CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Ela 22 Cluj la Simpatie.ro
| Femeie 22 ani Cluj cauta Barbat 22 - 48 ani |
|
cristobob
Membru Senior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272
|
|
Am niste intrebari pe care la pun si aici (initial am intrebat pe vwforum):
Sunt 2 relee Bosch , unul are cod 0 192 052 007 , iar celalalt 0 192 052 008, adica difera doar ultima cifra. Intrebari: 1. ce difera la ele? (ma intereseaza dpdv tehnic) 2. care merge mai bine intr-un alternator de broasca? (ca marime, model, ..., vizual sunt la fel) Teama mea este ca releul cu 007, care , din ce am inteles eu , a fost inlocuit cu 008, sa nu asigure amperajul necesar (de genul : becurile H4 folosesc mai mult curent decat R2, initial masina nu avea radio, etc, nimicuri de-astea) ; mai ales ca am vazut pe unele alternatoare eticheta cu 44Ah pe unele si cu 55Ah pe altele.
Promt si documentat, am primit de la Komissar urmatorul raspuns:
"Cautand pe site-ul asta , codul cu 007 in coada am gasit pagina..../bos-0192052007 - am clickat pe echivalenta "Lauber" din dreapta , (singura echivalenta pt. codul asta ) si in pagina urmatoare : ....t/lau-cq1010109 gasim in stg jos masinile la care se potriveste: kaefer, bus , toate aircooled. Deci deduc ca releul asta este un releu dedicat pt. alternatoarele de broasca. Releul cu 008 in coada are pagina urmatoare:..../bos-0192052008 el are multe echivalente - click de exemplu pe BERU si in pagina urmatoare o sa apara o GRAMADA de masini la care acesta se potriveste.
Ceea ce imi spune ca este un releu pt. alternatoarele uzuale gen Golf 1-2-3, Audi 80-100 ,si o gramada de alte masini etc . etc. Strict pe baza codurilor si de dragul corectitudinii as pune releul cu 007, dar cred ca nici cu ala cu 008 nu ar fi o probl. "
Si,inca ceva: SE POATE VERIFICA UN RELEU DACA ESTE BUN FARA A-L MONTA IN ALTERNATOR (vorbim de alternator Bosch, cu releu incorporat)? SAU, DACA SE MONTEAZA , SE POATE VERIFICA ALTERNATORUL DACA INCARCA, FARA A FI MONTAT PE BROASCA?
Modificat de cristobob (acum 10 ani)
|
|
pus acum 10 ani |
|
motanualb
Membru Senior
Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
|
|
Teoretic orice releu poate fi testat. Are 1 bobina ce trebuie alimentata ,ea creaza camp el. mag. si cupleaza contactul.Ar trebui sa se auda cand cupleaza , apoi se verifica continuitatea contactului , cel mai bine daca contactul ii testat in sarcina.(acesta ii cazul cel mai intalnit)
_______________________________________ I don't mind dust , I do mind rust!
|
|
pus acum 10 ani |
|
autom
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
|
|
MAi trebuie luate in calcul cateva chestii
1. Motorul de broscuta este racit cu aer, plasat in spate deci este posibil sa fie nevoi de alte caracteristici mecanico-electrice decat la motoarele obisnuite.
2. Este ff posibil sa aiba alta caracteristica de reglaj al tensiunii.
3. Mai mult ca sigur functioneaza ok, monteaza+l , nu se poate intampla nimic.
_______________________________________ "...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"
|
|
pus acum 10 ani |
|
cyBORG
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
|
|
Daca omul zice ca releul e INCORPORAT atunci IN MOD SIGUR nu are nici o bobina. E electronic. Releul --Fara sa fie montat pe alternator nu cred ca are cum sa fie verificat. TOTUSI, pentru ala de Trabant, in cartile mari- gen caiet studentzesc (dupa ''86 facute, adica), spre sfarsitul lucrarii arata o schema de verificare a releului electronic incorporat- ADICA pe partea cu carbuni se leaga un bec si apoi cu o sursa de curent continuu- dar reglabila la iesire cu 11v pana la 15 v -se cupleaza piesa. Nu stiu schema pe dinafara.. Trebuie si un voltmetru.
AUTOM- bre, ce treaba are unde e pus motorul?? ce la matale la bus, daca e pus in bot, inseamna ca alternatorul face ALTCEVA??
Alternatorul poti sa-l montezi pe ORICE, daca se potriveste la prindere sau poti sa-l pui la ceva care sa-l invarta avand cuplata SI o baterie- tampon. Adica poti sa-l invarti si cu motorul de la o motocositoare ..
ps- nu ti=am raspuns ,,dincolo'' pentru ca nu pot scrie. Sunt ,,blocat''..
Modificat de cyBORG (acum 10 ani)
|
|
pus acum 10 ani |
|