CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Profil crazylife
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 47 ani |
|
cyBORG
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
|
|
Dedesupt e ca noua, a fost nefolosita- se vede si sub aripi cum e pastrata.. adica mai are intact zmacul negru dat mai demult.. a avut pus si ulei in praguri.. si in usi.. e pastrata.. si ne-umblata. De aia vreau s'o vopsesc cat mai complet, sa nu existe colturi ne-atinse de vopsea. Stiu ca mai am de scos, dar in doua zile de week-end, cu ,,ala micu'' al meu alaturi, o dezechipez. Mai sunt inca pe ea, de scos- banchete, cartoane, cauciucuri de pe podea. Tapiseria de pe tavan e scoartza, daca o scot se rupe, o sa ramana protejata (acoperita). In rest scot tot, geamuri, usi, bord...
|
|
pus acum 10 ani |
|
cyBORG
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
|
|
INTREBARE-
inainte sa dau cu zmac negru pe contra-aripi si pe sub aripi- CU CE dau pe tabla goala?? sau pot sa dau cu zmac (antifon cauciucat) direct pe tabla..?
Poze cu volanul pe care-l pun- e din ''70, nu?
|
|
pus acum 10 ani |
|
iulica89
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 179
|
|
Degeaba dai cu antifon! Cel mai bine iei grund gri pentru metal de la ROST are si inhibator de rugina, doua maini-prima subtire si a doua mai consistenta, iar pentru finalizare dai direct cu vopsea galbena tot de la ei lucioasa 2-3 aplicari. Oricum nu vei mai circula mii de kilometrii prin sare si ploaie. Cat despre "exteriorul" masinii-unde vei vopsi cu vopsea auto sa nu dai cu grund nu cumva sa reactioneze cu vopseaua proaspata si sa se umfle. Foarte buna baza de plecare, sper sa o poti face cum iti doresti.
Si desfasuratorul meu:
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Acuma nimeni nu o sa stea sa te invete pas cu pas. Exista destule topicuri la coltul tehnic si la restaurari, unde poti vedea cum lucreaza ceilalti, care sunt materialele si cum se folosesc! Daca nu te simti capabil, mai bine vinde-o si nu-ti bate joc de masina in halul asta, ca este pur si simplu jenant, dupa atatea discutii despre materiale folosirea lor si atatea lucrari prezentate pas cu pas de multa lume, nu s-o lipit nimic de tine! De fapt topicul asta nu este despre restaurare sau reconditionare ci despre PROBLEME. Nu e bine sa ai atatea probleme! Scapa de ele! In fine e masina ta, deci treaba ta ce faci!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
cyBORG
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
|
|
Pai, nu prea am timp ca sa citesc atatea topicuri- ASTA e problema, timpul (dupa serviciu fac tot timpul cate ceva la masini, nu stau.) Doar seara am ceva timp, pana sa ma culc. Deci.. mi s'a spus de multe ori- mai bine e sa intrebi, decat sa te iei dupa altii- la ce si-au facut ei la masini.. Apoi.. de ce ,,bataie de joc'' e vorba?? doar arat ce mai cumpar BUN si chiar frantzuzesc.. ASTA sa fie ,,bataia''... respectiva? Am zis mai pe la inceput- NU am avut dacie, NU am avut nici in familie dacie- e ceva cu totul NOU pentru mine. Mai bine ( si pe dinafara) stiu traburile si busurile vw.. si tip3-ul.. Germane. Dacia..? nu o stiu. Ca sa stiu trebuie sa intreb. Intreband, aflu cum sa rezolv problemele. Nu ma ocup cu ciomuieli, inlocuiri anapoda, plasticareli si alte d'astea , vreau sa iasa cat mai bine, cat mai aproape de cum era cand a iesit din fabrica. Pe mine ma intereseaza STRICT masina mea, nu experientele facute de ceilalti..
lat edit- las' ca sunt destui oameni buni care vor sa ajute, prieteneste.
Modificat de cyBORG (acum 10 ani)
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Masina este masina, indiferent de marca, construita dupa aceasi principii de baza.
De ce? La Trabant sau la bus, rugina este alta? Se pasiveaza altfel? Materialele flosite la antifonat si vopsit sunt altele decat la Dacie?
Acuma nu te supara, nu am nimica cu tine, dar dupa atatea discutii si explicatii despre materiale si folosirea lor vii cu intrebari de genul: "Oare este bine sa dau cu antifon direct peste rugina?"
Ce raspuns vrei sa primesti? Cine citeste ce scrii, imediat trage concluzia ca "Omul asta ori isi bate joc de noi, ori nu-l ajuta capul". Macar incearca sa nu mai pui intrebari prostesti si stupide! Sau mai bine nu mai pune intrebari, ca aproape toate intrebarile tale suna stupid!
Bataie de joc este ca nu respecti pasii necesari si compromiti toata lucrarea. Daca asa crezi ca te intereseaza doar masina ta si nu te intereseaza cum fac altii, da-i bataie! Nu mai intreba, ci fa cum crezi mai bine si cat te duce capul.
Sincer, pacat de masina ca a ajuns pe maini nepotrivite si va sfarsi la remat, dupa ce te plictisesti.
Am vazut zeci de cazuri asemanatoare, toate avand aceasi scenariu si rezultat, adica abandonarea proiectului.
Daca nu stii, nu te pricepi si totul ti-se pare problematic si greu, atunci de ce te chinui? Mai bine ia-ti o masina in stare buna, care nu-ti creaza probleme si batai de cap!
Eu iti doresc multa bafta si spor la lucru, dar nu prea cred ca va iesi ceva la bun sfarsit!
Daca esti foarte incapatanat, atunci poate totusi o poti face..., vom vedea.
Nu te supara, nu am nimic personal cu tine, dar vazand atata stupiditate adunat intr-un singur topic, nu puteam sa nu-ti zic cateva randuri!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
cyBORG
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
|
|
Mersi pt. feed-back. Eu zic ca s'a inteles, cumva-undeva gresit. NU AM ZIS NICIODATA ,,daca sa dau cu zmac PESTE RUGINA''.. Eu am zis ca tabla goala e intreaga, NE-ruginita si daca pot sa dau cu antifon direct pe ea- pe tabla CURATA. (vezi postul unde e aratat volanul) In continuare zic ca NU afost nevoie ca sa fac ceva la tabla la trabant sau la bus. Erau in regula. NU am avut accidente cu ele sa sa fie nevoie de reparatii. NU s'a sudat nimic la ele.. de aia nu stiu.. Dar la partea mecanica le stiu pe dinafara, ca sa zic asa. ,,ATATEA'' discutii- dar nu pe topicul asta - aici am intrebat si mi s'a raspuns, si am si inteles. ,,Concluzii'' pripite se pot trage si la cea mai desteapta afirmatie//intrebare.. asta e inevitabil.. Cum ati zis- principiile sunt generale- ea are nevoie DOAR de verificat-reinoit stratul de protectie antifon (pentru ca NU a circulat, cum spunea cineva chiar aici pe topic, ca a vazut-o ani buni nemiscata..) si de vopsit. Pentru vopsit vreau sa desfac tot ce se poate desface ca sa fie acoperit fiecare coltz. TOT chestie generala- nu stiu ca sa se faca cumva altceva la alte masini. Se pregateste- (asta o face vopsitorul, nu eu care nu traiesc din asa ceva, deci sunt nespecialist). Se vopseste. CU CE m'ar ajuta ca sa stiu cum face FIECARE?? pai ori fac TOTI la fel- si deci e suficient sa vad la unul SAAAU ori face fiecare in felul lui si.. sunt prea multe ,,feluri''.. Nu vad cum difera ,,felul meu'' de ce ,,ar trebui''.. De la jumatatea a doua a postului dvs. am perceput ironia.. Deci NU mi se pare problematic sau greu, ba chiar mi se pare interesant. NU va ajunge la remat..
Nu ma supar pentru remarci deplasate- sunt obisnuit cu chestii din astea- ZILNIC cand circul cu Trabantul sau cu busul din ''76.. Multi arata cu degetul, rad si intreaba cat imi da pe ea la remat. Ba chiar vecinii ma intreaba de ce nu dau toate masinile mele la remat si sa iau... una noua.. La care sa nu fac nimic. Pai atunci as deveni un zaharisit incapabil si/sau impotent, daca n'as face nimica.. Si d'astia sunt destui. Deci chestia cu stupiditatea depinde de locul unde se ,,afla'' cititorul- daca e batran in bransa si le stie pe toate(sau cat mai multe) e foarte normal ca sa i se para stupide intrebarile unuia care nu stie nimic DAR VREA sa afle cat mai multe. CULMEA --si mie mi se intampla aceeasi chestie, cand intreaba cate-un pusti diverse despre trabant. Partea esentiala la mine- io's jumate ungur, jumate bulgar.. Jumatea ,,mai mare'' e de la mama- e din Madaras Ciuc. Sunt incapatzanat si aprig. Deci -nu se poate sa nu iasa treaba. Mai multi baieti ma sfatuiesc si la telefon, vazand ca nu stiu cate una-alta. Le multumesc!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Ok, da-i bataie! Cu mai putine intrebari si mai multa munca si transpiratie.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
daniel93
Membru Senior
Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
|
|
Eu doar pe TLX-uri am vazut acele blocaje, la portierele din spate, ca altfel nu pot fi facute sa ramana descuiate.
_______________________________________ Dacia 1300 Dacia 1310 TLX Mobra 50 Super
|
|
pus acum 10 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
|
|
Felicitari pentru achizitie!Primul topic pe care il citesc despre Dacia 1300 BREAK. In ce stadiu esti cu lucrarile?
PS:am o rugaminte.Posteaza,te rog frumos,o copie a CI in fornat mai mare.Foloseste IMAGEBAM sau altceva.N-am reusit sa citesc nimic din continutul acesteia.Multumesc!!!
Modificat de deceneu32 (acum 10 ani)
|
|
pus acum 10 ani |
|
mishu
Membru Senior
Din: CRAIOVA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 367
|
|
Am o intrebare : cuiul pontou de Dacia 1300 se potriveste la carburatorul de 1100 ? Merci mult. Scuze ca invadez cu acest post topicul colegului,daca exista altul mai potrivit,rog un moderator sa-l mute acolo.
Modificat de mishu (acum 10 ani)
|
|
pus acum 10 ani |
|
AdyC
Membru Senior
Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
|
|
mishu a scris:
Am o intrebare : cuiul pontou de Dacia 1300 se potriveste la carburatorul de 1100 ? Merci mult. Scuze ca invadez cu acest post topicul colegului,daca exista altul mai potrivit,rog un moderator sa-l mute acolo. |
Nu se potriveste.
_______________________________________ Dacia 1100 - 1969 Dacia 1100 - 1971 Dacia 1300 - 1980
|
|
pus acum 10 ani |
|
mishu
Membru Senior
Din: CRAIOVA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 367
|
|
AdyC a scris:
mishu a scris:
Am o intrebare : cuiul pontou de Dacia 1300 se potriveste la carburatorul de 1100 ? . |
Nu se potriveste. |
Nasol
|
|
pus acum 10 ani |
|
cyBORG
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
|
|
Ieri am uitat sa zic- De ieri am actele la mine- carte id. talon, fisa inm. VIZATA, certif. fiscal.. Deci TOT.. .. Mai trebuie sa le dau la sectia financiara..
O fi topicul cu ,,probleme'', da'' intra si descrieri (n'o sa fac topic separat, zic eu, pentru tot felul de info pe care le am de dat.. )
Pe carte scrie ca are seria 337 .. si anul- 1975.. si ca seria s'a poansonat de catre RAR si pe stalpul de langa scaunul soferului.. in 2008..)
daniel93- alea blocau, de fapt, deschiderea usilor.. si erau puse la TOATE usile.. -ciudat, nu?? TLX cred si io ca era- e aia neagra desfacuta la topicul cu D1300- la vanzare.
De NUCA de la schimbator... CE ziceti??? e in franceza scrisul sau...nu?
Modificat de cyBORG (acum 10 ani)
|
|
pus acum 10 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
|
|
Felicitari! Nu-mi pui si mie o poza mai clara cu cartea de identitate? Tin o evidenta a tuturor Daciilor pe care le-am vazut:culoare,an de fabricatie,serie sasiu,serie motor etc.Din pacate,break-uri n-am decat doua!! Tare curios sunt sa vad si eu datele de identificare ale unui break!!!
Modificat de deceneu32 (acum 10 ani)
|
|
pus acum 10 ani |
|
cyBORG
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
|
|
deceneu32 a scris:
Felicitari! Nu-mi pui si mie o poza mai clara cu cartea de identitate? Tin o evidenta a tuturor Daciilor pe care le-am vazut:culoare,an de fabricatie,serie sasiu,serie motor etc.Din pacate,break-uri n-am decat doua!! Tare curios sunt sa vad si eu datele de identificare ale unui break!!! |
Nu inca. Vreau sa o fac inainte de toate. Daca se vede in pozele alea- bine. \
Pentru cine stie mai bine (ca mine..)--->>>
La asta a mea ar merge sa pun capota de fratzuzeasca, cum erau in ''70?? Adica, la anul ''75 se mai aduceau capote de la aia??? Daca pun, ar fi un motiv la comisia retromobil, ca sa o respinga???
Vreau sa ii pun aripile de fratzuzoaica cu semnale france, parbrizul- tot france, ceasuri jaeger, plafoniera- la fel, faruri Cibie cu oale CIPIO, contact Neimann..
O fi corect la omologarea aia?
Modificat de cyBORG (acum 10 ani)
|
|
pus acum 10 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
daniel93
Membru Senior
Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
|
|
cyBORG a scris:
daniel93- alea blocau, de fapt, deschiderea usilor.. si erau puse la TOATE usile.. -ciudat, nu?? TLX cred si io ca era- e aia neagra desfacuta la topicul cu D1300- la vanzare.
|
Da, in pozitia -incuiat- blocheaza si deschiderea din interior, trebuie trasa siguranta spre pasager, apoi se poate deschide usa. E enervanta partea asta, ca putini stiu de asa ceva, si trebuie sa le deschid eu usa, insa sunt utile ca raman usile deblocate si dinspre exterior (pana la prima groapa), chestie care lipseste la Dacia 1300, unde manerele exterioare sunt aproape inutile, nu se pot deschide decat din interior SAU doar din exterior, in functie de cum e data protectia pentru copii. Pe fata nu stiu ce rol ar avea, atat timp cat incuiatul usilor pe fata s-a facut ori din butucul ce deschide portiera (la 1300), ori din fluturasul din partea din spate a portierelor, cum au daciile de la TLX in sus. Nu cred ca erau puse din uzina alea.
_______________________________________ Dacia 1300 Dacia 1310 TLX Mobra 50 Super
|
|
pus acum 10 ani |
|
iustin.nt
Membru Senior
Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
|
|
Emblema mare si UAP-ul de pe aripa s-au montat doar pe frantuzoaice. Dumneavoastra puteti pune ce vreti pe masina, atat timp cat piesele se potrivesc. Depinde ce urmariti: sa o faceti cum a iesit din fabrica, sau sa ii aduceti anumite imbunatatiri. Cei de la Retromobil admit "modificari specifice epocii". Nimeni nu a definit exact sintagma asta, dar nu cred ca o sa va taie cineva capul daca in loc de ceasuri Electroprecizie aveti Jaeger. Totusi, daca vreti sa fiti 100% sigur, mai bine intrebati autoritatile competente.
_______________________________________ Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983
|
|
pus acum 10 ani |
|
cyBORG
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
|
|
Am mai fost in ,,cautare''- am gasit,, in afara de piese noi- bucsi, un pivot, un burduf, o lulea de bricheta , 1 condensator si doua table ovale- cu greutatea si un numar de serie. Frantzuzesc.
61.3KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
vinzi inscrisul cu dacia 1410? Daca da, cu cat? Ma intereseaza pt Sportiva mea.Merci
|
|
pus acum 10 ani |
|
cyBORG
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
|
|
g-power a scris:
vinzi inscrisul cu dacia 1410? Daca da, cu cat? Ma intereseaza pt Sportiva mea.Merci |
Asta micu' al meu le strange cand le gaseste. O sa-l intreb daca da ceva si cu cat.
|
|
pus acum 10 ani |
|
cyBORG
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
|
|
Are DOUA
62.3KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
cyBORG
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
|
|
Ma ,,momeste'' cineva si cu o ,,scurta'' alba din ''74..
Ce pisica sa fac io cu DOUA dacii 1300???
|
|
pus acum 10 ani |
|
nicu55
Membru Senior
Din: Bucuresti [Cernica-IF]
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 837
|
|
Parerea mea este sa mai stringi citeva volane,dar in mod cert sa-l montezi pe al 5-lea,dar mai aduna in continuare.Pe timpul lui stiti voi cui,am vazut un nebun,care la bicicleta montase un volan de tractor,iar la o dacia 1300 montase o pereche de coarne de bicicleta.Mare poate fi gradina lui D-zeu
|
|
pus acum 10 ani |
|
renault 12G
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 968
|
|
Inseamna ca v-ati uitat numai la mesteri de periferie. Exista vopsitori care fac o treaba foarte buna .. cu 10-15 milioane si mai sus. Daca vreti ceva calumea ,desfaceti dvs manerele si celelalte accesorii.
_______________________________________ Dacia 1300 77 Renault 12 Gordini - 1972 Lada 1200 80 Dacia 1410 CN4 - 2000 1307 1.9d - 2005
|
|
pus acum 10 ani |
|
cyBORG
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
|
|
Azi am mai continuat la dacie..
Nu, NU sa lucrez.. e duminica.. am continuat sa CUMPAR.. Bord Jaeger, lampa stop SEIMA, cutie sigurante, vas apa.. De la una din.. ''71.. ..si un bec galben... Omu' cica are si geamuri fatza-spate, laterale de la ea, si scrie in franceza pe ele.. Plus alte alea.. Cica le vinde! - a ramas ca vorbim.
Am, pana acum CINCI Jaeger, si unul Veglia.. Mai lipseste INCA un volan, sa am si d'alea tot... cinci..
Un adevarat hamster.. sau harciog..
Abia astept sa se stabilizeze vremea (calda...)- sa pot incepe sa lucrez ca lumea, la masina...
Modificat de cyBORG (acum 9 ani)
|
|
pus acum 9 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
Eu cred ca ai in plan sa faci treaba temeinica si sa restaurezi vreo 4-5 bucati, de aceea deocamdata, aduni piesele...
|
|
pus acum 9 ani |
|
r12robster
Membru Junior
Din: Deva
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 62
|
|
ce se mai aude cu masina , mai exista ?
|
|
pus acum 9 ani |
|
cyBORG
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
|
|
Da, e in curte, ma asteapta, dragutza de ea.. Pe moment sunt ocupat cu niste remedieri. Din pacate.
|
|
pus acum 9 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
|
|
|
pus acum 9 ani |
|
cyBORG
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
|
|
Am problema descrisa la ,,diverse''.. asa ca.. nimic.
|
|
pus acum 9 ani |
|
cyBORG
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
|
|
Azi, fortzat de.. imprejurare, am dus masinile in alt loc. Unde erau le gaseam lovite, se umbla la ele.. Bataie de joc. Cand am ,,reclamat'' celui care avea ,,locul''- si care imi lua banu', a zis ,,si ce vrei sa fac??" Adica il durea la powla.. In spate la dacia alba se vad Tip3 si dacia break. Dupa astea am adus, tras cu Wola, si busul T3- automagazie.. Cred ca urmeaza si volvo-ul, ca a asteptat DOI ANI ca respectuvul sa re-inceapa sa sudeze la el.. A stat saracu'... de m'am plictisit eu.. De, am avut incredere in ,,cuvantul omului''.. Prost sunt.. Unii n'au nici un cuvant.
46.2KB
|
|
pus acum 9 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
|
|
N-am inteles:ce s-a intamplat?Nu ti-a lucrat masina?
|
|
pus acum 9 ani |
|
cyBORG
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
|
|
Da, NU a lucrat. De doi ani ma amana.. A inceput bine, la bot, a fost foarte ok, ca de fabrica a iesit, apoi s'a oprit la prag.. ca n'are tabla groasa.. ca n'are abcant.. si... asa a ramas din septembrie, acu DOI ani.. Si m'a amanat.. amanat.. amanat.. Da' nu mi-a cerut nici bani, avans sau ceva. Eu am intrebat, dar nu vroia in avans. Nu pricep ce-o avea in cap.. Vaz ca face asa si altora.. Incepe 50 si apoi alea stau.. stau.. Vorbesc de volvo.. Ca la restul nici nu m'am gandit ca sa il mai las sa faca ceva la ele..
Asa ca.. le-am mutat.
Azi am fost sa masor ca sa facem un adaposst ceva..
|
|
pus acum 9 ani |
|
nicu55
Membru Senior
Din: Bucuresti [Cernica-IF]
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 837
|
|
majoritatea procedeaza asa. [95/100] este greu sa intelegi de ce?.. Mai gindeste. Nu-i frumos dar e sanatos [pentru el] ai mes.privat.
Modificat de nicu55 (acum 9 ani)
|
|
pus acum 9 ani |
|
daniel93
Membru Senior
Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
|
|
nicu55 a scris:
majoritatea procedeaza asa. [95/100] este greu sa intelegi de ce?.. Mai gindeste. Nu-i frumos dar e sanatos [pentru el] ai mes.privat. |
Sunt curios si eu care ar fi explicatia Pe la ce meseriasi am fost, nu se apucau de mai multe masini odata, si urmareau sa le termine repede. Unii lucrau prost, altii foarte prost, dar mai mult de doua lucrari de durata simultan, nu luau. Si bineinteles, printre alea doua masini, inca 3-4 pe zi cu lucruri marunte, sa-si faca ciubucul zilnic, sa nu le ramana gatul uscat Nenele asta, daca se umple de masini desfacute, ramane fara spatiu, incepe sa consume materiale la ele, nu ia nici un ban... Ce avantaj are?
Modificat de daniel93 (acum 9 ani)
_______________________________________ Dacia 1300 Dacia 1310 TLX Mobra 50 Super
|
|
pus acum 9 ani |
|
cyBORG
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
|
|
Nu stiu, nu stie nimeni.. Face cate un pic la toate, dar dureaza, unii dau banu' inainte.. si asteapta.. De fapt omu' NU e sudor auto, a inceput sa carpeasca cand si-a luat mig, pe urma s'a ,,specializat'' un pic.. lucreaza haotic.. Mie mi-a desfacut volvo-ul la motor/bot.. zilele trecute l'am intrebat- da' mai stii sa le pui laloc?? si el cica ,,pai ce, a fost vorba sa le pun inapoi?? io numa' le-am desfacut!!'' Cand mi-am gasit volvo-ul lovit la ornament geam spate (e din aluminiu) si i-am zis- a zis ,,si io ce vrei sa fac??'' Eu cred ca acolo vin NUMAI ,,boboci'' care nu-l stiu sau care il cred pe cuvant .. apoi ori staaaaau, ori isi dau cu tesla in c.. si le duc in alte parti. Unul din coforumistii de aici poate confirma, dar deocamdata sa nu dam nume..
|
|
pus acum 9 ani |
|