa care incepeam sa strang incet cu 3 suruburi mari inainte sa mi se inchida de tot pun pedala si invart ca si cum asi vrea sa il pornesc sa sara peste puta aia din carter in care intra varful de la arcu demaratorului si strang totu la maxim. intre timp tot verific de se invarte totu. Acuma ultima data am incercat sa pun siguranta rotunda in interior sub cei 2 catei , da problema e ca de strang la loc totu nu mi se mai invarte nimica .eu presupun ca din cauza sigurantei nu se invarte ca il prea trange si se blocheaza.Mi ciuda ca nu mai tin minte de unde e Toate ce am desfacut de pe ea le-am pus separat . ambreiaju si placile separat , suruburile de la carter separat si tot asa.Arcul minune era impreuna cu bilele , pinioanele si pana schimbatoare . 
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
|
|
Desfa inca o data in bucati si ia-o pas cu pas! 
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
 Din: Targoviste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1016
|
|
Oooo of ! Siguranta stiu ca se pune in exterior in fata rulmentului (ca in poza ta). Este posibil ca sa vina montata carcasa de protectie a cateilor dincolo de umarul axului ; nu am mai umblat la asa ceva de cca 15 ani .
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Am montat inapoi totu fara siguranta aia. Doamne ajuta. maine mai am de montat capacu pe partea cu ambreiaj , sa umplu cu ulei , verificat de intra in viteze si alea alea... dupa care i torn in gat un pic de benzina.De sare in aer totu , ma las de mecanica 
|
|
pus acum 15 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
Risky Probabil ca o sa mearga,dar nu se stie cat.Nu cred ca siguranta era pusa de pomana acolo.
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
 Din: Targoviste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1016
|
|
Fara siguranta "trenul mobil" tinde sa se plimbe , pana care schimba vitezele se uzeaza mai usor si vitezele nu se mai schimba asa sigur .
Modificat de Liviu M (acum 15 ani)
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Salut Revin cu noutati dupa cateva zile de stat pe ganduri, vise umede si de alea grele mi-am rezolvat toate problemele ! sper ca pana diseara sa gat si sa o pornesc.mi dor de sunetu mobrei Ce a ce am observat e ca pana schimbatoare nu e facuta cum trebe (e mesterita la strung) intrebarea mea ar fi: ce material sa duc la nenea strungar? sa imi faca una buna chiar 2 .sa am de rezerva
|
|
pus acum 15 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Ar fi un lucru bun de asi gasii .Am intrebat de la domnu Vultur care mi-o adus si oala de ambreiaj si o zis ca nu are Daca cumva aveti sau stiti de unde se poate cumpara nu ezitati sa imi spuneti .Momentan am pus una cat de cat ok da nu prea luciu.Pe azi mi-o ramas sa reglez aprinderea ca nu porneste ... sa mai verific carburatoru poate acolo i buba.
saptamana trecuta am mai fabricat ceva de plictiseala trebe un pic bibilita si taiata cum trebe da in mare cam asa arata.
Modificat de fishy86 (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
Cred ca ar trebui ceva mai mica.
|
|
pus acum 15 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Revin cu vesti bune. O reinviat mobra.Acuma singurul lucru ce a mai ramas e sa reglez un pic ca nu tine in relanti.tre sa tot turez motoru ca altfel moare.Azi am sa schimb camera si cauciucul de pe spate ca is mancate , montez lantu si... dau o tura sa vad de schimba vitezele .Dupa care o demontez total si ma apuc de vopsit .Astept sfaturi legate de vopsit !cineva mi-a propus vopsea K2 ca ar fi mai bunicel ,voi ce ziceti? cea mai convenabila varianta ar fi sa nu ma coste o avere sa iasa bine + sa se usuce cat de repede se poate(in sensul sa nu ma ia 2 saptamani ). Manevra va avea loc intr-un garaj fara cuptor si globuri de craciun 
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
 Din: Targoviste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1016
|
|
Daca nu are ralanti , inseamna ca nu are compresie , trage aer "fals" (pe la semeringuri ambielaj sau carburator) sau benzina e de proasta calitate ("trezita" . Succes in continuare !
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Am rezolvat cat de cat . da se aude un zgomot ciudat de la motor parca ceva ar bate. dupa cum am inteles ar fi sau din biela sau din ambreiaj .. inainte sa montez toate am sesizat un joc destul de marioc in rulmentul in care sta ambreiajul... oare sa fie de acolo buba? 
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
|
|
Pai de ca nu ai schimbat rulmentii, ca se gasesc in orice magazin de rulmenti! Eu cand repar un motor, schimb toti rulmentii si simeringurile, indiferent daca-s tocate sau daca "mai merg". Adaca le schimbi toate deodata, macar stii ca ai facut o treaba buna.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 15 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Da oare gasesc pentru mobra si simeringuri ? ma duc mintenas la garaj sa iau jos motoru si sal pun pe masa de lucru .Is foarte curios daca schimb rulmentii si simeringurile daca o sa imi tina in relanti cum trebe ... 
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
|
|
fishy86 a scris:
Da oare gasesc pentru mobra si simeringuri ? ma duc mintenas la garaj sa iau jos motoru si sal pun pe masa de lucru .Is foarte curios daca schimb rulmentii si simeringurile daca o sa imi tina in relanti cum trebe ...  |
Simeringurile si rulmentii sunt elemente standardizate, si le gasesti in orice depozit de rulmenti. Numai sa te duci cu cele vechi in mana!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 15 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Mersi Misi! am si fugit repede la 2 depozite de rulmenti si mi-am cumparat tot ce imi trebuia.Acuma o mai ramas o singura problemioara .Nu reusesc sa scot arborele cotit dintr-o parte din carter am incercat sa bat cu un ciocan de lemn da no mers si nu am vrut sa fortesc ,Doamne feri sa se rupa ceva .+ nu am in garaj scula de tras jos rulmenti asa micuta sa imi incapa acolo
|
|
pus acum 15 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
Nu ai alta solutie,decat ciocanul.Infiletezi piulita pe axul ambielajului,sa fie la acelasi nivel,pui pe ea o bucata de lemn de esenta tare si ii dai pana iese.
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
 Din: Targoviste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1016
|
|
Daca vrei iti pot pune poze cu presa de montat/demontat ambielaj in cartere facuta de mine pentru Mobra si care ulterior s-a adaptat si pentru MINSK si altele .
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Ar fi excelent Liviu! 
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
 Din: Targoviste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1016
|
|
...... "" pacate amarate , daca taceai filozof ramaneai "" . Deci : presa demontata impreuna cu o parte din accesoriile folosite si pentru alte motoare :
39.5KB
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
 Din: Targoviste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1016
|
|
..... asamblata :
38.1KB
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
 Din: Targoviste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1016
|
|
Ansamblul capac-piulita contine un rulment de presiune . Trebuia inca unul si pe partea cealalta dar ma complicam ; am preferat sa intorc ansamblul pe cealalta parte functie de operatie . Flansa are gauri si pentru alte tipuri de cartere . Presa functioneaza usor si nu strica alezajele ( trage rulmentul centrat , paralel de-a lungul generatoarei supraf. cil. a alezaj. ) si nu taseaza calea de rulare a RUL in dreptul bilelor ( asa cum se intampla prin socuri repetate ) . Presa am facut-o acum 23 ani .
34.4KB
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
 Din: Targoviste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1016
|
|
Tot astept sa se indrepte vremea sa vin la Cluj ; daca nu ai rezolvat pana atunci ( daca nu te grabesti ) vin cu presa ,
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Interesanta scula ! da am incercat sa pun o piulita si sa i dau 1-2 .A iesit binisor , am schimbat toate... am descoperit si bataia ce am auzit-o inainte in timp ce mergea motorul. era de la biela.avea joc ,asa ca am schimbat tot ambielajul (aveam inca unu de rezerva) asta "nou" nu are joc merge bine, daaarr e un pic rasucit filetul pe partea unde vine strans magnetoul.asta am so rezolv azi , montez tot pe moto si revin cu filmulet 
|
|
pus acum 15 ani |
|
alexandru68
Membru Senior
 Din: Simeria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 495
|
|
Din ce se vede in poza cu ambelajul, trebuiau scoase protectiile de tabla de la rulmenti. Felicitari pentru presa Domnul Liviu foarte interesanta . 
|
|
pus acum 15 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Salutare forumisti. Saptamana trecuta nu prea m-am ocupat de motoare ca ma durea picioru de la dat pedala de pornire de mobra . Tot am o problema cu ea.Curat bujia, pun benzina sa curga frumos, si cu acceleratia la maxim dupa multa pedala porneste.Compresie am ca toate is schimbate .Dupa ce porneste si se incaleste motorul , reglez carbu, tine in relanti frumos .inchid motorul, repornesc , porneste la sfert de pedala.dar daca las sa se raceasca din nou motorul nu mai porneste nici cum platina e "noua" curatata, aprinderea e reglata ...habar nam care ar putea fi problema.voi ce ziceti?
|
|
pus acum 15 ani |
|
tcu
Membru Senior
 Din: arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 940
|
|
pai daca la cald porneste si la rece nu, sigur se evapora benzina din carburator din cauza caldurii emanate din motorul oprit si probabil uleiul de amestec blocheaza ceva jigloare cu motorul rece verifica daca mai are benzina in carb, si eventual jigloarele
_______________________________________ I don't need sex, government fuck's me everyday!!! M 461 C militar 1974 atestat Retromobil ex : M 59 hibrid 1964 Ford Taunus 1964 atestat Retromobil
|
|
pus acum 15 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
fishy86 a scris:
daca las sa se raceasca din nou motorul nu mai porneste nici cum |
Inteleg ca nu ai soc.Incearca la pornirea la rece sa acoperi filtrul de aer aproape in intregime si fara sa accelerezi.Probabil ai amestecul prea sarac.
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
|
|
Sau poti incerca sa bagi benzina diect in gatul carburatorului cu o seringa, chiar inainte de pornire. Si la cat -ai reglat platinile la aprindere? Ca la astea cu magnetou cate o data nu-i merge bine aprinderea daca-i reglezi la 0,4mm si va trebui sa-i reduci la 0,3mm si atunci va porni mult mai usor. Am patit caz cand cu 0,4mm nu pornea decat impinsa, iar cand am redus la 0,3mm pornea normal din pedala.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 15 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
Daca imi amintesc bine,in carte este data distanta 0,3 mm si avansul 1,5 mm.
|
|
pus acum 15 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
E reglata la 4mm.sa stiti ca am incercat sa o pornesc cu filtrul de aer acoperit si pornise da greu ... am sa mai incerc maine azi am scos jiglerele le-am curatat un pic , am dat 10 pedale ... no pornit si am facut foc , mancat un mititel o bere si am stat la soare De la carburator imi lipseste placuta de la soc. poate imi trage mult aer si putina benzina .Nu va las in pace pana nu imi merge mobreta 
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
|
|
Regleaza-i platinile la 0,3mm si incearca asa. Da' cu vopsitul cum stai? Pe la urma ce culoare va fi?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 15 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
O so vopsesc gri.numa ca e plin garajul, nu am adus nici compresor ca si cu ala sa complicat un pic treaba + m-am apucat de zugravit prin casa si am mai depozitat cate ceva si in garaj.Nici de reglat platina nu am avut timp 
|
|
pus acum 15 ani |
|
alexandru68
Membru Senior
 Din: Simeria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 495
|
|
Cu asa ceva se poate regla foarte bine aprinderea, dar ca totul sa functioneze ok trebuie facuta o mica modificare la magnetou.
23.2KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
M-am pus azi afara la soare cu 2 beri .am dus cu mine bocancii ,cateva scule si am pus-o in functiune . pot sa zic ca merge perfect. A ramas partea cu vopsitu si sa confectionez o sha .Sambata daca e ok vremea ma duc pana in piata de vechituri sa cumpar mansoane , si sa ma mai holbesc poate gasesc ceva interesant 
|
|
pus acum 15 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
alexandru68 a scris:
Cu asa ceva se poate regla foarte bine aprinderea, dar ca totul sa functioneze ok trebuie facuta o mica modificare la magnetou. |
Hai,nu tine doar pentru tine.
|
|
pus acum 15 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Iata cateva poze cu ce am mai facut zilele trecute .
|
|
pus acum 15 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Revin si eu cu noutati. Am rezolvat problema cu ambreiajul. am mai adaugat o saiba la cuiul care impinge placile de ambreiaj.... acuma functioneaza pot spune ok. si..... am iesit la prima noastra tura impreuna am dat 4 ture cu ea... no comment. sunt foarte fericit ! 
|
|
pus acum 14 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Copilasii mei scosi la soare
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
|
|
Faini copilasi!  Ale mele tot in bucati se afla...vara asta le vopsesc si la toamna ma apuc sa le asamblez.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 14 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Iata ultima achizitie la capitolul mobra! cateva piese lipsa da putine.. in rest e ok.
|
|
pus acum 14 ani |
|
vwtyp3variant
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
|
|
fain si numarul acela de pe aripa ii super 
_______________________________________ "M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi
|
|
pus acum 14 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
Pantera roz!Faina!Ce ii lipseste?
|
|
pus acum 14 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Imi lipsesc : niste ornamente din tabla care is la bascula din fata , pedala de pornire si ce nu am vazut poate nici nu a existat .. acele 2 bucati de tabla care vin montate la filtrul de aer ca la 50super ... De pornit inca nu am pornit-o . motorul nu e gripat , intra in viteze .. urmeaza so pornesc zilele astea 
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
|
|
Faina achizitie! Asata aia de care zicea TTT35? Din ce an este?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 14 ani |
|
adrian.zarnesti
Membru Senior
 Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 246
|
|
Nu exista nuanta roz (era rosie, dar stand in soare sa decolorat si relativ matuit vopseaua de pe ea)
Frumoasa oricum.A mea e verde (acest model pe bascula) dar si mie imi lipsesc capacele ornamentale de pe bascula fata.
|
|
pus acum 14 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Am cumparat-o ca .. nu am vrut sa ajunga pe mainile altuia .. e din 73 cu acte (aproape in regula ) .. am so vand ca .. nu am ce face cu 4 mobre... vreau sa imi cumpar un mz 125 .. o inmatriculez si o sa umblu cu ea In talon e trecut rosu+alb .. partea interesanta ca peste tot e roz .. si partea cea mai interesanta e ca .. nu is decolorate deloc plasticurile de la semnalizari+stop .sunt in strare foarte buna 
|
|
pus acum 14 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
fishy86 a scris:
partea cea mai interesanta e ca .. nu is decolorate deloc plasticurile de la semnalizari+stop .sunt in strare foarte buna  |
Plasticurile de pe vremea aia nu se decoloreaza ca si cele de pe 1310. 
|
|
pus acum 14 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Ieri am scos una dintre mobre pentru prima data. Ne-am dus la o tura periculoasa/de exploatare la padure Asa de bine s-a comportat... de nu mi-a venit sa cred. Am facut in jur de 45 km fara incidente
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
|
|
Fain! Dar ce cap patrat are colegul ala al tau!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 13 ani |
|
Sutica
Membru Senior
 Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4672
|
|
Misu de Cluj a scris:
Fain! Dar ce cap patrat are colegul ala al tau! |
Fishy ! Tare plimabarea cu mobra ! Dar ai grija ! Sti vorba aia ? : Nu te musca cobra cum te tranteste mobra ! Sau aia !: Dobra dobra ! Nai avut noroc de mobra ! Bafta ! Foarte faina mobra !
|
|
pus acum 13 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Am mesterit un pic la ea. Am curatat din nou carbul ,schimbat ghidonul cu unul original, schimbat gumele de pe scarite,pedala de frana etc.
|
|
pus acum 13 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Ieri a intrat o minimobra in familie . Dupa 2 zile de frecat fiecare surub pe rand , schimbat si reparat tot ce era dubas.. azi a pornit nu am stat pe ganduri, am facut plinul, si am fugit cu ea si surioasa cea mare la padure . Cateva poze Anul viitor va intra la restaurat. Pana atunci vom aduna piesele necesare sa iasa o minimobra noua din ea 
Modificat de fishy86 (acum 13 ani)
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
|
|
Foarte faina Minimobroiul! O fac si pe a mea si apoi mergem impreuna la o tura cu Minimobroaiele  Era asa neagra din fabrica? Nu mai vazusem Minimobra neagra, doar verde deschis, galbena, rosie si portocalie.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 13 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Era portocalie. da e vopsita cu pensula O sa fie vopsita portocalie. cum era original. aripile albe si fiarele alea care acopera carburatorul e cu o nuanta mai inchisa. gen mustar spre maro . 
|
|
pus acum 13 ani |
|
wolt93
Membru nou
 Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 7
|
|
Salut. Postez tot aici, tot probleme cu ambreajul, tot o mobra. Ideea e ca atunci cand actionez maneta nu debraiaza, am desfacut capacul sa vad ce se intampla acolo. m-am uitat la placile de ambreaj si am vazut ca sunt in stare buna, insa nu inteleg cum functioneaza sistemul de debraiere. La acel pinten cu doua carlige sunt2
|
|
pus acum 12 ani |
|
wolt93
Membru nou
 Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 7
|
|
Salut. Postez tot aici, tot probleme cu ambreajul, tot o mobra. Ideea e ca atunci cand actionez maneta nu debraiaza, am desfacut capacul sa vad ce se intampla acolo. m-am uitat la placile de ambreaj si am vazut ca sunt in stare buna, insa nu inteleg cum functioneaza sistemul de debraiere. La acel pinten cu doua carlige sunt 2 resorturi unul gros iar altul mai subtire. Nu stiu cum sa il pun inapoi, mi-a sarit si nu am apucat sa ii vad pozitia initiala. Ar fi excelent daca puteti sa imi aratati niste poze.
|
|
pus acum 12 ani |
|
fishy86
Moderator
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Salut
1-Nu prea imi aduc exact aminte cum e motorul desfacut , dar dupa pozele gasite pe google , cand dai jos capacul de pe partea ambreoajului , exista acolo in mijlocului ambreiajului o "ciuperca" e ca un surubel mic cu cap rotunjit. nui insurubat , surubelul acela are o saiba subtire sub , tu mai adaugi o saiba mai grosuta . Totodata verifici tija care actioneaza acest surub sa nu fie prea uzat. Daca e uzat , se schimba si asa poate nu mai ai nevoie de saiba in plus.
2-Daca te uiti in interiorul capacului motorului (partea ambreiajului) o sa observi ca exista o tija patrata si in capat are un cui . aia trebe sa intre intre arcul de pe selector. Pozitionezi arcul in pozitia corespunzatoare si pui capacul . Dupa care te uiti atent ca acea tija patratoasa de pe capac sa intre intre cele 2 mustati de la arcul de pe selector.
Tre sa mearga . Daca ai posibilitatea poti scoate discurile de ambreiaj , cureti tot in motorina , verifici daca nu exista rugina pe placi , slefuiesti tot si montezi totu inapoi.
Bafta la reparat
ps: fa-ti o prezentare la prezentari forumisti poate asa iti gasesti pe cienva apropiat de tine si te poate ajuta mai Pronto 
|
|
pus acum 12 ani |
|
wolt93
Membru nou
 Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 7
|
|
Am revenit cu poze. Dupa ce am desfacut ambreajul am observat ca arborele se misca. Cred ca nu este normal acest lucru, joc ce genereaza si problema debraierii. Cred eu. Cum rezolv problema asta
A doua poza este cea cu arcul pe care nu stiu unde sa il pun, arcul marcat cu sageata rosie
25.4KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
wolt93
Membru nou
 Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 7
|
|
|
pus acum 12 ani |
|