CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Ela 22 Cluj la Simpatie.ro
Femeie
22 ani
Cluj
cauta Barbat
22 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Releude incarcare pt alternator Bosch 12V Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272
Am niste intrebari pe care la pun si aici (initial am intrebat pe vwforum):

Sunt 2 relee Bosch , unul are cod 0 192 052 007 , iar celalalt 0 192 052 008, adica difera doar ultima cifra.
Intrebari:
1. ce difera la ele? (ma intereseaza dpdv tehnic)
2. care merge mai bine intr-un alternator de broasca? (ca marime, model, ..., vizual sunt la fel)
Teama mea este ca releul cu 007, care , din ce am inteles eu , a fost inlocuit cu 008, sa nu asigure amperajul necesar (de genul : becurile H4 folosesc mai mult curent decat R2, initial masina nu avea radio, etc, nimicuri de-astea) ; mai ales ca am vazut pe unele alternatoare eticheta cu 44Ah pe unele si cu 55Ah pe altele.

Promt si documentat, am primit de la Komissar urmatorul raspuns:

"Cautand pe site-ul asta  , codul cu 007 in coada am gasit pagina..../bos-0192052007    - am clickat pe echivalenta "Lauber" din dreapta , (singura echivalenta pt. codul asta ) si in pagina urmatoare :  ....t/lau-cq1010109  gasim in stg jos masinile la care se potriveste:  kaefer, bus , toate aircooled.
Deci deduc ca releul asta este un releu dedicat pt. alternatoarele de broasca.
Releul cu 008 in coada are pagina urmatoare:..../bos-0192052008   el are multe echivalente - click de exemplu pe BERU si in pagina urmatoare o sa apara o GRAMADA de masini la care acesta se potriveste.

Ceea ce imi spune ca este un releu pt. alternatoarele uzuale gen Golf 1-2-3, Audi 80-100 ,si o gramada de alte masini etc . etc.
Strict pe baza codurilor si de dragul corectitudinii as pune releul cu 007, dar cred ca nici cu ala cu 008 nu ar fi o probl. "

Si,inca ceva:
SE POATE VERIFICA UN RELEU DACA ESTE BUN FARA A-L MONTA IN ALTERNATOR (vorbim de alternator Bosch, cu releu incorporat)? SAU, DACA SE MONTEAZA , SE POATE VERIFICA ALTERNATORUL DACA INCARCA, FARA A FI MONTAT PE BROASCA?

Modificat de cristobob (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
motanualb
Membru Senior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
Teoretic orice releu poate fi testat. Are 1 bobina ce trebuie alimentata ,ea creaza camp el. mag. si cupleaza contactul.Ar trebui sa se auda cand cupleaza , apoi se verifica continuitatea contactului , cel mai bine daca contactul ii testat in sarcina.(acesta ii cazul cel mai intalnit)



_______________________________________
I don't mind dust , I do mind rust!

pus acum 10 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
MAi trebuie luate in calcul cateva chestii

1. Motorul de broscuta este racit cu aer, plasat in spate deci este posibil sa fie nevoi de alte caracteristici mecanico-electrice decat la motoarele obisnuite.

2. Este ff posibil sa aiba alta caracteristica de reglaj al tensiunii.

3. Mai mult ca sigur functioneaza ok, monteaza+l , nu se poate intampla nimic.


_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 10 ani
   
cyBORG
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
Daca omul zice ca releul e INCORPORAT atunci IN MOD SIGUR nu are nici o bobina.
E electronic.
Releul --Fara sa fie montat pe alternator nu cred ca are cum sa fie verificat.
TOTUSI, pentru ala de Trabant, in cartile mari- gen caiet studentzesc (dupa ''86 facute, adica), spre sfarsitul lucrarii arata o schema de verificare a releului electronic incorporat- ADICA pe partea cu carbuni se leaga un bec si apoi cu o sursa de curent continuu- dar reglabila la iesire cu  11v pana la 15 v -se cupleaza piesa. Nu stiu schema pe dinafara.. Trebuie si un voltmetru.

AUTOM- bre, ce treaba are unde e pus motorul?? ce la matale la bus, daca e pus in bot, inseamna ca alternatorul face ALTCEVA??

Alternatorul poti sa-l montezi pe ORICE, daca se potriveste la prindere sau poti sa-l pui la ceva care sa-l invarta avand cuplata SI o baterie- tampon. Adica poti sa-l invarti si cu motorul de la o motocositoare ..

ps- nu ti=am raspuns ,,dincolo'' pentru ca nu pot scrie. Sunt ,,blocat''..

Modificat de cyBORG (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la