CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
alyna2408
Femeie
25 ani
Botosani
cauta Barbat
26 - 60 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / sfat bloc lumini Dacia 1310 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 857
Salutare,
Am cumparat un bloc de lumini original de Dacia 1310, are mufa cu 6 pini dar lipseste unul.
L-am comparat cu al meu, cel montat pe masina si in pinul lipsa vine un fir din centrul blocului.

As putea sa il adaptez? stie cineva pentru ce este acel fir lipsa?

Atasez o poza cu cel cumparat.

Multumesc,

sfat bloc lumini dacia 1310 cumparat bloc lumini original dacia 1310, are mufa pini dar lipseste

27.5KB


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 10 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 857
si alta poza

sfat bloc lumini dacia 1310 alta poza

34.1KB


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 10 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 857
Misu, un sfat ?

Multumesc


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 10 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
O sa-ti dau un raspuns din amintiri, daca nu este absolut exact, sa nu ma injuri prea tare... Pe Daciile anilor 70-80 erau 2 tipuri de blocuri de lumini - ca al tau sau dintr-o bucata cu semnalizarea. Cele ca al tau -sper ca mai tin minte bine-  aveau plusul in mijlocul blocului, prins cu o piulita, celelalte aveau un fir adus pina in conector. Asa ca, in cazul tau, firul care vine din instalatie in locul liber trebuie, cu ajutorul unui fir cu un papuc tata si unul inelar de 5 parca la capete, dus pina la prezonul prezent pe blocul tau. Eu cam asa imi amintesc, n-ar strica sa verifici cu un bec inainte  

Erata - dupa ce m-am uitat mai bine, iti trebuie un papuc baioneta ca la Oltcit

Modificat de Oldman (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cezarmad a scris:

Misu, un sfat ?

Multumesc



Sunt mai multe variante. Monteaza-l si vezi daca functioneaza totul fara firul ala.
Asta are mufa de CN.
La masina ta ar trebui sa fie cu mufa cu papuci normali, ca asta era doar la CN-urile de dupa 1992.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la