CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Sabina
Femeie
22 ani
Bucuresti
cauta Barbat
22 - 60 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / prezentare LADA 1500 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
yo9hnf
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 232
Tocmai mi-am cumparat o LADA 1500 de care sunt tare mandru. Am cautat ceva care sa nu fie prea opulent, dar totusi sa fie elegant. Aceasta masina mi-a placut extraordinar de mult asa ca am cumparat-o. O sa mai revin cu detalii.





prezentare lada 1500 tocmai mi-am cumparat lada 1500 care sunt tare mandru. cautat ceva care fie

48.5KB


pus acum 10 ani
   
fishy86
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
Frumoasa piesa ! Sa ai noroc de ea 

pus acum 10 ani
   
mihneag22
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 340
Frumoasa Lada. S-o stapanesti sanatos si km multi fara probleme.

pus acum 10 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2622
Foarte frumoasa masinuta !

_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 10 ani
   
cristi_lupsa
Membru Senior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1174
Foarte frumoasa. I-ar mai trebui ornamentul de pe usa dr spate, un polishat profi, frecat bine ornamentele cromate, apoi plimbari de placere. Sa te bucuri de ea si la cati mai multi km fara probleme!!!


ps: nu sunt prea sigur, dar nu trebuia sa aiba ornament pe chederul de parbriz?


_______________________________________
"Regina" - Renault 16 1967
"Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare
"Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare
"Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta...
”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta....
..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS

pus acum 10 ani
   
blind
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861
Felicitari!

pus acum 10 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
@"nu sunt prea sigur, dar nu trebuia sa aiba ornament pe chederul de parbriz?"
raspuns aici:

Modificat de Alex1300BV (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
yo9hnf
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 232
Va multumesc !

Da, intr-adevar, chederul ar fi trebuit sa aiba inima stralucitoare/cromata. Din pacate chederele de la parbriz si luneta sunt foarte rascoapte, ba chiar in cazul parbrizului, pe la conlturi, inima a iesit din santul ei.
Am gasit chedere la Cluj dar sunt foarte scumpe (pentru mine...cel putin la aceasta ora).

Masina in principiu este foarte ok...dar are si cateva puncte rele:
-imi lipsesc doua ornamente cromate  (pe usa dreapta spate si cel de sub gura de aerisire spate-dreapta);
-la relanti motorul suna perfect (defapt are o foarte mica tacaneala de tacheti) la orice turatie...DAR in sarcina se aud niste sunete dubioase;
-am ceva probleme si cu directia - trebuie o forta infinita pentru a misca volanul pe loc ; volanul are joc mare ; cand misc volanul se aud niste caraieturi ca de bile sparte...;

Aveti idee daca o oglinda cromata (identica cu cea originala de pe stanga) montata pe partea dreapta, stirbeste din "originalitatea" masinii (in fata Retromobil) ?


PS : Cred ca si chederele de la usi sunt distruse pentru ca de pe scaunul soferului se vede o spatiu imens intre stalpul A si usa.

Modificat de yo9hnf (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Sunetul este de la intinzatorul lantului de distributie.
E boala specifica la Lada.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
renault 12G
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 968
Sa nu fie de la caseta de directie .
E bine ca se mai gasesc piese ,bafta multa.


_______________________________________
Dacia 1300 77
Renault 12 Gordini - 1972
Lada 1200 80
Dacia 1410 CN4 - 2000
1307 1.9d - 2005

pus acum 10 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
câti km are? citi proprietari pana acum?

pus acum 10 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
Raspunsul la intrebarea cu oglinda este nu, nu e nici o problema daca pui una cromata de varsta masinii, la fel ca cea de pe stanga,  nu din alea din plastic. Multe masini  nu au fost prevazute din fabrica cu oglinda pe dreapta.

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

renault 12G a scris:

Sa nu fie de la caseta de directie .
E bine ca se mai gasesc piese ,bafta multa.

Ce legatura are zgomotul ciudat scos de motor, cu caseta de directie? 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
yo9hnf
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 232

Misu de Cluj a scris:

Sunetul este de la intinzatorul lantului de distributie.
E boala specifica la Lada.


Sper sa verific distributia in weekend.



renault 12G a scris:

Sa nu fie de la caseta de directie .
E bine ca se mai gasesc piese ,bafta multa.


Se prea poate ca sunetele care se aud cand misc de volan sa fie provocate de caseta....mi-e cam frica de treaba asta



Alex1300BV a scris:

câti km are? citi proprietari pana acum?


69.000 Km. Eu sunt al doilea proprietar; cel de la care am cumparat-o a luat-o de la Pitesti in 1978.


classicfan a scris:

Raspunsul la intrebarea cu oglinda este nu, nu e nici o problema daca pui una cromata de varsta masinii, la fel ca cea de pe stanga,  nu din alea din plastic. Multe masini  nu au fost prevazute din fabrica cu oglinda pe dreapta.

   Super !!! M-am obisnuit mult sa folosesc oglinda din dreapta, iar cand am condus Lada si trebuia sa schimb banda, imi era o frica ingrozitoare, intorceam capul pana in spate sa fiu sigur.


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Fara oglinda pe dreapta, te cam respinge RAR-ul si nici de ITP nu prea treci.
Eu cand am fost cu Renaultul la RAR aveam oglinda doar pe stanga si m-o respins pe acest motiv.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
eu la trabant tot numai pe stanga am avut...si nu au comentat nimic

_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 10 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Frumos exemplar ! Fa o filmare sa vedem despre ce e vorba, poate fi orice, de la intinzator, pana la axa cu came si culbutori praf (boala specifica loturilor din perioada 78-79)

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 10 ani
   
renault 12G
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 968

Misu de Cluj a scris:


renault 12G a scris:

Sa nu fie de la caseta de directie .
E bine ca se mai gasesc piese ,bafta multa.

Ce legatura are zgomotul ciudat scos de motor, cu caseta de directie? 


Cititi mai bine ...pana la urma se deducea ca nu e vorba de motor .
La asta ma refeream :

"-am ceva probleme si cu directia - trebuie o forta infinita pentru a misca volanul pe loc ; volanul are joc mare ; cand misc volanul se aud niste caraieturi ca de bile sparte...;"

Colegu' ai grija de masina si spor ! Toate cele bune .

Modificat de renault 12G (acum 10 ani)


_______________________________________
Dacia 1300 77
Renault 12 Gordini - 1972
Lada 1200 80
Dacia 1410 CN4 - 2000
1307 1.9d - 2005

pus acum 10 ani
   
tomita
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 954
Numere de Prahova?

_______________________________________
Dacia

pus acum 10 ani
   
klausy
Membru nou

Din: Galati
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 31
Si eu prin 2004 gasisem o lada 1500 alba de vanzare,insa era cam mancata de rugina . A ta arata super pentru varsta ei ( e de o seama cu mine ). Oricum piese cred ca se gasesc . Republica Moldova e aproape. Succes cu inmatricularea ! Taxa de prima inmatriculare se plateste ? Si cat e ?

_______________________________________
Classic Car Addicted

pus acum 10 ani
   
yo9hnf
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 232
Numere de Prahova...da...buletinul meu este de Prahova

Vis-a-vis de taxa de inmatriculare...sper sa reusesc sa o inscriu ca autovehicul istoric.

----------------------------

Aveti cumva idee de unde este acest panou de aluminiu ?






Dar aceste cleme ? La ce se folosesc ?






OFF TOPIC : Lada a venit cu racleta....pentru vara 




pus acum 10 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

yo9hnf a scris:



Dar aceste cleme ? La ce se folosesc ?




Cu ajutorul clemelor astea se monteaza ornamentele de pe praguri.




Clemele din poza urmatare se folosesc la montarea tapiteriei pe usi.
Cilindri sunt de la clemele din poza de mai sus.




Chestiile negre nu stiu de la ce sunt, iar cele albe sunt de la pargia de acceleratie, pe masina sunt 3. Asa ceva am eu la Dacia 1100 in locul pargiei originale.




_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 10 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Alea negre par a fi cleme pentru ornamentele cromate de pe portbagaj, desii nu am prea vazut des modelul acesta.

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Panoul arata ca si capacul care acopera locasul unde se monta radioul sau casetofonul.

_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Alea sunt negre, fara picioruse. Eu zic ca la origine ar fi fost ceva soclu de emblema spate.

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 10 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155

knx a scris:

Alea sunt negre, fara picioruse. Eu zic ca la origine ar fi fost ceva soclu de emblema spate.


Sustin si eu ipoteza asta.

prezentare lada 1500 knx scris:alea sunt negre, fara picioruse. zic origine fost ceva soclu emblema

21.5KB


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 10 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
Acum o vad; Frumoasa masinuta!

pus acum 10 ani
   
yo9hnf
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 232
Am participat in weekend la Retroparada Toamnei din Ploiesti cu LADA mea. Imi pare rau ca nu am avut timp sa curat putin si Skoda 1000MB si sa vin cu ea pe o platforma.

Am reusit sa pun si chedere cu inimi noi Ladei....La chedere am vazut ca imi lipsesc doua coltare metalice de la colturile de jos (singurele colturi ale lunetei, cele de sus avand raza mare de curbura, iar parbrizul de asemenea are numai raze mari) ale lunetei si o piese metalica care imbina cele doua capete ale inimii la chederul parbrizului.

De cand am luat masina avea pana de curand o problema cu pompa de sprit : cand acceleram (mai) brusc, masina dadea in nas (parca frana in loc sa se simta cum se accelereaza). Mai aveam o problema cu faptul ca nu prea statea la relanti cu motorul cald. I-am desfacut carburatorul complet si l-am curatat cu benzina si cu aer; am vazut ca cea de-a doua clapeta era complet lipita si deci nu functiona; am schimbat garnitura de la pompa de sprit. Acum merge aparent foarte frumusel....dar totusi parca face niste sunete ciudate in sarcina cand trec de 2500-3000 rpm.

Aveti cumva idee cand ar trebui sa intre in functiune cea de-a doua camera a carburatorului ? Se poate sesiza acest lucru intr-un fel ?







pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

yo9hnf a scris:



Aveti cumva idee cand ar trebui sa intre in functiune cea de-a doua camera a carburatorului ? Se poate sesiza acest lucru intr-un fel ?



Clapeta de la corpul2 se deschide vacumatic sau mecanic?
Din cate stiu eu, la asea mai vechi este mecanic si se deschide cum apesi mai tare acceleratia. Iar  alea mai noi (parca se numeau carburatoare"ozon" aveau comanda vacumatica pentru clapeta de la coprul2.
Eu am reparat cateva lade, dar cu comanda vacumatica am vazut doar pe 2105. Probabil ca a fost si pe 1500, nu stiu. Trebuie sa-l intrebam pe knx, ca el este "taticul ladist" de pe forum.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
yo9hnf
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 232
Ozon am si eu.

  Carburatorul si delcoul au fost schimbate.
Delcoul original nu avea avans vacumatic ci avea "selector de octan".

Carburatorul instalat pe masina este OZON, DAAZ 2107-1107010-20  .


pus acum 10 ani
   
sdandrei
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 397
zgomote ciudate....vezi sa nu fie avansul prea mare si sa se auda detonatiile

Modificat de sdandrei (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
yo9hnf
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 232
Avansul cred ca-i bine reglat pentru ca motorul porneste repede....ba chiar daca pentru amuzament o pornesc la manivela, porneste instant.

Ar mai fi o chestie....filtru de benzina am (unul ordinar de plastic). Mi s-a intamplat de cateva ori sa mi se opreasca motorul cand o scot din viteza. Pe urma daca o turez mai tare de cateva ori propabil ca scuipa gunoiul si merge perfect. Sa fie vina filtrului ?

PS : Cumpar un filtru decantor de sticla cu intrarea si iesirea pe aceeasi linie.


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

yo9hnf a scris:

....dar totusi parca face niste sunete ciudate in sarcina cand trec de 2500-3000 rpm.


Sa nu fie lantul de distributie, ca e boala la ladoace.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
yo9hnf
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 232
Da...ce-i drept lantul de distributie nu l-am verificat niciodata. Eu ma gandeam ca poate nu intra in functiune a doua camera a carburatorului si din cauza asta sa se auda asa...(poate e aiurea ce zic ...    ).

pus acum 10 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898

classicfan a scris:

Raspunsul la intrebarea cu oglinda este nu, nu e nici o problema daca pui una cromata de varsta masinii, la fel ca cea de pe stanga,  nu din alea din plastic. Multe masini  nu au fost prevazute din fabrica cu oglinda pe dreapta.

Eu nu am nici o oglinda exterioara la Renault 16 si nu au fost nici macar comentarii la RAR. Asa a fost masina originala.
Legat de Lada am o amintire de prin 1988. Am ramas fara carnet de conducere in jud Buzau. Am plecat catre Buzau cu gandul sa vorbesc cu seful circulatiei. Puteam pleca cu trenul dar am preferat varianta cu autostopul. M-a luat un domn cu lada 1500, om la vreo 50 de ani. Surpriza a fost ca m-a dus cu 140-150 km/h tot drumul pana la Buzau. Masina mergea f bine si mi-a castigat admiratia. Proprietarul zicea ca e masina de serie, dar ca asa merge el ca fusese pilot de curse.

Modificat de vio16 (acum 10 ani)


_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 10 ani
   
yo9hnf
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 232







  Lada verde am cumparat-o in toamna pentru un prieten. si urmeaza sa fie restaurata.


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Arata  bine si cea verde!
Pare  sa aibe in mare parte vopsea originala.
Daca are vopseaua originala, sfatul meu e sa nu-l vopsesti, incearca doar s-o retusezi ici-colo, chiar daca vor fi mici diferente de culoare. Eu asa as face, as incerca sa salvez vopseaua originala.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
yo9hnf
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 232
Cea verde are in mare parte vopseaua originala. Totusi sunt zone retusate foarte bine cu vopsea incredibil de asemanatoare cu cea originala. Problema sunt aripile de pe fata care sunt cam roase de rugina. Aripile sunt originale iar la un moment dat au fost reparate si revopsite execrabil 

Interiorul celei verzi arata foarte bine chiar daca momentan este extrem de prafuit. Masina nu are nicio modificare (vizibila) cu exceptia a inca unei bobine de inductie  care este montata pe aripa interioara dar nefolosita. Chiar si carburatorul si delcoul sunt cele originale (cea galbena le are pe ambele vacumatice).

Cea galbena a primit in toamna chedere +  inimi de cheder noi dar din pacate nu am gasit sa cumpar tablitele care unesc capetele inimii (pe fata este o tablita dreapta, cu profilul inimii, iar pe spate sunt doua in forma de "L".


pus acum 9 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
Numarul nu il pui sub bara cum are aceasta Lada 1500 din poza? Pentru a avea bara, ...  linia ...

Ca mi se pare foarte sus numarul pus . 

prezentare lada 1500 numarul pui sub bara cum are aceasta lada 1500 din poza? pentru avea bara,

72.4KB

Modificat de oldtimercraiova (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
iulian1andrei
Membru Junior

Din: Campulung Muscel
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 58
Clamele negre sunt de la ornamentele laterale, dor ca se taie motul ala mai mare, devenind simetrice capetele fata de clips. Tablitele de la luneta in forma de L cred ca ti le pot da eu, stiu ca le am dar nu stiu pe unde. Mai am si cateva cleme de ornament lateral. Saptamana viitoare fac poze la piesele de lada care le am si daca iti trebuie ti le dau.

pus acum 9 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Sa vedem cum reusim sa ne intalnim. Iti fac cadou 3 ,,sticle,, pentru lampile din spate. Sunt noi dar nu stiu cate sunt pe dreapta si cate pe stanga.

_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 9 ani
   
alfacorse1958
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 170
Salut,

Frumoasa masinuta. Inimile de la parbriz + luneta se gasesc noi si costa 25 ron bucata. Astept un mesaj si te indrum. Poate faci un dar din dar si ma ajuti si pe mine cu o sticla de stop....

Modificat de alfacorse1958 (acum 9 ani)


_______________________________________
Cumpar jucarii romanesti comuniste oferte deosebite 0723500340

pus acum 9 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Atunci, va impartiti amandoi geamurile. Sa imi dati unul dintre voi un mesaj cu nr de telefon sa ne intalnim.

_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 9 ani
   
alfacorse1958
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 170
Multumesc Autom si sant si eu pe faza daca tu ai nevoie de ceva.
Mobilul meu este 0723500340 Cristi Luca.
Pot sa vin oriunde iti este comod tie.

Cu stima


_______________________________________
Cumpar jucarii romanesti comuniste oferte deosebite 0723500340

pus acum 9 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Ok Cristi!

Sa vad ce spune si colegul nostru, sa vad cum le repartizati.

Sunt 2 de dreapta si una de stanga.


_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

autom a scris:

Ok Cristi!

Sa vad ce spune si colegul nostru, sa vad cum le repartizati.

Sunt 2 de dreapta si una de stanga.


E simplu! Fiecare primeste cate una de dreapta, iar aia de stanga se taie in doua.    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Domn Misu? Nu imi da idei! Te rog!        

_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 9 ani
   
alfacorse1958
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 170

Misu de Cluj a scris:


autom a scris:

Ok Cristi!

Sa vad ce spune si colegul nostru, sa vad cum le repartizati.

Sunt 2 de dreapta si una de stanga.


E simplu! Fiecare primeste cate una de dreapta, iar aia de stanga se taie in doua.    

Tare Misi dar sa se foloseasca laserul.
Normal ca eu nu pot decat sa accept dreapta cu multumiri


_______________________________________
Cumpar jucarii romanesti comuniste oferte deosebite 0723500340

pus acum 9 ani
   
yo9hnf
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 232
@ oldtimercraiova : M-am gandit si eu sa pun numarul la nivelul barii sau mai jos, dar cred ca ar arata prea urat gaurile din dreptul radiatorului. Primele modele de la inceputul anilor 1970 aveau gauri mai multe si mai mici, cam ca la Dacia 1300.

@ iulian1andrei : Nu este nicio graba cu tablitele de la cheder....dar daca le ai ar fi exceptional. Multumesc anticipat !

@ autom : Multumesc ! Ti-am raspuns la PM.

@ alfacorse1958 : Eu inimile chederelor le-am luat de la Chisinau. Nu mai stiu cat au costat dar banuiesc putin peste 50 lei ambele role. Chederele le-am luat de la domnul Sergei de pe Ziduri Mosi (Bucur Obor) si au fost fix 150 lei perechea.



pus acum 9 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
Multumesc pentru raspuns si informare!   

Chiar nu stiam ca au asa de multe gauri in bara, sa nu poti pune numarul sub bara . 


pus acum 9 ani
   
yo9hnf
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 232
Gaurile nu sunt in bara. Eu ma refeream la cele doua gauri de sub masca radiatorului :



pus acum 9 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Alea cu multe fante sunt foarte rare, unii spun ca ar fi pre 1976, raritati adevarate. Singurul adevarat dezavantaj cu numarul pus pe bara e ca daca ai nevoie de acces la manivela, sa invarti motorul pt reglaj de platina, culbutori, tensionare lant, trebuie sa dai jos numarul si suportul.

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

knx a scris:

Alea cu multe fante sunt foarte rare, unii spun ca ar fi pre 1976, raritati adevarate.

In Romania nici nu cred sa exista vreun exemplar din asta care are masca cu multe fante. Una singura am vazut in 2012 la Budapesta,  expus la Oldtimerexpo.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Asa este, 90% din exemplarele Lada 1500 importate in romania sunt din 1979, foarte rar 1978 si 1980.

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 9 ani
   
yo9hnf
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 232
Ambele domnisoare prezentate (galbea si verde) sunt din 1978, ambele au electroventilator si manual de utilizare in limba franceza 

pus acum 9 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586

alfacorse1958 a scris:

Salut,

Frumoasa masinuta. Inimile de la parbriz + luneta se gasesc noi si costa 25 ron bucata. Astept un mesaj si te indrum. Poate faci un dar din dar si ma ajuti si pe mine cu o sticla de stop....




Nenea Cristi, un PM cu detalii se poate si la mine? (nu am nevoie, dar sa fie acolo de doamne fereste nu strica)

Scuze de offtopic Radu!

Modificat de membru_de_partid (acum 9 ani)


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 9 ani
   
yo9hnf
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 232
La vreo saptamana dupa Retroparada Primaverii am vazut ca era o pata sub masina. Am cautat sa investighez si dupa ce am incalzit motorul putin am vazut ca tajnea un jet de apa din teava care pleaca din pompa de apa si se duce la radiatorul de incalzire din interior.

Am schimbat teava...degeaba, jetul tot era. Defapt jetul sarea dintr-un capac tehnologic. Aparent nu era nicio gaurica dar dupa ce am frecat zona cu o surubelnita s-a deschis "poarta". Vreau sa caut acum sa inlocuiesc toate capacele.

Inainte de a schimba teava am curatat putin motorul cu apa (pus apa, pornit, golit pe la surubul din bloc) si ieseau valuri-valuri de rugina. Dupa ce venea apa curata, iar venea rugina 

prezentare lada 1500 vreo saptamana dupa primaverii vazut era pata sub masina. cautat dupa incalzit

61.9KB


pus acum 9 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la